N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
LIL XMAS SK8BOARDING COMPETITION
29.11.2008
Unelma 7 kilparullalautailutapahtuma
29.11.2008
Simpel Session 2009
18.01.2009
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 16 kävijää,
joista 0 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Tyttöfoorumi
PRO SKATEEN TYTTÖJEN TAPAAMINEN??
05-07-2006 16:38

moikka taas kaikille, alkoi tälläinen pieni ajatus kytemään päässä, ja ehkä siitä voisi kehittyäkkin jotain.

tuossa tyttöjen skeitti leirit kesällä 2006 topikissa näytti olevan puhetta, jos saisi kesällä jotkin tyttösessarit aikaan, mutta paikka näytti olevan vaikeampi keksiä.

miltäs kuulostaisi jos järkättäisiin jotain sen tapaista pro skaten aikaan? sillon ois varmasti halukkaita tulemaan helsinkiin, kun pääsis katsomaan samalla kisoja(huom! en edes vedä kotiinpäin, asun itse tampereella ;)

esimerkiksi onko jäähallin lähistöllä jotain paikkaa skeitata(mitä helsinkiä paremmin tuntevat sanoo?)? jos vaikka sais parin tunnin sessiot aikaan. ja voihan sitä vähän kauemmaskin lähteä, riippuu miten aikaa riittää.

vaihtoehdot ois varmaan perjantai-iltana(silloin on harjoitukset, jos ei välttämättä tarvitse niitä mennä katsomaan) tai sitten lauantaina, kun karsinnat loppuu 17.00

osa varmasti haluaa lähteä bilettämään(kuin myös), mutta voisin kyllä hyvin jättää toisen illan vaikka väliin, jos saadaan sessiot aikaan. ja jos lauantaina mennään viiden jälkeen, jäähän siihen vielä aikaa :).

laittakaas mielipidettä asiasta, ois hienoa, jos saadaan oikeastikkin järkättyä :0.

RE: PRO SKATEEN TYTTÖJEN TAPAAMINEN??
2006-05-22 16:36:57

Esimerkkejä paikoista :Yksi kiva paikka on Kavarin parkki,se on aika keskustassa ja toinen mesta on Kamppi.

MuR. :
2006-05-23 08:47:18

ois kyl aika mukavaa (:

2006-05-23 09:25:00

ääää just ku en pääse proskateen: S mut voishan sitä tapaamista myöhemmin kesälläki yrittää toteuttaa eiksvaa ?:)

gmos :
2006-05-23 14:49:13

Kaivarin parkkia kannatetaan! Siellä olis ainakin leluja.. Myös Kamppi kelvannee :) Jälkimmäinen on kyllä iisimpi tulla.

2006-05-23 15:10:21

i agree. jos vaan on hyvä ilma, niin se kaivarin parkki on aivan loistava paikka...siinä auringossa meren vierellä. :)

Se Kampin "uusi keskus" on kyllä ollut viime aikoina kans aika skeittaajien paratiisi (voi olla ruuhka, lisäksi siellä klo 21 best trick kisa perjantaina, niin sillon ite ei oikein voi varmaan skeitata, tietty kisaa voi katsoa..)..Sitä aukiota edelleen rakennetaan kai välillä - ts. yhtäkkiä on aukko maassa, aidat ympärillä ja sitten siihen ilmestyy puu. En tiedä nyt viimisintä tilannetta?

Tuolloin perjantai-iltana ei välttämättä ole pakko mennä edes vielä sinne proskateen hallille asti..tai miten ihmiset sitten haluaakaan.

Perjantainhan on siis noita best trick -juttuja, niin niitä voi tietty kans mennä katsomaan:
- klo 19 Ooppera
- klo 20 Eduskuntatalo / Kamppi
- klo 21 Kampin aukio

2006-05-29 21:28:58

Nonniin!
Elikkä homma kasaan tai muuten kuivuu kokonaan!
Miten olisi vaikka lauantaina?

2006-06-01 13:42:06

joo kannatetaa!! :) ois tosi kiva pitää tyttösessarit! eli missäs ja millos..? suunnitellaa hyvi,ja sit pidetää hauskaa ja toivotaa et säät sallii!!! <3 ;)

gmos :
2006-06-06 20:29:18

Taitaa käydä niin et jos stadiin tuun niin sitten perjantaina.. muuten on suunta Tampereelle. Jos sessarit on lauantaina niin jos joku jaksaa seuraks lähtee jo perjantaina niin se passaa :P Pitää kattoo miten sää sallii. Ei jaksa kyl hirveesti suunnitella ku tuntuu ettei ne nykyään oikein pidä.

2006-06-09 19:31:00

Mä olen menossa sinne Proskaten ainakin su kokopäiväksi, jos joku muu menossa niin voi tietotatässä.

2006-06-10 19:13:46

mä meen kans sunnuntain..;) oon melissa gallerias..että voi tulla nykäsee hihast jos näkee;) sit oon menos kaivarii konserttii iltapäiväl..:) ois tosi jees lähtä skedee muide tyttöjen kaaa!

2006-06-10 20:46:37

huomenna proskateen!eli sunnuntaina.
jos iskä pääsee viemää. :D

2006-07-05 16:38:27

mä oon mukana tossa tapaamisessa!!!

vai oonks mä myöhässä? no ens vuonna sitte.

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google