|
|
|
Keskustelu Paikkafoorumi
|
|
Kaupunkiskeittaus?
17-08-2007 22:43
|
|
Nii mitä mieltä ootte tuosta kaupunkiskeittauksesta? oon kuullu et ihmisiä ärsyttää se ko kaikki skeittaa vaa ympärillä ja sit niitä ärsyttää se mikä ``kolina`` siitä lauasta kuuluu ja se ku kaikki kurbit kulutetaa. mun mielestä siellä on huono skeitata ko saa varmaa yleensä häädön tai valituksia. parkilla saa rauhassa skeitata onneksi.
|
|
|
RE: Kaupunkiskeittaus?
2007-08-14 21:35:49
|
|
mitä topikkeja täällä on,noh asiaan kaupunkiskeittaus on mukavaa silloin ku on siistejä katuspotteja,niikuin oulun tori ja mörködizi ja torinrannassa olevalla yliopisto vai mikä lie koulu ne on hyviä,mutta oulussa muut on aika paskoja.
|
|
|
2007-08-14 22:21:01
|
|
vikkel taitaa asua maalla?
|
|
|
2007-08-15 15:05:07
|
|
Jos haluan jotain erikoisempaa ko flättiä skeitata nii kaupunkii täytyy mennä, koska ei oo enää ulkoparkkei Vaasas. Mutta jos löytää hyvii spottei nii kaupungilla skeittaus on iha kivaa. Ja jos ne sulokorvat ei kestä sitä kolinaa mikä laudasta lähtee nii se o niitten ongelma. Kurbit kuluu muutenki ja Häätäjät menkööt mummollensa valittaan se on mun mielipide ni.
|
|
|
2007-08-15 16:46:12
|
|
skedeys kuuluu kadulle
|
|
|
2007-08-15 20:59:34
|
|
skeittaus syntyi kadulla, skeittaus jatkaa kadulla ja skeittaus elää lopullisesti kadulla!
mutten kuiteskaa syrji parkkei ja tämmösii, mut kaupunki skeittaus on se alkuperäinen skeittaus paikka, siellähä on kaikki mäet ja kurbit jne. jne.
|
|
|
2007-08-16 16:33:19
|
|
Itelleni tulee parhaat fiilikset justiinsa vaan kaupungin katuja ja alamäkiä rullatessa sekä siinä matkalla vähän neppaillessa, kun oon vaikka matkalla parkille.
|
|
|
2007-08-16 20:24:07
|
|
kausalaa... tääl ei porukka valita eikä oo kyl muuallakaa tullu juttuu!!
|
|
|
2007-08-17 22:36:56
|
|
onko muute enää stadis mitää hyvii spottei? kaikki kampit jan ää on tsekattu, ei oikee enää löydy mittää sanokaa jos löytyy hesast joku siisti spotti siis stadista
|
|
|
2007-08-17 22:43:53
|
|
Kyllä tykkään kaupunkispotteja vetää, mutta kun Hyvinkäällä asun (Täällä ei oikeesti ole juurikaan spotteja) ja oon nii laiska, ni parkilla tulee yleensä rullattuu..
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|