N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
LIL XMAS SK8BOARDING COMPETITION
29.11.2008
Unelma 7 kilparullalautailutapahtuma
29.11.2008
Simpel Session 2009
18.01.2009
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 28 kävijää,
joista 1 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Tyttöfoorumi
Kaduilla kuultua...
16-01-2007 22:53

Ajattelin nyt tällaisen tehdä (en nyt heti löytänyt, että tästä olisi aiemmin ollut puhetta), kun tyttöpuolisena skeittaajana joutuu/pääsee joskus vähän odottamattomiin tilanteisiin.

Viime sunnuntaina kun palattiin metrolla Kontulasta, kysyi käytävän toisella puolella istunut pikkutyttö äidiltään, että "Saako tytöilläkin olla tollasia potkulautoja..?"
Siinä tuli itekseen vähän hihiteltyä. Oli jotenkin vaan yksi suloisimmista kommenteista ikinä.

Sen jälkeen jäätiin vielä Postille hetkeksi rullaamaan (ulkona siis voi vielä skeitata!). Joku överikännissä ollut äijä alkoi sitten jotain huutamaan ja onneksi Annalle ei käynyt pahemmin, kun se äijä tuli siihen potkimaankin. :(

Päivän onneksi pelasti herttainen pappa, joka hymyillen selitti, että kuinka hienoa oli kun oltiin siinä skeittaamassa.

Tuo kaikki tapahtui siis noin 1.5 tunnin sisään. :)
Millaisia kokemuksia teillä muilla on - millaisiin tilanteisiin olette joutuneet ja onko tullut odottamattomia kommentteja ohikulkijoilta?

gmos :
RE: Kaduilla kuultua...
2006-12-01 10:56:48

No, jos unohdetaan ne "pilkkahuutelut" ja muut ilkeämieliset kommentit, niin joskus aikoinaan Helsingissä asuessa olin apteekissa odottamassa vuoroa dekki mukana. Vieressä istuva nainen sanoi innoissaan jotain suuntaan "ai sinäkin harrastat, kyllä on hienoa. Minun poikani skeittaa ja kilpailee." Se oli ihan jännää, että joku käy juttelemaan ku vanhalle tutulle.. Ja oli vielä niin ylpeä lapsensa harrastuksesta, että kertoo siitä tuntemattomalle!

Just nyt ei tule muita juttuja mieleen.. Onhan niitä kaikkia ihmettelijöitä aina ollut :D

2006-12-03 22:13:01

Muutama samalainen tilanne on aina silloin tällöin ollut mullkin jossain kassalla tai sitten siinä kahvipöydässä, missä on tullut puheeksi tai huomatuksi skeittaus. Mammathan aina puhu poijista ylpeästi, varsinkin kun harrastus on kyseessä :D

2007-01-09 08:08:46

No, sen kerran kun ihmisten ilmoilla skeittasin, niin tuli kuultua monenmoisia kommentteja, joista en varmaan puoliakaan muista. Mutta mutta, ainakin se "tytöt on seksikkäitä kun ne skeittaa" huuto jäi mieleen, hehe. Ja kyllä monikin pyysi heittään flippiä yms.
Ihmeen paljon ihmiset kiinnitti huomiota!

2007-01-16 13:28:58

älkää välittäkö muiden mielipiteistä ... hotakaa vaan omia juttuja . (uskon että näin teettekin )
itse olen skedennyt vaihtelevast 19 vuotta ja tytöt tähän maan mainioon elämäntapa fiilistelyyn enemmän kuin tervetulleita .

-keep up the good work girls-
-peaceandlove-

2007-01-16 21:45:12

Eipä mun äiti ylpeenä esittele mun harrastusta, se on lähinnä huolestunu kun jalat on rikki. :)

Love you mom

2007-01-16 22:53:54

Huoli omasta lapsesta kuuluu äitiyteen..olkoon kyse melkein mistä tahansa..enpä olis uskonut että itse sellaiseksi muutun, mutta kyllä se jollain tavalla näin on nyt kun itse on äiti

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google