N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 25 kävijää,
joista 0 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Yleisfoorumi
bleidarit.
18-09-2008 18:10

ehdotus:
nollaan pitäis saada jotain bleidausaiheista juttuu/fooruumii?
eikö muka.
nekin'erilainen "pienryhmä"',ja ne olettaa tulevansa suvaituksi samallatavalla ku me/te.
kaiken tasa-arvoisuuden nimissä.

RE: bleidarit.
2002-04-18 09:48:31

Lues tosta etusivulta: Nolla.net on perustettu informaatiokeitaaksi ja yhteisöksi kaikille suomenkielisille lautalajien ystäville eri puolilla maailmaa. Löydät täältä juttuja, kuvia, videoita ja voit samalla itsekin osallistua toimintaan eri tavoin. Nolla.netin sisältöä (juttuja, kuvia, videoita) tuottavat Nolla.netin käyttäjät.

Bleidaus ei ole lautalaji.

wage :
2002-04-18 09:58:50

Against it

2002-04-18 11:01:51

FUCK THAT!!!

Lens :
2002-04-18 11:38:15

onko bleidaus lautailulaji? hereille nyt....
perkele.

2002-04-18 13:21:25

arvasin et täsä käy näin(:
samoja ramppeja/bokseja ne käyttää ku meki.
miks skeittarit inhoo bleidareita?
täsatä on keskusteltu moneen kertaan, mutten oo vieläkään päässy selville..en tajuu.

2002-04-18 13:53:18

bleidarit on AINA edessä.

bleidarit hajottaa paikkoja.

bleidarit vittuilee aina.

piste.

2002-04-18 13:55:18

eikö samaa muka voi sanoa skeittareista? tai kenestä muusta tahansa? et voi yleistää mitään tollasta..
mie kyllä vielä menetän tunnuksen tällä topiikilla.*virn*

2002-04-18 13:58:51

Bleidaus on homojen hommaa!!!!!
Bleidaajat häkkiin!!!!!!!!!!!!

2002-04-18 14:09:37

Vitunmoponvirittelijähuoraesahi
naajapusupensselimujaffalutkaas
koja.
Ei ku on niillä monesti tosi kivat pyllyt, kyllä niitä kehtaa katella.
Tai no en mä ees tiiä.
Mis oon.
Oot ravindolas.
En mitn kuule.
On mennyt zoppaa gorfaan.

(Nestea Lemon Ice Teasta lähtee settii)

2002-04-18 14:14:45

Bleidaajat erilainen pienryhmä? Meidän isäukkokin käy bleidaamassa työkavereidensa kanssa jonkun työvirkistysskeidan nimissä. Voi vittu, teenkö mä niistä jutun? Tai sitten mä voisin mennä tekeen juttua parkanon kiekon A-84 junnuista jotka on valmentajan johdolla rullaluistelemassa.

Käsi: Mitä tykkäät vetää, miniä, verttiä, kurbia..?

Kiekkojuntti: Mee barbi parturihin.

2002-04-18 14:22:47

tuikku, ei skeittarit inhoo bleidaajia (tai minä ainakaan). Bleidaus vain ei ole lautalaji ja nolla keskuttyy lautalajeihin. Aika helppoa.

Having said that... kyllä mua vituttaa aika huolella Kontulan poolissa, kun bleidaajat rullaa edestakaisin, pysähtyy kulmalle noin kymmeneksi sekunniksi yrittämään erilaisia poseerauksia ja sitten pudottaa takaisin ja uudestaan toisella puolella. Eikä siinä vielä mitään, mutta kun ne kaatuessaan joutuvat ottamaan vauhtia päästäkseen poolista ylös, niin suurin osa vaan jatkaa siitä sen sijaan, että antaisivat seuraavalle vuoron. Ja kun yksi vihdoin päättää lopettaa, niin seuraava pudottaa sisään huolimatta siitä kenen vuoro oikeasti olisi. Välillä tekisi mieli pudottaa vaan raa-asti sisään ja katsoa lentääkö 50-kiloinen bleidaaja kauemmas, kuin 80-kiloinen longboardaaja...

2002-04-18 14:56:12

ok ok, tuikku. sorry nyt vaa mutta ku en oo tavannu ku ehkä 2 ystävällistä bleidaria. on ne iha ok.

2002-04-18 21:43:09

Ei bleidaajissa mitään vikaa sinäänsä ole, se "laji" vaan on NIIN turha. Varsinkin kun ottaa sen huomioon että tuo Sectorin kuvailema ilmiökin pitää erittäin hyvin paikkansa.

2002-04-19 09:08:44

Ei.

2002-04-19 09:50:55

mä lyön aina leiman lautaani kun jyränny/listiny bleidaajan.

pitää ostaa vissiin uus lauta ku ei mahdu enää leimoi.

2002-04-19 10:13:50

vedetää läskeihin niit pellei jotka tekee skeittareista pelkästään jotain vitsejä

2002-04-19 11:46:59

Jee saisix mäki turpaan, ku mäki oon katos sellanen bleidari ?

Tänään aattelin bleidaa Tuusulan Järven ympäri, se on sellanen järvi täällä Jäkessä josta saa kuulemma vitusti Kuhaa..

2002-04-19 13:18:04

huomasitko en puhunu missään vaiheessa sanaakaan bleidaajista

2002-04-19 13:43:28

geelipotta: Et niin mutta mä pyydänkin turpaan ihan yleisesti. Kisa on kaikille avoin !

2002-04-20 00:06:40

Bleidaajat on turhii!
hankkikee elämä!

2002-04-20 00:44:51

skeittarit on turhii!!
hankkikee elämä skeittarihomot!!!

a2 :
2002-04-20 12:12:29

floppy: "ei ainakaan sulta"... tsihihii

2002-04-20 16:12:24

kaikki on turhia.
Paitsi makaaminen sohvalla juoden kaljaa ja syöden kebap-eläintä.

2002-04-21 12:03:06

Entäs sauvakävelijät?nekin'erilainen "pienryhmä"',ja ne olettaa tulevansa suvaituksi samallatavalla ku me/te.
kaiken tasa-arvoisuuden nimissä.

Ali :
2002-04-21 15:18:47

Sheriffit on homoja.

2002-04-21 16:54:41

vaan ne bleidaa jotka ei uskalla opetella skeitaan, piste.

siin oli asia kiteytettynä.

mun pikkusisko bleidaa kavereidensa kaa ostan jäätelöä, naapurin poika (joka pelaa jääkiekkoa) käy kesällä bleidaamassa et jaksaa talvella luistella,

mä ja mun kaverit huudellaan kaikkia kauniita huutoja bleidareille jotka sattuu meneen meiän ohi jossain kaupungilla.

2002-04-21 20:47:55

rullaluistimet imee

2002-04-21 21:39:02

"Bleidaus" ja rullaluistelu on vissiin vähän eri asia. Jos tiedätte mitä tarkoitan. Tuskin ne bleidaajat sentään itseään samaistaa siihen 45v läskimahaan joka rulliksilla painelee menemään kuntoillakseen.

2002-04-22 09:40:39

bleidarit on ihmisiä :)

2002-04-22 18:02:28

julba, kiitos.

kertoohan tää muuten teistäki jotain jos sotkette rullaluistelun ja bleidauksen. hehee.
jos haluutte että teiät ittenne suvaitaan, kannattaa alottaa siitä et suvaitsee eka muut.

2002-04-22 21:09:05

Mulle on ihansama mitä te niillä rullavempuloilla hommaatta kuhan että tule minun etteen hyppiin. <-piste

2002-04-24 20:14:42

Jätetään bleidarit rauhaan ja mennään hakkaamaan terveen käden mainitsemia sauvakävelijöitä...mummoja....
ei ei...unohtakaa...

RE: onko bleidarit homoja?
2002-04-24 21:52:41

kohta mullakin on huivi kiinni trukeissa,
dekissä ja molemmissa polvissa, kengissä ja päässä.

bleidarit on runkkareita.

siinä lajissa ei ole mitään "sääntöjä".
voi tulla alas miten sattuu ja aina on pystyssä.

dhat :
2002-04-24 22:48:44

bleidaus on saatanasti helpompaa ku skedeys. Oppimiskynnys on paljon matalampi ja temput on nyt mitä on. räpeltämistä, jos minulta kysytään. Sama ongelma kuin snowbleidaajilla, ei niin pienillä suksilla voi saavuttaa kunnon kontrollia ilmassa, saati sitten tehdä jotain tyylikkäästi.

2002-04-25 08:20:08

vittuun ne neekerit!

Bleidaus pannaan!

2002-04-26 11:06:39

Mä voin tehdä nollaan bleidaajista jutun. Eli luvas olis pakinan muotoon kirjoitettu katkera tilitys 13-vvotiaista bleidaajakakaroista, jotka pilaa mun tunnelman joka kerta kun olen Launeen minillä. (Tunnelmaa ei pilaa kys. henkiöiden harrastus, vaan niiden esittämät ääliömäiset "Osaatsä haardin, osaatsä darksliden, osaatsä nollien, osaatsä kaares vitosen? Näytä, näytä, näytä...!!!"-kommentit.
Kelpa
ako tuikulle?

2002-04-26 15:03:08

pöh. te ootte ihan tylsiä.
ei kelpaa ei.

opb :
2002-04-26 22:39:14

nin. onhan bleidareille ihan kiva nauraa.
varsinkin sellaselle 30-vuotiaalle alottelijalle joka tulee halliin ja kassittaa hänkkään joka on ehkä polvenkorkunen.
ja onhan se ihan veikeetä kun talvella täyteen halliin tulee kakskytä plödee pyllisteleen ja viemään tilaa ja pannutteleen ja tielle ja eteen.
eivaan.
se ei oo lainkaan veikeetä.
pistää vihaks.

2002-04-26 22:39:16

bleidarit on ihan perseestä..menkää vittuun täält..tää paikka ei oo teille..haistakaa pitkä vittu.....

2002-04-27 12:04:19

Mistä toi on muka peräsin et bleidarit ei uskalla opetella skeittaa? Mä kyl ainaki skeittaan JA bleidaan ihan täysil. Ja en oo mä ainakaa missää poolis ohitellu bleideil. Enemmän ne mun skeittari kaverit sitä tekee.

Ja niiku Julba jo sanoki, bleidaus ja skeittaus on ihan eri asia.

Mulle ei oo viel kukaa skeittari kyl viel viittiny nauraa tai haukkuu ku oon bleidannu. Paitsi ehkä kerran ku mul oli Kuosin huppari ku satuin olee bleideil ni Kuulusan tietenki piti jotai siit sanoo: "Osta hyvä kaveri ny rullalauta!" Mä vaa sanoin et on jo...

Ja tää toisten haukkuminen on tääl kyl tosi tyhmää.

Peace out brothas!

2002-04-27 14:28:34

Juu, empä hauku. Kuuluuhan tuttuihin jopa yks melkeen proobleidari, mutta silti... Puulilla on kyllä joskus tosi mielenkiintosia ilmiöitä. Kun Oot siinä odotellu omaa vuoroas, ja sitten kun menet siihen laudan kanssa koupparille ja oot droppaamassa sisään, niin jostain 5 metriä putken takaa hyökkää bleidari puuliin. Vedä siinä nyt sitte hermostumatta. Vaan kyllä lautailijatkin sneikkaa, mutta ne sentään kattoo ketä sneikkaa ;) Kun nämä bleidaajat suunnilleen silmät kiinni hyökkää sinne puuliin ja ihmettelee sitte, ku meinaa törmätä vastaantulevaan skeittaajaan. Hmm, ja ainakin noilla jotka vakiona veti kontulan puulia viimetalvena oli semmosia 6 slämin raneja, katto että nyt se kaatus voi mennä ite, 2 sekkaa ja se on taas pumppailemassa.

se vuodatuksesta, sitten semivirallista asiaa.

Eli bleidausfoorumia ei nolla.nettiin tule, tämä todellakin on lautailulajien ystävien paikka, se on vaan linjaus mikä on muinoin vedetty. Toinen hyvä syy siihen on mm. se, että saattaisi tulla aika paljon paskatopikkeja puolin sun toisin, kun suvaitsemattomat skedeejät/bleidarit rupeisvat häiriköimään toistensa foorumeita.

En jaksa oikein uskoa, että tommonen toimis kun tuntuu porukalla olla ongelmia samojen lajien harrastajien keskuudessakin.

2002-04-27 16:37:26

Totta.

tP :
2002-04-30 00:37:25

bleidaajilla on kyllä iha omatki sivut... http://www.replicadesigns.net/ :P jos pidetään iha erillään vaan ne saitit... niin ja samakai se on mitä tekee... kuhan se on hauskaa... ihme puuskuttajia tääki nolla täynnä "ne on aina eessä ku yritän puuskuttaa ihan täböö... siis eihän ne saa vallata mun alueita siis nehän on skeittareitten ikiomia...blaablaablaa" kelaa ittees

2002-04-30 09:12:25

näin viimeyönä unen,että sain bleidit emukilta.Lbleidailin ihan rennosti kunnes heräsin!Olin märkänä kylmästä hiestä...

sen jälkeen näin unen skeittauksesta ja koin pitkiä hyvänolon tunteita ja heräsinkin itse klimaksiin

puoliunessa tilanne oli hälyyttävä ja paniikissa revin jääkaapistamme oven irti

isäni hoksasi tämän metelöinnin ja veti meitsiä turpaan...nyt olen teholla tere!

a2 :
2002-04-30 15:32:55

mä latasin kazaalla jonkun pleidileffan.. hahahahahhahah..

2002-04-30 17:52:08

pökrä on superbleidaaja.(talvella)

2002-05-04 18:30:01

nii just

2002-05-05 12:04:21

2007-11-07 23:01:33

Mistä tää kummankin puolinen viha johtuu?
entä bmx onks se sitte ok vai onko sekin ihan homojen hommaa?
Tää vihaaminen on siis ihan järjetöntä.

En tiedä onko kukaan huomannu mutta kohta tulee sinne tielle noita nuorii joil on ne potkulaudat...saas nähdä mitä niistä sanotaan.

Make peace not war.

2007-11-10 22:16:26

no bleidaaminen nyt vaan on ihan yhtä typerän näköstä ku park our. bmx kanssa ihan yhtä vitun typerää. ei muuta

2007-11-10 22:44:45

bmx ei ole tyhmää vaikka ne hyppii välil tielle jne. ite harrastan skedeyst ja bmx pyöräilyy. bleidaajat on taas iha eri asia ;)

2007-11-11 01:58:23

Työ oote turhia nyt typeriä. Bleidaajat on lepposia, ne kuuntelee räppiä ja niillä on siistit pipot! Ottasitte mallia, saatana!

2007-11-18 20:37:37

Täällä on jo pari ihmistä tienny sen tosi seikan että bleidaus ja rullaluistelu ON eri asia! rullaluistelussa halutaan kuntoilla/piettää luistelu tekniikkaa yllä! bleidaushan on sitä että otetaan hirveet vauhit ja mennään jostaki hyndästä ja pyöritään nii maan riivatusti ja näytetään tyhmältä!

2007-11-18 20:50:37

suvaitsen bleidarit, mutta eri sivu on niitä
varten!

2007-11-18 21:03:35

Ei nollaan mitään bleidareitten foorumia tarvita ku tää on lautailulajienharrastajillejos
etsattunuttietämäänperkele.PIST
E.

Muuten bleidarit on ihan okei?

2007-12-12 20:27:03

Joo kyllä bleidarit alkaa vituttaa vaik nyt sit ku yrittää vetää kontulan poolia. Viime sunnutaina bleidari oli vetäny jo oman runin ja meni hyllylle venää omaa vuoroo mul on lauta jo lipillä ja katon et kukaan ei tuu ni sit kun lähen se saakelin bleidari lähtee samaan aikaan tyyliin "meen vaan toiselle puolelle". Jessus ei siinä sit muuta kun pakko kaatuminen ja si bleidari sanoo kavereilleen hyllyllä "oli oma vika ku kattonu" sanon vaa et haistakaa vittu bleidarit. nyt polvi saatanan kipee ja ranteet. helvetti >:-(

2007-12-12 21:02:37

Kyllä mun mielestä sinänsä pitäisi pitää bleidaajia tasarvoisina. Vaikka bleidaajat vittuilis sulle, asia on varmaanki alkanut siitä että ITSE vittuilit hänelle tai joko olit hänen mielestään tiellään.

Ja onko varmasti bleidaajat aina tiellä? ties vaikka me olisimme heidän tiellään.

Ja tuohan on vain oma mielipiteeni

Kyllähän tummaihoisetkin käyvät meidän kanssa samoissa paikoissa.

Ja olen sillä kannalle että tämä on lautailuyhteisö, ei luistin yhteisö joten teille on oma foorumi osoitteessa www.rotaatio.com

tunnen myös muutaman kaverin jotka bleidaavat ja mun mielestä he ovat varsin mukavia asenteeltaan, kyllhän on myös semmosia ns. 'räpp-GanGsta' bleidaaja jotka aivan suotta vittuilevat ja valittavat.
muokattu 12.12.2007 21:03 Kirjoitusvirhe

2007-12-13 16:43:42

Itse en kyllä vittuile bleidareille kun ei oo mitään syytä ja mä katon aina et en oo kenenkään tiel. Ja kukaan bleidari ei oo sanonu et ikin "väistä oot tiellä" tyyliin

2007-12-14 15:55:44

Toisaalta aivan sama. Mikäs siinä.

2008-04-26 19:23:24

BMX ajajat on isompi ongelma :D

2008-04-26 19:42:25

entäs ku parkki on täynny alottelevia bleidaajia jotka ei pysy pystyssä mut yrittää dropata kaaresta ja tulee just eteen ku on vetämässä pyramidin kurbiin elämänsä krookedia??? ärsyttääkö ärsyttääkö....joo...mut itekki bleidaaan jonku veraan mut nyt vähemmän ku kaaduin minissä vitosessa aika pahasti

2008-04-26 21:46:03

Bleidaajat ovat ali-ihmisiä, joilla ei ole oikeutta olemassaoloon. Lisäksi niillä on niin suuri ego, että joutuvat käyttää pj-teltan kokoisia "housuja" mahduttaakseen egonsa mukaan.

2008-05-20 14:32:00

ehdotus:
nollaan pitäis saada jotain balettitanssi juttuu/fooruumii?
eikö muka.
nekin'erilainen "pienryhmä"',ja ne olettaa tulevansa suvaituksi samallatavalla ku me/te.
kaiken tasa-arvoisuuden nimissä

sam1 :
2008-06-17 16:50:31

Ei niistä oo muut valittamista kuin:

A) Naurettavaa räpeltämistä.

B) Kuka tahansa, joka osaa luistella, osaa liukuu putkee pitki tai hypätä 360 tasamaalta.

C) bleidaajat vahaa kurbit aivan täyteen, ku ne ei osaa luistella vauhtia.

D) mikä pahinta ne on aina eessä.

Voi sanoo et ovat valinneet lajinsa huonosti. Taitoluistelu ois ollu paljon parempi valinta bleidaajille, koska yleensä se aloitetaan nuorempana, jolloin oppii aikasemmin luistelemaan ja tulee paremmaksi. Näin ei kaadu niin usein perseelteen. Lisäksi jäällä perseellään tai kyljellään liukuminen ei oo niin kivuliasta ku liukua asfaltilla sen jälkeen ku on lentäny perseeltee 10cm korkeen hypyn alastulossa. Jos bleidaajat olisivat valinneet lajinsa paremmin, skeittaajia ei vituttais, bleidaajatkin osais luistella paremmin. Niitä ei ois parkilla eessä koko ajan. Bleidaajien omaks parhaaks ois vaihtaa lajia, ni ne ei nolais aina itteään räpellyksellään.

Ei mulla siis oo mitään bleidaajia vastaan, JOS ne osaa jotain muutakin ku mennä rampissa edestakasin, liukua putkella ja hypätä tasamaalta 360 astetta. Lisäks jonkinlaista ajattelua olis hyvä ilmetä, eli ei tuu eteen just sillon kun on ottamassa vauhtia temppuun ja jos eivät aina vahais kurbeja ja reilejä niin täyteen, et Pierluigi Collinan (jalkapallotuomari) päälaki jää kakkoseks.
Okei. Ajattelu etusijalla. En oo ainakaa nähny livenä bleidaajaa, joka osaa oikeesti jotain hienoo.
Nii ja viel Tuikulle se asia, et VÄÄRÄ FOORUMI!!!
Eiköhän bleidaajilleki löydy sijansa jossain päin Internet:iä.
muokattu 17.6.2008 16:54

2008-07-14 10:55:03

se on kaikista paskinta ku ne vahaa koupparit kaarista täyteeen

2008-08-07 19:54:58

tuikku on muikku! miks pistää tällanen aihe ku sehän ei ole ees lautailulaji!!!!

ptsk :
2008-08-14 11:17:42

Ei lautailusivustolle bleidifoorumia tarvita, mutta toi dissaaminen on aivan naurettavaa.

Bleidaajan on helppo vedellä epähuomiossa liian kauan poolissa, kun ei joudu koota kamoja kaatuillessaan vaan nousee vaan pystyyn. Ja millälailla ne on edessä skeittaajia enemmän. Mun edessä on ihminen joka estää mun rullaamisen, oli sillä sitten luistimet, kurahousut tai hevonen.
Mun mielestä myös vittumaisia skeittaajia on ihan yhtä paljon, tai jopa enemmän kun bleidaajia. Yksinäinen bleidaaja parkilla ymmärtää olevansa vähemmistössä ja tuskin alkaa vittuilemaan, tosin kun 12hengen porukassa kulkeva hoppariskeittaaja.

Ja kaikki ei voi näyttää kaikkien mielestä hyvältä. Enhän minäkään curlingia ymmärrä vaikka skeittauksen ja bleidauksen päälle jotain tiedänkin. Itse olen skeitannut varmaan 10v joista bleidasin myös yhtenä kesänä, ja on pari bleidaavaa kaverria.

Dissaajat on lapsellista porukkaa, lajilla ei väliä.

2008-09-18 18:10:44

Corp kirjoitti:

bleidarit on AINA edessä.

bleidarit hajottaa paikkoja.

bleidarit vittuilee aina.

piste.

Samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!

eXtremevideo.fi
Yeahh Love
Yeahh Love