Tykkäätkö istua pitkään paskalla, otatko mukaan lukemista jne?
Itse istun paskalla aina vähintään 10-15min, joskus jopa 30min... Pelailen aina puhelimella jotain pelejä ja joskus luen aku ankkaa..
Kertokaa kokemuksianne....:)
Landella perse pyyhitään etu- ja keskisormella ja sormet hieraistaan puhtaaksi ovenpieleen. Sen jälkeen astutaan ulos ja paiskataan paskahuussin ovi ihan helvetin lujaa kiinni niin että se jää repsottamaan yläsaranan varassa ja sanotaan pari kirosanaa. Sitten kävellään pihan poikki, napataan samalla piika olalle ja mennään pirtin kautta suoraan kammariin panolle.
suuria ajatuksia woolta. itse välillä huomaan istuneeni siellä joku 20 minuuttia kun uppoutuu hyvään lehteen tms. kuten esimerkiksi kännykkään. aijai, voisin käydä paskalla.
nuoruuteni päivinä luin aina vessassa aku ankkaa. Nykyään on elämäni niin hektistä, ettei ehdi;) Ah, paskantamisen jälkeen on niin ihanan kevyt tynne aina, varsinkin jos on pidätellyt kauan.
Ai niin sori, naisethan ei käy paskalla. Tai mitäs se ny muhun liittyykään...
Uuden numeron ilmestyessä on pakko odottaa, että tulee paskahätä niin sitten voi rauhassa lehden silmäillä siellä huussissa läpi. Hienoja hetkiä, sano!
Useimmat todellakin käyvät paskalla. Voisin tehdä aiheesta ovelta ovelle gallupin ja myydä seiskaan Tony Halmeen wc-kuvat. Vessassa lukeminen on kivaa, mutta vaan kesällä jos on mökillä.
Mä oon ihan vessafanaatikko. Helposti saan kulumaan tunnin siellä Aku Ankkojen tai/ja hyvän kirjan kanssa. Läksyt teen myös aika usein paskalla.
Pienempänä olin vielä paljon kauemmin, en tykänny paskalla käymisestä, joten pidättelin aina jonku 5-6pv ja sitten menin vitun pitkäksi aikaa paskalle. Ennätys tais olla jotakin kahen puolen tunnin pintaa.
Huomasinpa tuossa juuri että en olekkaan niin omituinen paskalla käydessäni, monilla näkyy olevan samoja "ongelmia" itekki lueskelen aku ankkaa, pelaan kännykällä ym ym.
toisinaan kun menee veskiin ilman jotain viihdykettä, toimitus on hyvin pikainen ja olo jää jotenkin tyhjäksi.
ja tästä tulikin mieleen että pittää lähtiä paskalle
^ethää sä great pääse ikun pois sieltä?
onks sun kamas wessassa? missä välissä teet safkas paskalle? Eikö mee ruokahalut, kun siellä paskasessa kämpässäs päkistät ja syöt? Onko vaipat muualla kuin vessassa ollessas? ootko täysin terve?
siis paskalla käyminen on nautinto, joka on verratavissa orgasmiin. ite nautin siitä ainaki äärettömän paljon. ja siis vessasahan ei lueta muuta ku akkareita :D
kerran olin viikon käymättä paskalla (riparilla). ai että teki sit gutaa päästä kotiin paskalle.
Jos on paskahätä niin kannattaa pidätellä mahdollisimman pitkään. Tuntuu sit hyvältä kun vihdoin pääsee paskalle. Itse vietän paskalla ehkä 2-3min joskus 5min.
Kusen yleensä aina kun oon paskalla, kerran oon pimeessä vessassa paskonu, oli aika ärsyttävää...
Ja se vituttaa jos ei oo puhelin tai joku mukana ku menee paskalle... Seisaaltaan en yleensä pyyhi, paitsi kerran kun oli niin ahdas vessa et oli pakko...
Mä oon miettiny oonko joku luonnonoikku ku kusen samaa aikaa ku paskon, eli ruutatessa tulee aina kusta, yritän myös vaimentaa tän äänen jotenki siis tyttömäisen lirinän. Karua. Mutta itelläki tulee lueskeltua aina vessassa, joko kirjaa tai akkaria. Välillä tulee oikee "säästeltyä" keskiviikkoa varte ku uus akkari tulee.
Akkari on kyl loistavaa paskalukemista koska sillo siihe ei keskity liikaa, ja jos keskittyy akkariin liikaa ni sen voi ennalta arvata. Välillä koittaa myös, että kaikki ei tuis samalla hetkellä että ehtis tasasessa suhteessa paskoa ja lukee.
Oon myös aika tarkka tosta hygieniasta, varsinki ku otetaa kyseesee sänky; sänkyyn ei mennä jos ei oo käyny paskomisen jälkee suihkussa. Tämä tietty vähä hankaloittaa jos yöllä iskee paskahätä. Sillon vaa kärsitää. Käytän myös aika paljon paperia ja siitä saa porukoilta palautetta ku sitä joutuu kokoaja ostella. Tää pakottava suihkussa käynti paskomisen jälkee tai vähintää enne nukkumaan menoa herättää tovereissa usein jonkinlaista huvitusta ja neidiksi kutsumista, MUTTA MIKÄ OLISIKAAN PASKAMAISEMPAA KU PASKAVIIRU LAKANOISSA!!!
pitää olla kärsivällisyyttä ja asennetta että pystyy vetää parin tunnin sessareita niiku minä ja sitä ruokaa jo kannttaa ottaa mukaa ihan reippaasti ku ei se kuitenkaan niin kallista ole:D
Eilen hävetti koulussa, ku tuli kesken tunnin hirvee paskahätä ja pyysin opettajalta luvan lähtee paskalle... No sitten vanhan tottumuksen mukaan jäin pöntölle pelaa puhelimella ja istuin siinä jotain 15-20min... Kaikki vähän katto ku menin takas luokkaan...
Ja se on vittumaista jos pöntöön jää vitunmoiset jarrutusjälet ja vessaan saatananmoinen lemu ja sit seuraavaks sinne menee joku tyttö... Sit saa siltä tytöltä outoja katseita ja se ajattelee: "miten ton paska voi haista niin pahalle??"
Mä kusen kans AINA samalla ku paskon. Vaiks olis just käyny ihan vaan kusella. Kyl se on se joku perus puoltuntii ku menee helposti. Akkarit ja uus Slammeri on parasta. Akkarit voittaa kyl mennen tullen. Ja se on just rentoa ottaa tyyliin jotain sipsejä mukaan, mitä vääntää samalla. Ja mä ainaki alotan yleensä itte paskantamisen vasta paljon pöntölle istumisen jälkeen. Sillee pidättelee oikeen viime hetkeen saakka. Ah, vittu sit on niin taaki olo.
Topikkiin ei ole vastannut yhtään tyttöä, joten tytöt eivät ilmeisesti käy paskalla ollenkaan. Mikä tosin on sinällään ihan hyvä asia, koska minun on jotenkin vaikea kuvitella suloisia tyttöjämme tekemään jotain niin sivistymätöntä. Hyh hyh.
nii tai sitte niiden itsetunto ei anna niiden ajatella/käsitellä koko asiaa sen siveettömyyden vuoksi mikä johtaa kysymykseen mitä naiset ajattelevat paskoessaan!?
Mutta se se vasta mahtavaa on kun kaikessa rauhassa käy kunnos istunnolla ja aikoo aloittaa perseen pyyhkäisy operaation ja huomaa että ei ole paperia. Se on todella mahtava fiilis se.
Ei yhtään tyttöä..joopa joo. Minä en kyllä sovellu siihen "suloiset" kategoriaan, joten laskekaa minut sitten neutraaliksi, koska käyn paskalla niinkun muutkin ihmiset enkä "vessassa"...
Vois vaikka men paskalle..aamusin ku menee röökille ja juo kahvii ni siit välitön reakstio on et tulee kauhee paskahätä, ei kerkii yleensä vetää röökii ees loppuun.ja jos ei mene röökille ni aamulla ei o paskahätä.onkohan tälle jotain lääketieteellist yhteyttä?
mää kusen istualtaan mutta en istu pöntön päällä vaan siinä vähän matkan päässä pöntöstä ja tähtäilen sinne pöntön suuntaan. käden ja silmän yhteistyö kehittyy
Kusen istualtaan tottakai. Koulunki jälkeen rojahdan oikee siihe pöntölle ja parhaana päivänä vääntää samalla paskatki. Hyvä topikki, hyvä että nostitte
Eilen otin akustisen kitaran mukaan paskalle. Olihan se kieltämättä melko upea kokemus vääntää torttua ja soittaa samaan aikaan Paranoidia. Suosittelen!
menin kerran paskalle nii kuuntelin mp3 soitintani ja olin muissa maailmoissa huomasin et oli menny jo tunti ja huomasin myös et mun pipo oli tippunu siin tunnin mennes wc pyttyy hirveetä ja se pipo on mul vielki pääs (siis pestynä)
Mä laitan aina pöntön pohjalle wc paperia nii ei
molskahda. Onko muilla tällästä tapaa vai oonko iha friikki nii ja sitte ku tulee jossain oikein
epämiellyttävässä paikassa pakko käydä vääntää nii pistän yleensä paperia siihe istuimelle nii ei tuu pöpöjä tai kenenkään roiskeita ym
Ilmankos kaikkien julkisten vessojen pöntöt on aina tukossa. Ajattelisit muitakin välillä. Sitäpaitsi luulin vain naisten ja fruittareiden tekevän tuota.
se on niin siistii ku on jossain vieraassa paikassa tai siis missä vaan paitsi kotona(kuten tyttöystävällä), niin sit huomaa aikansa istuttuaan et ei oo paperia ja penkoo kaikki kaapit mut ei löydy. eikä tietenkään oo itellä mitään nenäliinaa mukana. käyny kerran toi.
kannattaa ajella ne anusalueen karvat ennenku käy kakilla ni irtoo iha vittuilematta.. mikään ei oo niin epämiellyttävää ku järetön mustamamba roikkumassa peräseinäjoesta
offtopicci mut mul tippu känny vessanpyttyy yks aamu ku laitoin paitaa päälle :D Se on kuulkaa taitolaji se :)
(ei ollu halpa kännykkä)
((se toimii vielki))
(((mul on se vielki)))
vittu joo
ei toi oo homoo jos pistelee paperia pyttyyn ennen toimituksia.
Se on myös eräänlainen taitolaji, sitäpaitsi tällöin ei joudu kokemaan "märkäposki" tilannetta.
Kiteytän nyt ydinasiat WC:n ja minun välisistä asioista:
-En ota yleensä tekemistä mukaan vessaan.
-Kusen sillointällöin istualtani, nykyään yritän kusta mahdollisimman usein seisaaltani että siitä tulisi tapa.
-Laitan siis paperia pyttyyn ennen istuntoa (kohtuudella siis!)
-En pyyhi persettäni seisaaltaan, vaan istun kyyrymmässä, ja teen sellasen liukuhihna pyyhkimisen, sitä en viitti jakaa täällä. (monimutkainen toimitus)
-Käyn itseasiassa melko usein koulussa paskalla, ei se mun mielestä liian vastenmielistä ole. Usein jälkeenpäin oon iloinen päätöksestä uskaltautua julkisiin.
-Olen kahdesti joutunut vääntämään tortut takapihallemme koska olin unohtanut avaimeni sisälle, eikä naapuriinkaan kehtaa mennä moisen asian takia.
-Olen avannut pöntön paljain käsin tukittuani sen.
Ps. tosta takapiha jutusta; ekalla kerralla oli talvi, isä vähän ihmetteli kun hangessa oli ollu kauhee läjä ja mun kengän jälkiä.
Jotain sopertelin koirista tai rusakoista sillon, myöhemmin vasta muistin että rusakot paskoo papanoita ja koirat ei käytä kenkiä..
meitsin lempihetkiä on kyllä paskalla istuminen, heti nukkumisen jälkeen...
yleensä siellä vierähtää vartti joskus myös puol tuntiiki ^^
uusin seiska o lempiluettavaa, joskus oon tehny myös läksyjä vessas..
mut paras oli kerran ku soitin kitaraa samal ku olin istunnolls :D:D:
mä söin kerran mysliä samalla ku istuin tyhjän päällä; oli niin kova nälkä ja hätä samaan aikaan. en suosittele. vaikee niellä kun ponnistelee samalla alapäässä.
Paskalla käynti on paras tapa rentoutua. Mukaan pitää ottaa aina luettavaa (ilman luettavaa se ei vaan tunnu oikeelta) kaikki käy, mutta aku on tietty lemppari <3. Ikean kuvasto on myös kuin tehty tätä tarkoitusta varten. Pytyllä istutaan 20-40 minuuttia jotta röörit tulee varmasti tyhjäksi. Minä laitan myös hieman paperia pohjalle ennen suoritusta jotta molskahdukset jäisivät mahdollisimman pieniksi. Se on ainoa syy siihen, että omistan vessapaperia laisinkaan. Suorituksen jälkeen otetaan suihku tai sitten suihkutellaan vaan pylly puhtaaksi.
Paskominen pelastaa usein synkimmätkin päivät.
Ja sitäpaitti paskalla on kiva käydä, siinä voi testata ennätyksiä ja oppia paljon... Ja oppia viä enemmän jos on jotain luettavaa mukana! Itellä enkka paskallakäynnistä on se kun nukahdin vessaan, olin siä neljä tuntia ja sit heräsin, oli pikkasen paikat kipeenä, mut ei ollu enää paskahätä, ennemminkin kevyt olo... Se oli kato silleen että olin ihan väsyny ja sit heräsin ihan hetki nukahtamisen jälkeen kauheeseen ripulikohtaukseen, sit kävelin vessaan ja nukahdin sinne, herätessä vedin vaan vessan ja aattelin että kaks kärpästä yhdellä iskulla, mahtavaa...
Mullaki on tapana laittaa paperia sinne pohjalle ettei se ampus kusi- ja paskavettä perseelle. Aluksi mä laitoin aina liikaa ja vessa jumittu usein, mut nyt mä oon löytäny sen kultasen keskitien.
Paskalla on mahtavaa kuunnella musaa ja laulaa mukana tulee semmoi taiteilija olo päälle.
Oon aina miettiny kaikis vessoissa niitä pillupuhelimia et niitä käytetää iha törkeen vähä mut silti jokasesta luukusta semmonen löytyy. En voi ite ees luottaa siihe, et sil tulis puhdasta jälkee ja luultavasti kimmottelisin sen veden housuille. Tyydyn paperiin.
Muistampas eräänkin kerran kun olin paskalla keilahallissa, siinä baarin vieressä. Armoton ryysis oli. Siinä rupesin sitten persettä pyyhkimään ja huomasin ettei ollu paperia. No mikäpä muu siinä, kun housut löysästi kii ja hakeen paperia. Paskaraidat jäi.
Se ensimmäinen pökäle se on niin ihana tunne sitä ei voi ees sanoilla kuvailla ja sit ku pyyhkäsee ni tulee kunnon paska viilu siihe paperii se on ihanan näkönen :P ps. toi woo n linkki on feikki koska naiset ei käy paskalla ! pps. miten ne sit ulostaa??tietääks kukaa?
joskus ku meen paskalle nii vessas on valmiin valot päällä nii laitan ne epähuomiossa pois ja hetken istuttuani huomaan sen mut en jaksa nousta nii siinä vaa sitte pimeessä paskon
äsken koitin käydä hiljaa paskalla mut oliki raivoripuli ja perse räjähti kova äänisesti ja siivooja oven takana tulossa putsaa vessaa. vittu et tuli miehinen olo!
Vittu Saksa on perseestä!
Olin Saksassa viime kesänä yleisessä vessassa, istuskelin siinä pöntöllä paskalla kun oli kaheksan tunnin istuskelu autossa takana. Sitten siihen viereiseen koppiin ryntäsi mies ja alkoi vetämään kauheaa jööttisarjaa.
Aikansa piereskeltyään siinä alkoi mies oikein kunnolla punnaamaan - ja huutelemaan saksaksi jotakin ihmeen sotahuutoja. "ACH! ACH!" Siinä vaiheessa repesin totaalisesti ja paskomiseni jäi siihen kun kaadun nauramaan siihen likaiselle lattialle pöntön päältä.
pienenä poikana vaarin ja mummin mökillä ollessa... oli sateinen päivä... vaari oli lukemassa vissiin jotai lehteä ja mummi tekemässä jotai ruokaa.. minulle sitten iski paskahätä ja ulkona satoi enkä jaksanut lähteä huussille, joten päätin tehdä pienen kepposen vaarille... vaarin nenään sitten kantautui pieni tuoksahdus ja se ei valitettavasti ollut mummin ruuan tuoksu... sitten vaari aloittikin vainukoirahaistelut ja pian löysikin jätökseni, nojatuolin takaa... siinä olin sitten vähän nolona :DDD ei niitä paskoja tartte aina pönttöön heittää? :)))
Pienenä poikana ku kävin paskalla en vetäny vessaa ja menin mummulle sanoon että "Tuu kattoon millasia pökäleitä multa tuli!"
sitte vasta ku mummu oli nähny ni sain vetää vessan xD
Onko kukaan muu tehny tämmöstä?
joskus tuli telkusta sellanen vähän niinku "Napakymppi" ohjelma briteistä. Siinä oli kolme jätkää siinä seinän takana ja muija sitten esitti kysymyksiä ja vastausten perusteella tarvi valita joku niistä kolmesta äijästä treffeille...
No muija sitten kysy että "Taitteletko vai rypistätkö vessapaperin ennen pyyhkimistä?" johon 2 jätkistä vastas rypistävänsä paperinsa ja oikein ihmettelivät että kuka nyt sitä viittii taitella.
Kysymys: Mitä helvettiä tää on? rypisteleekö suomessa joku sen paperin jonkinlaiseks palloks taittelun sijaan? mun päähän ei ainakaan mahdu, sama kun tekis lumipallosta kolmioita.
taittelu tietenkin, koska sen voi taittaa sitte uudestaa. säästää paperii. yksi säästetty vessapaperi säästää kolme jäätikköä ja kaksi sademehtää. nii ja viis saimaannorppaa sekä liito-oravan.
Väännän paskaa yleensä nopeesti ja vähän koska mässään vielä kun en millään lihoo, sitä tulee aina tasaseen tahtiin ja kun on kiire jonnekkin niin pyyhin perseeni aika nopeasti joten joskus perskarvoihin jää paskanmarjoja joita suihkussa aina sormin yritän repiä pois.