|
|
|
Keskustelu Paikkafoorumi
|
|
Parkeissa tavaroiden varastaminen
29-06-2008 22:06
|
|
Pakko sitä oli tänne tunnukset luoda ja alkaa heti valittamaan.
Satuin tänään ostamaan uuden laudan ja menin Eläintarhan parkille missä vaihdoin uuden laudan kiinni ja jätin vanhan laudan tavaroiden viereen odottamaan.. 10 minuutin päästä kun tuli takaisin tavaroille lauta oli siitä johonkin hävinnyt.. TUOMMOINEN ROTTAILU on turhauttavaa vaikka sillä laudalla nyt mitään arvoa enään ollutkaan.. Ensikerralla kun/jos haluat mahdollisesti vanhan laudan niin voi edes asiallisesti kysyä olisiko mahdollista saada se eikä ottaa sitä itsellensä sanomatta mitään. Jokuhan voisi laskea tuommoisen varastamiseksi..
muokattu 1.4.2008 21:30
|
|
|
RE: Parkeissa tavaroiden varastaminen
2008-04-01 22:13:39
|
|
Omalle kohdalle on vaan sattunut jotain röökien/stendarien varastusyrityksiä. Perkeleen pikkunilkit. Remmiä pitäs antaa.
|
|
|
2008-04-02 14:16:08
|
|
No mulla oli repussa oulun betonilla limsapullo,skate tool ja jotaki pientä, niin jätin sen sinne ditsin pääle niin menin 20min jälkeen kattoon niin reppu oli tyhjää täynä, pistää vituttaan tuommonen -.-
|
|
|
2008-04-02 15:13:59
|
|
No mulla oli repussa oulun betonilla limsapullo,skate tool ja jotaki pientä, niin jätin sen sinne ditsin pääle niin menin 20min jälkeen kattoon niin reppu oli tyhjää täynä, pistää vituttaan tuommonen -.-
mulla kävi sama juttu mutta rajakylän VERTILLÄ
jätin kassin sinne hyllylle ja menin vähäks aikaa rullaan niin olipahan repusta pöllitty
2 mädiä ja 5 mässy pussia arvaa vituttiko
ai nii olihan mulla mukana sipsipussikin
|
|
|
2008-04-02 15:24:32
|
|
Skateman menny sinne piknikille :D
Joo mutta kyllähän tuo on perseestä, itellä ei oo kyllä mitään pöllitty, mut kyllähän sen voi silti tietää.
|
|
|
2008-04-02 15:45:58
|
|
espoon hallilta pöllittii dekki! spoteil jotkut nistit käy sii repuilla kuumottelemas mut ei kukaa oo uskaltanu viel "kunnol" ottaa mitää
|
|
|
2008-04-02 18:22:55
|
|
Meitsi miettii sitä, ku menin tänää Lepuskii, nii 2 penkkii oli kadonnu talvel.
Se suora selkänojallinen ja se mis ei oo selkänojaa ollenkaa.
Selkänojallinen onneks löyty siit viereisest ruskeet talost, mut mis toinen?
|
|
|
2008-04-02 20:31:06
|
|
jos oikee kuumottaa, laittakaa nippuside tai vitun munalukko siihen reppuun ni pöllitää ainaki koko reppu eikä vaa kamoja..
|
|
|
2008-04-02 22:24:26
|
|
Jotain booby trappeja reppuihin ja ummetuslääkettä limuihin vissiin kannattaa asentaa. Ei oo onneks pöllitty mitään multa (vielä) mutta saakuta en menis takuuseen tekemisistäni, jos rysän päältä jonkun narauttas.
|
|
|
2008-04-02 22:58:44
|
|
Tissiansoja :D:DD
Mulla ainaki repeis perse ku laittais jonku pommin reppuun ja ku joku menis kaivelee sitä ni hillitön posahus.. Se ois aika hyvä läppä. Onneks kokkolassa on niin rehellistä porukkaa ettei vielä ainakaa oo mitää nyysitty.
Mutta kuka sitä nyt alkais hyysimää mitään kaveria joka yrittäis jotain sun repustas pölliä? Munat irti semmosilta.
|
|
|
2008-04-03 19:33:36
|
|
Kylläpähän kerran heitin edipulloon nesteet ja oli seki jollekki kelvannu :'D
|
|
|
2008-04-08 18:56:05
|
|
kaverilta hävis ipod ja huppari ku oli joku 5min muualla. ja kaiken lisäks asutaan aika keskellä ei mitään.
|
|
|
2008-04-15 03:04:50
|
|
Minulta lähti kännykkä joku kuukausi sitten parin skedeejän matkaan Pyhäjoen hallilta, pistää vituttamaan. Eniten sen takia kun ei ole juuri kenenkään numeroita nyt eikä jaksa numeropalvelua vinguttaa.
|
|
|
2008-04-19 16:14:02
|
|
mun kaverilta on pöllitty kengät ja yks jätkä vaa skeittas mun laualla ku tulin hallille
|
|
|
2008-05-16 09:27:48
|
|
Me oltihin kaverin kans postin kurbeilla kuvaamas. Sit siinä oli meidän kamat kurbilla ja yks käytetty dekki mikä oli vaihettu siinä temppuilujen aikana. No siinä sit seisottiin 10m päässä repusta ja oltiin valmiina runiin, niin eiköhän sieltä taaperra sellanen 13 vee skedenilkki. Kattelee vähän aikaa dekkiä ja ottaa sen jopa käsiin ja kattelee onko kunnossa, pistää takas kurbille ja kävelee noin 5 metriä kunnes kääntyy takas ja nappaa laudan kainaloon :D
Me katsotaan suu auki siinä 10m päässä koko tilannetta. No huutelimme sitten nilkille jotain jolloin lauta jäi vielä meille ja syy oli kuitenkin se " Mä luulin, että joku on tän tänne hylännyt ja tän sais ottaa!"
Hey man dont be such a DICK!
|
|
|
2008-06-17 15:27:24
|
|
olin käymässä kaupassa ja kävin sitten vähän vetämässä ramppia
|
|
|
2008-06-17 18:52:52
|
|
Jätätte vaan kamat tyrkylle ja menette itse piiloon seuraamaan tilannetta vähän kauemmaksi. Ei nimittäin ole nilkkien kiinnijääminen kovin suuren vaivan takana.
|
|
|
2008-06-22 12:52:25
|
|
Multa on pöllitty vaan vettä ja kuumana päivänä se ketuttaa paljon.
|
|
|
2008-06-29 21:52:23
|
|
Meikällä on pöllitty mun eka dekki! Noh, se oli marketti, mutta sillä oli tunnearvoa jonkun verran. Se oli mun pyörän korissa, näin kun kaverini (Niin sanottu kaverini). Heitti dekkini keskelle isoa poolia. En heti tajunnut mennä hakemaan sitä, kosk en tajunnut että se kaverini olisi niin tyhymä. Joku oli sen 5-10 minsan päästä menny ottamaan sen, en tajua miksi, koska siinä oli taili ihan päsäleinä eikä ollu trukkeja tai renkaita, grippi oli ihan hinkkautunu jään sileäksi, grippi oli revennyt tosi monesta kohdasta. Kyllä se vähän harmitti, mutta on siitä lauasta viel trukit jäljellä =)
|
|
|
2008-06-29 22:06:05
|
|
hah
Viime kesänä olin kerran postin kurbeilla skeittaamassa aikaisin aamulla. Mukana mulla oli vaan vesipullo. Yhessä vaiheessa sitten seuraan jostain parin kymmenen metrin päästä, kun jotkut tytöt vaan ottaa sen mun vesipullon :D aika köyhää.
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|