N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
Grendel & Fill Yourself @ Semifinal - Rauha Trio club
18.10.2008
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 48 kävijää,
joista 4 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Tyttöfoorumi
Minkä tempun opettelet seuraavaksi?
29-12-2005 22:15

Niin, elikkäs mitä temppuja aiotte opetella seuraavaksi?

Mun listalta saattas löytyä esim. 360 shove-it, fingerflip ditsiin/kaareen ja heelflip ois kans mahtava oppia... :)

RE: Minkä tempun opettelet seuraavaksi?
2004-07-29 12:00:52

mä voisin kyl eka opetella sen ollien kunnolla...! :)

2004-07-30 18:56:06

MUMMU=Ihana kun ajattelet opetella fingerflipin se on hieno.
360popparikin on hieno.
Mummu ootsä oikeesti vanha kun sun nickname onmummu?Mäoon 81 se on vanha skeittimittakaavassa, siis ottaen huomioon kuinka nuorena nykyään aloitetaan, ainakin jätkät useasti aloittavat jopa 10v...tai alle....

Mä opettelen vieläkin sitä olliee vauhdissa ja paikaltaan olin kipeä 2vk niin olliesta tuli vieläkin huonompivanhuus ei tuu yksin...lol(opettelen sitä varmaan niin kauan kunnes olen 15kg pienempi sit se menee ehkä koska muuta syytä en oikeasti enään usko olevan vikana mun olliessa.)

Onneksi on tommosia mummuja jotka osaakin jotain ja et varmaan oo mikään "norsu" niinkuin mä, no en oo norsu...se oli vitsi...

2004-07-30 23:21:33

Yhenlainen fingerflip menee jo... Se on ihan mun ite keksimä, kukaan ei tajua sitä..... Tänään olin ihan fiiliksissä ku rupesin kokeileen varial kickflippiä, muutaman kymmenen hyvän yrityksen jälkeen se meni päälle ja piti huutaa jo naapurin pikkupojat kattomaan.... :) Tuommosista uusien temppujen oppimisesta saa ihan mielettömän hyviä kicksejä... Oi sitä onnea ku opin viimetalvena 3 kesän yritysten jälkeen vihdoin ja viimein kickflipin! :)

Mä oon vaan opetellu jotai flippejä, en edes osaa kunnolla ollieta vauhdeista, tai osaan, mut en osaa hypätä minkään esteen yli... Vammasta.... Pitäs treenata tuota ollietakin, mut ei mulla oo enää ikinä tarpeeksi aikaa skedetä...

OLLIES: Mummu on oikeesti 85v tai 19v, ihan miten vaan... :) Sitäpaitsi mä oon läski ja tosi paska skeittaan... Jos ois 10kg laihempi, nii vois olla paljon helpompi skeitata... Mut ihan sama... Kyllä oon nähny läskejä poikiakin laudan päällä.... :)

2004-08-01 14:46:56

joo.
no flippi,fs halfcab ja fs pörsse muummoassa kuulostais hyvältä.
ja pööple kaareen.
kyllä ne kohta tuliskin,,kuhan nää fucking sateet loppuis.

gmos :
2004-08-01 23:00:30

ihan vaa minillä heilumista... jotain yksinkertasta.

2004-08-02 00:11:34

Noh, saattas vaikka olla pop shove it =))

2004-08-02 19:52:58

MUMMO:
Mie olen 15kg ylipainoinen ja IKINÄ EN OOLIHAVAA JÄTKÄÄ NÄHNYT laudalla!
Oikeasti, paino vaikuttaa tässä lajissa oon sen karvaasti kokenut.

Siksi en opi ollieta...
Se on kyl varmaan hieno toi sun oma keksimä fingerflip, minkä näköinen se on, miten teet sen?
Jos sitä voi selittää.

Vithat, miten mä voin ees pitää taukoakun käyn täällä nollassalol...
Tääon addiktiivista....

2004-08-02 21:44:49

ite oon ylipainonen ja skeitannu useemman vuoden jo, temppuja menee jonnin verran ja hauskaa on. dekkejä ei mee katki mitenkää tiuhempaa tahtii ku luurankomiehilläkää. eli en nää ylipainosuutta minään esteenä skeittaamiselle

tiedän että tämä foorumi on vain tytöille mutta kirjotin silti, anteeksi

riia :
2004-08-03 19:34:20

"Kun löysimmät mahdolliset trukit ja pehmeimmät mahdolliset kumit on käytetty on seuraavaksi nostettava omaa painoa."
sanoi suuri idolini jossain haastattelussa.

ja ou boi että oon tuota neuvoa noudattanu =)

2004-08-04 00:07:38

OLLIES: Mäkin oon ylipainoinen... Ehkä jotain 5-10kg, en voi tietää ku ei niin hulluna kiinnosta seurailla jotai painoa... Mut kuitenki oon läski ja oon ylpee siitä ;) Kyllä paino tietty jonkin verran vaikuttaa, mut paino ei oo este, se on vaan hidaste!

2004-08-07 18:10:42

Platina:jos olet miespuolinen,sinulla on enemmän voimaa joka tapauksessa kuin naispuolisella olisi.
(Ellei naispuolinen skedeejä sattuisi olemaan himo Aerobiccaaja...)
Joten sinulla on se etu vaikka oletkin lihava, mut kiva että mainitsit!--->Että myös isompi kokoisia jätkä skedeejiä on:)

MUMMU:Juu se on hidaste mummu tuo paino, sen olen omakohtaisesti huomannut.
Mut...kyl se tästä joskus hyväksi muuttuu, pitää vaan yrittää jaksaa yrittää...

ICANT SKATE EVA!
2004-08-14 18:26:58

MUMMU:jos osaat varial flipin,flipin ja jonkun fingerflipin, niin sori nyt vaan et oo paska skeittaan!
Kuka tässä on paska?MINÄ en osaa ees ollieta(niin että siitä olisi paskankaan hyötyä arvaa pistääkö vihaks ku vuosia joutuu harjoitteleen jotain olliee, jonka joku oppii 3-4 kk paremmin kuin minä vuosissa?:)
Heh,eihän sitä ihminen kaikkea voi osata...(Turhautus)

2004-08-14 20:06:30

eii.. Älkää vaan sanoko että täällä on "vitsi kun mä oon paska skeittaamaan"-tyyppejä?? Heiiiii! Mäkin olen skeitannut vasta puoltoista kesää,enkä osaa kuin ollien,pop shove itin ja kickflipin. Nyt rupeen opettelemaan boardslideä. Enkä mä silti "ruikuta" että olisin paska skeittaamaan.
Ja mitä ylipainoon tulee,onko sillä jotain väliä??
Olkaa onnellisia että omaatte taidon pysyä edes laudalla pystyssä! Kovin moni ei edes sitä osaa.. Nyt päät pystyyn ja harjoittelemaan. Harjoitus tekee mestarin! Ja sillä periaatteella ei ainakaan opi jos kokoajan ruikuttaa että on ihan paska/ei osaa mitään. Itseluottamusta peliin edes hiukan!! :)

2004-08-16 22:32:22

asiaa :)

2004-08-17 00:21:02

thanx. :D

2004-08-17 15:29:29

Joo. Mullakin on siis temppujen opettelu esiasteella. Perusjutut täytyy silti saada ensin kuntoon! Ts. niin että selviää tuolla kaduilla hyvin esim. liikenteessä. Pääsis helposti katukiveysten yli etc. Samalla noita temppujakin sitten voi tehdä..

Surffailin tässä just niin ihan vain "linkkivinkkinä" tollasia tyttöskatesivuja, joilla on myös temppuohjeita kuvin ja videopätkin höystettynä.

www.girlskater
.com (tilasin muuten itelleni just ton tyttöleffan, odotan innolla että kolahtaa postiluukusta!)

www.girlssk
atebetter.com -> trick tips

ja sitten tietty myös "ei-pelkästään-tyttösivu" : www.skateboarding.com/skate/tricktips

kai noita sivuja on paljon muitakin..mutta ehkäpä noistakin on jollekin apua. :)

2004-08-17 15:31:32

no hitto, noi pari ekaa linkkiä on jotenkin tolleen katkennut..vaikken mitään välilyöntiä laittanut niiden keskelle..:(
eli: (toivottavasti nyt näkyy paremmin)

www.girlskater.co
m
www.girlsskatebetter.com

..ja eikai sillä niin väliä miten ne näkyy kun ne ei kuitenkaan nyt sellasena html-linkkinä näy.

2004-08-17 15:42:38

fairy: kiits. kyl noista varmasti on apua joillekin. *menee itse heti noille sivuille* :)

gmos :
2005-09-24 10:44:44

Kävin tänään rullaamassa aamusta ja vaikka siinä säätäessä jutut muistuu mieleen niin olis aika varmaankin siirtyä vaikka old school -kikkailuun ja lonkkariin :P

2005-09-24 16:21:23

Gmos, tässä lautailun harrastuksessa/elämäntavaassa on just hyvä puoli se, että on vaihtoehtoja tarjoilla ja mielestäni jokaiselle. Lumilautailu, rullalautailu, long-boarding, surffaus ja yms. snowskeittauskin löytyy.

Mua kiinostais myös kokeila joskus sitä lonkkaria tai surffausta :)

gmos :
2005-09-24 16:52:41

Heh, niinpä :) Snowskeitti ei olis kyllä hassumpi, semmosen vois ostaa jos edullisesti talvella sais ,) Ja surffaus on tosiaan ihan huippua! Se vähä ainakin mitä silloin talvella kokeilin.

Ei mutta jos huomenna kelejä piisaa niin käyn uudestaa tuolla parkilla pyörimässä :)

2005-09-24 20:09:28

Mulla oli lonkku tänään mukana tuolla Kiasman tyttövuorolla. :) Sillä on vaan jotenkin lepposa mennä. Täytyy tietty vielä opetella lisää kun olen kuiteskin aika käsi sen kanssa.

Olis kyllä niin hienoa oppia surffaamaankin. Ehkä tässä vielä joskus ehtii. Vaikka vanhuus alkaa painamaan, niin eihän sen pitäisi tosiaan estää kuitenkaan minkään asian tekemistä / uuden opettelua. :)

2005-09-25 00:54:12

Hei, mutta ihan tosissaan, pitäisikö hankkia lonkkari ihan kruilailuksi vaan, olisi vähään vaihtelua sillä iitä kaaria pitkin kruisalla..eli kaikki tiedot lonkkareista ja niistä kaupoista, mistä sitä voisi hankkia ovat tervettullet tänne tai meilille marjut@nolla.net ;)

2005-09-25 09:02:36

Flippiä tässä on reenattu jo aikas kauan. se on niiiin vaikee, mut en luovuta. =D

2005-09-25 15:33:24

Lonkkareita ei kyllä taida saada kovinkaan monesta paikasta täällä..Kaupoista en tiedä, onko muita kuin Offshore, nyt kun Boardhousekaan ei enää niitä kai myy. Sitten tietty käytettynä voi saada..ja hc-tyypit tekee itse dekkinsä. :) kallio.org/longboard -keskustelupalstalla aina myydään noita välillä, niin sieltä kannattaa katsella ja muutenkin kysellä infoa.

gmos :
2005-09-26 21:56:41

Onneks veli voitti moisen joskus aikoinaan ,)

MuR. :
2005-09-30 08:39:01

mun olis työn alla opetella toi kickflippi.. :D kerran ländäsin.. mutta, ei enään mee. :/

2005-10-08 21:25:42

ollie suunnitelmissa tässä lähitulevaisuudessa. tosin aloitin vasta tänään. :)

2005-11-25 14:46:57

handplantin

2005-12-16 20:29:26

Ylipaino ei haittaa mtn. on meitä "jätkä" spedeejiäki isoja..

2005-12-17 12:09:23

Varmaa fs flipin tai nollie 360 shove itin, tai pressure flipin tai jotain...

2005-12-24 11:22:51

opetelen 540 flipin osaan jo 900 flipin

2005-12-29 22:15:42

vuu 900 flippi en oo moisesta kuulutkaan onko sellasta edes olemassa? Ja jos on niin se on varmasti joku blacklist temppu :D

Nii joo oishan toi nollie flippi kiva..

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google