|
|
|
Keskustelu Yleisfoorumi
|
|
Nolla.net uusitaan
17-07-2006 23:00
|
|
Kiitos hakkeriryhmälle, joka sekoitti palvelintamme. Uusimme nyt sitten nolla.netin tästä päivästä lähtien.
Foorumit on pystyssä uusimisen aikaan ja sininen väri alkaa pikkuhiljaa väistymään.
|
|
|
RE: Nolla.net uusitaan
2006-01-04 22:12:01
|
|
:o
|
|
|
2006-01-04 22:27:19
|
|
oho
|
|
|
2006-01-04 23:03:09
|
|
Hakkereita :O
|
|
|
2006-01-04 23:05:39
|
|
Muuten alko tuossa päivällä tulemaan outoja vieroitusoireita. Olen nollariippuvainen.
|
|
|
2006-01-04 23:06:07
|
|
Haksor naksoreita :O
|
|
|
2006-01-04 23:06:58
|
|
Mulla taas meni työpäivä pilalle kun ei päässy tänne :´(
|
|
|
2006-01-04 23:16:35
|
|
Jos ehdotuksia otetaan vastaan, niin nostot viestialueiden päivittyneistä threadeista olisi paikallaan. Serverilogeista haxxoreiden ip:t ja soitto iskälle ja äitille, niin eiköhän se läski ala kotona tummumaan.
|
|
|
2006-01-04 23:34:03
|
|
Vihreetä ja mustaa!
|
|
|
2006-01-04 23:53:51
|
|
koska toi uus versio on kokonaan käytössä?
|
|
|
2006-01-05 08:30:25
|
|
Sitten kun on valmis.... :I
|
|
|
2006-01-05 09:28:24
|
|
Tammikuun aikana on ns. perustoiminnallisuus kehissä. Tarkoittaa sitä, että illat ja vapaa-aika menee taas kerran. Mutta kukas sitä nyt skeittaamassa jaksaisi käydä.
Foorumeiden osalta mietin parasta vaihtoehtoa, eli uuden softan käyttöönottoa.
Phpbb olisi luultavasti hyvä vaihtoehto, mutta käyttäjähallinnan integrointi tuhoaa päivitysmahdollisuuden.
Onko kellään tietoa sellaisesta foorumisoftasta, missä on mahdollisuus liittä ulkopuolisia käyttäjätietolähteitä ;) ?
|
|
|
2006-01-05 12:05:03
|
|
Nää foorumit on ihan hyvät :O
|
|
|
2006-01-05 12:17:58
|
|
Phpbb on helppokäyttöinen, mutta myös usein häksereiden kynsissä -> jatkuvaa patchausta.
|
|
|
2006-01-05 12:45:43
|
|
Tää foorumeiden ulkoasu on ihan hyvä. Selkee, yksinkertainen ja tyylikäs. Jotain admineita helpottavia muutoksia vois tietty tehdä.
|
|
|
2006-01-05 12:47:35
|
|
Mutta viestinappeja saa olla vaan yksi. Ton lainauksen kun saisi pois koska sillä ei tee mitään. Copypastea saa
opetella käyttämään. Niin ja ei mitään graafisia hymiöitä sitten.
|
|
|
2006-01-05 13:07:07
|
|
No kyllä tän vois kokonaankin muuttaa ni tulis vähä vaihtelua...
|
|
|
2006-01-05 13:14:57
|
|
Phorum taitaa pysyä, eli tämä sama softa mutta 6 vuotta uudempi versio. Sen saa migroitua aika kivasti.
Löytyiskö ketään CSS+DTML -osaajaa, joka laittaisi ulkoasun toimivaan muotoon? Leiskan kanssa olisi hommia ja itsellä loppuu kädet kun pitää keskittyä koko paketin kasaamiseen.
|
|
|
2006-01-05 13:15:40
|
|
Ei mitään. Nämä foorumit on nollan sielu. Tää ulkoasu on ainut joka pitää minua täällä jumissa. On niin silmäystävällinen. Yleensä ei jaksa muilla foorumeilla olla kauaa juuri sen takia koska ne ovat masentavan näköisiä.
|
|
|
2006-01-05 13:16:15
|
|
Hmm harri änkesi väliin. Viesti oli sitten adulle.
|
|
|
2006-01-05 13:19:30
|
|
hc88w ulkoasua foorumeiden osalta en yritä hirveesti muuttaa, värit menevät väkisin uusiksi ja ominaisuuksia tulee lisää.
Keep it simple kuitenkin.
Sivuista olisi nyt sitten tarkoitus tehdä nopeat ja kevyet ;)
Yritän samalla rakentaa pari uutta mielenkiintoista ominaisuutta joita on pyydelty ja muutenkin helpottaa käyttöä.
|
|
|
2006-01-05 13:21:45
|
|
Onko olemassa muka muitakin väriyhdistelmiä kuin sininen ja valkoinen? o_O
|
|
|
2006-01-05 14:57:43
|
|
isänmaallisuutta hei poijjat
|
|
|
2006-01-05 15:58:18
|
|
fakit
|
|
|
2006-01-05 15:58:42
|
|
Koska kuvat ja leffat tulee. :|
|
|
|
2006-01-05 20:04:38
|
|
muutos tuo vaihtelua.
|
|
|
2006-01-05 22:28:27
|
|
tota kai sentään noi omat päiväkirja merkinnöt jää talteen, ettei ne katoo? :l
|
|
|
2006-01-06 00:07:43
|
|
foorumit about samanäkösinä, se olis kyl hyvä jos sais sillee et ku kirjautuu sisään ni uudet videot ja kuvat on eri värillä ku vanhat
|
|
|
2006-01-06 01:15:57
|
|
nii ja sitte toimiva haku ois jees...
tai toimivampi... esim. uusia viestejä sitten viime kirjautumisen ois hyvä voida hakea hakea...
Nyt ei löydy vanhoja threadeja oikein millään hakusanoilla myöskään...
|
|
|
2006-01-06 11:59:53
|
|
Turha se on valittaa kun on jo paskat housussa. Vielä kerran kiitos palvelimen sotkeneille.
|
|
|
2006-01-06 12:00:01
|
|
ois hyvä jos nämä topikit jakautuis sellasiin sivuihin. Toimis paljon noipiammmin vaikka tommoset yli tuhannen replyn topikin avaaminen.
|
|
|
2006-01-06 12:36:27
|
|
absinthe: näyttää olleen joku kansainvälinen porukka...
|
|
|
2006-01-06 12:42:34
|
|
Hyvää Harrin-päivää Harri!
|
|
|
2006-01-06 18:22:07
|
|
aijjaa okei, kukaan ei osaa vastata.
|
|
|
2006-01-06 19:02:09
|
|
jos mielipiteet kelpaa ja vielä ihan vakavissaan kirjoitetut, niin tossois pari:
1) täällon ihan liikaa eri foorumeita. täältä ei kohta puutukkaan ku trukki-, rengas-, dekki-, dokaus-, nussimis- ja skedeSM200X-foorumi muutaman muun lisäks. noita vois ihan hyvin yhdistää ja poistaa. se pitäis ne foorumit siisteinä ku paskatopikit putois nopeammin kaiken asiallisen tieltä, valvominen ois helpompaa ja tota turhaa skeidaa ei ois niin usealla eri mestalla. ja oikeesti, niin hienolta ja reilulta se vaikuttaakin, toi tyttöfoorumi on ihan turha. skedeejät on skedeejiä oli sitten munat tai pillu. jossette poista, nii pankaa sitte vielä niille oma meikkipalsta...
...jos saisin päättää, täällois osto/myynti, yleinen keskustelu (vittuilu ja asia) ja vaikkapa vinkkipalsta aloittelijoille ja muille virittelijöille musapalstan lisäks (ehkä).
2) noi fotot on nastoja kattella, mut saisko ne johonki esivalikkoon pikkukuvina selaamisen helpottamiseks?
ei muuta kuin soukempaa suuta.
|
|
|
2006-01-06 20:15:10
|
|
Nyt kun täällä aukoo päätään kaikki muutkin, niin mie myös. Oon sitä mieltä, että ei ainakaan missään tapauksessa topikkeja usemmalle sivulle.
Sen tietää, että suurin osa läpästä on niin tasotonta, että sitä ei kovin montaa sivua jaksa kahlata läpi. 1000 peräkkäisestä viestistä on helpompi löytää silmämääräisesti kaikki vähänkään järjelliset viestit. Esim. ihan vaan kirjoitusasua tutkailemalla.
|
|
|
2006-01-06 22:31:18
|
|
east puhuu asiaa yks sivu vaan
|
|
|
2006-01-06 23:35:52
|
|
Aivan.
|
|
|
2006-01-07 02:02:43
|
|
tarkottaako tää sitten sitä että kaikki ne vanhat videot ja kuvat jne. katoaa?
|
|
|
2006-01-07 16:01:39
|
|
MITÄÄN TIETOA EI OLE KADONNUT, KAIKKI VANHAT PÄIVÄKIRJAT/KUVAT LÖYTYY VIELÄ
Selventikö?
Foorumi menee vaihtoon mutta vanhoja aiheitakaan ei poistella...
|
|
|
2006-01-07 16:12:26
|
|
"Nyt ei löydy vanhoja threadeja oikein millään hakusanoilla myöskään..."
kyllä meikä ainaki löytää
|
|
|
2006-01-07 16:51:45
|
|
nolifejja ne hakkerit..
|
|
|
2006-01-07 21:49:15
|
|
OH?
|
|
|
2006-01-08 01:18:10
|
|
mua ihmetyttää miten vitussa sivut ylipäätänsä pystyy tolleen hakkeroimaan
|
|
|
2006-01-08 03:59:12
|
|
Ja yrität esittää viatonta, niin.
|
|
|
2006-01-08 16:22:20
|
|
yksi omena päivässä!
|
|
|
2006-01-08 19:46:41
|
|
en halua vahingossa eksyä mihinkään lumilautailijoiden piponvirkkaus topikkiin..Yksi foorumi ei käy
se on mielipide
|
|
|
2006-01-09 11:37:16
|
|
Ei noita oo mun mielestä välttämättä liikaa noita aihekategorioita...
|
|
|
2006-01-09 12:01:47
|
|
ihan hyvä minusta että tytöillä on oma foorumi.
en osaa selittää ajatuksiani aiheesta selkeästi, mutta se on hyvä että tytöillä on myös oma foorumi.
|
|
|
2006-01-09 12:33:39
|
|
Tyttöjen juttuja...hihihihi
|
|
|
2006-01-09 13:06:59
|
|
foorumeista ainakin oheistoiminnan voi tipauttaa pois, eihän se ole mitään muuta kuin toinen kaatis. yleisfoorumin olisi ainakin syytä kastaaa uudelleen nolla/palaute/uudistusfoorumiksi. muuten näyttäisi että kaikille on keskustelua riittänyt, että tuskin tarvii vähentää. kuville ja videoille tarvitsee yhden kategorian lisää, johon voi mediaa niputtaa. tyyliin: skede/proskate05/harri - flippi mellakka.
|
|
|
2006-01-09 14:14:55
|
|
Smulilla hyviä ehdotuksia. Tärkeimmät ovatkin juuri foorumit ja mediat. Suunnitelmat ja alustavat testit olen tehnyt uuden foorumisoftan osalta, joten enää vaan tarvitaan aikaan. Mistähän sitä voisi ostaa vuorokauteen lisää. On tuo skeittaus nyt päässyt ikävästi haittamaan.
|
|
|
2006-01-09 16:22:56
|
|
meikän mielestä taas oheistoiminta ei ole sama asia kuin kaatis.tai sitten meikä on sokea,kun kuitenki tuntuu että saman tyyliset asiat siellä ehkä on mutta oheistoiminnassa kuitenkin asiallisempia topikkeja.kaatis taas nykyisellään on kirjaimellisesti melekonen kaatopaikka.
|
|
|
2006-01-09 19:40:37
|
|
Tyttöjen juttuja skeittauksesta lähinä, kai?
|
|
|
2006-01-09 21:13:19
|
|
Nää on nyt melko hyvät. Ei noit foorumeit ainakaa tarvii vähentää, mut ei myöskää lisätä. Must ei tarvis mitää kummost muutost tehä, mut noitten kuvien/videoiden selailuu vois helpottaa sillee et siin olis vieres pien kuva. No toi ulkoasun vaihto on ihan hyvä juttu, vaikka nääki on hyvät tällee.
|
|
|
2006-01-09 21:44:05
|
|
Ei mitään uudistuksia sanon minä!
|
|
|
2006-01-10 09:39:12
|
|
Ku p0pwar sanoo ni se o jämpti!
|
|
|
2006-01-10 10:05:48
|
|
mitä meikä on tässä seurannu, nii ihan saakelin hitaasti vaihtuu aiheet tietyillä sivuilla (yleensä nää aiheet jotka jää jumittamaan on just jotain idioottimaisia urpoaiheita) ja noita samoja asioita käsitellään niin monella eri sivulla. tuskin se nollaa huonontaa millään tavalla, jos niitä idioottimaisia pläjäyksiä sais lukea vaikka yhdeltä foorumilta miljoonan sijaan. siks toisekseen toi tyttöfoorumi on yhtä kuin aloittelijoitten foorumi. tasa-arvon vuoks vois melkein pummia poikafoorumia, josta kaikki idioottimaiset mimmikommentit sais joku tosi tarkka "valvoja" poistaa aikansa kuluksi...
...sit vois saman tien laittaa kyl tänne mimmi- ja poikafoorumit hieman kehittyneemmille skeittareille. hei, miksei saman tien poika- ja mimmifoorumeita pro-tason skedeejille?..
...eiku oikeasti, oon vankasti sitä mieltä, että tän mestan valvominen ja siistiminen paskatopikeista olis 1000000 kertaa iisimpää jos turhat foorumit sais kenkää. samalla tää olis niin paljon mieluisampaa selailla kun jotain todella tapahtuis.
tollanen turha jaoittelu esim. oheis- ja kaatisfoorumin kanssa on sellaista pilkun nussimista. hei oikeasti, voi sitä asiaa ja paskaa jauhaa samalla mestalla. nythän sitä tehdään ainakin kahdella eri nimellä varustetulla osastolla.
nimim. en oo ehkä vielä ihan hereillä...
|
|
|
2006-01-10 10:07:50
|
|
niin tietenkin tää tulee mieleen heti ku on entteriä räplässy, eli uskon siis siihen, että juttujen taso paranee ja ne vähän tärkeämmät aiheet käydään todella läpi, jos täällä olis muutama turha foorumi poistettu.
sama asia toisella tavalla toiseen kertaan.
|
|
|
2006-01-10 10:12:28
|
|
no hitto, ny ku tuli mieleen nii jauhetaan aiheesta lisää:
Aloittelijat
Kaatis
Kauppapaikka
Lumilautailijat
Musacorner
Oheistoiminta
Pa
ikkafoorumi
Skatefoorumi
Snow
skatefoorumi
Tyttöfoorumi
Vid
eohuone
Välinefoorumi
Yleisfo
orumi
siinon nykyiset
tosson mun karkea näkemys aiheesta:
tapahtumat
katu ja rampit
lumi
mimmit
kundit
musa
palaute
|
|
|
2006-01-10 10:14:10
|
|
no sviddu, tää unohtu:
osta ja myy
|
|
|
2006-01-10 13:43:10
|
|
mistä tuolla "kundit" foorumissa puhutaan?
|
|
|
2006-01-10 13:55:08
|
|
Kundeista... :I
|
|
|
2006-01-10 16:34:06
|
|
mistä tuolla tyttöfoorumissa puhutaan?
|
|
|
2006-01-10 16:59:16
|
|
Rekoista ja puskutraktoreista tietenkin.
|
|
|
2006-01-10 18:05:51
|
|
ja sit tonne etusivulle äänestyksiä ja kilpailuita. Ois kans siisti jos ois jokapäivä jottain uutta nii ois ihan järkevä käyä täälä joka päivä
|
|
|
2006-01-10 21:52:31
|
|
Kaikkii haastatteluit, juttui ja arvosteluit sais olla paljon enemmän. Esim. ku vähä aika sitte oli se lakai manchester kenkä arvostelu/testi juttu, ni sellasii lisää. Sit just noit äänestyksii ja kilpailuja niiku kweli sano.
Joku vois kyl oikeestii välil poistella noit paskoi topikkei tuolt foorumeist, ku ei siel paljoo muut ookkaa ja kaikki kunnon asiaa jutut hukkuu sinne sekaan aina. Noit foorumeit olis hyvä yhistellä esim. videohuone+musacorner, yleisfoorumi+kaatis, välinefoorumi+skatefoorumi jne.
|
|
|
2006-01-10 23:13:42
|
|
Noh en nyt tiedä onko tuokaan niin kovin hyvä idea loppupeleissä kuitenkaan. Välinefoorumi+skatefoorumi esimerkiksi. Käsittääkseni sen takia tehtiin välinefoorumi, että skate-osio säästyisi näiltä ainaisilta "OnKS ZERON dekit hyvii"tms..
|
|
|
2006-01-11 00:12:33
|
|
Alter Ego: Tyttöfoorumin asiat eivät kuulu sinulle, joteen ihan turha tulla täälä kommentoiman onko se turha tai ei.
Sinulla on myös turha kommentoida tyttöjenfoorumissa, jos kommentisi/aiheet eivät sisällä mitään asiallista. Ne poistetaan yksinkertaisesti ;)
Tyttöjenfoorumin on hyvä laitata tietoa asioista, jotka koske esim. tyttöjen skeitti tapahtumia, vuoroja yms. ja jos tulee vaikkatytöillä kysymysiä liityen jotenkin skeittaukseen tai lautailulajeihin, niin sitä varteen se paikka on. Pahempi tilanne on, jos sitä ei ole, jengi on pihalla yhtä lailla jos vaikka nollasta puuttuisi skeittaus foorumi.
|
|
|
2006-01-11 00:36:24
|
|
Ehkä mä oon vähän jäävi kommentoimaan tota tyttöfoorumia..tai itseasiassa enpäs oo, eli kommentoin kuitenkin ihan omalla mielipiteelläni.. nojoo.
Elikkä..oon pitkälti samaa mieltä siitä että yleisesti noita foorumeita on vähän turhan paljon. Esim kaatis ja oheistoiminta on hyvin pitkälti samaa juttua ja ehkä ne välinejutut kestäis skatefoorumissakin.
Mutta tyttöjen foorumi on aika kaukana tälläisestä turhasta foorumista. Se on ehkä enemmän osa sitä nolla.net/girls puolta missä on muutenkin mimmien skeittijuttuja ja kuvia. Mitä oon ehkä vähän alter egoa lähemmin noiden mimmien skedetouhuja seurannu niin niillä on kuitenkin ihan oma porukka joka on ehkä tiiviimmin tekemisissä keskenään kuin "poikien skenen" kanssa.
Että eiköhän anneta likkojen pitää se fooruminsa..
Ja mitä topikkien poistoon tulee niin eikö sellaset "kummalla on parempi skeitata munalla vai pillulla?"- kommentit kuulu poistaa joka foorumista?
|
|
|
2006-01-11 09:15:13
|
|
hei vaan.
juu ei ny kande vetää mitään hernettä nenään meikän mieleipiteistä. mun pointti tässä hommassa on vaan se, millä keinoilla hemmot sais pidettyä tän nollan siistinä, kompaktina ja mahdollisimman asiallisena. kuitenkin nää on vaan mun näkemys aiheesta.
mut vakavasti, katto ny, chikas, ittekki mitä aiheita siellä torttufoorumissa käsitellään. ei todellakaan mitään poikkeavaa tai muuten mullistavaa että sitä MINUN mielestä kannattaisi eritellä millään tavalla. noi samat aiheet vois ihan yhtä hyvin kä'sitellä siellä missä muutkin aiheeseen liittyvät asiat.
toinen pointti tässä meikäläisellä on se, että kun itsekin oon jokusen vuoden skeneä seurannu ja jopa tosta mimmiskedeyksestä oon perillä (meikä muistaakseni oli yks niistä turun päässä, joka rupes moista mimmivuoroa ajamaan btw), niin mä en näe mitään järkeä siinä, että mimmit ja kundit pannaan eri laariin. ihanne olis, että kaikki olis yhtä samaa skeittaavaa paskasakkia.
onhan se nyt aika selvää, että jos on vaikkapa kaksi foorumia valvottavana kymmenen sijaan, niitten siistinä pitäminen on niin paljon iisimpää ja mieluisampaa. siks toisekseen ne aiheet todellakin vaihtuu nopeammin, eli topikkien seuraaminen olis paljon mieluisampaa kuin nyt.
mulla siis ei ole mitään mimmejä vastaan, ok? otin vain tuon kyseisen foorumin esille sen takia, että minun mielestä se ei varsinaisesti ole tuonut tänne mitään uutta. samaa asiaa kuin aikaisemmin eri osiossa.
|
|
|
2006-01-11 11:58:53
|
|
kuhan päiväkirja ilmestyis uuelleen ni olis tosi jees :)
en oo aiemmin minä ainakaa aatellu että olis liikaa niitä keskustelukategorioita siellä joten ihan sama mitä niille tekee, hyvät ne ennenki oli ja hyvät ne tulee olemaan jos ne muuttaaki
mut päiväkirjaa ikävä
|
|
|
2006-01-11 12:52:38
|
|
Alter ego, ymmärräthän, että se foorumi ei ole sinulle tarkoitettu alunperinkään. Se on nolla.net/girls in liittyvä keskusttelu palsta lähinä. Esim. jos jollain on jotain epäselvä, niin sitä on helpompi keskustella tyttöfoorumissa, kun päivittä sivuilla uutisia moensti päivässä. Muistele tilannetta kun tytöillä ei ollut ollenkaan yhtään oma skiettisivua tai foorumia, se oli hiukan tylsempi. Joteen tyttöjen foorumi on kumminkin oman itsensä puoletsa ja kyse ei ole siitä, että koko sivunmittainen topikien palsta uusiutuisi päivittäin, vaan kys eon siitä, että on hyvinkin tärkeä , että sellainen paikka on olemassa.
Siinä asiassa olen sama mieltä, että foorumin imen voisi muutta vaikka "Mimmit", mut se sopiisi jos muidenkin foorumien nimet muutetaisi/muokkataisi.
|
|
|
2006-01-11 14:36:12
|
|
chikas013:
"Alter ego, ymmärräthän, että se foorumi ei ole sinulle tarkoitettu alunperinkään. Se on nolla.net/girls in liittyvä keskusttelu palsta lähinä."
aijaa, katos perkele, ihanko totta? sä taidat pitää mua ihan urpona, mikä on toisaalta ymmärrettää jos kattelee meikän historiaa täällä nollassa. mut et noin tyhmänä pidät, huh huh...
...kuules nyt, tyttö. sulla taitaa olla hieman ymmärryksessä vikaa. otappa ja lue noi mun jutut uudemman kerran. jos sä olisit ymmärtänyt EDES puoliakaan, mitä mä selostin tuolla aikaisemmin, sä olisit tajunnut että mulla ei ole mitään yksittäisiä foorumeita, oli ne sitten minkä nimisiä tahansa, vastaan. loppujen lopuksi se en ole minä todellakaan, joka moisista päätöksistä vastaa. kunhan vain annan mielipiteeni siitä, mikä MINUN mielestäni olisi muuttamisen arvoinen asia jotta nollasta tulisi tehokkaampi ja mieluisampi mesta.
mun pointti, tuhannen ja vittu kahdennentoista kerran, on se että ihan oikeasti ne aiheet tulee käsiteltyä huomattavasti tehokkaammin jos noita samanaiheisia topikkeja ei ripotella ympäri ämpäri. hei, skedeys on skedeystä, lauta on lauta ja tapahtuma on tapahtuma, oli sitten munat tai pinppi. itse asiassa tää sun puolustama toiminta ajaa teidät mimmit entistäkin enemmän erilleen tästä muusta harrastavasta ryhmästä (lue: pojat). en mä tiedä, ehkä tää on joku uus rekkalesbosuunta et pitää olla MIMMISKEDEEJÄ sen sijaan et olis coolisti SKEDEEJEJÄ. ja joo, väännän rautalangasta jos tarvii. toi eri foorumeitten vähyys pitäis myös aika tehokkaasti aisoissa nää kaiken maailman paskatopikit; jos valvoja ei niitä poista ne putoaa itsestään aika nopeasti kun paljon tärkeämmät aiheet jyrää ne alleen. uhraa tolle ajatukselle edes minuutti.
selvennetään nyt tääkin vielä sulle ja kenties muillekin:
tapahtumat <-tuolla olis tapahtumista
katu ja rampit <-vinkit ja muut skedeys
lumi <-lumilautailu ja snoukkaskede jne
mimmit<-mimmien vittuilu ja asia
kundit<-kundien vittuilu ja asia
musa<-kaikki musiikista
palaute <-nykyinen yleisfoorumi
osta ja myy<-osta ja myy
harri:
"Keep it simple kuitenkin.
Sivuista olisi nyt sitten tarkoitus tehdä nopeat ja kevyet ;)
Yritän samalla rakentaa pari uutta mielenkiintoista ominaisuutta joita on pyydelty ja muutenkin helpottaa käyttöä."
ei muuta, soukemmalle suuta...
|
|
|
2006-01-11 14:44:58
|
|
Tarvitaan ainakin Äijä-foorumi, hevos-foorumi, foorumi-foorumi, vähemmistö-foorumi,amis-foorum
i, älykkö-foorumi ja idiootti-foorumi...Unohtamatta
paini-foorumia, lätkä-foorumia ja kaikenkattavaa flunssa-foorumia!
Tantor menee nyt takaisin nukkumaan! :I
|
|
|
2006-01-11 15:38:52
|
|
Mulle on henkilökohtaisesti aivan sama mitä foorumeitä täällä on. Ei se "taso" siitä nouse tai laske kuitenkaan.
Nollahan toimii pitkälti kaaosmaisesti, kaikkea tehdään ja sörkitään pikkaisen ja osan taas annetaan olla. Moderoidulle linjalle ei jaksa mennä liikaa, se ei ole skeittauksessakaan tarkoitus.
Mä teen aika pitkälti kuten itse parhaimmaksi näen, en ole ns. palvelualtis tässä tapauksessa koska luulen ja tiedän tietäväni asioista enemmän kuin keskiverto tallaaja. Ylimielistäkö? Voi olla tai voi olla olematta mutta kun on iso työtaakka, niin ei jaksa hirveästi ottaa kantaa pikkuasioihin tai muutaman hassun ihmisen mielipiteisiin.
Onhan se kiva, että on mielipiteitä kaikeasta mutta ei kannata luulla että niillä olisi mitään merkitystä juurikaan minkään suhteen ;)
Eli tämänkin aihe on oikeastaan pelkkää sananhelinää mutta eiköhän tästä vielä riita saada aikaiseksi.
|
|
|
2006-01-11 20:47:14
|
|
koettakaa saada nää nyt ees valmiiks
|
|
|
2006-01-12 17:01:55
|
|
Hieno juttu kokonaisuudessaan. minusta värien pitäisi olla "rehellisiä" eikä "haaleita"...
|
|
|
2006-01-13 11:40:17
|
|
tuning foorumi!!!
|
|
|
2006-01-13 16:57:25
|
|
muthafucka!!
|
|
|
2006-01-13 21:02:54
|
|
-palvelualtis tässä tapauksessa koska luulen ja tiedän tietäväni asioista enemmän kuin keskiverto tallaaja. Ylimielistäkö? Voi olla tai voi olla olematta mutta kun on iso työtaakka, niin ei jaksa hirveästi ottaa kantaa pikkuasioihin tai muutaman hassun ihmisen mielipiteisiin.
Onhan se kiva, että on mielipiteitä kaikeasta mutta ei kannata luulla että niillä olisi mitään merkitystä juurikaan minkään suhteen ;)
-Eli me ollaan kaikki vähän niinko huoria ja jäbä on meidän parittaja...whut?
-Joo no näinhän se maailma menee. Tee itte parempi tai oo hiljaa.
-(hiljaisuus)
;)
|
|
|
2006-01-14 11:35:43
|
|
Niin, no sit kyllä kehitys tyssää siihen jos ei toisten mielipiteitä ja kehitysehdotuksia kuunnella. Mä kyllä silti luotan ehkä harriin sen verran, että se osaa jotkut järkevät foorumit luoda. On varmaan sen verran noita jo nähnyt eri paikoissa. Ja tietää omat koodaustaitonsa.
Mulla on nollassa ollut aina sellainen ongelma, ettei kehtaa valittaa mistään (vaikka moni asia on oikeasti suorastaan perseelleen, mm foorumit), koska porukka ei oikein tunnu kovinkaan vastaanottavalta uusille kehitysideoille. Sit vaan tulis sellaista kommenttia, että "No tee ite paremmat" tai "Mikä sä olet arvostelemaan? Toiset on nähnyt kuitenkin jo niin paljon vaivaa." No tottakai mä arvostan teidän työtänne, hirveesti olette tehneet nollan eteen. Kiitoksia siitä. Mutta sais sitä silti parannella ja päivitellä edes joskus.
Mut ei sille oikeastaan mitään voi, tää sivusto on kuitenkin omin voimin luotu omalla vapaa-ajalla, eikä voi vaatia, että joku tuhraa sitten vapaa-aikansa jatkossa sivuston ylläpitämiseen. Toisaalta nolla on kuitenkin laajentunut jo niin isoksi, että ylläpito tulee entistä tärkeämmäksi. Pientä delegointiakin voisi harrastaa..? Varmaan osaavia ja riittävästi aikaa omaavia koodaajia löytyy.
öimyh
|
|
|
2006-01-14 17:01:38
|
|
No mä nyt vaan säädän ja viritän, keskityn enemmän tekemiseen kuin tänne kirjoittamiseen.
Apu on tervetullut mutta pelkkä foorumin asentaminen on kaukana siitä mitä nyt tarvitaan.
Kyllä niitä kehitysehdotuksia on laitettu korvan taakse ihan oikeasti ja niitä olisi tarkoitus tehdäkin.
Laitetaan tähänkin hymiö, että voi jälkikäteen aina sanoa ettei ollut tosissaan. :)
|
|
|
2006-01-15 13:33:29
|
|
eli meidän puhe on kuin kärpäsen surinaa harri thö kingin korvassa
|
|
|
2006-01-15 13:46:18
|
|
Eipä nämä foorumit edes hirveemmin surise...
|
|
|
2006-01-15 13:54:54
|
|
Lumilautailijoille ainakin oma foorumi joka ei oikeasti olisikaan foorumi vaan pelkkä teksti joka linkittyisi jonnekkin Me Naiset-lehden virkkausosioon.
Mutta foorumeita ei kyllä pidä laittaa yhteen kun muuten minäkin saattaisin eksyä joihinkin lumilautailijoiden virkkaus-topikkeihin.
perke
le.
|
|
|
2006-01-15 14:54:09
|
|
mun korsi kekoon:
-oheis ja kaatis vois perjaatteessa olla yhessä, ne on nykysin kummiskin aikalailla samaa molemmat
-paikka ja välinefoorumit vaikuttaa ehkä vähän turhilta, koska tuntuu et niitä ei kuitenkaan suurin osa kauheen aktiivisesti seuraa, aiheet menis myös skate tai alottelija foorumissa
-yleisfoorumin nime selvemmäks, ettei tu turhia aiheita(vaikka niitä kyllä tulee saletisti kumminki)
eli:
-alottelija
t
-oheistominta
-osta/myy
-musa
-video
-skate
-p
alaute
-tytöt
-lumi
ois ehkä paras.
|
|
|
2006-01-15 16:22:52
|
|
Lassin kommentit ovat aika samansuuntaisia kuin muutkin, joten suunta on aika selvä. Yritän iltaan mennessä saada jotain auki, onhan tässä jo jotain tehtykin...
|
|
|
2006-01-15 17:08:51
|
|
Ja noita "saanko sponssin?" aiheita oli aika paljon, vai onko vieläkin?
No, tehkää vielä "saanko sponsorin?" foorumi.
|
|
|
2006-01-15 21:43:03
|
|
AAAH MITÄ ÄSKEN TAPAHTUI!!!??? Joku keltanen valikko ilmestyi yhtäkkiä.
|
|
|
2006-01-15 21:43:51
|
|
Siis oranssi valikko.
|
|
|
2006-01-15 21:55:06
|
|
Juma! Menin kattelee kwelin tietoja ja hyvä etten lyöny päätäni kattoon pompatessani penkiltä. RADIKAALIHARRI!
Eipä sillä.. Hyvän näköstä.
|
|
|
2006-01-15 21:56:11
|
|
On muute hemmetin hyvä uudistus toi 'käyttäjän julkaisemat jutut' ja varsinkin kuvat.
|
|
|
2006-01-15 21:58:34
|
|
Niinpä, vielä ois jonkin verran hommaa että voi koko roskan siirtää pois.
Tuollahan tuo uusi systeemi jo pyörii mutta siinä on paljon asioita kesken. Se puskee sieltä vielä esille ja noita uusia ominaisuuksiakin löytyy.
Värit ja valikot eivät toimi ihan jokaisessa selaimessa kuten on suunniteltu mutta onneksi niitä on nyt helpompi muuttaa. CSS värkkääjälle ois töitä...
Foorumissa voi mellastaa, se menee tyhjäksi sitten kun se otetaan käyttöön lopullisesti.
Tulihan tässä taas hakattua koko sunnuntai, yötä ei jaksa nyt värkätä vaan pitää nukkua. Äänestämäänkään en ehtiny mutta onneksi halonen ei päässy egalla. ;)
|
|
|
2006-01-15 22:00:33
|
|
Tuolla uudessa systeemissä on väliaikainen käyttäjätaulu käytössä, joten kaikki muutokset sinne puolelle kyllä häviää kun se tulee "tuotantoon".
|
|
|
2006-01-15 22:09:22
|
|
Uusia ominaisuuksia tulee:
- käyttäjän omat systeemit huomattavasti paremmaksi + kaiken maailman yksityisviestit yms
- kaiken mahdollisen arvostelu ;)
Eipähän noita uudistuksia ole niin hirveästi viime vuosina tullut mutta tehdään nyt kerralla sitten kaikki mitä on haluttu.
Ja foorumeiden ylläpito huomattavasti helpommaksi ja niille moderaattoreita jotka voivat poistaa vaikka kaikki viestit ja käyttäjät jos siltä tuntuu ;)
|
|
|
2006-01-15 22:23:21
|
|
Semmonen ehdotus että noi ulkoset linkit aukeemaan uudessa ikkunassa. Jos vaa harri jaksaa toteutta, ei luulis olevan vaikeeta
|
|
|
2006-01-15 23:26:46
|
|
Toivottavasti menee vielä 2 viikkoa harrilla koodaillessa niin saadaan oikean ihminen presidentiksi.
|
|
|
2006-01-15 23:27:00
|
|
Kivat oranssit=)
|
|
|
2006-01-16 00:57:14
|
|
Toi uusittu juttu näyttä ja tuntuu aika kivalta käyttäessä nyt aluksi. Oot saanut hienon hommana aikaiseksi, jaksamista ja nukkumista vaan ennen loppusuoritusta ;)
|
|
|
2006-01-16 09:27:45
|
|
Ei me ihmistä tarvita presidentiksi vaan sellainen, joka osaa hoitaa ulkopolitiikkaa muutenkin kuin chillaamalla. Sisäpolitiikasta nyt ei kananta edes aloittaa...
|
|
|
2006-01-16 10:36:13
|
|
OFFTOPIC! VÄÄRÄ FOORUMI!!!111
;>
|
|
|
2006-01-17 01:21:50
|
|
Ei tänään saanu kasaan, damn.
|
|
|
2006-01-17 08:14:35
|
|
Isompi fontti valikoissa ja normitekstissä ois kiva ylläri!
|
|
|
2006-01-17 09:44:15
|
|
Isompi fontti? Tiputa resoluutiota jos joudut tihrustamaan... Varsinkin jos käytät isompaa kuin 1280 x 1024.
Tässäpä vähän faktaa resoista:
1024x768 56.16%
1280x1024 20.21%
1152x864 8.75
%
1280x800 4.30%
800x600 3.04
%
1280x960 2.57%
1400x1050 1.
24%
1600x1200 1.09%
1280x768
0.64%
1440x900 0.48%
|
|
|
2006-01-17 12:12:54
|
|
Onko uudistusten mukana semmoinen käyttäjäystävällinen juttu, että kun käy esim. kattomassa jonkun käyttäjän tietoja, ja palaa takas foorumiin, ni sivu foorumissa olisi auki samassa kohdassa? Eli jos on vaikka kattelemassa foorumia, jossa on noin tuhat merkintää, ni siitä kun alkaa etsimään, missä kohdassa olikaan menossa, ni menee taas tunti, et löytää oikean kohdan.
|
|
|
2006-01-17 12:39:15
|
|
hiisi, lataa selaimeksi mozilla firefox (ilmainen) ja avaa tollaiset linkit uusissa välilehdissä niin ei tarvitse enää millään sivustolla tuota ajatella.
|
|
|
2006-01-17 14:41:30
|
|
hiisi, mulla ainakin toimii ihan perus ie:llä.
|
|
|
2006-01-17 22:19:32
|
|
hei tota tuleehan noihin valikoihin ja tohon omat tiedot palkkiin jne. jotain tyylittelyä?
|
|
|
2006-01-18 09:54:17
|
|
Mulla on tuo tulikettu käytössä, ja siinä heittää aina takas sivun yläosaan palatessa, mutta tosiaan voihan nuo availla uuteen välilehteen. No, problem.
|
|
|
2006-01-18 13:54:01
|
|
Ainakin äsken oli sellainen utous ie:llä että kun katso käyttäjän tietoja sisään loganneena niin silti ilmoitti että et voi katsoa koska et ole sisään logannut.
Ulkoasu näyttää hyvältä todellakin ja "käyttäjän julkaisemat kuvat" on hyvä juttu.
Muuta en osaa sanoa ja auttaakaan en osaa. Propsit niille jotka tätä hommaa tekee eli Harri ja muut, ei voi muuta sanoa...
|
|
|
2006-01-18 16:42:45
|
|
Uusi systeemi toimii kehityskannassa, eikä sessiot toimi vanha <-> uusi yhteen. Tämän takia vanhalle puolelle loganneena ei pääse suoraan uuteen. Näin kunnes ollaan valmiita lopullisesti siirtymään uuteen.
|
|
|
2006-01-18 21:19:25
|
|
toki jos nippeli säätöö haluis foorumeihin lisää, niin viestin yhteytee tohon sivustalle nimen alle vois sopia info boksia käyttäjän "statseista" tyyliin:
status: (perus-jäsen/moderaattori/ homo)
from: (paikkakunta/kylä/pitäjä)
member nro: (monesko ihminen tässä systeemissä)
ja niin edelleen ja niin edelleen...
u got the point! samanlaista käytäntöä on tullu nähtyä muutamalla foorumilla ja ihan ok omastamielestäni sinäänsä.
|
|
|
2006-01-18 21:27:43
|
|
Jeespoks
|
|
|
2006-01-18 22:40:45
|
|
No jos noita turhia viestejä halutaan karsia tältä foorumilta niin nuo "posts" ja "status" (joka nousee yleensä postausten määrän noustessa) kentät kannattaa jättää kyllä pois. En kyllä ymmärrä mikä funktio tuolla "member nro" tiedollakaan on..
|
|
|
2006-01-19 00:00:47
|
|
aika hienolt näyttää toi uus setti !
|
|
|
2006-01-19 13:48:13
|
|
Onko mitää avatareja tai allekirjoituskuvia suunnitelmissa? Hyvin ymmärrän jos ei tule kun katsoo näiden foorumien keskustelujen laatua.
|
|
|
2006-01-19 15:17:40
|
|
Ehkä maksimissaan joku 20x20 pikseliä ja kokorajoitus 5 kiloa. Eipähän tarvitse katsella kaikenmaailman "hauskoja" ja animoituja kuvia.
No, kunhan nyt ensin tehdään perusasiat kuntoon.
|
|
|
2006-01-19 20:05:59
|
|
Uusi siten leiska näyttää ihan asialliselta. Lienekkö livetetty jo tarkoituksella? :)
|
|
|
2006-01-19 20:49:34
|
|
mitä se juustohöylä sekoilee... kyllä täältä myös paljon asiaa tietoonsa saa... vaikka totta kylläkin, että on täällä myös paskaa paljon... mutta niin se joka asiassa on... on hyvät ja huonot. mutta saapahan sanoa sanottavansa...
|
|
|
2006-01-20 16:37:30
|
|
Ovatko ne asuinpaikat sun muut millään tavalla merkittäviä? Entä henkilöt, jotka piilottelevat salattujen tietojen takana?
Status postausten perusteella innostaa kirjoittamaan turhanpäiväistä paskaa, tavoitteena saada kovempi tittelin.
Postausten määrä on ehdotuksista ehkä karmivin. Nimimerkin alta löytyy lukumäärä kerroista, jolloin olisit voinut käyttää aikasi huomattavasti paremmin.
|
|
|
2006-01-20 19:41:39
|
|
Mulla on käynyt pari kertaa noin 15 minuutin sisällä niin, että joudun loggaamaan itseni uudestaan sisään...
|
|
|
2006-01-21 12:01:00
|
|
haluan muokata/poistaa viestini, jos on ollukki nii pieruissa, että alakaa hävettää mitä on menny kirjoittamaan.
|
|
|
2006-01-21 14:13:30
|
|
nimenomaan JOS haluaisi nippelisäätöä foorumeihin, hyvä herrasväki! hmmm, ite enoo kyllä ollut ennemmin tietonen ihmisistä jotka pyrkii nostattamaan statustaan postaamalla täyttä paskaa kymmenen sivullista "lähetä" nappulaa renkkaamalla, mutta kyllä kaikkea maailmaan varmasti mahtuu. niin ja toki yllytän jokaista yksilöä ylipäätään kaikenkaltaisen tiedon kyseenalaistamiseen. mikä on tarpeellista ja mikä ei? onko tälläkään viestillä saatika nollan uudistumisella mitään merkitystä? entäpä member-numerolla?....and the truth reveals.
|
|
|
2006-01-21 15:17:23
|
|
Adebisi, tarkoitin että ei alkaisi näkymään mitään porno-avatareja ja 800x600 allekirjoituksia. Täältä niitä peeloja kyllä löytyy.
|
|
|
2006-01-21 20:48:24
|
|
huh huh...ööö
|
|
|
2006-01-22 10:21:49
|
|
Jos noi edit ja quote nappulat sais. :p
|
|
|
2006-01-22 13:29:19
|
|
Eieiieii. Ei quotea eiii.
|
|
|
2006-01-23 19:19:07
|
|
joo tiiän oon pönttö mut toimiiks muka ne uuet sivut jo..? miksei mulla toimi. nää on samat vanhat mis ei saa päiväkirjaa kirjotettuu
|
|
|
2006-01-23 19:59:49
|
|
Oot varmaan ainoa jolla on vielä vanhat sivut eli olet sitten varmaan sivustoloukussa.
|
|
|
2006-01-23 21:12:55
|
|
mullaki on vanhat sivut!! onks ne uuet jo auki?
|
|
|
2006-01-23 21:21:25
|
|
uudet sivut ovat olleet jo viikkoja.
|
|
|
2006-01-23 21:38:21
|
|
Huonostipa täälläkin. Omat tiedot -kohdasta tulee uusi ulkoasu esille mutta siitä ei sitten pääsekään eteenpäin minnekkään.
|
|
|
2006-01-23 23:37:00
|
|
harri on ainoo, jolla on vielä ne uudet sivut :D
|
|
|
2006-01-24 13:46:26
|
|
Nyt ollaan sellaisessa tilanteessa, että pitää tehdä palvelinsiirto ennenkuin saadaan sivuja avattua. Johtuu siitä, että tällä hetkellä olevalla palvelimella on liian vanha PHP -versio ja sillä ei toimi kunnolla tuo uusi foorumi. Päivitämme PHP:n siis 5 -versioon.
Päivitys myös nostaa tietoturvaa ja palvelimen päivitettävyyttä, käyttöön tulee Fedora Core 4.
Toivon, että siirto saadaan alta pois vielä tämän viikon aikana.
|
|
|
2006-01-24 16:27:39
|
|
mitä onkos uuet sivut jo auki, ei mulla ainakaa oo :(
|
|
|
2006-01-24 16:35:51
|
|
Voihan rähmä!
|
|
|
2006-01-24 17:56:37
|
|
error neljä-NOLLA-nelosta pukkaa kun menee päiväkirjaan
|
|
|
2006-01-24 19:29:52
|
|
Rähmät vaan teillekin. Mistä ihmeestä sinne uusille sivuille sit mennään? Ku ei tuolta omista tiedoista pääse mihkään eteenpäin. Harri auta mua! Mitä mä nyt teeeen!!!?
|
|
|
2006-01-24 20:12:12
|
|
Voi RÄHMÄ!
|
|
|
2006-01-24 20:34:50
|
|
Harri on solmussa koodiensa kanssa :I
|
|
|
2006-01-24 21:29:29
|
|
harri hei, otappas nyt syvään henkeä, juot vähän kahvia ja jatkat sitten ensi kuussa uudistamista
|
|
|
2006-01-24 22:30:31
|
|
Joo, hiljaa hyvä tulee ja mielummin tarkasti tehty ja hyvä, ku nopeesti ja paska.
|
|
|
2006-01-24 22:37:07
|
|
Hm, pääsin uudelle puolelle kikkailemalla ja näin uudella foorumilla harrin testiviestejä. Vastaaminen ei tosin onnistunut koska vaikka olin kirjautuneena, tuli viestiä "vaatii sisäänkirjautumisen" tjsp.
|
|
|
2006-01-25 09:33:56
|
|
Onneksi en kahvia juo.
|
|
|
2006-01-25 11:21:19
|
|
joo, kahvia ei juo eläinkään..
|
|
|
2006-01-25 11:23:18
|
|
Juuri ajattelin kahvia hakea... :I
|
|
|
2006-01-25 11:45:01
|
|
kyllä mulla ainaki on ihan uudet sivut käytössä... oikeesti!
|
|
|
2006-01-25 13:27:49
|
|
mä en ala mitää ku ne uuet sivut ei näy mulla.
mistä ne pitää kaivaa et ne näkyy, mitä mä teen!!??
|
|
|
2006-01-25 13:58:41
|
|
iik
|
|
|
2006-01-25 14:23:35
|
|
Vähä oli siistitt!
|
|
|
2006-01-26 10:14:35
|
|
Eipä toimi uuet sivut mullakaan Vanhoille menee edelleen.
|
|
|
2006-01-26 10:16:51
|
|
Tai kyllä mä tonne pääsen ainaki klikkaamalla omia tai jonku muun tietoi, mut ei siellä mikää toimi.
|
|
|
2006-01-26 14:25:36
|
|
Nyt ku tää uusitaan, ni samantien voisitte päivittää lautailukartan! Meinaa oon lisänny(varmasti moni muukin) sinne aikoja sitten spotteja, mutta ne ei oo vielä ilmestynyt... ja sannaaaalle tiedoks että ei oo vielä varmaan tarkotuskaan toimia.
|
|
|
2006-01-26 17:35:04
|
|
Ei kai ne uudet sivut oo ne ku menee jutut--->kaikki??
|
|
|
2006-01-27 15:56:34
|
|
Mistähän sellanen johtuu että parina kertana ku oon nollassa käyny ni yhtä-äkkii rupee kuulumaan jotain musiikkia. sitte ku sulkee nollan ni musiikki lakkaa.
|
|
|
2006-01-27 16:56:50
|
|
tuota tuota... oon aina ihmetelly että miksi tuolla taustalla on jotain voimistelukuvia... miten nolla.net liittyy voimisteluun... ?
päästäänkö niistä eroon?
|
|
|
2006-01-27 18:53:24
|
|
jos ei voi voittaa, kandee liittoutua...
...harri:"Ja foorumeiden ylläpito huomattavasti helpommaksi ja niille moderaattoreita jotka voivat poistaa vaikka kaikki viestit ja käyttäjät jos siltä tuntuu ;)"
tää on selvä. voisko tänne saada sellasen vittumaisten hemmojen vittuilu&sekoilufoorumin, josta mä sen mestan valvojana voin potkia vittuun kaikki tosikkomaiset mimmit ja muut puusilmät sukupuoleen katsomatta. loppujen lopuks sieltä varmaan poistettais kaikki tyypit ja viestit, mut oispahan ainakin siisti föörym.
nimim. mullehan ei ruveta...
|
|
|
2006-01-27 21:37:01
|
|
Salmi se musiikki tuli siit yhest mainoksest joka oli tos vasemmal. Enää sitä ei oo mut sillon ku oli ni ku osotti hiirel siihen niin alko tulee sitä tänlätys musiikkii. Mul meni vähän aikaa et hokasin sen ku aluks olin ihan mitä shittii tää nyt on...
|
|
|
2006-01-27 22:48:08
|
|
ai semmottii tällä kertaa :D
|
|
|
2006-01-28 20:42:45
|
|
no koska tää uudistus on tulossa valmiiks,ku alkaa puuduttaa ku videot ja kuvat ei oo näkyny pitkää aikaa...ainakaa miulla..
|
|
|
2006-01-28 21:46:11
|
|
Joo muaki alkaa vähän ottaa päähän tää ku ei mikään toimi. Mut kai se on parempi et nää tehää rauhas eikä hutasten.
|
|
|
2006-01-29 10:00:22
|
|
kaikki olennainenhan täällä jus toimii.
|
|
|
2006-01-29 10:00:48
|
|
ja yks t sinne lisää.
|
|
|
2006-01-29 12:58:03
|
|
ois kiva lisä että kuvia vois arvostella sen kuvan alapuolelta...et ois vaikka joku keskiarvo tsydeemi.......
|
|