|
|
|
Keskustelu Tyttöfoorumi
|
|
Miksi aloitit skeittauksen?
08-11-2007 09:50
|
|
Okei tämmöinen kysymys että:
Miksi aloitit Skeittauksen?
Mikä siinä viehätti?
Minä aloitin koska:Se on hienompaa kuin rullaluistelu/Bleidaus.
Se ei ole helppoa, kun taas bleidauksessa on paljon helpompaa tehdä jotain, olen rullaluistellut, ja osasin niillä jopa 360 lol, (tavallisilla),eikä kuule montaa kertaa tarttenut kokeilla että meni. Se on helpompaa.
Skeittauksessaparanee: motoriikka ja tasapainoa tulee ja kunto kohenee(jos paljon skeittaa).
Siksi se kiinnosti.
Mut en olettanut että olen näin huono, lolz sille taas olen yrittänyt voida jotain huonolla tuloksella:D
Mites te?
|
|
|
RE: Miksi aloitit skeittauksen?
2004-08-02 23:57:22
|
|
Aloitin skeittauksen siksi, koska koitin rullalautaa ensinmäistä kertaa elämässäni 2 vuotta sitten ja se tuntui todella kivalta. Olin sitä ennen AINA miettiny kun olin nähny jossain ohi menevän rullaajan että: ''Miten en oo muka vielkää koittanu skeittiä?.''
No sit meijä lähelle oli just tullu uus (huono) rhino parkki. Sit se innosti tosi paljon ku monet kaverit oli siel skeittaa niin skeittasin yhen kaverin laudalla aina ja se tuli aina hakee mua skeittaamaan ja menin ihan innoissani ku sillä oli joku toinen ihme lauta sen oman lisäksi.
Sit vihdoin sain oman laudan ja aloin opetella ollieta. Olin todella innoissani kun opin 1cm korkuisen ollien.
Alussa en TODELLAKAAN aatellu, että mua tuijotettais niin paljoo skeittaamas vaikka olinki ainoa tyttö. Silti huomasin et monet jäi kattoo pitkään. Niimpä valitettavasti eka kesä meni vaa parkeil istumiseen. Mut okei en tarinoi enää koska muuten täs ois vuoden kestävä romaani.
|
|
|
2004-08-03 11:43:38
|
|
pakotettiin...
|
|
|
2004-08-03 12:58:56
|
|
Mä oon aina halunnu kokeilla jotain uutta, enkä mä oo tod. mikään hienohelma, joten ku jätkä puhu siit niin innoissaan, ni mun oli pakko kokeilla.
|
|
|
2004-08-03 17:49:28
|
|
alggu: Minua ei ainakaan haittaa romaanin pituinen, koska itsekin teen liian pitkiä kirjoituksii tänne...
FALLEN:Hyvä ettet ole hienohelma.
Mä en ainakaan pidä TODELLISISTA hienohelmoista...Semmoisista jotka ei mitään muuta tee kuin hienostele, tai luule olevansa muita parempia.
That's not nice.
|
|
|
2004-08-03 18:44:02
|
|
alotin koska ei ollu muuta tekemistä. mut ei kannata alkaa skeittaan, koska jos jättää alottamatta voi elämä olla vielä pakkomielteetöntä (mikä sana xDD) mutta ku kerran alottaa niin se on siinä. by. puuro filosofi =)
|
|
|
2004-08-03 20:44:03
|
|
se näytti nii siistilt... ja muuteski...
kiinnostava juttu!!:)
|
|
|
2004-08-03 21:38:56
|
|
noh, enpä sitä vielä kunnolla edes ole alottanu... :) mutta hauskalta se näyttää ja mukavaahant uo joskus aina on, kun laudan päälle pääsee pelleilemään...
|
|
|
2004-08-04 00:03:50
|
|
Kaverin pikkuveli alko skeittaan ja se näytti, huom. NÄYTTI helpolta ja siistiltä.... Pakko kai se oli itekki kävellä kauppaan ja ostaa skeitti. Muistan vieläki niinku eilisen päivän sen neljän vuoden takaisen tiistai-illan, ku menin pikkuveljen kans kauppaa ostaan mulle skeittiä. Ostin muka sen skeitin pikkuveljelle ku mua muka hävetti olla kylän ainoo skeittaava akka. Sittemmin se hävetys on vähä laantunu.
|
|
|
2004-08-04 20:33:10
|
|
Mut skeittipakkomielteestä on sentään jotainhyötyä, voi vaikka vahingossa laihtua ja saa tasapainoa, hienoa että vastaatte näihin mun hassuihin kysymyksiini:D
|
|
|
2004-08-04 21:36:02
|
|
Isovel hehkutti aina skeittauksen hienoudesta ja niinpä mää sitten yks kaunis päivä lähin sen mukana rullaamaa meijän kylälle tehylle parkille.
ja siitä se läht.
|
|
|
2004-08-04 23:03:20
|
|
No siitä se lähti ku olin jo pitkään kattonu skeittareita siistin näkösiä temppuja, kovaa vauhtia ja rentoja kledjuja joten halusin kokeilla. Koitin frendin vanhalla paskalaudalla ja se oli mukavaa kun opin ollien päivässä (aika matalan..Tsih xD) Ja kun ostin sitten sen ensimmäisen completen se oli vauhdin hurmaa :) Aloin opetella temppuja, mutta ei tule nyt enää skeitattua niin paljon viikossa kuin ennen, koska ei ole hyvää flättiä eikä mitään spotteja lähimailla. Vielä sekin kun liikun laudan kanssa, muut hienohelmat (olen anti-hienohelma) katsovat "kieroon" ja kikattavat päälle >;( Mutta mua ei kiinnosta tippaakaan niiden kanojen mielipide, niiden takia en skedeystä lopettais vaikka maksettais! TASA-ARVO KUNNIAAN! ;)
|
|
|
2004-08-05 18:35:37
|
|
SKATEGIRL:Olen samaa mieltä muotikanoista, älä välitä niiden kikatuksesta, ei ne (usein) osaa muuta kuin juoruilla ja maalata naamaansa.
(Ilkeitä tuommoiset ihmiset jotka tuomitsee niitä jotka eivät halua olla samanlaisia kuin muut!)
Jos käyttää meikkiä liian usein ei naamasta ole mitään jäljellä joskus....
Ei mulla mitään meikkausta vastaan ole jos ei sitä tee liika usein, mut liika on minusta kaikessa liikaa...
Jos joku voi ainoastaan sillä hyvin että kuluttaa tosipaljon aikaa naamansa maalamiseen siitä vaan!!!Mutta toisille nauraminen, ja pilkkaaminen, on väärin.
|
|
|
2004-08-05 20:09:44
|
|
Alotin rullalautailun eilen, miten oppisin jotai kivaa?
|
|
|
2004-08-08 12:38:39
|
|
leet- :D suosittelen että ostat markettilaudan ja opettelet walk the dogin ? oisko mitään?? =)
|
|
|
2004-08-10 00:01:57
|
|
Jep =) Teen sen =D
|
|
|
2004-08-14 20:14:14
|
|
Poikaystäväni kautta. Hän aluksi opetti mua omalla laudallaan,kunnes sitten ostin oman.. ensimmäiseksi markettilaudan. Oon aina ollut kiinnostunut lajista ja sitten tuli vaan sellanen "hullu" päähänpisto että aloitanpas sitten sen. Kiitos vain poikaystävälleni..
Btw, Milläs laudoilla te aloititte?
|
|
|
2004-08-15 18:30:48
|
|
Mä aloitin markettilaudalla.
En oo nähnyt sua nollassa enne joten jos olet uusi täällä niin Welcome to nolla ansku:)
|
|
|
2004-08-17 00:22:13
|
|
joo no olenhan mä tuolla "aloittelijoissakin" joskus riehunut.. mut nyt vasta löysin tän tyttöosion joka on tosi jees. et kiits vaan :)
|
|
|
2004-08-20 14:31:09
|
|
pojat rullas pihapiirissä vuosina yks ja kaks, joskus -87 ja rupes tekemään mieli laudan päälle. ostinki sellasen tajuttoman mörssäri kala-laudan, mutten koskaan sillä mitään oppinut. mutta siitä jäi sellanen pakkomielle päälle..
|
|
|
2004-09-15 12:21:31
|
|
Mä alotin sen siksi, koska skeittaajat näytti tosi siisteiltä ja koska mun serkku alko opettaa kun mä halusin...Nyt siitä on jo n.4w...
|
|
|
2004-09-23 23:11:32
|
|
en mä tarkalleen muista, mutta kerran vaan päätin että haluun sellasen ku se on hienoa ja menin kauppaan kattomaan lautoja..mä kokeilin lautaa siellä kaupassa ja se tuntu niin hienolta et ostin samantien sen laudan..sitten menetinkin koko sydämmeni skeittaukselle :)
|
|
|
2004-10-14 15:43:56
|
|
no, en voi sanoo et oon myöskää kunnol alottanu.. en oikeestaan tiiä mistä se lähti.. ku rupes näkyy niit muijaskeittareita niin aattelin et mäkin haluisin olla sellanen:D tai jotai.. sit yks kaveri, joka on itekkin skeitannu joskus "nuoruudessaan" :D on ollu iha sikakannustava, sillee et just hienoo et ala ihmees skeittaa ja sain siltä itseasias mun laudanki.. en tiiä yhtään, joku markettilauta se vissiin on mut jokatapaukses.. mut ei se alottaminen sitte ihan helppoo ookkaan, niinku kyl vähä aattelinki....
|
|
|
2004-10-15 11:20:52
|
|
nono. älkää alottako markettilaudoilla. ne saattaa mennä rikki helposti parissa päivässä, nillä renkailla ja laakereilla ei oo mitään merkitystä, koska ne ei rullaa mihinkään suuntaan. voi samantein heittää ne meneen. dekki on löysä paska, jolla ei olliee opi hullukaan ja ihan kokemuksesta, mun kaveri joka alotti osti markettilaudan ja samana päivänä sen trukki katkes. se siitä. ostakaa aluks joku halpa ja käytetty! niillä oppii, mut ei oo niin väliks, jos huomaa viikon sisällä ettei laji ollukkaan oma.
mä en tajuu mikä hirvee villitys kaikilla on ostaa markettilautoja :'( hml laminas myydään käytettyjä dekkejä tosi halvalla ;) laatu on taattu!
|
|
|
2004-11-03 10:14:48
|
|
ööö.. ehkä siks, ku 80 prosenttii mu kavereist on jätkii ja niist kaikki skeittaa.. siin oli sit parkis aina niitte mukana, ja pari kertaa kokeili, ja huomas et sehä on siistii!!! :) ja sit siit se alko.. :)
|
|
|
2004-11-03 11:40:27
|
|
no ekaks sen takii ku naapurin jani skeittas ja olin ihan in looov siihen, vuos ol jottain -88.
ja sit jatkoin koska pikkuveli oli aina rullimassa enkä ois muuten saanu viettää tarpeeks aikaa sen kaa ellen roikkunu mukana.
ja sit jatkoin vielä koska se olikin niin mahottoman mukavaa.
en edes oikeesti muista perimmäistä syytä, mutta helpommalla ois päässy jos ei ois koskaan alottanutkaan =)
|
|
|
2004-11-03 17:46:11
|
|
Ida vee vastaan tuohon omastapuolestani että miksi marketti lauta.
Syy A:Olen köyhä ei varaa maksaa kunnon laudasta(completesta)150euroo.
SyyB:Moni valittaa että voi voi kun flip dekki katkes ja lamina kans, niidenhän pitäisi kestää niin perkuleen hyvin ettei niiden pitäisi hajota melki mistään????Niin miksi ostaa kalliimpi ku on mun "markettilauta"kestänyt, tosi hyvin vaikka oon heitellykin sitä.
C:En ansaitse kallista lautaa(Olen huono skeittaaja), sekä se lähtee alta.
D:En osaa koota skeittilautaa osista(Mikä varmasti voi tulla halvemmaksi kuin ostaa complete)
Olen samaa mieltä ettei marketti laudat ole kevyitä, eikä ne kulje yhtälujaa kuin sellaset kalliit,mutta...hinta laatusuhde....täytyisi olla niinku halvempi.
ps.Ida on hyvä skeittari.
|
|
|
2004-11-09 22:23:19
|
|
a: halpoja saa käytettynä! hml lamina myy käytettyjä dekkejä (hyviä) ;) pientä mainostusta!
b: kaikki menee katki joskus, mut luulen että temput lähtis paremmin, ja oppis nopeemmin, jos olis vähän parempi skeitti.
c: huonoo ei oo osata olliee ja olla asenteella mukana. huonoo olla ikinä yrittämättä ikinä ja itkee miksei opi. aktiivinen harrastaja = paras! :)
d: ei oo vaikeeta koota kompliittii! voin vaikka mailaa ohjeet!
en sano ettei SAIS olla markettilautoi! ne on hyvii alottelijoille, mut yleensä ne alottelijat miettii MIKS ne ei saa sujuun mitään temppui, ku ne samat vois mennäkki vähän paremmilla kamoilla:)
|
|
|
2004-11-11 19:37:14
|
|
No ainakin mä yritän oppii.
Ainakin jos opin tällä laudalla meneen niin sitten paremmalla hyppäisin 5metrii lols, im just kiddin.
Elikkä ymmärsinkö ton IDAN C kohdan oikein, elikkä vaikka ois ihan huono skeittaan, mut jos vaan yrittää ja yrittää eikä luovuta niin on hyvä?
|
|
|
2004-11-12 13:11:22
|
|
hmmh. jos minäkin tungen tähän keskusteluun vähän..
Jossaki voi olla tuo häilyvä yrittämisen raja, mutta kunnon tsemppaamisella uskon, että ollien voi kyllä oppia. Ei sitä pyyhettä kannata ihan heti kehään heittää. Paljon todennäkösempää osata se ollie, jos on yrittäny kuin jos ei ole. hehe. kyllä minäkin aina yritän, ja semmoisen parin millin korkuisen saan aina välillä tehtyäkin :) mutta eipä tästä tällä hetkellä ainakaan minulla ole suunta kuin ylöspäin...
|
|
|
2004-11-14 11:05:38
|
|
Alotin koska pystyin tehdä niin.
Ah oon aina halunnu sanoo noin. :DDD
|
|
|
2004-11-15 18:30:11
|
|
Kiva kun tungit keskustelun väliin twilight.
No jos noin on että oot yhtä huono ollien kanssa ku mä niin onpahan kaksi ollietonta...lol no ei vain tota puhut jos luovuttaa niin ei ikinä onnistu mikään.
Ja kyllähän aina kevyempi lauta on tietenkin varmaan helpompi nostaa niinku ida sanoo en mie sitä oon vaan tosi pooooooooor.
Ja jos oppii "huonommalla"nii jos joskus saa paremman laudan niin sitten se menee luultavasti ultra hyper paremmin sillä, ja voi olla tosi iloinen.
MÄ ainakin oon semmosessä elämän vaiheessa että en SUOSTU tai tahdo luovuttamaan asioissa JOTKA TAHDON OPPIA, TAI SILLEEN.
Unelmista pitää pitää kii on ne kuinka pieniä tahansa, ja mä lopetan tän teidän tylsistyttämisen nyt.Pitäkää kaikki aina kiinni unelmistanne, vaikka kuinka kornilta kuulostaisi.
|
|
|
2004-11-15 18:33:53
|
|
ollies, olet oikeassa vaikka toi pitäkää unelmistanne kiinni kuulostaa hyvin hyvin kornilta, níin se on kuitenkin totta. Kannattaa pitää kiinni. Ilman unelmia mä en oikeestaan ois mitää. Ei ois mitään määränpäätä tai mitään.
|
|
|
2004-11-15 20:24:31
|
|
Mä alotin skeittauksen koska se näytti niin siistille ja mun veli skeittaa niin sen kautta rupesin itekkin innostuu.... niin ja marketin laudoista sen verran et ne tosi huono laatusia. yks mun kaveri osti citystä ja parin päivän päästä trukit meni paskaks....sit ku on ihan semmosii tosi leveitä ja tällee...ite ostin heti aluks jo hyvän laudan...
|
|
|
2004-11-15 21:52:20
|
|
ei saa luovuttaa! enkä sanonu ketään huonoks :) kaikki kehittyy omaa tahtia, eikä kukaan voi määritellä huonoo tai hyvää. kuhan kaikilla on kivaa! tsemppiä ollies! mä voin vaikka myydä sulle halvalla hyvän dekin jos haluut :D
|
|
|
2004-11-18 13:11:43
|
|
kusipäät
|
|
|
2004-11-18 14:16:28
|
|
äääääää,täällähän poiketaan aiheesta.koska se on lepposaaa----<3<3<3&l
t;3<3<3 piti saaha kesäsin jotai tekemistä,ku ei pääse laskeen..ja ennen pitkää tajusin,et se on siistimpää ku laskeminen!se fiilis on nii eri,ku snoukkaukses!!!!
|
|
|
2004-11-18 14:31:03
|
|
Satuin sanomaan kaverilleni yks päivä, että "olispa siistiä jos osais skeitata.. kunpa joku rupeis mun kanssa". Ja seuraavana päivänä se olikin sitten päätetty. Aikahan oli syksy/talvi, ensilumi tullut juuri maahan. Odotettiin sitten kevääseen ja lähettiin heti lumien suunnilleen kadottua harjan kanssa ettimään sileetä asvalttia. Innostus vaan nousee sitä mukaa kun oppii jotain!
|
|
|
2004-12-06 16:11:46
|
|
idavee miksei sais ostaa marketti lautaa eikö ne ole samasta puusta tehty.. entä minkä lauta olisi minulle hyvä kun painan 120 kiloo ja olen 163 pitkä.. vaikuttaako paino skeittaukseen.. olenko minä läski ?
entä tekeekö joku erityinen merkki hyviä lautoja.. saako laminasta hyvikettä jos vie vanhan marketti laudan sinne vaihdossa.. vastaa olen epätoivoinen :'(
<3 piis
|
|
|
2004-12-07 16:32:09
|
|
ei ne oo samasta puusta tehty! kaikki "merkkilaudat" on tehty olikse jostain "kalifornian tammesta" (älkää sakottako mua ku en oikeesti muista :D:D). ja noi markettilaudat jostain suomen koivusta tyylillä. siis että kevyempiä ja kestävämpiä on noi kunnon dekit. en tiettykään voi ketään kieltää ostamasta markettilautoja, mut jos aktiivisesti haluu harrastaa, ni pitemmän päälle tulee ostaa kunnon kamat.
eikä skeittaukseen vaikuta paino mitenkään erikoisesti ku muihinkaan urheilulajeihin. varmaan aktiivinen skeittaus jopa kuluttaa noita kaloreita :)
mitä hyviä merkkejä on..? siis kaikki tykkää erilaisista, enkä haluu sanoo mitään hyvää tai huonoo dekkiä, mut mulla itellä on ollu firm, controllei, micmacei, laminoita ja onkohan muita ees ollu :O siis kaikki dekit on hyviä !! :D ja kokoja on erilaisia erilaisille ihmisille. toinen tykkää leveistä, toinen kapeista :) niitä vaan koitteleen!
joo ja ei lamina mitään hyvikettä taida noista vanhoista markettilaudoista antaa :/ että rahaa säästelet ja halvimmallahan pääsee tosiaan jos ostaan käytetyn dekin! :) mulla on myynnissä tosi hyvä kuntonen eikä ees vanha micmac, mut ku en malttanu olla ottamatta uutta dekkii käyttöön :>
|
|
|
2004-12-08 07:11:42
|
|
kiitos leet-irmeli tämä oli erittäin valaiseva kommentti alankin tästä säästelemään että saan kunnon kalifornian tammi laudan :D:D:D.. onks se mic mackin kalifornian tammea... monel eurol myisit sen .. saanks sit tarroi kans kaupan päälle niinku muiskin skeittiliikkeissä.
entä kengät.. mikää kengillä olisi hyvä aloittaa skeitttaus.. voiko esimerkiksi sandaaleilla skeitata kuumana kesäpäivänä :S
entäs sitten tenput.. mitä temppuja olisi hyvä harjoitella ensimmäiseksi.. olisko kickelflip.. tai se ni hyvä temppu alotella... kaikki kaverit ainakin yrittää aina sitä..
tai sit mun toinen lempitemppu on toi bs hotlipsslide tai se.. voits opettaa sen mulle kontulas sitku tuut sinne seuraavan kerran
:P piid ringos :D: <3
|
|
|
2004-12-08 10:44:32
|
|
Mr no name!
Luuletko, että et tiä näihin kysymyksin vastausksia...
Ma luulen , että sä hieman pelleilet tässä, eli tässä
pari lausetta sun itse kirjoittamia tässä nollassa vuodelta 2003
--Jep meitsi osti uudet shoessit. Musta valkoiset vanssit. Näin muuten samalla matkalla paten se oli ostamassa D3 sia (no hyi vittu) ponkesta. Aika outo jätkä. Housutkin leveemmät ku elolla. joo ei mul sit muut paitsi et tytöt on kivoi.
--Meikä poika se lähtee saloon tänään klo 16.00. Onhan se ihan siistii korkkaan uudet kengät ja sille. Salos on muuten ihan perkuleen hyvä halli.Talvi kyl sukkii ku ei pääse rullailee ulos. Ei kontulas kaa viitti käydä liikaa lössii ja sillee.
--Perjantaina lähetään kuvaa saloon. Meitsin ranist tulee kyl aika paska ei siin oo muut ku 360 bänkkiin.
Kaikki vastauksethan sieltä löytyy :D
Tai jos ei ole vielä löydynyt, sit menepäs käymään aloittelija foorumissa.
Peace
|
|
|
2004-12-08 10:47:02
|
|
...tiedoks kanadalaisesta vaahterasta valmistetan useammat dekit
|
|
|
2004-12-08 15:33:10
|
|
no hei vähän kiusin iidaa :) ei mitn suurempaa mut kyl aina pitää vähän hei :D.
ida on sentään mun idoli <3 :D
piis <3
|
|
|
2004-12-10 16:47:52
|
|
voi v*ttu mähän sanoin ettei saa vittuilla xDDD se oli vaan joku amerikanpaikka ja joku puulaji. kyl mä jotain muistin ! ei saa vittuilla :'(( ja voihan niitäki olla jotka haluu hyvikettä markettilaudoista laminassa :D:D mä en enää neuvo ketää :D:D:D :'(( en oo no namen kaveri !! ;D
|
|
|
2004-12-13 07:45:59
|
|
no emmäkää sun ku et tullu hallille sunnuntaina :( aattele nyt siihenki meni tärkeet dataus aikaa hukkaa ku jotain skeittihallii kävi ihan hies puskee :S :'(
enkä mä vittuile ei se ois reiluu <3..
mut opeta mulle sit jotain temppui ku nähään :P
|
|
|
2004-12-13 11:32:46
|
|
ok sovittu! :D
|
|
|
2004-12-15 21:05:54
|
|
mä alotin skeittaa koska pelasin tony hawkii ja sain siit kiksei :P
haukkukaa vaa mut helmihän se <3
|
|
|
2004-12-17 20:01:27
|
|
Alotin koska se näytti siistiltä. Kinusin äidilt lautaa jokusen aikaa, ei oikee tykänny siit ajatuksest et ostaa mulle kalliin compliitin ja sit en skedeekkää enää parin kuukauden jälkee. Mut tässä sitä edelleen pusketaan ja parasta puuhaahan tää o. Peace meikä lähtee ny!
|
|
|
2004-12-18 11:50:08
|
|
:) Alotin ku olin johonki 4 vuoteen seurannu sivulta ja kattellu ku kaverit skeittas ja sit päätin et ostan oman laudan ja alan rullaan siinä samalla ku muutkin rullaan :) Se on vaikeeta ja kivaa, ja sit ku on oppinu jotai ni haluu vaan oppii lisää lisää ja lisää.
|
|
|
2004-12-27 22:57:54
|
|
en skeittaa.. mut mieli kyl tekis alottaa.. ei vaa oo pokkaa mennä tänne kaupungin parkkiin ja alkaa vetää jotai alottelija ollieita :D mut snoukannu oon jo 6 vuotta..
|
|
|
2005-01-08 17:09:16
|
|
Se vaa näytti niin hauskalta ja rennolta touhulta :) ja sitä se on!!
|
|
|
2007-07-18 12:00:26
|
|
melkein voisi kysyä miksi sitä vaan jaksaa jatkaa vuodesta toiseen :D
aina paikat paskana ja kaikkia muita sivuvaikutuksia. mä alan epäillä, etten ikinä pääse touhusta kokonaan eroon.. ennen ainakaan kun jotain hajoaa oikeesti.
on se hassu juttu, harvemmin tulee opeteltua enää mitään uutta, mutta kylhän niitä samoja juttujakin jaksaa vetää kun vaan vetää :D
|
|
|
2007-07-19 14:24:14
|
|
Kiva kun tungit keskustelun väliin twilight.
No jos noin on että oot yhtä huono ollien kanssa ku mä niin onpahan kaksi ollietonta...lol no ei vain tota puhut jos luovuttaa niin ei ikinä onnistu mikään.
Ja kyllähän aina kevyempi lauta on tietenkin varmaan helpompi nostaa niinku ida sanoo en mie sitä oon vaan tosi pooooooooor.
Ja jos oppii "huonommalla"nii jos joskus saa paremman laudan niin sitten se menee luultavasti ultra hyper paremmin sillä, ja voi olla tosi iloinen.
MÄ ainakin oon semmosessä elämän vaiheessa että en SUOSTU tai tahdo luovuttamaan asioissa JOTKA TAHDON OPPIA, TAI SILLEEN.
Unelmista pitää pitää kii on ne kuinka pieniä tahansa, ja mä lopetan tän teidän tylsistyttämisen nyt.Pitäkää kaikki aina kiinni unelmistanne, vaikka kuinka kornilta kuulostaisi.
:o Kyyl Marketti laudoil oppii ihan yhtä hyvin mutta sitte ku osta jonku "pro" Laudan niin sittenhän se lähtee korkeammalle ku voi olla paremmat concavet ja on kevyempi.... Mutta marketti laudal oppi ihan yhtä hyvin.
|
|
|
2007-07-20 12:47:43
|
|
deletoitu :P
muokattu 23.7.2007 12:10 pois..
|
|
|
2007-07-21 00:11:13
|
|
no jokaisella oma tarina, Maili kelasin myös, että mikä ihme juttu se on, joka tässä skeittauksessa saa vielä innostamaan :)..en oikeasti keksinyt muuta kun, että rullauksesta saa niin hyvän energia latauksen, että sitä halua taas skeitata.
|
|
|
2007-07-23 12:09:42
|
|
niinpä :)
|
|
|
2007-08-07 11:16:18
|
|
En voi sanoa varsinaisesti skeittausta aloittaneeni mutta mieli on tehnyt jo pitkään.
Pikkuveljet ja niiden kaverit on skeittaillut jo useamman vuoden ja on siinä sivussa tullut niitä kateltua, aina kun pitää olla kattomassa niiden mahtavan upeasti kuvattuja videonpätkiä niiden sessioista. Vielä kun kotipihassa ja ihan naapurissakin on ollut minii ja kaikennäköistä muutakin. Kesäsin ne skeittaa ja talvisin snoukkaa.
Aina oon jotenkin miettinyt et ois se hienoo itekkin osata mutta oikeestaan vasta nyt keväällä tuli tällainen suurempi halu kokeilla ja niin sitten kokeilin vähän veikan laudalla. Sitten kerran hieman ottaneena kaverin miehen ja sen kaverin kaa oltiin jossain hallilla ja laittoivat mut sitten rullaileen siellä. Kivaa oli. Mittään en kyllä muuta osaa ku rullailla :D
Sanoi se kaverin miehen kaveri sitten että yllättyi että osasin niinkin hyvin. :D
En oikein ollu varma oisko pitänyt loukkaantua vähän tuosta kun en mitään mielestäni osannut xD yllättyi varmaan ettei lauta lähtenyt alta samantien :D
|
|
|
2007-08-07 11:37:19
|
|
Kaveri osti laudan Säästökuopasta, ja seuraavana päivänä mullakin oli lauta.
Melkeen jokapäivä sitä tuli siellä kaverin luonna skeitattua jotakin perusjuttuja (tasapainoo ym)
Sitten tuli yks tyyppi joka kans skeittas, niin mun kaveri ja se tyyppi opetteli ollieta, ja minä jotakin ihan muuta. Sitten n. ½ vuotta eteenpäin, nii skeittasin yksin. Opettelin sen ollien, joka ei mua kiinnostanu sillo alussa. Nytten skeittaan toisen kaverin kanssa, joka alotti tossa kesäloman alussa. (Se on melko hyvä niin aloittelijaks)
muokattu 7.8.2007 11:55
|
|
|
2007-11-07 22:44:35
|
|
Aloitin skeittauksen koska se näytti hienolta.
Haluaisin lisätä että bleidauksessa on omat vaativuutensa sitä on helppoa sanoa helpoksi.
Ei se hyppääminen ole niillä yhtään sen helpompaa jos pitää pystyä hyppäämään korkealle olen kokeillut.
Kaikissa lajeissa on omat vahvuutensa.
Skeittaus on tosi vaikeaa ja jos tekee 360 bleideilla on ihan liian helppoa verrattuna skeden 360.
Skeittaus on kyllä kaunista, bleidaus vähemmän kaunista.
bleideillä pystyy tekemään todella pitkiä grindejä ja switchejä eli tehdään grindejen vaihtoja ihan sikana jne, näitä taas ei skedellä tehdä kamalasti.
Kaikissa on omat vahvuutensa:)
Minusta kaikki xtreme lajit on kivoja.
Bmx myös:)
(tainnu tulla kasvettua ku tän ketju aloitin...)
muokattu 10.11.2007 17:06
|
|
|
2007-11-08 09:50:42
|
|
muokattu 8.11.2007 09:51 ei vittu tää olikin tyttöfoorumil
|
|
|