N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
Grendel & Fill Yourself @ Semifinal - Rauha Trio club
18.10.2008
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 36 kävijää,
joista 1 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Tyttöfoorumi
Joku osais sanoo ?
19-07-2007 14:06

Nii mitä mieltä te ootte 'Speed Demons' dekistä?
ja millane complete toi ois -->> http://www.overboard.biz/product_details.php?p=1133

Millaselle alustalle ?
Oon 170cm, 14v.
KengänK: 40
Sopisko tollane mulle ?

gmos :
RE: Joku osais sanoo ?
2007-07-19 10:29:02

"- Dekin leveys: 7,6"
- Dekin pituus: 31,5"
- Musta grippi
- Speed Demonsin keskikorkeat trukit
- Speed Demons Checker renkaat , 53 mm
- Speed Demons Abec 7 laakerit
- Ready-To-Skate!"

kommento
in, vaikken kyseisestä merkistä mitään tiedäkään..

guugletin ja ainakin skateland.fi tuo kyseistä merkkiä suomeen, joten ei se ainakaan itsessään varmaan ihan mikään paska merkki ole.

kysymykseen millaselle alustalle veikkaan, että asfaltille ja vanerille :D tuskin ainakaan ruohikolle tms.. (vitsi) :)

luulisin että toi on ihan ok peruscompliitti ja varmaan ainakin hintansa väärti. paremmin tietävät lisätköön mielipiteensä :)

2007-07-19 12:19:12

itelläkään ei ole kokemusta speed demonsista, mutta olen tosin saanut sellaisen kuvan, että ko. merkin longboardit ovat saaneet sellaisen "älä osta tätä" -leiman. kai ne on sillä tavalla "kiinalaisiksi kopioiksi" tituleerattuja. yleisesti noita siis dissaillaan ainakin lonkkufoorumilla, mutta kokemusta ei välttämättä sitten kuitenkaan ole..

varmasti ainakin skeittauksen alkuun tuolla setillä pääsee hyvin, ettei siinä mitään vikaa sinänsä ole ja varmasti tuo myös kestää ihan kivasti..:)

tarkoitus siis ei ole tietenkään haukkua tuota merkkiä, kun en sitä niin tunne, mutta olen kyllä saanut vähän ehkä epämääräisen kuvan.

2007-07-19 14:06:24

Noo on toi ainaki paljokin parempi ku joku marketti lauta... Mutta Laakerit on ainakin speed demonssilla yksiä parhaista. Rullaa hyvin jne. Hylkee pölyä mutta korkeissa dropeissa tms. Menee helposti rikki.

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google