|
|
|
Keskustelu Tyttöfoorumi
|
|
pelkoa ilmassa...!
06-05-2006 23:43
|
|
terve vaan kaikki!
Elikkäs ``natalie`` täällä kirjottelee pitkästä aikaa, kun on nyt taas toi skeittikausi lähtenyt käyntiin niin halusin vaivata teitä tällatteella asialla joka häirittee minnuu,se menee näin:kun mä oon 15 ja rakastan skeittausta, mä en tällä hetkellä omista lautaa mut meen ens kuussa tampereelle ja ostan sen sieltä laminasta, niin mä oon aika arka enkä uskalla noin vaan tulla skeittaan halliin tai yleisille paikoille. Mä kyllä LUPAAN käsi sydämellä tulla skeittaan poltinaholle, mutta kun en osaa tehdä ees mitään temppuja kun manualin niin saaks sinne tulla silti vaik kaatuilis?ja mitä mä voisin tehä asian hyväks etten ois näin arka, kun mun kaverit ei skeittaa ja tota saaks poltinaholle tulla rullaluistimilla kun mun yks kaveri harrastaa sitä?? natalie _kiitos_
|
|
|
RE: pelkoa ilmassa...!
2006-04-24 20:05:19
|
|
Jos olet tulossa Helsingin päin niin toukokuuss on Kontulan skeittihallissa sunnuntaisin tyttöjen vuorot klo 10-12 niihin mukaan vaan, tamperella tiedäksein on muitakin tyttöjä eli pelot pois ja parkkeihin vaan. Hyvä kesä!
|
|
|
2006-04-24 20:08:32
|
|
Tieodoista katsoeen, oletko muuten Hämenlinnasta, siellä ainakin tässä nimimerkillä Idavee rullalaile ja tiedäkseni on myös Hämenlinnassa oma rullalautailu liike´sekä halli, missä on maanantaisin tyttöjen vuorot. Lue lisä foorumista olevasta aiheesta HML tyttöjen vuoro.
|
|
|
2006-04-30 21:18:29
|
|
ei kannata skeittaa ollenkaa ennen kun osaa kaikki temput
|
|
|
2006-05-06 23:43:26
|
|
meet vaaan rohkeesti skedeen, ei haittaa vaikka kaatuis eikä osais mitään temppuu. Kukaan ei osannut alussa mitään.
Jos nään et jotkut jätkät nauraa muijille siitä ku ne kaatuu skedellä, niin niitä kusipäitä lyön kyllä samantien naamariin!
Mikään ei oo vittumaisempaa ku muija skeittareille ja alottelijoille ja 7-10 vuotiaille rullaajille vittuilu!
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|