|
|
|
Keskustelu Paikkafoorumi
|
|
apua auttakaa en uskalla
14-11-2007 09:04
|
|
nii et uskaltaako tone halleihin tulla kun en oo nin hyvä että nauraako ne mulle kun vetelen vaa jotai olliee
|
|
|
RE: apua auttakaa en uskalla
2006-12-04 19:45:35
|
|
Hahhah tuskin siellä kukaa nauraa kaikki on joskus harjotellu olliee
|
|
|
2006-12-08 19:44:54
|
|
Muistan kun joskus alkuvuosina kuumotti mennä halleihin skeittaa. Nyt kun ajattelee, niin se tuntuu aika huvittavalta :D. Eli sinne vaan, ei siellä kukaan naura, mutta jos harjottelee esim olliee ja flippiä, niin kannattaa tehä se siellä hieman sivummassa. Tai ei se haittaa vaikka vetäis keskellä halliakin, mutta kuhan ei jää töpeksimään muitten eteen.
|
|
|
2006-12-08 20:00:25
|
|
lainaan Hughez:in juttua: ja jos joku sami miettinen tai näit espoon urpoja tulee raivoo kuten hyvänä esimerkkinä risto lehtinen nii anna monoa suuhun ja dekkii otsaan. :D
|
|
|
2006-12-12 17:10:39
|
|
oon samaa mielt jarokivin kans
|
|
|
2006-12-29 21:52:29
|
|
Konehallille mahtuu aina. Maksu Ilelle.
|
|
|
2006-12-30 12:59:04
|
|
Sekaan vaan!!
|
|
|
2007-01-02 20:06:31
|
|
Mä olin tänä vuonna ekaa kertaa ja en osaa ollietakaan kummosesti :D Harjottelin miniramppia ja olin todellakin huonoin mitä voi olla, maassa koko ajan, mut iha rennosti kaikki siel otti, en kertaakaan törmänny sellasiin "mees nyt pois tieltä kun et mitään osaa"-asenteisiin.
Ja jos joku nauraa ni naura ittekkin, ei siinä nyt mistään kuolemanvakavasta asiasta oo kyse :D
|
|
|
2007-01-07 01:36:59
|
|
joo eikä ne siel välitä,jos siel skeittaat,vaikket olisikaa nii hyvä ku ne,ne keskittyy enemmä siihe omaa skeittauksee...eikä ala kattoo,et kuinka paskoja skeittareit siel o:)
|
|
|
2007-01-13 18:09:56
|
|
Tottakai ne nauraa.
|
|
|
2007-03-15 15:41:58
|
|
Tuskin nauraa paitsi ehkä pari ylimielistä homoo
|
|
|
2007-04-22 21:43:31
|
|
mitä välii jos jotku nauraa? älä lopeta tai masennu muitten mielipiteestä, mäki muistan ku harjottelin olliee ja shovettii nii en mä masentunu vaa harjottelen kuiteski :)
|
|
|
2007-04-23 00:15:15
|
|
Kunhan et rullaa tiellä, niin kaikki on hyvin. Törmäyksiä tietty voi tulla, mutta niistä selviää pyytämällä anteeksi. (alkuvaiheessa oot luultavasti yleensä itse "syyllinen", kun ei oo sitä silmää katsoa, mistä kukakin tulee ja mihin menee. Vaikka et olisikaan, niin kannattaa suhtautua siihen niin, ettei tule vittuilua.
Vähän sama homma, kuin naiskuskeilla, kun joku bemaripelle pamauttaa kylkeen punaisista.
|
|
|
2007-05-03 22:34:39
|
|
ei ne naura ainaki mää luulisin vaikka en oo ollu ikinä hallissa mut siellä vielä joskus käyään
|
|
|
2007-08-05 14:01:48
|
|
Jos vedät minii ni pliis yritä edes jotain muuta ku rokkari ..... tail ..... rokkari...... tail ..... rokkari .. .... tail....... toi on kaikkist raivostuttavinta ku joku ameeba vetää samaa temppuu kokoajan eikä edes koita jotain muuta. Silloinhan siellä minissä on edessä ku jauhaa samaa temppua kokoajan ja muut turhautuu. Eli, älä oo edessä.
|
|
|
2007-10-29 16:05:03
|
|
Oon samaa mieltä skate-duden kanssa
ei kannata minissä tehä koko ajan samaa temppua
nii ei oo parempien skeittaajien tiellä
|
|
|
2007-10-30 10:04:18
|
|
Mä ainakin nauran jos oot ihan paska. Jos oot vielä jotenkin poikkeavan näköinen, tai jotenkin ulalla tyhmän näköisenä, nauran ihan varmana. Ja auta armias jos sulla on jotkut vähänkään tyylittömät kamat, tai ruma lippis, niin huutonaurua tulee. Osotellaan vielä sormilla samalla.
Eiköhän jokainen ole ihan tervetullut sinne halliin, kuhan vaan katselee vähän ympärilleen ja koittaa sisäistää sen meiningin. Ettei nyt olla jatkuvasti tiellä ja sneikata ameebamaisesti aina.
Kaikenlaisia vahinkoja nyt sattuu aina ja kaikille, eikä niistä nyt kannata itseensä ottaa. Oon mäkin aina tiellä, enkä ymmärrä koskaan mitään, ja mä sentään oon ollu "sisäistämässä" meininkiä sen kymmenisen vuotta.
Oma asennehan näissä ratkaisee.
|
|
|
2007-10-30 10:12:32
|
|
no mut onks mitää järkee mennä hallille jos osaa ollien? parkkihallit flätin treenaukseen!
|
|
|
2007-10-30 13:24:03
|
|
Miksi pitäisi osata edes sitä olliee? Ite tykkään ajella poolia ja miniä. Ei sen ollien tarvi olla mikään edellytys tai edes se eka juttu minkä opettelee. Sit kun vauhdin pumppaaminen, droppaaminen ja käännökset menee kaaressa niin eiköhän se olliekin ala sieltä tulemaan. Hallissa voi hakee sitä lautatuntumaa vaikka vaan ajelemalla erilaisista obstaakkeleista. Pitäähän sitä ollieta tietty treenata, mut ei kai sitä pelkästään kannata tulla hallille jyystää.
|
|
|
2007-10-30 14:45:46
|
|
oikeessa oot Hattis
|
|
|