|
|
|
Keskustelu Tyttöfoorumi
|
|
Skeittileiri tytöille
09-04-2007 13:12
|
|
Hiphei.
Olen nuoriso-ja vapaa-ajan ohjaaja opiskelija, ja kohtapuoliin olisi päättötyöni aika. Mielessäni on jo jonkin aikaa ollut järjestää ensi kesänä skeittileiri kaikille halukkaille Suomen skeittarityttösille jossain päin Suomea.
Nyt haluaisinkin tietää, olisiko tälle idealle kannatusta? Kiinnostaisiko ketään? Toivon ideoita, ehdotuksia, kysymyksiä ja kaikkea mitä mieleenne ikinä juolahtaa tänne taikka sähköpostiini.
Jos kiinnostusta löytyisi nyt oikein kunnolla, niin voisin alkaa suunnittelemaan tätä projektia vakavammin ensi kesää varten. :)
sähköpostiosoitteeni:
chilly-@hotmail.com
|
|
|
RE: Skeittileiri tytöille
2006-11-12 17:14:12
|
|
kyl mua vaa kiinostaa ;>
|
|
|
2006-11-12 17:39:35
|
|
Mahtava idea!Mä ainakin voisin tulla.Mietin just aamulla että onkohan suomessa yhtään skeittausleiriä :DD Pieni sattuma et just tuli sit tällänen topikki.
Eli luulen et paljon innokkaita löytyis, niin alottelijoista kun pitempään harrastaneistakin. Tarvittaisiin vaan paikka missä vois yöpyä ja hyvä parkki läheisyyteen.
|
|
|
2006-11-12 18:00:47
|
|
Aivan. Mielestäni sillä ei ole mitään väliä, kauanko kukin on skeitannut jne. Tuo kaupunki kysymys on melko suuri, tahtoisinkin ehdotuksia siitä, mikä olisi mielestänne paras vaihtoehto.. Missä olisi esim. muutama hyvä parkki, hyvät liikenneyhteydet jne.
|
|
|
2006-11-12 18:07:32
|
|
Hei! mä haluun simmosen jätkille!
|
|
|
2006-11-12 20:26:47
|
|
"Hei! mä haluun simmosen jätkille!"
Muun muassa Vierumäellä on joka kesä Leiritulet-urheiluleiri, jossa mukana myös skeittileiri. Siellä kierrellään noi Heinola, Lahti, Hollola seutujen parkit ja ehkä muitakin jos säät sallii. Olin siellä toissa kesänä ohjaajana ja ihan lepposa meno siellä on. Ainut miinus on teltoissa yöpyminen, mutta se on oikeestaan ihan mukavaa jos vaan on hyvä teltta. Joo mutta en häiritse tätä keskustelua enempää, kun kuitenkin tytöille täällä ollaan leiriä järjestämässä.
|
|
|
2006-11-12 22:05:35
|
|
jooooh ois tosi hyvä tollanen. ja paikkana tietty helsinki tulee ekana mieleen koska siellä ainaki on spotteja ja parkkeja... vaikka onhan näitä muitaki. esim oulu vois olla myös.
|
|
|
2006-11-13 08:32:54
|
|
oulu tai hesa vois olla ainaki mielenkiintone. tai ihan sama missä, kunha olis vaan porukkaa ja hyvää mieltä.
|
|
|
2006-11-13 18:10:53
|
|
Ootko miettinyt kuinka pitkästä leiristä olis kyse? Jonkun viikon vai viikonlopun? vai meenkö vähän asioiden edelle :DDD
|
|
|
2006-11-13 18:25:32
|
|
HEHE, et mene :D Viikko tuntuu melko pitkältä ajalta, vaikka kesälomasta onkin kyse. Suurimmalla osalla kuitenkin taitaa olla kesätöitä jne. ? Viikonloppu olisi mielestäni hyvä vaihtoehto, mutta toiveita ei heitetä kankkulan kaivoon. :) Rahallisestikin viikko olisi kuitenkin ehkä vähän liian pitkä aika, koitetaan selvitä pienellä budjetilla :)
|
|
|
2006-11-13 20:23:54
|
|
Ajatus on hyvä! Käytännössä on tärkeä se, että jos on kyse kesän viikonlopusta niin, parkkeja varmaan löytyy useasta kaupungista, mutta varasuunittelmana voisi kumminkin valita sellaisen kaupungin, missä on sekä sisähalli käyttö mahdollisuus että skeitatavassa kunnossa oleva ulkoparkki. Helsingin seudulla olisi sinänsä hyvä järjestää se, koska täällä on sekä Espoon että Kontulan skeittihalli ja lukuisia ulkospotteja ja parkkeja esim. Micropolis, sekä siinä lähellä sijaitseva edulline Stadionin hostelli yms.
Voisin olla mukaana tässä projektissa, mikäli apua tarvitaan. Itse olen valmistumassa sairaanhoitajaksi maalis/huhtikuussa 2007 ja ensiapu taidot on ainakin silloin hallussa ;)
|
|
|
2006-11-13 21:21:28
|
|
chicas013 apu on aina tarpeen, varsinkin näin isossa projektissa! :) Olen luvan tämänkaltaisen päättötyön tekemisestä jo saanut, joten ainoa asia joka vielä pitää varmistaa olisi nyt tämä, että voinko sen tehdä näinkin kaukana kotipaikkakunnaltani (kokkolasta olen siis kotoisin). Uskon tämän kuitenkin sopivan, joten ei muutakuin lisää ehdotuksia tänne! :)
Itselläni oli mielessä hiukan se, että pitäisikö leirille asettaa jokin alaikäraja? Minkälaista muuta ohjelmaa haluaisitte tämänkaltaiselle leirille muutakuin skeittausta?
Aikaahan leirin järjestämiseen on vielä yli puoli vuotta, mutta koska tämä on melko suuri projekti kouluni kannalta, olen jo hyvissä ajoin kyselemässä jotta saisin edes vähän kartoitettua mitä tuleman pitää jo tässä vaiheessa.. :D
|
|
|
2006-11-13 23:24:05
|
|
mikäli sulla on käytössä MSN. lisä chicas013@hotmail.com
|
|
|
2006-11-14 19:27:34
|
|
Hesa, Vuokatti ja Turku vois olla siistei mestoi, siel on ainaki hyvii spottei.
|
|
|
2006-11-15 18:23:11
|
|
mahtava topicci eli mukana olen.
helsinki kuulostaa hyvältä, vaikka ois kyl mielenkintoista käydä jossain, mis monet ei ole ehkä aiemmin skeitanneet, mut sit pitäis yöpyminen ja paikat olla selvillä.
ja kannattaa kyl olla aikasin liikenteessä, et kaikki saa tiedon. ja ois hyvä jos se viikonloppuki ois tiedossa reilusti ennen kesää.
Muuta ohjelmaa, no ainakin ois hienoa jos saatais jotain videokameroita/kameroita käyttöön(itse en valitettavasti omista kumpaakaan) niin voisi kuvailla leiriltä jotain matskua esim. tänne nollaan. ja voihan olla, et voit käyttää niitä jotenkin sun päättötyöhön. picnikillä ois kiva käydä, ehkä skeittikaupoissa(ei itelle niin väliä), ja tottakai mahdollisimman erilaisilla parkeilla.
en muista tiedä, mut ois kiva tehdä myös kaikkia ryhmäytymis ja tutustumisjuttuja, esim jotain ongelmaratkasua jne.
|
|
|
2006-11-15 19:55:04
|
|
Joo-o. toi kuulostais hyvältä. mut meinaisitteko jotai alaikärajaa? Ja tosiaan, jos alottelijat pääsee messiin.
|
|
|
2006-11-15 22:37:19
|
|
Ihan kuka vaan saa tulla mukaan, voi vaikka sillon skeitata ensimmäistä kertaa! ^^
Tuo alaikäraja juttu on kinkkinen kysymys, johon en vielä osaa edes vastata.. O.o
|
|
|
2006-11-15 22:37:45
|
|
minkä ikäinen itse olet mines?
|
|
|
2006-11-15 23:53:36
|
|
alle 18v huoltajan kirjallien suostumus, sillin ei pitäis olla pahemmin ongelmia+vakuutus jos ei ole KELA korttia
|
|
|
2006-11-15 23:56:34
|
|
Saisin kuvaajan siihen homman,ehkä jopa usemman henkilön kuka ottais matskuja ja sitten esim jossain illalla voisimme analysoida jos henkilö sitä itse halua yms. ei mitään pakoteita kuvaukseen osallistumiseen kumminkin ei kannataa laitaa, kosk ajoku siitä tykkä ja toinen taas ei ollenkaan
|
|
|
2006-11-16 08:20:11
|
|
Omalta osalta pystysin ehkä auttaan tiedottamista väsäämällä keväällä jonkinlaiset _simppelit_ nettisivut johon nää kaikki tiedot vois pistää, ettei kaikkien aina tarvii tätä foorumii selata jos ettii jotain :>
|
|
|
2006-11-16 13:24:00
|
|
www.nolla.net/girls sivuilel voi myös laitt akaikki aiheesen liityyvät tiedot. Tämä foorumi on osanan sitä.
|
|
|
2006-11-16 13:24:28
|
|
se olisi ihan hyvä idea! ja toi ikäraja systeemi just niiku chicas013 sanoi että vanhemman luvalla jos on alle 18v. Mutta tosiaan olisi ihan kiva sellanen paikka mis ei olis hirveen monikäyny! varmaan kumminki suurin osa on käynyt helsingissä vai? hmm, ja onko kysees sellanen leiri, että mennään parkeille vaiko spoteille? vai kenties molemmille?
|
|
|
2006-11-16 14:31:40
|
|
oo loistava idea!! yksi innostunut skeittarityttö täällä lisää ;)
|
|
|
2006-11-16 19:12:02
|
|
Helsinki alkas kyllä nyt tuntua iha hyvältä vaihtoeholta koska siellä on paljo parkkeja, spotteja ja 2 (?) hallia. Ite en oo ku pari krt siellä skeitannu ja haluaisin ehtiä kunnolla kiertää parkkeja ja luonnospotteja, sillee että mukana ois joku joka tietää mihin kandee mennä ja osais liikkua siellä.
Ikärajajuttu myös ois just hyvä tolleen miten chicas013 sanoit, sekä video ja valokuvaus ois ihan loistavaa!! Musta jo täällä tuntuu olevan aika monta innokasta tyttöö joten ei ois mitn järkee olla pitämättä leiriä :D
Kaikki vois ottaa mukaan myös skedeleffoja jos ei keksi muuta tekemistä illalla...
|
|
|
2006-11-16 20:55:50
|
|
Helsinki on sinänsä tietenkin mainio paikka, että siellä on tosiaan paljon mestoja ja hallitkin. Itselleni vain on kovin vaikea leiri suunnitella ja toteuttaa niinkin kauas, ja kokkolaan ei kenelläkään varmasti intoa ole tulla.. (vaikka löytyyhän niitä parkkeja täältäkin jonnin verran). Mutta eiköhän se tuonne pääkaupungin suuntaan nyt ala aikalailla kallistumaan koko homma.. :)
|
|
|
2006-11-17 16:10:34
|
|
Kyllä, kyllä!
|
|
|
2006-11-17 18:06:41
|
|
Oikee kuvaaja?! Vähän siistii!
|
|
|
2006-11-17 18:14:01
|
|
Ja tuli muute mielee minkä ikäset täs nyt keskustelee et minkä ikäs porukkaa sinne leiril tulis?
|
|
|
2006-11-18 11:48:46
|
|
Pojat! Tässä on kyse tyttöjen skeittileiristä.
|
|
|
2006-11-18 18:31:42
|
|
Wuhuu! Leiri tunnelmaa tulee jos kaikki yöpyy samassa paikassa. Onko koulumajotus turhan nihkee? :D
Pidettäis yösessarit esim vikana yönä, tehtäis leirinuotio parkin viereen ja paistettias camping makkaraa.
Aika moni on jo nähny Helsinkiä, että sinänsä esim. Turku voisi mun mielestä olla mielenkiintosempi kaupunki, ja cube halli olis niin siisti nähä.
|
|
|
2006-11-19 11:56:46
|
|
olis kyl, turussa on tietääkseni hyviä spotteja! näin mulle on kehuttu :D
ja toi makkara sydeemi nuotion ääres olis tosi siisti yöllä kaikki vaa skedee ja syyää makkaraa ja pidetään hauskaa! :D
|
|
|
2006-11-19 18:24:30
|
|
Turussa muistaakseni on yksi teatteri ja sitten joen toisella puolella eräs toinen spotti, uloparkeista en ole pahemmin tiedolline..ainakin yksi missä kävimme silloin oli tosi pieni. Ehkä joku turkulaine osaa paremmin kommentoita mikä on tän hetkinen tilanne. Cube halli tietty siinä on, mutta onko se kesällä auki?
|
|
|
2006-11-19 20:53:34
|
|
Minä taas oon kuullu et turussa ei oo paljoo hyviä spotteja/ parkkeja... se halli kyllä taitaa olla kesäsinki auki. Onko muute kontulan halli auki kesääälä? mä kannatan yhä hellllsinkiä =D!
|
|
|
2006-11-20 09:25:44
|
|
:D hesa on kyl ihan hyvä varmaan, ja ouluki vois olla mielenkiintone? tai ainaki se uus parkki on siisti :>
|
|
|
2006-11-20 15:28:14
|
|
Toukokuun loppuun asti ainakin, mutta jos neuvottelsi esim vaikka Espoon tai Kontulan hallin henkilökunnan kanssa saisi varmana tarkempa tietoa kun leirin ajankohta on tiedossa.
|
|
|
2006-11-25 21:41:22
|
|
Oulun betoniparkki hmh<3
|
|
|
2006-12-12 09:43:37
|
|
onks tää leirisysteemi missä vaihees menos?
|
|
|
2006-12-12 18:24:10
|
|
Aika olemattomassa vielä tällä hetkellä, keväällä sitte enemmän aletaan häslään. Koulu vie sinne asti kamalasti aikaa.. mutta toivosin kuitenkin tännekki vielä hirmusesti kaikkia toiveita ja vinkkejä ja mitä vaan maan ja taivaan väliltä kaikilta. :)
|
|
|
2007-01-06 18:15:19
|
|
Mahtava idea! Jos alottelijatki pääsis mukaan ni ois tosi kivaa (oon ite alottelija)
|
|
|
2007-01-09 20:22:41
|
|
Joo. Mukana oisin, mutta oon kans vasta aloittelija. Onks mitään niinku ikärajaa ku ite oon vasta 13. :D
|
|
|
2007-02-20 19:07:23
|
|
kannatan ja varmasti olisin mukana!
|
|
|
2007-02-21 14:13:20
|
|
hei tää ei varmaan oo todellakaan viel ajankohtasta mut suunnitellaanhan tälle leirille logo? :D mä haluun leiri t-paidan! :DDD Sitten ihmiset näkee jo kaukaa että wow, tyttöskeittari! :D
|
|
|
2007-02-23 00:09:35
|
|
Mei-ya onko suunittelmissä sit todeutta tyttöjen leiri?
|
|
|
2007-03-05 22:56:46
|
|
Rullalautaliitto on miettinyt useaan otteeseen leirien järjestämistä. Kannattaa ottaa yhteyttä: info@rullalauta.fi
www.rullal
auta.fi
|
|
|
2007-03-08 09:20:32
|
|
Jos leiri on Helsingissä tai Espoossa niin Rullalautaliiton kautta kannattaa kysellä kaupungin tukea (rahaa) asialle.
|
|
|
2007-03-18 14:16:05
|
|
Mä olisin messissä!
Voisin myös jonku verran toimia kuvaajana, kun on kokemusta sen suhteen jopa enemmän ku skedellä itse kikkailusta.
|
|
|
2007-03-22 17:58:13
|
|
mäkin olisin kyl mukana jutus, vaik oonki tällanen alottelija :) mut onks tää homma nyt ees toteutumassa?
|
|
|
2007-03-23 22:50:51
|
|
Toteutumassa on 28.4. Helsingissä Kontulassa ilmeisesti kokonainen skeittauspäivä tytöille. Asia on nyt vireillä ja lisätietoa tule tänne nolla.net/girlsin sekä tyttöfoorumin viikon kuluttua. Eli kaikki tytöt ketkä haluavat tulla messin rullaamaan ja kehittää tyttöjen rullalautailua tervetuloa, kyseessä ei ole kiljapailu, vaan hauska päivä yhdessa skeittaeen yms!
|
|
|
2007-03-24 00:27:53
|
|
siistii. mahtuuks sinne mukaan yks tämmönen alottelija joka ei osaa mitään? :)
|
|
|
2007-03-24 02:26:38
|
|
Kyllä!! Sanotaan näin, että kaiken ikäisille, tasoisille ja kokoisille naisrullalautailijoille.
|
|
|
2007-03-25 12:23:47
|
|
Muistakaa infota vielä lähempänä omalla topikilla tms., että jengi muistaa ;) Mä oon parhaani mukaan tulossa paikalle!
|
|
|
2007-04-07 12:50:18
|
|
tosi mahtava idea toi skeittileiri tytöille !
Muttapa, mihin aikaan kesästä sitä ollaan suunniteltu? ;o
|
|
|
2007-04-09 13:12:38
|
|
niin onko tää varmistunu vielä ollenkaan, ois kivaa tietää just tuo että mihin aikaan kesästä se ois ? ku alkaa tässä kesäsuunnitelmat olemaan muute valmiita...
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|