Ahoy..! Olisi ensi viikon perjantaina tarkoitus lähteä Amsterdamiin reissuun ja tässä olen koittanut kartoittaa spotteja siellä seuduin. Olisiko jollain ensikäden tietoa hyvistä spoteista Damin seuduilla, tietysti turistiystävällisiä & loistavia coffeeshop suosituksia kaivataan myös, tietysti käymisen arvoisista liikkeistäkin... ;D
Mulla on itsellä aika monta vuotta aikaa kun siellä olen käynyt, joten en osaa spotteja neuvoa.
Mutta skedekauppoja siellä oli ihan kivasti ja jonkun maahantuojan poistomyymäläkin taidettiin viimeksi löytää. Tosta reissusta on vaan yli 6 vuotta aikaa jo.
Jos vaan löydät kauppoja tms spotteja niin kerro ihmeessä vaikka tässä muillekin.
Päivät vähenee ja reissu lähenee... Tässä mietin kun ekaa kertaa otan dekkii lentokoneeseen (entuudesta vain reilaillut), mahtaakohan nämä hienot byrokratiat sallia sen kuljettamisen käsimatkatavarana repussa kiinni ollessa?
viime kesänä siellä oltiin ja käytiin jossain skedekaupassa kysymässä spotteja,on vissiin aika hiljasta niitten ulkomestojen kans...tai sit lokalit ei vaan halunnu kertoo ;)
Ei kannata mennä keskustan kahviloihin,sillä siellä myytävät tuotteet ovat lähinnä turisti kukkaa&hasista,eli paljon hypetystä mutta ei mitään priimaa kuitenkaa.
Ja suomessa parempaa laatua kun noilla kulmilla.