N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
Grendel & Fill Yourself @ Semifinal - Rauha Trio club
18.10.2008
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 5 kävijää,
joista 0 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Tyttöfoorumi
surullista
24-03-2006 14:03

en kykene käsittämään mitä mun pitäis tehdä että saisin kehitettyä tätä rullalautailusysteemiä suuntaan jos toiseen. joskus 15-vuotiaana (5 vuotta sitten) innostuin ihan mahdottomasti skeittaamisesta ja ajattelin alottaa. enpä sitten koskaan saanu aikaseks kun kukaan kaveripiiristä ei rullaa. viime keväänä sit kuitenkin sain pienimuotoisen kahdenkympin kriisin ja kasasin itelleni completen. ja hienon sellasen. ongelmana on kuitenkin et mun on mielettömän hankala hallita kääntymistä enkä tiedä pitäiskö mun löysätä trukkeja (hi) vai mitä. tosin en mielettömillä voimillani edes oo vääntäny niitä kovin tiukalle joten en tiedä pitäiskö vaan venata et trukkikumit vähän pehmenis käytössä etc.
toinen ongelma on se etten vaan pysty lähtee vetämään. tarttis jonku pitämään kädestä kiinni tai jotain. en niinkään pelkää itteni puolesta vaan kauniin lautani ja muiden ihmisten :D tarttisin kai asvaltoidun aution saaren ja paljon tukiopetusta. tosin en tiedä mistä löytäisin kumpaakaan. sad but true.

RE: surullista
2005-08-18 21:39:49

Mä voin kyl tul pitää kädest kii. Tukiopetustakin voin antaa ja "maksut maksetaan luonnossa"... Eh.

Ei vaa. Tai siis joo, mut... No siis en tiiä, skeittaat vaan niin kyl opit pikku hiljaa. Sit voit opetel kääntymistä ja tommosta tasapainoa vaikka laskemalla jotain loivia mäkiä. Siinä tasapaino harjaantuu kun kääntelee puolelta toiselle ja se on hauskaakin. Mielestäni ehkä oikeesti hauskinta mitä laudalla voi tehä, pitkä suht loiva alamäki, hieno tyyni kesä ilma ja vaikka jotain ihmisiä vähän, joita voi väistellä ja pujotella... Aah.

2005-08-19 12:24:01

KRYPTONITE:
Tulisin sun kaa jos olisit samalta paikkakunnalta tokko olet lempäälä-tampere alueelta?

Sun pitää uskaltaa vaan rullata, sillain se tasapaino kehittyy, oikeesti mitä enemmän rullaat sitä enemmän sun tasapaino kehittyy.
Aluksi tosi vaikeaa, yritä oppia ensin kunnolla meneen eteenpäin potkiin vauhtia sit pikkusen käännellä.
Luulen että sun kantsii niitä trukkeja hiukan laittaa löysemmiksi mutta kato ettet laita liikaa.
Oikeesti ei vanha koira uusia temppuja OPI HELPOSTI.
Aina voi oppia, mut mä olen kans vanha....paska hah.
Kuitenkin OLE URHEA MENE VAIKKA ET TUNNE KETÄÄN EI MULLAKAAN KAVEREITA OLE EN VÄLITÄ SAAN SKEDETÄ JOS HALUAN JOS IHMISET TUIJOTTAA SO WHAT!
Tsemppiä sulle vaan!!!

2005-08-19 17:55:18

yeah, lempäälään on vähän turhan pitkä matka potkia helsingistä. no joo, ehkä noi tukiopetusjutut on vähän liioteltuja. parempi taistella omat taistelunsa itse.

tällä hetkellä ajatuksena on vallottaa öinen sompasaari joka on siis totaalisen kuollutta teollisuus aluetta. korkeintaan pari graffaria seurana :)

ellen sitten jaksa lähtee heruttaa tukiopetusta sm-jatkoilta hesarilta huomenna :D jotain hyötyy siitä et on vanha ja raihnanen.

2005-08-19 18:03:26

Jea. Go for it! älä luovuta! ;>

2005-08-20 15:03:23

ja sit ku sä skeittaat et ees ehdi kattoo niitten ilmeitä:)

jep joku just kyseli kassalla et eikö tyttöskeittarit oo aika yksinäisiä, niinhän se välillä.. skeittaus on kyl liian hauskaa puuhaa et sitä jaksaa vaikka itekseen. mut hei, kyl tässä ajan mittaan kertyy muutama tuttukin :)

2005-08-21 18:53:33

nääh.. kyllä mä oon ihmisten tuijotteluihin jo kaikkine kummallisuuksineni tottunu. täytyyhän niilläki olla jotain viihdettä :)

väänsin trukkeja ihan vähän löysemmiks ja sain jopa lähdettyä pikku koeajolle. toimii paljon paremmin. vielä kun löytäis vähän tasapainoa ja rohkeutta niin kyl se siitä :D

2005-08-21 20:28:54

Hyäv Kryptonite, hyvä että neuvokin auttoi, ja lauta toimi paremmin, eikun rullaamaan! tsemii.

2005-08-22 17:36:52

Ihan ensimmäiseks on totuttava kipuun. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

2005-08-30 12:57:13

hmm...ei sitä lautaa kannata surra, se kuluu viimestää sitte joskus ^^

outolintu puhuu asiaa.. kipuun pitää tottua..
ku on tarpeeks kaatunu(tai jos nyt edes kaatuu) niin ei ne tunnu sit enää missää..

vza :
2005-08-30 14:07:26

jotkut trukkien kumit on tosi tuskaisia kääntymään alussa.. eli siis jos ostit uudet, niin kiristä ne tosi kireelle yöks ja sitten seuraavana päivänä laitat sopivalle. toiset jopa keittelee niitä kumeja pehmeämmiksi..

rana :
2005-08-30 20:26:25

Veikkaan että hallilla on hyvä harjotella, jengi osaa väistää ja on varautu lapasesta karanneisiin dekkeihin.

2005-08-31 00:24:13

Kyl mä sua nussutella voisin

en oo b rapun talkkareita.

2005-09-16 11:47:08

"tarttisin kai asvaltoidun aution saaren"

- Nyt on pakko nauraa melkein ääneen, oli toi sen verran hyvä :D

Tosiasia on se, että onneen ei ole oikotietä, ei ainakaan tässä hommassa. Kaikki on siis kovan työn takana, mutta viitseliäisyys palkitaan.

Tulee varmaan helvetin huonojakin päiviä eteen, mutta tuntuupa taas hyvä sitte sen jälkeen entistäkin hyvemmältä.

Elämä on
-skeittausta !

2005-10-04 14:53:52

aivan jooo.
näin on. ^^

2005-10-19 19:21:47

esimerkkinä voin sanoa et kyl se opettelu onnistuu vaikka kotipihalla. ollien opettelin kotona ku kaverit lähti kymmenen aikaan pois ja jäin pihamaale yksinään.. otin laudan ja aloin opettelemaan. ja siitä se kai lähti sitte kunnolla etieppäin allekirjottaneella tää laji. et tarvi autiota saarta tai asfalttikenttää :D oma hiekkapihakin käy :D siin opin ainaki ite shove itin ja ollien sillain et alko kulkemaan ja sitte terassilla yhen potkun vauhdeilla ja siitä eteenpäin.
onhan se välillä hankalampaa ja välillä ei. aina ei voi voittaa.ei ees joka kerta. kunhan tekee parhaas. kai.

2005-10-30 15:36:52

meet vaa vetää. meikä ainaki diggas ku trukit ei ollu kireellä ja itse asiassa sen saman tien ku vedin trukit löysälle, meikän skedeeminen mullistu totaalisesti ja temppuja rupes oppimaan tosta noin vaan. kipuun tottuu ku satuttaa ittensä tarpeeks usein, tosin meikää on ruvennu hissuksiin jo v¼tuttamaan se kipu ja särky. vaikka skedeeminen on kamujen kanssa nastaa, sä kuitenkin vedät sillä laudalla ite ja yksin. kokeile tällästä ns. panupihl (kova vetäjä sillo joskus) taktiikkaa:

treenaa salassa ittes ihan saakelin kovaks vetäjäks, tuu sitte "ulos kaapista" ja paa kaikki miettii et mitä hittoo.

siks toisekseen se dekki, trukit ja renkaat laakereita myöten on kulutustavaraa, joten älä turhaa säästele sitä lautaas.

nastoja skedetuokioita.

2005-11-01 15:07:20

heh, oli joskus ongelmana toi laudan sääliminen, mut kyllä siitä oppii pois!
Aattelet vaan et: sittenpähän piirrän uuden kuvan joka on paaljon hienompi;D!!

2006-01-27 20:37:35

Meikä piti ennen kireemmällä mut hiljattain tajusin, että laudalla voi kääntyäkkin :D.

2006-02-25 19:18:43

lauta on vihollisesi. se söisi äitisi, jos voisi. tapa se. mutta, jos käytät aseita, sinut diskataan. elämä on peliä.

suf8 :
2006-03-24 14:03:08

vähä sama juttu, 6 vuotta sitä on jo lämmitelty, nyt oma pikkuveli treenaa mua haha :-D

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google