|
|
|
Keskustelu Tyttöfoorumi
|
|
vammanen jalka?
09-05-2006 12:47
|
|
Elikkäs jooo, oon harrastanut skeittausta vasta yhden kesän, joten tää on toinen kesä ku harrastan :) mut mulla on yks huoli. Kun teen vauhdista noin 2 ½-3 dekkiä. ja sit ku yritän hypätä jonkun boksin päälle(noin 1½ dekkiä) niin en pääse millään ! toinen jalka lähtee perseeseen ja toinen sit pysyy paikoillaan :D eli niinku puol lautaa vaan menee ilman toista jalkaa. kuulostaa vammaselta, mut näin se on ! en tiedä mistä se johtuu, kai se joku refleksi on et "pelkään" et mulle sattuu jotain? mut ei mua niinku pelota yhtään sillee hypätä siihen ! mut tää on outoo.
jotain neuvoja kiitos? :)
|
|
|
RE: vammanen jalka?
2006-05-03 14:21:34
|
|
Öööö, pidä se toinenki jalka sen laudan päällä.
|
|
|
2006-05-03 18:51:58
|
|
joooo mulla oli ihan sama propleema tossa viime syksynä ku yritin pomppii manuboksin päälle ni toinen jalka ei millää pysyny päällä (takajalka siis). ensinnäki kandee reenailla eka just sellaseen matalaan boksiin ku sellaseen tietty "uskaltaa" paremmin. ja ainut tapa mite ne molemmat jalat saa pysymään päällä ni on vaa yrittää vetää 1000000kertaa siihen. sit joku mukava kerta käy niin et ohops molemmat jalat on päällä ja ooot vielä siinä boksin päällä: )sen jälkee se sit menee kivasti ja jalat pysyy päällä. ainooo keino on siis harjottelu näin lyhyemmin sanottuna.
|
|
|
2006-05-06 09:49:51
|
|
juuu, aivan. kiitoksia. ^^ hmm. ekaks tarttee vaan löytää sellanen ns. "sopivan" korkunen boksi. :D heh, vaik kyl se sit menee jos hyppää jonku jutun yli. mut sit tulee sellanen vähän niinku "omg. en mä ton yli pääse" ja menee joskus epeliks. :D mut kyl se siit varmaan näin joskus. treenitreenitreeeni. (:
|
|
|
2006-05-06 23:33:49
|
|
harjottele sitä ollieta vaikka katukivetyksin päälle
ne on n. 1 dekin korkusii ja toimii loistavina ollien harjoituskenttinä
|
|
|
2006-05-07 14:12:31
|
|
juuh. sitä oon kyl kokeillu. :D ja se menee kyl ihan joo. mut jos joku poksi tulee vastaan niin ei mee. vaikka samanlaistahan se on. ihan tyhmää !
|
|
|
2006-05-08 20:17:52
|
|
mä väittäsin että kyseessä on pelko. ja kaikilla lähtee alussa toinen jalka pois, jos ei uskallakaan. asennoidut vaan siihen että koska kaikki muutkin on päässy ollien sen päälle, niin säkin pääset! teet vaan =)
|
|
|
2006-05-09 12:47:17
|
|
juuu. :) nyt oon saanut sen onnistumaan ! hienoa. kiitoksia kaikille avusta ! (: nyt oon saanut vähän sitä hallintaan.
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|