|
|
|
Keskustelu Tyttöfoorumi
|
|
Kontula tyttöjen vuoro
28-12-2007 21:22
|
|
Elikkä sunnuntaina alkaa tyttöjen vuoro klo 10-12, onko ketään menossa?
|
|
|
RE: Kontula tyttöjen vuoro
2004-10-16 23:18:50
|
|
en pääse :/
|
|
|
2004-10-25 11:59:51
|
|
Heii! Millasta siellä on nyt ollut parin kerran jälkeen? Onko ollut paljon porukkaa etc? Olis ollut tarkotus tulla sinne mutta on ollu kaikkea ihmeellistä säätöä..On ollu vähän taukoa nyt skedeemisestä..varmaan kuukausi jo..:(
|
|
|
2004-10-25 14:43:20
|
|
Missä päin on tää Kontulan halli? osaako kukaan neuvoa millä sinne pääse keskustasta? oon itse nokialta,joten en tiedä..: ( ajattelin tulla joskus. niin ja paljonko maksaa sisään?
|
|
|
2004-10-25 16:11:54
|
|
Kontulaan pääse jos menet keskustasta metrolla Mellunmäen suuntaan ja jäät pois pysäkillä KONTULA. Menet metroosta portaita yläs katulle ja käänyt oikealle sekä menet ca 10m päästä mäkeä alas, siellä on semmonen värjätty ovi, meet sisään ka portatita alas ja olet hallissa!
Tyttöjen vuoro on 1 E ja jässäri 5E.
|
|
|
2004-10-26 19:08:42
|
|
Okei, asia selvä... Kiitoksia!= )
|
|
|
2004-11-03 18:01:21
|
|
Fairy, Kontula tyttöjen vuorolla on kumminkin tyttöjä näkynyt ja myös niitä, ketä aiemmin ei oo katulla tai muualla näkynyt. Sinne kannatais ehdotomasti tulla, koska verratuna poikien vuoroon siellä on aika rauhallista.
Soitapas mulle vaikka la, olen ilmeisesti menos nyt su sinne...täytyy vaan herä aikaisin, mut ei täs mitään muuta...tule käymään niin näet itse.
|
|
|
2004-11-05 16:33:43
|
|
Reissasin viime sunnuntaina kaverini kanssa kontulaan, ja rauhoittavien hengenvetojen jälkeen tartuimme hallin oven kahvaan ("se on menoa nyt") -- ja mitä! Ovi ei auennutkaan. Seisoittiin hölmistyneinä viitisen minuuttia ovilla, ja lähdettiin sitten ulkoparkkiin. Tajuttiin vasta kotimatkalla, että kellojahan olikin siirretty edellisenä yönä tunnilla taaksepäin, että ei ihme ettei meille klo 9:30 avattu ovia! :>
|
|
|
2004-11-05 19:04:12
|
|
:D hohoija, mulle ei tullut se mieleen ennen kun palasin stidista kaverin syntäreiltä ja katsoin tietsikalta yöllä kelloa, mikä näytti 3:35, ihmetelin vähään, että eihän toi yödösä silloin tullut. Elikä, se oli kuin taivan lahjaa mulle, että kerkesin tyttöjen vuorollekin. Mutta joo, siitä kellon käännöstä voisi joku kertoa enemmän. kun se tapahtuu...kiva viikonloppua!!
|
|
|
2004-11-11 15:25:07
|
|
Jesh. Tosi hauskaa oli viime sunnuntaina. Pitää ottaa tavaksi tollanen aikainen sunnuntaiherääminen. :)
Tästä viikosta en kyllä oo varma..(onko kellään tietoa onko Kontula ees tänä sunnuntaina auki isänpäivän takia?)
|
|
|
2004-11-11 15:44:04
|
|
En pääse nyt sunnuntaina tulemaan, kun olen Tartossa. Mutta kai se halli on avoinna koska olihan se viime lauantaina, kun oli pyhäpäivä.
|
|
|
2004-11-26 12:31:22
|
|
Ketkä on huomenna menossa?
|
|
|
2004-11-29 16:31:12
|
|
Onkohan tyttöjenvuoron ajankohdan muuttamista jo ehdotettu?
Eilisaamu meni rattoisasti nukkuessa.. Kannatan siirtämistä esim illalle!
Tiiättekö kuinka hyvin siellä mahtuu skedeemään viikolla (jätkien vuorolla)? Korviin on kantautunut juttua siitä kuinka "ei mahdu liikkumaan ollenkaan." Olisi kuitenkin ihan jees käydä useemminkin skedeemässä kun sen yhen kerran viikossa. :/
Toivottavasti konalaan tulee se halli. Olis tässä lähellä. :>
|
|
|
2004-11-29 21:12:52
|
|
Vastauksia:
1. Viiko sitten joku ehdotti, että voisi siirtä tyttöjen vuoroa illemalle, mutta klo 18 jälkeen on pyöräiliöille oma vuoro, en usko, että sitä pystyy muuttamaan...mutta tyttöjen vuorosta en osaa sanoa tällä hetkellä muuta.
2. Jätkien vuorot ovat ylensä täynnä, mutta K-18 vuorolla on hiukan enemmän tilaa ja joskus saatta olla, et muillakin vuoroilla on vähemmän jengi. Ylensä täynnä, mutta vaihtelee.
|
|
|
2004-12-14 17:42:32
|
|
Vaikka herätys onkin raskasta aina sunnuntai aamuisin niin se on paljon helpompaa pitää tyttöjen vuoro silloin kuin vasta illalla, koska illal pitäis sit häätää kaikki pojat pois sielt eikä se jotenki tunnu reilulta et kaikki ne häädetään hallilt jotta 5 tyttöö pääsis skeittaamaan. Joten olkaamme vain iloisia aamu vuorostamme :)
|
|
|
2004-12-15 13:58:27
|
|
Oli leppoisa meininki viime sunnuntaina.. :)
Onko muuten kellään tietoa, onko 26.12. vuoroa, tai miten yleensä noi aukioloajat menee tässä vuoden lopussa - onko jotain poikkeuksia mitä pitäis ottaa huomioon?
Täytyy pitää peukkuja pystyssä ton Konalan kanssa..vähän vaan vaikuttaa kai heikolta se tilanne nyt.. :(
|
|
|
2004-12-15 18:43:22
|
|
Oli kieltämättä hienoo viime kerral. Rento meno. Ja temput onnistu melkeinpä. :D<3
|
|
|
2004-12-15 22:32:38
|
|
Kieltämättä on tyttöjen vuoro sunnutaisin kiva, kun joskus saa nauttia hieman tyhjemmästä hallistakin...sit se on mahtava.
Kävin tänään K-18 vuorolla ja siinäkin oli ihan kiva..skeitata Kontulan hallissa on super, koska en ole ainakaan tähän asti yht iso, hyvä, monipuolista ja kehtiyvä hallia kamojen suhteen nähnyt. Propsit Kontulale!
|
|
|
2004-12-17 15:18:16
|
|
Joo, viime sunnuntai oli huippu! Ylihuomenna jälleen. Can't wait. :>
|
|
|
2004-12-17 19:13:08
|
|
Mä en kai nyt pääse (eli ei kai törmäillä liukuportaissa tai junassa tms..) ..kun viisaudenhammas revittiin/leikattiin pois niin pitäis kai ottaa aika iisisti tää vkl..
|
|
|
2004-12-17 19:55:04
|
|
Aih. :/ Prkl ton joulun kans, tyttöjen vuoroahan ei sit oo ens viikol eikä sitä seuraaval, jos en nyt o väärin kattonu noit päivii. Joulu on nii turha. Pitää sit änkee sinne tungokseen joka siel o joka päivä. Noh mitäpä tuosta.
|
|
|
2004-12-18 12:42:37
|
|
Ai siis ei oo tyttövuoroa pariin viikkoon tän jälkeen? Sitten on kyllä pakko tulla.. jos en pompi hirveesti..(en mä kyllä muutenkaan..heheh)
|
|
|
2004-12-18 15:58:42
|
|
fairy: no voi harmi! odotin jo, että oltais nähty huomenna!
MITÄ? Tyttöjen vuoroa ei, KAHTEEN VIIKKOON? <:O mitä tämä on? Joku salajuoni?? Oliskohan poikien vuoro rauhallisempi näin joulun aikaan. :<
|
|
|
2004-12-18 16:03:03
|
|
Oho. Luinkin melkeen ajatuksella äsken.
fairy: heitä pari buranaa kurkusta alas ja lähe mukaan! Voidaan ottaa jotain iskunvaimentimia mukaan, niin jos hammasta rupeaa särkemään niin apu on lähellä
|
|
|
2004-12-19 14:26:19
|
|
En usko et siel poikien vuorol on nyt rauhallisempaa joulun, sillä just sen takia ku ne ei oo auki joka päivä nii uskon et se on myös täynnä aina. Viime talven sinne lappas porukkaa sisään ja ulos 24/7. Mut eihän se estä meit tyttöi menemäst sinne, vaikkakin on ärsyttävää skedee täydes hallis.. Tänään oli taas hauskaa hallil, ekat kymmenen minuuttia olin ihan yksin ja tuntu kyl oudolta:DD Mut loppujen lopuks sit meniki selkä paskaks ja kotii.. :(
|
|
|
2004-12-20 11:30:50
|
|
Jejee. Eilen oli kyllä huippua..pienistä asioista ja onnistumiselämyksistä sitä saakin loistofiiliksen. :)
Kopsaan tähän nyt tuolta skedefoorumin puolelta seuraavan (eli tuo "Kontula jouluna" -aihe siellä, jos joku haluaa käydä katsomassa..)
Eli joulun ja vuodenvaihteen aukioloajat ovat suhteellisen poikkeavat totutusta. Positiivista tässä on se, että saatiin sittenkin se 9.1. tyttövuoro! Eli nyt kaksi viikkoa väliin, ettei vuoroa ole, mutta sitten taas..(vaikka osa tosiaan on silloin Tallinnassa..)
Nää kaikki on siis sekavuoroja, alkaen tuosta 22.12. päivästä.
22.12 12-18
23.12 12-18
28.12 12-18
29.12 12-18
4.1 12-18
5.1 12-18
7.1 12-18
8.1 12-18
9.1 12-18
Ja 9.1 on tyttöjen vuoro aamulla 10-12.
Kaikkina muina aikoina siis tuon 22.12.-9.1. välissä halli on kiinni.
|
|
|
2004-12-20 17:14:59
|
|
NO tottakai ollan 9.1. Tallinnassa..kaikki mukaan!!! Tyttöjen jami, osallistumaan tai muita tukemaan!!
Majoitukset ja muut jutut osoiteesta www.popsesssion.com ( sivu on välillä jumissa, mutta ylensä toimii)
..tyttöjen vuorosta..meitsi oli la k-18 sessareilla + espoolaisten sessareilla ja istr illalla menin aivan väsyneenä nukkumaan ja nukui su klo 2-n asti..voi vitsi..tyttöjen vuoro jäi väliin...
|
|
|
2005-01-08 16:34:01
|
|
Kävin tänään kontulassa skedeemässä :) oli aikas hiano paikka ja kivaa oli. Oisin menny huomenna sinne tyttöjen vuorolle, mutta oon täällä vaan käymäs ja lähden kotiin aamulla :(
|
|
|
2005-03-06 16:15:51
|
|
Tytöillä on vuoro perinteisesti su klo 10-12.
Paljon on myös puhetta ollut siitä, että olisiko mahdollista muuttaa tyttöjen vuoron aikaa, mutta toistaiseksi se pysyy samana aikana, eli sunnuntai aamuna.
Puhuutin aiheesta Mikael Larsenin kanssa hiljaittain ja hän sanoi, että ke ja to klo 13-15 he ovat hallissa paikalla ja jos jollain tytöistä on halua silloin skeitata, se saattaa olla mahdollista, jos ottaa häneen yhteyttä esm. lähetämällä meiliä osoiteseen mikael.larsen@nk.hel.fi tai soittamalla numeroon 041 512 1728
|
|
|
2005-03-10 09:28:43
|
|
Uuh. Ke ja to kyl kuumottais. Varsinkin tuo to, koska tohon aikaan ei oo enää koulua. Hmh..
|
|
|
2005-03-12 11:37:14
|
|
ois aika jees kyl passais
|
|
|
2005-03-14 18:55:49
|
|
Jipii, ens-sunnuntaina Kontulaan! ainakin sitten on duunista vapaa, ketkä on tulossa/menossa?
|
|
|
2005-03-16 09:27:15
|
|
Minä oisin tulos. Elikkä näämme siis siellä :>
|
|
|
2005-03-16 16:46:47
|
|
No sehän on jo ihan tavaksi muodostunu :D
jes, nähdään sunnuntaina!
|
|
|
2005-03-17 11:23:28
|
|
Kohta kevät niin pääsee ulos rullailee. Nam.
|
|
|
2005-03-17 12:36:03
|
|
jap, nähään. Kontula on kyllä hallina hieno mesta. että sitä varmaan tule kesälläkin kaivattua kun teke himo skeitata parkkia.
|
|
|
2005-03-17 12:42:50
|
|
olis täällä varkaudessakin tuollainen vuoro... mutta tuskimpa kahden muijan takia tuollaista järkätään..:D
|
|
|
2005-03-17 14:41:37
|
|
Puhuu sun hallin johtajan kanssa, ehkä on jo mahdollista, ei sitä oikesti tietä jos ei tiedustele.
|
|
|
2005-04-26 11:07:39
|
|
Onko muuten kellään tietoa nyt vapun ja äitienpäivän aukioloajoista? Eli onko 1.5. ja 8.5. tyttöjen vuoroa? (vois olettaa kyllä, ettei ainakaan tolloin vappuna voi pakottaa hallivalvojia heräämään niin aikasin..)
|
|
|
2005-04-28 21:46:34
|
|
1.5 on halli kiinni
|
|
|
2005-06-04 11:11:23
|
|
Saaks sinne kontulan skeittihalliin mennä "skeittaamaan" jos ei vaik osaa kunnol ja haluu oppia...?
|
|
|
2005-06-04 15:02:20
|
|
Kyllä! Halli on nytte kesällä suljettu ja avataan noin elokuun lopussa/syyskuussa. Kontulassa on tytöile myös oma aika, mutta voihan skeitata hallin aukiolon aikoin atai sitten kesälä toik kannattaa jo aloitta eri ulkoparkeissä, Kyllä useampi tyttökin rulla ihan samassa, missä pojat, ei siinä mitä sen kummea. Lauda mukaan ja parkkiin vaan.
|
|
|
2005-08-23 22:55:29
|
|
Nyt kun Kontula taas availee oviaan, niin ilmeisesti sunnuntaina olisi jo ensimmäinen tyttövuoro? Mä tuun ainakin paikalle. :)
Sitä odotellessa yksi videopätkä, kopioin linkin lonkkarifoorumista: http://www.nike.com/illvill/video/balloonbowl.html
Mä haluan tuollaisen poolin!
|
|
|
2005-11-14 12:34:07
|
|
Sitä oon miettiny että käykö siellä tyttösessareilla ikinä poikia? Kävin ite pari viikkoa sitten siellä rullimassa ja mahtavaa oli. Olen siis poika. Sitä kans mietin että tykkäättekö kyttyrää jos aina välillä käyn siellä rullimassa? toivottavasti en häiritsisi ketään.
|
|
|
2005-11-14 17:45:27
|
|
Ylensä kyllä ei käy. Poijista oavt ylensä siellä rullailut he ketkä ovat avaneet oven, että periaate on se, että tytöille olisi se oma vuoro. Henkilökohtaisesti en siitä häirinny, mutta on henkilöitä, ketä se saatta häiritä+se olisi sitten muidenkin poikien kannalta epäreilua, jos jotakuta suositaisin.
Tyttöjen vuoron ajatsu on lähtenyt juuri siitä, että sinne pääsisivät rullamaan tytöt ihan rauhassa ja myös aloittelijat.
Eli lähtökohta on edelleen se, että se sunnuntai aamuvuoro on tarkoitettu ainoastaan tytöille.
|
|
|
2005-11-14 18:12:12
|
|
jaa jaa. selvä.
|
|
|
2005-11-14 18:38:13
|
|
Ei siis millään pahalla, siis jos saat tyttöjen kaa sovittu ketkä siinä tiettynä sunnuntaina rulla..ehkä homma käy, mutta se periaate on se, mistä kerroin.
|
|
|
2005-11-14 19:19:37
|
|
Pikkasen voisin kommentoida minäkin - ihan siis omasta puolestani.
Tuon tyttövuoron etuja on nimenomaan se, että siellä on sellanen tyttömeininki ja rauhassa voidaan pitää omia sessareita, kuvata ja opetella kaikkea.
Joskus sinne sattuu tulemaan jotain poikia "etuajassa" ja usein niille sitten valvoja käy sanomassa, etteivät vielä ole tervetulleita.
Eilen kävi yksi poika kysymässä, että onko ok, jos tulee skeittaamaan ja sanoin kai että on jos ei ole meidän tiellä..;) Tollanen just on ok, että käy kysymässä, eikä vaan tunge sinne lattialle.
Mun mielestä se on kiva, jos pojilla on sellanen hyvä asenne, että antaa meidän myös olla siellä, eikä käyttäydy niin kuin omistaisi koko paikan.
Eilenkin kyllä kävi sitten silleen, että jossain välissä vaan huomasi, että kun yleisen vuoron alkuun oli ainakin puoli tuntia aikaa, niin siellä lattialla vilisti kyllä enemmän poikia kuin tyttöjä... Ja kun ei niille jotenkin kuitenkaan voi/ viitti mennä sanomaan, että sori menkää muualle.
Tossa vaan tosiaan voi käydä just noin, että jos annetaan lupa parille tyypille, niin aika pian siellä on paljon enemmän porukkaa rullaamassa, niin siinä mielessä pitäisi ehkä vetää sitten tarkemmat rajat, että se on vain ja ainoastaan tyttöjen vuoro..mutta ei me mitenkään haluta olla ilkeitä niuhottajia..halutaan vaan nauttia skeittauksesta. :)
Tästä tosiaan jokaisella on varmaan oma mielipide - kaikki tykkää skeitata erilaisissa ympäristöissä. Ei poikia vastaan todellakaan mitään ole. :)
Mun mielestä oli hyvä, että nobody toi asian esille.
|
|
|
2005-11-14 20:15:18
|
|
En mä siis tarkottanu että haluaisin joka viikko tulla teidän vuorolle vaan että ei kai teitä haittaa liikka jos siellä käy aina välillä.Valvojat kai hyväksyy sen satunnaisen käymisen. En mä sinne ikinä menis ihan "täysillä" skedeemään vaan vetämään jotain kurbia ja miniä rauhassa kun ei ne k-18 vuoroillakaan enää niin hyvin onnistu(paitsi työttömien vuorossa). Se ainoa kerta kun kävin tuli vaan hetken mielijohteesta.
En tietenkään haluaisi tunkea teidän omille sessareille mitä fairy ylhäällä kuvaili. Jos pysyisin kaukana teistä ja muuta sellasta.
Eli mikä oisi teijän lopullinen tuomio asiasta?
|
|
|
2005-11-14 20:34:52
|
|
Sitä on vaikea tuomioita, asia on niin kuteen yllä mainittu,
|
|
|
2005-11-23 14:50:46
|
|
ehkä, Ehkä tulevana sunnuntaina. toivottavasti pääsis!
|
|
|
2005-11-23 18:35:38
|
|
terve vaan kaikille!!
Mä oon 14 vee tyttö hämeenlinnasta ja haluaisin skeitata ihan sikana omistan laudan ja skeittaan kesäl välil mut oon silti vielä alottelija ajattelin ens kesänä alottaa aktiivisesti skeittauksen mut pelottaa.. koska ei oo ketään tuttuja jotka skeittais mitä tekisin chicas013??
|
|
|
2005-11-23 19:11:20
|
|
nO mOikka ^natalie^, vaikka en ookkaa chicas013 ni vastaaan kuitenki =D elikkäs mee ihmeessä rohkeesti rullaa. mullakaa ei oo paljo ketää sellasii kamui jotka skeittaa. ja yks tyttö kyl skeittaa mut se ei just ikinä uskalla tulla mihinkää isommalle parkille tai hallille :/ jos paaaljon pelottaa mennä poikien sekaan vetämää ni mee eka tyttöjenvuorolle jos sellanen hienous siel hallissa on minne aijot mennä. ja öööö varmana tutustut uusiin tyyppeihin ku käyt skeittaamassa! eli mee ihmeeessä ku sikana haluut, ni ei tarvii sit katuu. skedeys on jotai parasta hommaa<33 että jUU mEE vAA rullAA ihmeessÄ!!! kivojA rullaaus sessareita sulle !<<<: (höhöö selitin varmaa kaikkee turhaa taas)
|
|
|
2005-11-24 00:50:41
|
|
:) Hämenlinnassa on skeittuhalllissa maanantaiisn kello 17-20 tyttöjen vuoro.
Ja hämenlinnassa skeitta pari tyttöä, henkilökohatisesti tiedän Ida Veen ja luulisin, että hän ehkä miellelään sua siinä aloittamisessa voisi vaikka hiukan neuvoa, katso aiheen toka vastajan henkilötiedot klikkamalla sen niemn päälle.
Ja tottakai tervetuloa Kontulan tyttöjen vuorolle sunnuntaiisn klo 10-12
|
|
|
2005-12-18 10:41:00
|
|
etusivulla on tietote tyttöjen vuorosta+ puh nr, jos hallin ovi on suljettu.
|
|
|
2006-05-14 21:46:38
|
|
Noniin, vaikka ulkokausi on vähentänyt kävijämääriä Kontulassa, niin vielä ehtii halliin. Ensi sunnuntaina (21.5.) klo 10-12 on tyttövuoro viimeistä kertaa tältä hallikaudelta.
Ainakin itelleni tää "talvikausi" on ollut parhaita koskaan. On ollut kiva skeitata ja tuntuu että nyt on oppinutkin jo jotain (iso kiitos kaikille joilta olen saanut neuvoja ja tsemppausta)!
|
|
|
2006-09-02 18:15:33
|
|
Taas se alkaa! Huomenna sunnuntaina 3.9. klo 10.
Tuttu aika - tuttu paikka - myös uusia kamoja.
Aukioloajat on samat kuin ennenkin ja oletettavasti myös hinnat.
Maksu on ainakin ennen ollut tyttöjen vuorolta 1e (+jässäri, jos sitä ei ole vielä tänä vuonna ostanut).
Muut alle 18v-vuorot on myös tuon 1euron ja K18-vuorot 3.5e.
(ellei siis muutoksia ole tapahtunut)
Jos vielä on joku, joka ei ole ollut tietoinen Kontulan aukeamisesta..ja tänään vielä sattuu lukemaan viestin...niin ei muuta kuin herätyskello soimaan aamuksi.
Vaikka ulkona onkin vielä skeittikelit, niin on kiva päästä halliinkin taas..lisäksi Ilmatieteenlaitoksen ennusteen mukaan huomenna sataa (mutta Foreca näyttää puolipilvistä..ottaa siitä sitten selvää).
Tervetuloa!
|
|
|
2006-09-04 15:52:41
|
|
Nonii, kerro millaiset elämykset olivat pitkästään aikaa hallilla??!
Tulen ilmeisesti messin parin viikon kuluttua, kunto alka tässä pikku-hilja palautua :D
|
|
|
2006-09-04 19:28:41
|
|
pitää tulla joku sunnuntai käymään..
|
|
|
2006-09-18 17:32:58
|
|
olisipa halli täälläkin päin. :(
suunnitelmissa kuitenkin on vielä tämän vuoden puolella matkata helsinkiin päin, uskaltaiskohan tuota sitten vaikka tulla tutustumaan tuohon tyttöjen vuoroon.. :)
|
|
|
2006-09-18 17:52:31
|
|
joo, jos on helsingin suunnalla käymässä, niin kannattaa ehdottomasti tulla "kyläilemään" kontulaan tyttövuorolle.
mukaan mahtuu aina ja on kiva nähdä "uusia tyyppejä".
toivottavasti pääset nyt muutenkin sitten edes johonkin skeittaamaan, vaikkei hallia siellä päin vielä olekaan.
|
|
|
2006-09-29 17:49:40
|
|
Onkos ketään menossa nyt sunnuntaina 1.10 Kontulaan? Saatan ehkäpä poiketa paikalle, riippuu vähän miten suunnitelmat etenee. Ja onhan se auki varmasti? :)
|
|
|
2006-09-30 10:47:24
|
|
mä pääsen tulemaan 8.10. kyl se halli on avattu kun kerran on tyttöjen vuorot
|
|
|
2006-09-30 18:24:36
|
|
gmos - tule ihmeessä! ite oon huomenna kans tulossa skeittaamaan.
8.10. en puolestaan pääse..
|
|
|
2006-10-18 11:24:58
|
|
olisin ehkä tulossa 22.10 onko ketään tulossa? :) eli kymmeneltä alkaisi? :) aukeeko halli vasta silloin vai voiko tulla vähän aikasemmin ? :)
|
|
|
2006-10-18 19:43:57
|
|
Hallin pääse klo 10 alkaeen. ehkä olen tulossa, en ole vielä varmaa viikonlopun suunittelmista. Mut kyl siellä aian tyttöjä on ollut.
|
|
|
2006-10-30 23:42:58
|
|
HOHOI!
Onnistuuko hallivuoron vaihtaminen siihen lauantai-iltaan? Kun vähän ollaan jo kuumoteltu hallisetiä aiheesta, ja semmosta aika lupaavaa vastausta ollaan saatu, mutta tapahtuuko asialle oikeesti jotain?
|
|
|
2006-11-01 11:19:24
|
|
onko ketään täältä tulossa tulevana vloppuna eli silloin kun on boardexpo myös niin sunnutai aamupäivänä kontulaa skeittaa? itse ajattelin ekaa kertaa saapua paikalle :D huii jännää, toiv. paljo tyttöjä mukana.
|
|
|
2006-11-01 14:50:56
|
|
Juu, tulossa ollaan oppimaan ihan skiettauksne perusteita pitkästään aikaa, ehkä tule myös yksi ystävä myös
|
|
|
2006-11-01 18:29:32
|
|
nonni. boardexpoon on suunta lauantaina ja stadissa muutenkin viikonlopun - lauta vaan jäi sitten väärään kaupunkiin eikä sitä enää oikein ehdi/jaksa lähteä hakemaan :(
|
|
|
2006-11-03 12:53:53
|
|
mä pyrin saapumaan paikalle sunnuntaina. :)
viime vuonnahan mentiin porukalla kontulasta boardexpoon, mutta ite en taida sinne expoon tulla enää sunnuntaina, kun meen tänään & huomenna...
gmos - tuu vaan mukaan vaikka ilman dekkiä. voidaan yrittää fiksailla jotain jos tarttee? jos löydän mun toisen trukki-rengassetin jostain mun tavarapinojen pohjalta, niin voin koota toisen compeleten mukaan vaikka..?
chicas - veto meni ilmeisesti tasan..eli kumpikin maksaa sitten omansa. ;)
|
|
|
2006-11-03 15:06:28
|
|
gmos-mä otan Jullen dekin mukaan lainaaksi, eli tule ihmessä jos keret vielä lukea tätä viestiä ja sulla ei ole muit asuunittelmia!!
|
|
|
2006-11-05 11:25:36
|
|
voieii! hitto kun olisin eilen käyny viel lukemassa.. messuillahan oli kanssa skateparkki vitjan vitjat. pitäis kyllä ryhdistäytyä ja hakee romut oikeeseen osotteeseen!
chicas- kiitos kuitenkin :) kunpa olisin eilen lukassut tän..
|
|
|
2006-11-05 12:44:54
|
|
ei hätää, ilmoita joskus taas kun olet tulossa käymään ;)
|
|
|
2006-11-05 20:45:15
|
|
Olipas mukava sunnuntai aamupäivä hallilla! tosi hauskaa, suosittelen kaikille, jotka ei o vielä käynyt, itsekin tänää ekaa kertaa, helposti löyty paikalle ! :) toiv pian uudestaaa pääsee skeittaa!
|
|
|
2006-11-10 23:35:09
|
|
Suunittein tulla nyt isänpäiväna, mutta kun nuha on koko perhellä niin en oikein pysty rulla sellaisessa nenän tukkoisuudessa :(
|
|
|
2006-11-19 18:22:00
|
|
Tänään oli aivan mahtava meno, niin paljon tyttöjä paikalla, että huhuh, en ollut niin mont anähnytkään aiemmin :D Ensi sunnuntaina jää välin, mutta sitä seuraava ei jää
|
|
|
2007-04-05 16:00:16
|
|
Käykö hallilla myös aloittelijoita? :>
|
|
|
2007-04-05 16:47:00
|
|
Aloittelijat ovat tietysti myös tervetulleita Kontulan tyttövuorolle. Uusia ihmisiä käy rullailemassa sillon tällöin ja on aina kiva saada lisää tyttöjä mukaan. Ja kaikilta aiemmin skeitanneilta voi aina kysyä neuvoa.
Nyt pääsiäissunnuntaina ei Kontulan halli ole auki, mutta seuraavan kerran rullaamaan pääsee 15.4. Halli suljetaan huhtikuun lopussa, eli muutaman kerran vielä pääsee skeittaamaan.
Lauantai 28.4. kannattaa myös varata kalentereista skeittaukselle. Lisää infoa luvassa pian! :)
|
|
|
2007-09-04 15:12:52
|
|
Nostetaan Kontula-aihe taas ylemmäksi. :D
Ensimmäinen tyttövuoro on siis sunnuntaina 9.9., tuttuun aikaan klo 10–12. Tuolloin pidetäänkin sitten viralliset TRL:n hallikauden avajaiset.
Vaikka vuoro loppuu 12:lta, niin senkin jälkeen voi jäädä vielä rullailemaan yleiselle vuorolle. Tervetuloa mukaan niin uudet kuin "vanhatkin" hallivuorolla kävijät. :)
Halliin on kesän aikana tullut uusia kamoja, niin nyt on sitten hyvä hetki tutustua niihin. Poolihuoneen mini on myös uusittu.
Kontulassa toimii sama systeemi kuin aiemminkin, eli tyttövuoron hinta, 1 euro, maksetaan lippuautomaattiin. Lisäksi hallilla kävijöillä pitää olla Helsingin Nuorisoasiainkeskuksen jäsenkortti, jonka voi ostaa hallin toimistolta 5eurolla.
|
|
|
2007-09-08 17:57:57
|
|
Huomenna kaikki kontulaa skeittaa ;) jee halli vihdoin taas auki! Mä ainaki oon menossa, ellei nyt viime hetkil tuu mitää estettä ..
|
|
|
2007-09-10 15:17:50
|
|
isot kiitokset kaikille eilen tyttövuorolla olleille! :) harvoin on ollut noin paljoa porukkaa paikalla. yleisfiilis oli siten aivan huippu!
ens sunnuntaina sitten taas uusiksi!
|
|
|
2007-10-25 15:13:30
|
|
Muistakaa muuten talviaikaan siirtyminen nyt lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Jos unohdatte siirtää kelloja, niin joudutte odottelemaan tunnin hallin ovilla.
Kantsii siirtää kaikki kellot siis tuntia taaksepäin jo edellisenä iltana. :D
|
|
|
2007-12-19 20:20:17
|
|
joulun & muiden pyhien takia kontulan tyttövuoro on seuraavan kerran 13.1.08.
muutaman viikon tauko tässä siis on - mutta tietysti noille poikien vuoroille voi mennä jos haluaa rullailemaan.
halli on suljettu 23.12.-1.1.
normaalisti auki 2.-5.1.
suljettu 6.-7.1.
sitten 8.1. eteenpäin mennään taas normaaliaikatauluilla.
kiva
a joulua & vuodenvaihdetta kaikille!
ja kiitokset kaikille vuorolla käyneille. ensi vuonna jatketaan taas hyviä sunnuntaiaamusessareita. :)
|
|
|
2007-12-28 21:22:05
|
|
Vois kävästä tossa ens vuoden puolella. Pahemmin kun en oo skeittaillu sitten alkusyksyn !
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|