|
|
|
Keskustelu Välinefoorumi
|
|
Kengät? Merkki vai market?
08-06-2008 14:55
|
|
olen tässä vuosien varrella ruvennut miettimään että mitä järkeä on ostaa 70e merkki skeittikengät kun marketista saa n.30e skeittikengät jotka menee samallalailla rikki 3 viikossa. onko teistä järkeä ostaa kalliita merkkikenkiä?? mikä niissä on niin erityisen hyvää verrattuna marketinkenkiin??
|
|
|
RE: Kengät? Merkki vai market?
2006-06-06 12:20:43
|
|
Merkki skeittikengissä voi aina olla varma hyvästä laadusta, ja ne on suunnitellut monta vuotta skeittausta harrastaneet vetäjät. Myös materiaalit ovat yleensä paremmin skeittaukseen sopivia ja mukavemman tuntuisia. Tuohan se merkki myös lisää itsevarmuutta ja tyylikkäämmän fiiliksen. :D noitten takii mä ostan merkkikenkii.
|
|
|
2006-06-07 22:22:29
|
|
Ja jos halajaa skeitata aina samoja kenkiä niin noita markettikenkien samoja malleja ei välttämättä löydy loppuelämän ajan hyllyltä toisin kuin vaikka jotain acceleita.(kai :D)
|
|
|
2006-06-07 22:35:27
|
|
Järkeä on ostaa hyvät skeittaamiseen sopivat kengät ja pötkö liimaa.
|
|
|
2006-06-15 22:23:25
|
|
Mitens olis merkkikengät marketista, edullisesti? Vansin tossua ainakin löytyy cittarista 39.90€! Eikä oo mitkään kopsut... Ihan aitoo kamaa ja kovasti kehuttu mainioiks lautailukengiks. Ite käyn poistamassa välittömästi, kuhan Lakait vaan sanoo poks. Tai sit haavit jostain alesta Lakaita ;)
|
|
|
2006-06-15 23:34:27
|
|
Eihän noi cittarin vansit oo mitkään kangaskengät, tai mikskä niitä sanotaa niin kuin old skoolit kun on niin ohuet ettei oo kiva ku skeitti paukahtaa siihen kenkään.
Jos ei niin täytyy ostaa sellaset ku oon aina huokeiden kenkien perään
|
|
|
2006-06-16 19:54:13
|
|
merkkikengistä tietää, että jalat ei mee paskaks ku niitä kayttää. market kengät on halvempia siksi, koska niissä ei oo sitä tarvittavaa skeitti-"teknologiaa", jottei jalat menisi rikki :D
|
|
|
2006-06-22 09:26:27
|
|
mistä cittarista löytyy vanssit 40e. missä päin suomee??
|
|
|
2006-07-11 21:27:11
|
|
Lohjan citymarketista ainaski löytyy semmonen kenkämerkki kuin nice skateshoes lyhenne nss. Kaiketi New yorkkilainen firma aika pitkään tehny sk8 kenkiä. Joskus muinoin kun arto oli pieni ja sillä oli phoenix skatekaupan sponssi ni se taisi skeitata nuilla. Ja jos en väärin muista niin jason maxwellkin on ollu tiimissä. .http://www.nicefootwear.com/skateteam.html Tuolta löytyy lisätietoa. Jim gagne ja JEFF GROSSO tiimissä.Pakko olla hyviä kenkiä.
|
|
|
2006-07-12 18:52:21
|
|
jäätäviä ne nss:t on ainaki aina olleet.. ehkä hirveimmän näköisiä monoja ever.
|
|
|
2006-07-12 19:27:06
|
|
Kyllä noitten NSS:ien Chrunch malli näyttää ainaskin ihan siedettävältä, ja kyllä tommosilla varmasti skedee. Mikähän mahtaa olla hinta noilla kengillä siellä cittarissa??
|
|
|
2006-07-13 19:31:51
|
|
Vitut!
Kuulkaas.
Jos olette ikinä tajunneet niin Intersportista aina alennuksen aikoihin saa Etnies, Osiris, emerica kaikkee luotettavaa jopa 50% halvemmalla.
Ettekö ikinä oo sattunu huomaamaan että skede kaupoissa myytävät kengät on uusimpia malleja ja maksaa vitusti.
|
|
|
2006-07-13 22:13:09
|
|
Marketti kengistää menee pohja basaks sisältä nopeesti, pohjat irtoo ja saumat repee.
|
|
|
2006-07-14 07:00:44
|
|
jepajee. Viikko sitten kun olin ostamassa kenkiä, oli intersportissa paljon alennettuja skedekenkiä. Lopulta kuitenkin ostin täysihintaiset kengät laminasta. Haluan antaa rahani mieluummin laminalle, joka sponssaa skedetapahtumia ja vetäjiä, toisin kuin intersport, joka myy kenkiä ainoastaan koska ne menevät kaupaksi hyvin. Ja ohan Laminas tietenkin paljon letkeempi meininki ja paremman näköset kengät!
|
|
|
2006-07-14 16:02:01
|
|
marketit on hyvii koska ne menee nopeesti rikki ja menettää aina rahaa ku ostaa uudet.
|
|
|
2006-07-21 17:43:36
|
|
Hughes mitä vitun järkeä tuossa nyt oli?? oisit saanu halvemmalla nii ostit silti kalliimmalla????! en tajua tuota logiikkaa.onha se tietty hienoa että lamina pitää tapahtumia mutta kyllä mä silti ajattelisin ennemmin itseäni. kuulostaa ehkä itsekkäältä mutta silti.
|
|
|
2006-07-21 23:13:03
|
|
no itse asiassa olihan siellä intersportissa niit kenkii, mut ei mitää jotka mua olis miellyttäny, joten ostin sitte laminasta jossa kenkien tasokin on huomattavasti parempi.
|
|
|
2006-07-22 01:51:41
|
|
Kaikki Intersportit on niin vedätyskusetus mestoja että huh. Myyjät kertovat mitä asiakas haluaa kuulla, keksiivät kaikkea paskaa että myytävä tuote vaikuttaisi houkuttelevammalta jne. Nähny niin monet kerrat kun pientä skeittaripoikaa iso myyjäpoika vedättää oikein olan takaa.
Joskus nuorempana olin hankkimassa lumilautaa ja eksyinpä Intersportiin tarkastamaan tarjonnan. Kerroin että haluan laudan puuytimellä ja että myyjän esittelemät Rossignolit eivät kiinnosta. Turhaan omia mielipiteitäni/halujani ilmaisin koska myyjä tunki eteen jos jonkinlaista Rossignolin lautaa. Tämä oli aikaa kun Heikki Sorsa oli noussut julkisuuteen ja taviksenkin tuntema. Siinä vaiheessa kun istuin lautoja edessäni ja myyjä heitti että "Heikki Sorsaki muuten laskee näillä Rossignolin laudoilla." meni hermot. Sanoin että "Ei, se laskee Burtonilla." jota noheva limainen myyjä ei odottanut kuulevansa 13 -vuotiaan kersan suusta. Marssin ulos ja ostin Iconin pienestä ja mukavasta puodista.
Hughez teki miehen teon. Jos kaikki ostais vaan halvempaa kamaa Intersportista, Lamina menis konkurssiin ja kaikkia vituttais. Paitsi niitä jotka ostaa kamat Intersportista.
|
|
|
2006-08-02 12:53:29
|
|
Essi paras. ekat skede kengät, mitkä mulla oli, oli jotkut Pumat, ostin muuten prismasta. hähhäh. ne meni pohjasta puhki hetioitis...
|
|
|
2008-04-26 10:22:34
|
|
marketeista kuluu pohja heti,saumat repeilee..
ulkonäkö ja tunnelma "merkki" kengissä parempi...
tossa mun syyt ostaa "merkki" kenkiä.
|
|
|
2008-04-26 10:49:31
|
|
Olen kyllä siinä samaa mieltä että kyllä pitää vähän panostaa ja kattoa että mitkä kengät ostaa skeittaukseen, mutta itselläni kuitenkin on tällä hetkellä aidot Scott:in skeittarit Citystä :D. Hyvin on kestäny(talven).... nyt tänään eka kertaa skeittaan (rollosta) niin katotaan miten kestää :D
|
|
|
2008-04-26 11:02:40
|
|
hatunnosto hughezille. itellä vähän samaa vaivaa tätä nykyä. citysportissa noita aleja ollu jos jonkilaisia, mutta ei sitte jotenki tuu semmosta uuen tossun hypeä ku ostaa sieltä. jotenki tulee halpa olo. just ku miettii että skeittaus on niile vaan keino tehä rahaa eikä ne arvosta sitä mitenkään niin tuntuu väärältä kantaa rahaa niille.
ostakaahan supraa niin säästytte vuodeksi kenkäostoksilta. double e:tä kaupittelen jo pois ku ei jaksa enää katella niitä :D eivät perkele kulu melkeen millään.
|
|
|
2008-04-26 11:58:40
|
|
Jos vähänkään on minkäännäköstä arvostusta suomen skeittimeiningille, nii mun mielest pitää kyl tukee skeittikauppoja. Urheilukaupat saa mun mielestä tehä massii suksilla ja tennismailoilla, mut jos niil on siel 5 kenkämallii joist 4 on rumia ja ennen alei ne on samanhintasii ku muual, nii enpä nää järkee niitä ostaa. Ja sen pitäis olla kaikille selvää että jossei tue skeittikauppoja, nii nehän menee konkurssiin, eli sit saat ostaa laudat ja muutki välinees intersportista. Ja kyl mä mielummin anna rahaa esim ponkesille, joka sit sponssaa esim puple parkkiin kamoja ja tapahtumia. Samaa periaatetta pitäs kyl käyttää esim laudan ostossa. Mikä tarve on syytää sitä rahaa jollekki bulletille? Kyl mä ainaki mielummin tuen jotain häppäriä tai astetta, koska haluun et esimerkiks karvosen porukka jatkaa niitten leffojen tekemistä ja et pojat joilla on taitoa skeitata ni saa sit niitä ilmasii lautoja mitkä ne ansaitseeki. Eli tue suomalaista ja skeittikauppoja äläkä kasvotonta intersportin urheiluhullua omistajaa.
|
|
|
2008-04-26 14:46:54
|
|
Toi ylhääl oleva oli jotain hienointa mitä oon ikinä kuullut!!!!
|
|
|
2008-04-29 13:10:50
|
|
word, mika suksi vaan suoraan vi*tuun tyhmine mielipiteines
muokattu 29.4.2008 13:11
|
|
|
2008-05-03 08:35:57
|
|
Marre, täsmälleen samaa mieltä. Vaikka joku kenkä maksaisikin laminassa sen 20 € enemmän, niin kannattaa miettiä hieman omaa lompakkoaan pidemmälle. Intersport ei tue suomalaista urheilua millään tavoin, vaan kaikki rahat menee jollekin "big ol' papa luigille", joka viljelee niillä kannabista. Ei se väärin oo, mut silti.
|
|
|
2008-05-03 13:50:01
|
|
mulla meni marketti kengät 2päiväs -.-
|
|
|
2008-05-16 22:08:52
|
|
"Intersport ei tue suomalaista urheilua millään tavoin, vaan kaikki rahat menee jollekin "big ol' papa luigille", joka viljelee niillä kannabista. Ei se väärin oo, mut silti."
vai että oikeen kannabista viljellään intersportin tuotoilla,jotka pää-ösin siis koostuvat juuri näistä skedekenkien ostajista..
tulipa oikeen sisä-piirin tietoa.ostakaa urpot niitä tarjouskenkiä laminasta nii saa 20€ halvemmalla nii ei tarvi itkee..
|
|
|
2008-05-20 00:14:38
|
|
nike sb
|
|
|
2008-05-23 22:34:46
|
|
ostakaa boardstockista duFFsin skedekengät..nyt ois junnu koot vain 29e,ennen 44e.varmasti kestää yhtäkauan kuin es accelit ainaki..siis mokkaset
|
|
|
2008-06-08 12:01:58
|
|
marre veti kyl kovan ja vaikuttavan tekstin tonne ylös.
|
|
|
2008-06-08 14:55:33
|
|
ehkä se karvosen skeittauksen tulevaisuus ei ole siitä kiinni ostammeko asten vai elementin dekkejä..huoh
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|