N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 16 kävijää,
joista 0 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Tyttöfoorumi
naisten lumilaudoista...
29-01-2006 19:51

eli onks kellään kokemuksia meille tytöille varta vasten kyhätyistä lautamalleista? Siis ihan yleisesti et jos oot aiemmin laskenu unisex-laudoilla ja sit koittanu naisten lautaa ni miltä on tuntunu?

Ja sit viel jos kukaan on laskenu Burtonin Feelgoodilla ni kertokaa ihmeessä miten toimii tai vertaa johonki muuhun??!

RE: naisten lumilaudoista...
2005-11-15 22:32:36

en valitettavasti osaa sanoa mitään tarkempaa kokemusta noista tyttölaudoista kun olen aina laskenut oikeastaan "miesten" laudoilla (nyt burtonin uninc). Olen kerran testannut muutaman laskun verran tuota feelgoodia, eikä siitä ole mitään pahaa sanottavaa sen perusteella - tietty tuossa muutamassa laskussa ei mitään kummempaa kuvaa saa.
Ei siinä silloin huomannut mitään erikoista eroa. Sen olen ymmärtänyt että tolla feelgoodilla voi laskea käytännössä kaikkialla.

Jos sulla vain on mahdollisuus, niin kannattaa ehdottomasti testata tota lautaa jossain ennen kuin ostat.
Skimbaaja-lehtihän järjestää ainakin joka kausi useammassa hiihtokeskuksessa sellasia testipäiviä, joissa saa testata ilmaiseksi suksia ja lautoja ilmaiseksi. Viime vuonna Himokselle satuin samaan aikaan niin silloin ainakin oli paljon lautamerkkejä myös mukana, mm. Burton.

En tiedä noita kaikkia paikkoja ja päivämääriä, mutta tässä etsiskelin (suoraan Skimbaajan sivulta en löytänyt), niin ainakin seuraavia ilmeisesti olisi luvassa:

Himos 10.-11.12.2005 (eli aika pian käytännössä!)
Messilä 07.01.2006
Sappee 14.01.2006

Lisäksi löytyi Rukan sivuilta, että niillä olisi Burtonin test center joka lauantai iltapäivällä. Eri merkeillä tosiaan voi olla jotain omia special-päiviäkin pitkin kautta.
Yleensä noita tapahtumia on tietysti noissa suurimmissa keskuksissa..Kannattaa vaikka ihan randomina kokeilla kaikkia keskuksien nettisivuja ja niiden tapahtuma-sivuilta etsiä.

Tulipa selitettyä..heh.

2005-11-15 22:39:55

mielestäni, se on hieno jos lumilautailuaiheestakin selitystä ja tietoa jollain riittä ;)

2006-01-29 19:51:02

Tyttöjen laudat on tarkotettu luonnollisesti kevyemmille ja vähemmän lihasmäärän omaavammille henkilöille. Jos tuntuu että tailslide ei millään väänny "normaalilla" miesten mallilla niin kannattaa ihmeessä kokeilla naisten lautaa. Laskin itse elanin auroralla muutaman vuoden, hyvin toimi, oli ihme lerssilepsu. Sillä oli kiva kikkailla, nyt on sitten kovempaa kamaa seuraava lauta. Niin ja jos on pehmeempi lauta niin se antaa helpommin anteeksi virheetkin. :)

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google