N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
LIL XMAS SK8BOARDING COMPETITION
29.11.2008
Unelma 7 kilparullalautailutapahtuma
29.11.2008
Simpel Session 2009
18.01.2009
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 31 kävijää,
joista 0 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Tyttöfoorumi
Trukeista, mistä tietää?
22-05-2006 17:11

Niin semmonen, kysymys, esim varmaan chicas tai Ida.v. voisi tietää tai joku muu.
TÄÄ VOI EHKÄ OLLA TYHMÄ KYSYMYS!!!
Mut haluan kysyä silti!:D

Ei näitä juttuja nyt kyllä ihan automaattisesti tiedä tavallinen pälliäinen.

Ihan vain yleisesti kysyn, että mistä tietää mikä trukki on matala(Low) ja mikä on korkea(Hi)?Onko niillä jotku yleiset mitat, ja mistä mä tiedän minkä kokoiset trukit mulla on juuri nyt?Eli miten se mitataa JOS se mitataan?

Kiitos kaunis kaikille asiaan vastanneille.

RE: Trukeista, mistä tietää?
2005-02-15 23:08:22

Sitähän ei oikeastaan tiedä kuin vertaamalla, tai sitten mittaamalla kaupassa eri korkeuksisia trukkeja. Toisen merkin HI ei välttämättä vastaa jonkin toisen merkin HI -korkeutta.

Tämä tarkoittaa sitä kuin korkea trukki on kun se mitataan dekin pinnasta hangeriin. Eli se on suoraan trukin korkeus.

Tämä taas vaikuttaa siihen kuinka etäällä renkaat ovat ja se taas siihen kuinka paljon trukit voivat kääntyä eli tulla lautaa kohti.

HI -trukeilla myös ollie tuntuu raskaammalta kuin LOW -mallisilla, joka taas johtuu siitä että laudan nose nousee korkeammalle olliessa kun teili ottaa maahan.

Itseasiassa tämä on aika yksikertainen asia, jos pääsee vertailemaan kahta lautaa jossa on eri korkuiset trukit.

Aika monimutkaisesti selitetty vai mitä?

2005-02-16 11:20:59

Harri siihen jo vastas, mulla on korkeat trukit, olen ihan tyytyväinen, joku mu taas tykkää LOW-mallista. Kai se tunteen mukaan menee, mistä kukin tykkää.

2005-02-16 18:43:06

joo, minä taas puolestani pidän hyvin suuresti loweista... mutta jokaiselle löytyy omat... :D

2005-02-18 17:41:05

Mut, mistä tiedän mitkä ne mun on?
No, ne on varmaan HI, koska se nokka nousee enemmän kuin markettilaudassa, mä pidön enemmän LOw:sta, ku helpompi ollie, nyt on pakko ollu oppia noilla HI:lla.
Kiitos harrille selityksestä ja muille kans, ja silleen.

2005-04-07 07:38:24

No nyt ku täällä tyttöjen puolella vierailen ni kirjotanpas.. Elikkä eikös sitä luulis että korkeilla trukeilla sais korkeemman ollien ku nose nousee ylemmäs ni sehän on siitä helpommin raapastavissa mukaan? Kerroppas nyt harri, sinä ollien venytyksen ässä.

2005-04-13 10:22:31

sen oikeastaan näkee jos on trukkeja on joskus nähnyt.... HI trukit on ihan reilusti korkeammat... itte oon mieltynyt noihin LOW trkukkeihin..

2005-04-30 21:08:21

loweissa renkaat ottaa helpommin kiinni dekkiin...

2005-06-20 12:14:34

Jos vetää isoilla renkailla kanttii olla korkeet trukit, jos taas nepittää pienillä fillareilla kannattaa olla matalat trukit...

2005-07-04 19:45:28

Mulla on nyt HI:t ja voin sanoo et ollie on niil vaikeempi mut mun mielest ei paljo. Ennen oli LOW:t. Ei mullakaa noussu ku jotai puol senttiä se lauta eli ei paha. Ei se niin paljo erilaiselt tunnu.

2005-07-04 19:54:12

tuplaflippi näinhän se kutakuinkin on. Mulla on aina ollu matalat ja aina hirttää renkaat kiinni pohjaa jos ländää huonosti .

2005-07-05 14:16:21

jos on matalat ni ottaa helbosti renkaat dekkii kii jos sattuu ländää vähän vänkyrästi ja eihän se oo kivaa

0615 :
2005-07-29 08:41:49

Matalat thunderit, pienet 51mm renkaat ja dekissä isot concavet niin ei ota renkaat kiinni ja on helppo vetää:) Vuosien testityön tulos...

2005-08-01 10:30:34

mulla on aina ollu hi trukit ja 52mm renkaat kyl mun mielest on paljo parempi vetää olliet ku isoil renkail

2005-08-29 17:31:05

sumo se riippuu kyl ihan renkaista

2005-12-22 16:37:03

Sitähän ei oikeastaan tiedä kuin vertaamalla, tai sitten mittaamalla kaupassa eri korkeuksisia trukkeja. Toisen merkin HI ei välttämättä vastaa jonkin toisen merkin HI -korkeutta.

Tämä tarkoittaa sitä kuin korkea trukki on kun se mitataan dekin pinnasta hangeriin. Eli se on suoraan trukin korkeus.

Tämä taas vaikuttaa siihen kuinka etäällä renkaat ovat ja se taas siihen kuinka paljon trukit voivat kääntyä eli tulla lautaa kohti.

HI -trukeilla myös ollie tuntuu raskaammalta kuin LOW -mallisilla, joka taas johtuu siitä että laudan nose nousee korkeammalle olliessa kun teili ottaa maahan.

Itseasiassa tämä on aika yksikertainen asia, jos pääsee vertailemaan kahta lautaa jossa on eri korkuiset trukit.

Aika monimutkaisesti selitetty vai mitä?

harri

Elikkäs tohon vielä jatkoksi että korkeammilla trukeilla on raskaampi ja hitaampi hypätä mutta sitä vastaan ollie nousee helpommin korkeammalle.
Vastaavasti matalammila on nopeampi ja kevyempi hypätä mutta ollie ei nouse niin helposti.
Tämä ei tietenkään tarkoita sitä etteikö matalilla trukeilla voisi hypätä korkealle tai korkeilla nopeasti. Kaikki on harjoittelun määrästä/laadusta kiinni.

2005-12-29 22:18:42

Eipä noilla loweilla ja haikiilla oo paljua väljä itellä on ollu molemat eipä oo eroa huomattu..

2005-12-29 22:19:27

Joo tohon vielä lisäksi että skeittarihan kehittyy koko aika että kyllä nyky aikana voisi eroa löytyä

2006-05-22 12:51:08

kuinkas paljon suunnilleen maksaa tuollaiset trukit? Siis, jos kaksi ostaa lautaan..

2006-05-22 16:37:36

katso www.lamina.fi

2006-05-22 17:11:52

Oumai!
Ihan sika kalliita! Tolla rahalla saa jo koko laudan!

Taitaa olla laadukkaita.. huh.

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google