N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
TURENGIN SKEITTIKISAT
30.08.2008
Jokioisten miniramppikisat (2.yritys)
06.09.2008
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 53 kävijää,
joista 2 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Yleisfoorumi
Tiedoissa myspace / ircgalleria / mese yms
25-07-2007 22:51

Jep, eli nyt noita muiden paikkojen tietoja voi lisäillä. Eli tuonne vaan linkit missä muualla löytyy kyseisen käyttäjän kuvia ja tekstejä.

RE: Tiedoissa myspace / ircgalleria / mese yms
2007-05-04 23:54:37

Mun tiedoista voi katsoa mallia.

2007-05-05 00:21:35

niin... olisiko mahdollista jos voisi samalla muokkailla omaa kuvagalleriaansa siten että saisi omat kuvat pois toisten silmistä? Tämä on juuri se syy miksi tietoni on salattu...häpeän vanhaa, huonolaatuista ja heikkotasoista kuvaani jonka lähetystä kadun suuresti...olisi ihailtavaa mikäli voisin taas näyttäytyä nollalaisten keskuudessa ilman salattuja tietoja...

2007-05-05 01:39:51

suikero, toi ois myös hyvä juttu kyllä.

gmos :
2007-07-17 15:27:14

jos en nyt ihan sokea ole, niin ei näkyny irc-gallerialle omaa kohtaa :D pitäähä galtzulle ihka oma rivi olla ;)

2007-07-25 22:51:13

Hmm. Jotain tossa nyt kusee koska mulla näkyi vain myspace vaikka lisäsin myös youtuben...

Tosiaan tulee mieleen että kun tuo on käyttäjätiedot eli "profiili" niin kaikki kuvat, vaikka ne olisikin syöttänyt nollaan itse, ei välttämättä ole ihan järkevässä paikassa omassa profiilissa. Kuvat pitäisi voida ehkä itse muokkaa ja valita niin että kukin saisi profiiliin enemmänkin omia kuviaan (joissa itse on) kuin kuvia (toisista) jotka itse on ottanut? Tämänhän voisi toteuttaa vaikkapa niin että saisi itse syöttää lomakkeelle vapaasti kuvien urlit jotka haluaa profiiliinsa tai jotain...

eXtremevideo.fi

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google