|
|
|
Keskustelu Tyttöfoorumi
|
|
snoukkaus =)
01-10-2006 16:38
|
|
hei tääl ei tainnu tällasta olla joten laitetaan pystyy! kaikki likat jotka snoukkaa kirjotelkaa kaikkee mitä mielee tulee? :)
|
|
|
RE: snoukkaus =)
2004-12-20 22:41:08
|
|
:D voi vitsit..mä aatelin etsiä niitä naislautailijoiden liiton sivuja..en löydäyt heti..mut sit mä huomasin, että oli vahingossa aivan väärässä foorumissa ja nyt mä löysin semmoset sivut, mitkä koske snoukkausta ja skeittausta eli
www.suomennaislautailij
at.com
niitä sivuja kannataisi myös vieraila!
|
|
|
2004-12-27 22:55:54
|
|
jeh... asia sivu :D:D ittelläni taidot vähä ruostunu ku oli pari välivuotta snoukkauksessa.. =/ mut tänä vuonna taas mäkeen.. jeh. kukaa menossa rukalle hiihtolomalla?
|
|
|
2005-01-05 10:56:57
|
|
noup,mut maaliskuus suuntana on ruka(: nyt mul o menos 6 kausi laudan päälä:)
|
|
|
2005-01-05 10:59:05
|
|
eiköhän ne tyttösnoukkaajat oo aikapaljon jo sopeutunu tonne lumilautafoorumiin....
tai en tiä...
|
|
|
2005-01-07 22:22:04
|
|
No tässä tekis mieli kovasti liukumaan laudalla. Onkohan tää nyt yhdeksäs kausi menossa. Valitettavasti talvi on niin lyhy, et ei kovin paljon ehdi uutta oppia. ; ( Niin tai sit ei pääse laskee tarpeeksi usein, eikä oo tarpeeksi rahaa.Snif.Mut keväällä jalkalihakset käyttöön ja Norjaan. Tsadam. Parkkihinutus on nii epäterveellistä puuhaa, et putsku on seuraava mielenkiinnon/valloituksen kohde.
|
|
|
2005-01-12 23:44:32
|
|
puuteri ja vuoret on parasta mitä maailmasta löytyy... niin täydellistä. Joo.. tää harrastus kyllä syö tuota pääomaa. ikävä kyllä. ois kyllä laskea niin paljon kun pystyis.
|
|
|
2005-01-14 18:09:22
|
|
Talvi= U got that right, Snoukkaus on ihan hyvä harrastus ja paljo helpompaa ku skeittaus mutta todellakaan ei sovellu köyhille(Esim mä)
Joten se on tyhjötaskuilta pois, toi oikeiden rinteiden kruisailu:)
|
|
|
2005-01-18 22:45:28
|
|
mikä talvi? missä? Mitä on tapahtunut??? ARHG. Ihana kasvihuoneilmiö!! Älä vaan lämpötilan anna laskea alle nollan TAI vaikka sataa lunta!! HYI, lumi= perkeleen tekosia!!
|
|
|
2005-01-25 18:31:01
|
|
no niin mimmit, nytte on ylhällä tässä nollassa myös pikkusen juttua Roxy sessareista+ olisi mukava jos te laitaisitte tänne vaikka nyt talvella pöytälaatikossa piilossa olevia kuvianne lumilautahypyista :)
Lunta!
|
|
|
2005-01-26 22:26:46
|
|
jooh... kuvia vois pistää. :)
|
|
|
2005-02-05 09:19:14
|
|
oiski kuvia..,ei oo kameraa mil niit sais..,onks kukaa muute käyny alpeil? onks siel mitää laskemisen arvosta?:)
|
|
|
2005-02-10 22:18:58
|
|
*tintti*: vaik kausi on lyhyt, mut improvisoi paljon laskemiseen, niin kyllä oppii..! mullakin talvel ain karsiutuu ihan kaikki muut harrastukset pois paitsi lauta jää käteen, onneks toi miekkonen on myös tuolta rinteestä löytyny niin ei tuu ongelmia siitä ku saa kuulla valituksia että on aina rinteellä eikä oo aikaa sille ja mäkämäkä:D:D tsemppii tytöt teille ja oikeesti, jos panostaa paljon lautailuun, ni ei tarvista paljon ku meil kaikil on sponssit:D
|
|
|
2005-02-17 13:42:08
|
|
mulla olis jotaki kuvia mutta oon semilaiska enkä jaksa laittaa niitä. hähä.
tweeety, minä oon käyny ja sielä jos jossaki on laskemisen arvosta.. ne putskut on niin siistejä. just olin viime kuussa laaxissa. ihan mahtavaa.
|
|
|
2005-03-10 14:32:29
|
|
alpit on vaan tavotteena, sitä korkeemmalle ei voi paljoo päästä. Sinne siis. joskus. kuviakin on aina pitänyt ottaa, mut jotenkin se on aina jäänyt vaan puhumiseks, mutta ehkä nyt keväällä vois laittaa sanat teoiksi. eli Talmaan--->
|
|
|
2005-03-10 14:34:19
|
|
Kyllä niitä odottelllaan
|
|
|
2005-03-28 14:38:40
|
|
nonni.. nyt on näköjään tältä kaudelta laskemiset laskettu.. =/ tuolla levillä kivasti lensin ja ländäsin flätille. joten ei muuta ku kepit käteen ja kepitetään nyt niillä jonku aikaa.. nivelsiteet paskaks.. mut ens vuonna uudet kujeet! :P
|
|
|
2005-04-15 14:40:02
|
|
noooooo heiii.....laskukautta on viel rutkasti jälel...rukan kesämäet ja kaikki :DDD elkäää ny vielä laittako lautoja kesäteloille
|
|
|
2005-04-18 11:51:00
|
|
Mistä lähtien rukalla on ollu kesämäet? Vai oonko vaa ollu ihan pihalla asitasta? :DD
|
|
|
2005-04-18 16:12:34
|
|
http://www.ruka.fi/talvi/rinteet/?file=content_exec&id=356&subme
nu=111
Tuolla sivulla (jos saa tuon koko rivin jotenkin kopioitua), löytyy Rukan menneiden kausien pituudet, niin sen mukaan kesämäki olisi ollut kaudesta 01-02 alkaen. Olispa jossain täällä etelässäkin rinne jota laskea!! Onneksi pääsen Leville ens viikonlopuksi..ja tulihan siellä Rukalla oltua muutama päivä pari viikkoa sitten. :)
|
|
|
2005-04-19 12:59:53
|
|
no mie oon vielä kesäkuunki mäes. ku ei onnex kovin pitkä matka oo :)
|
|
|
2005-04-27 14:40:39
|
|
Nooo...Mulla se kallistuu enemmän skeittauksen puolelle. :D
|
|
|
2006-09-21 20:31:59
|
|
hihi - mistä tietää että talvi on tulossa?
a) ensilumi ON JO SATANUT Lapissa...(!!)
b) forumin intersportin lautakauden avaus on alle kuukauden kuluttua, kaupoissa ja netissä voi tutkailla uuden kauden kamoja
c) fairy hyppelee kotona ympäriinsä lautavaatteet päällä. :)
d) fairyllä on ristiriitaiset tunteet siitä, että voisiko talvi jo tulla vai pitäiskö vielä päästä ulos skeittaamaan..kun haluaisi kumpaakin..
..vai kaikkia yllämainittuja? ;)
(mutta toisaalta tänään olisi ulkona selvinnyt täällä etelässä melkein t-paidassakin).
en itse tiedä, että mikä ihme siinä on..mutta joka vuosi talven lähestyminen aiheuttaa tietynlaisia "oireita"..
suurta iloa ja kivaa oloa saa aina aikaan se, kun ekan kerran hengitys höyryää aurinkoisena syysaamuna (on jo tapahtunut), ekan kerran saa laittaa pipon päähän sen takia, että on oikeasti niin kylmä..ja kun maa on kuurassa ekan kerran..ja sitten kun ekat lumihiutaleet leijailee maahan, niin siirryn ulos hyppelemään onnesta.
toivottavasti joku muukin jo odottaa talvea..mutta sitä ennen pitää kyllä päästä vielä skeittaamaan..ja paljon! :)
ja kun maassa on lunta, niin sitten kaikki vaan sisätiloihin skeittaamaan.
(nostelen tässä nyt ylivanhaa topikkia samalla..)
|
|
|
2006-09-22 00:37:16
|
|
Kuumeisesti on alettu jo miettimään, että missähän varastossa lauta sunmuut romppeet mahtaa sijaita. Mahdollisimman äkkiä luntaluntalunta!
Harmittaa vain aina kun on niin vaikea ykskaks lähteä isompiin rinteisiin, lähimpäänkin (vuokatti) on matkaa 250 km. :o Muutenkin laskeminen (liput yms.) on aika kallista hommaa, mutta ei se estä ! :D
Helmikuussa itä-valtaan wiuuuh, ejejj <33
|
|
|
2006-10-01 15:41:38
|
|
moikka tytöt mitens menee???
|
|
|
2006-10-01 16:38:50
|
|
joo sais se talvi hiljalleen tulla! skeittaukseen on kuiteski hallit.. uudet laskukengät pitäis kylläkin hoitaa jostain.
alppireissu on mietityttänyt vähän. slovakia ja zakopane on jo nähty enkä niiden mäissä enää ihan heti uudestaan viihdy, vaikkakin ihan hyviä offareita löytyy molemmista. muilla reissusuunnitelmia talvelle?
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|