|
|
|
Keskustelu Kaatis
|
|
->ParHaaT LipAT<-
17-11-2007 17:06
|
|
Kertokaa parhaat lippanne!
siis kaatumiset.
|
|
|
RE: ->ParHaaT LipAT<-
2001-04-16 20:27:55
|
|
håådi osu silmään ja samalla kassitin kurpbiin.
|
|
|
2001-04-16 20:36:29
|
|
en muista omaa, mutta muistan oikein hyvin yhden kaverin kaatumisen fakie heelflipissä..ensiksi keihästi itsensä munille omalla dekillä ja sitten kaatui ojaan ja tämä kaikki tapahtui vielä samaan aikaan kun neulamäen parkin ensimmäiset kisat olivat alkamassa ja porukkaa oli ihan tuhottamasti todistamassa tätä historiallista tapahtumaa
|
|
|
2001-04-16 20:53:42
|
|
amiksilla on parhaat lipat.. niin väännetyt ja taivasta kohti... *äääh, huonooo.. väsyttää.*
mä ajoin käyräsarvella liikenne merkkii et se käyrä jäi siihen kiinni ja sit lensin siitä tangon yli naama eellä asfalttiin. hampaat meni paskaks ja naama muutenkin kärsi. saatutu.
|
|
|
2001-04-16 20:58:05
|
|
joo huonoo tosiaan
|
|
|
2001-04-16 21:02:07
|
|
öööhh.. pitää miettiä..
juu juoksin koiran kanssa ulkona mäkeä alas, kaaduin polvilleen ja luisuin mäkeä alas. kun vauhti pysähtyi, mulla oli 3 kivea polven sisällä.. sattu joo.
|
|
|
2001-04-16 21:02:40
|
|
vittu mä oon hauska ihminen.
|
|
|
2001-04-16 21:12:03
|
|
no jaa... tässä paripäivää sitten parkin hänkkään koitin f/s boardslidea. voi vittu. se lähti alta enkä saanu käsiä eteen -> naama osu reiliin koko vartalon voimalla ja hammas meni alahuulen paksuimmasta kohasta läpi ja kolahti vielä siihen saatanan reiliin. verta tuli niin vitusti. porukka vaan ihmetteli ja kysy pitääkö soittaa ambulanssi. no vieläkin on suu hellänä ja huuli paksuna.
|
|
|
2001-04-16 21:28:23
|
|
joskus tosi pienenä ajoin pyörällä mahottoman kovaa kiveen ja lensiin puoli voltilla koko kiven yli.. Kaatuminen on kyllä siistiä
|
|
|
2001-04-16 21:29:39
|
|
pieraisin niin kovaa että mun proiti kaatu ja se sai pipin päähän.
|
|
|
2001-04-16 22:35:54
|
|
kerran joskus kesällä, pienempänä ajelin tyytyväisenä katua pitkin pyörällä ku yhtäkkii joku kärpänen lens mun suuhun. rupesin sitten hätiköimään että tukehdun siihen joten en oikeen keskittyny ajamisee nii päädyin kurbia päin, lensin stongan yli suoraan piikkipensaaseen perseelleen.. eikä tuntunu missään.
sit oon kans parikolme kertaa käyny niin ikävästi et oon vetäny jotain kivee tai seinää päin maastopyörällä ja ballsit on ottanu damageaa stongalta.
voin vakuuttaa et se sattuu.
siks oon ruvennu tykkää enemmän näistä ns. naistenpyöristä, missä ei oo sitä tankoo siinä satulan ja ohjaimen välissä. ;)
|
|
|
2001-04-16 22:36:08
|
|
Bastard roks!
|
|
|
2001-04-16 22:39:21
|
|
"...kerran kaaduin,verta tuli ja maahan laannuin..."
|
|
|
2001-04-17 09:21:23
|
|
Kaveri veti eilen bs boardslideä parkin uudempaan hänkkään, lauta puolessa välissä alta sitte perse suoraan siihen reilin kulmaan, kyllä mahto sattuu.
|
|
|
2001-04-17 09:38:38
|
|
no vähintää.
|
|
|
2001-04-17 11:20:29
|
|
joskus pienenä mä kiipesin johonkin puuhun,sähköjohtojen yläpuolelle, ja sitten oksa katkes ja mä tipuin sieltä, osuen varmaan kaikkiin mahollisiin alempiin oksiin, ojaan selälleni nokkospuskaan. siistii oli.
|
|
|
2001-04-17 11:28:26
|
|
mä olin kerran kävelemässä äitsykän kanssa tai siis äiti käveli ja minä ajoin pyörällä kun olin niin ekstaasissa kun olin saanu apupyörät just pois. no. sitten viisaana tyttönä ajattelin että voipi olla hurjan hauskaa ajaa silmät kiinni ja eikä siinä mitään, ajoin sitten suoraan ruusunmarjapensaaseen ja naama ihan ruvella ja äiti pelkkänä kysymysmerkkinä että "mitä hittoa sä lapsi kulta oikein teet"....joo, että ei kannata ajella silmät kiinni.
|
|
|
2001-04-17 13:09:24
|
|
JOO vedin nosegrindiä ja sit meni yli kulmaraudan ja etujalka lipsahti ja sit taka jalka koko painolla sääri siis terävään kulmarautaan..
meni farkuista läpi ja luuhun asti sumee haava...skedeys loppu kahdeks viikoks...
aiaiaiaiaiai!!!
|
|
|
2001-04-17 13:24:44
|
|
viimeksi toissapäivänä yritin himoksella boardslideä kumireiliin. Nojasin kait liikaa eteenpäin, ja kantti viilsi siihen reiliin, ja sitte mä lensin suoraan mahalteen sen reilin päälle. Ai, meni ilmat pihalle minuutiksi.
|
|
|
2001-04-17 13:29:50
|
|
leinoh: Jätkä on vetänyt siis täydellisen kopion mun kaatumisesta. Mä tulin aika vähän hellvetin lujaa ja nosegrindiin hypättyäni jalkaterä tai jokin muu ei toivottu kapistus esti liukumisen sillä seurauksella, että jysäytin koko painolla vas sääri edellä kulmarautaan. Hassusta reijästä näkyi hassuakin hassumpi näky, nimittäin sääriluu.
Luun näkyi kunnes alkoi akuutti verenvuoto..
|
|
|
2001-04-17 14:03:26
|
|
Kovimmat lipat, aaahhh...
Kolmisen vuotta sitten Kasurilas, oli satanu iha vitusti uutta lunta ja oli pakko päästä kikkaileen koskemattomas lumes ylösnousunki aikana. Vedättelin ajatuksissani jossain kolmen metrin pääs nousuladulta, yhtäkkii tajusin kattoo eteeni ja tajusin et oon kovaa vauhtii ohittamas hissipylvästä ihan väärältä puolen. No, luonnollisesti se perkeleen hissikapulasysteemi nykäs ittensä kohti sitä hissipylvästä -sit noustiin nopeesti korkeelle ilmaan ja samantien hissivaijerin katketes yhtä nopeesti alas. Selkä hissipylvästä raapien tipuin jostain 4-5 metristä ja onnistuin jotenki vie pysyyn pystys -että korkein droppi mitä snoukalla oon vetäny on tahaton liihottelu Kasurilan hissipylvään yläosista maahan....
Skedellä 45km/h kevarin peesis, trukit alko heiluun perkeleesti ja SLAM!!
|
|
|
2001-04-17 14:12:22
|
|
Joskus skeitillä kun pannutin nii kyynärpää aukes oikee kunnolla ja alko naurattaa oikee kunnolla meinas kuolla siihen nauruun.
|
|
|
2001-04-17 14:23:33
|
|
bastard vittu mitä juttuja.. ja jukka on sitä paitsi niin karu jätkä ettei se mistään pieruista kosua.
|
|
|
2001-04-17 19:09:19
|
|
Tosta catrin jutusta tuli mieleen yks faijan kertoma juttu. Kun se oli pieni niin ne oli veljien kaa kilpaa kuka uskaltaisi ajaa pisimpään alamäkeä silmät kiinni, no sitten vanhin veli ajo koko mäen alas päin seinää ja käsi murtu.. varmaan ollu hauskaa...=)
|
|
|
2001-04-17 19:16:49
|
|
ku jalka katkes...ite kyllä tajunnu mitää ku olin niin pumpissa...hahah! vittu
tappakaa mut...
hahah!
vittu oikeesti naurattaa vaa vaikka tuli elinikäiset paskat siitä jutusta jahah!
|
|
|
2001-04-17 19:20:12
|
|
Blindass toi on aika paha,meitsi yritti hypätä pihal sellasen ison kiven yli ollarilla nurmikolle noo kovat vauhdit ja trukki kiven kulmaan kiinni... löysin itseni 2 metrin päästä kivestä yltä päältä kurassa kun samalla kynsin komean uran nurtsiin
|
|
|
2007-09-26 13:58:10
|
|
http://youtube.com/watch?v=CNCj8HISOUU
|
|
|
2007-09-26 15:01:32
|
|
yritin ihan aloitteliajana vetää ollieta kaaren päältä alas ja ja kassitin dekkiin flätille :P ja sit ku yritin fs bigspinii kurbin päältä alas niin taittu nilkka ja meni nivel siteet
|
|
|
2007-09-26 19:02:22
|
|
mää kerra onnistuin kassittaan omaan käteen ku säädin kruuksia paskaan reili hässäkään. EN vetäny käteen, vaan kassitin kun olin rullaamassa.
|
|
|
2007-09-26 21:26:08
|
|
vedin frontti rokkia aika korkeeseen flättireiliin ja tökkäs ja putosin käsi edellä selälteni jolloin murtu ranne
|
|
|
2007-09-26 21:27:22
|
|
Joskus yläasteella poljin pyörällä kouluun, kattelin että "mites toi eturengas tollai vapisee", ja eka idea oli nostaa keula ilmaan. Sen tein ja kattelin hidastettuna miten rengas lentää ilmassa, siitä sitten etuhaarukka asvalttiin kuperkeikkojen kautta kävellen kouluun.
|
|
|
2007-09-26 22:25:23
|
|
vitun huvittava kerran seiska luokal ku oltii kavereitten kans mun pyörän luona ja sit jokkut istus siin ja sit hääsin ne siit ja sanoin: "näin ajetaan pyörällä!" ja kaaduin kyljelleni maahan ihan vahingossa :D oli kavereilla miettimistä mitä se pyörällä ajo on :)
|
|
|
2007-09-27 13:49:41
|
|
|
|
|
2007-09-28 15:32:37
|
|
Leikin viime vuonna kesällä gripittömällä laudalla ja yritin tohkeissani 360 flippiä. Sain peräti ländättyä mutta sitten se lauta otti ja lensi päin leukaa. Meni leuan läpi nosen pää, hammas alkoi heilumaan ja leuka sijoiltaan. Ei oo huvittanu koettaa treetä sen jälkeen.
|
|
|
2007-10-09 20:27:52
|
|
Pienempänä tuli tehtyä kaikkia typeryyksiä. Ekana tulee mieleen ku ajoin pyörällä keskellä maantietä ja huusin kaverille, että "Tämä on turvakaista!" Huomasin siinä sitte että ihan just tulee risteys, mistä meidän piti kääntyä. Jostain syystä oli vain vasen käsi vapaana, joten refleksillä etujarru pohjaan ja sarvien yli asvalttiin leuka eeltä. Lopuks vielä pyörä pääsi jotenki hyppäämään voltilla perässä ja tuli penkki eeltä päähän. Sattu kyllä ja piti oikeen käydä terveyskeskuksessa kattomassa että kävikö kyynärpäälle jotenki ku sattu niin perhanasti. Ihme kyllä ei mitään huomattavia vammoja. Jäläkeenpäin on naurettu sille monet kerrat mutta sillon kyllä itketti.
|
|
|
2007-10-09 21:41:26
|
|
vedin joskus "nuorinapäivinä" mopolla auton alle ja nilkat muusiks + pääkallo murtu 8) pari päivää teholla. mikäs siinä. ehk parhaat "lipat" ikinä
|
|
|
2007-10-10 08:32:24
|
|
nurtsilla ss heel ja nilkka basaks. ja sit joskus kovimpina aikoina katukiveykseen fiftari joka lähti alta ja selälteen kiveyksen päälle ja sumeni, alko oksettaa ja pyörryttää. sit noita on tullu aika usein et unohtaa heti ollatessaan mitä pitikään tehä ja sit kääntää vaan 90 astetta ja käy hassusti.
|
|
|
2007-10-10 16:38:11
|
|
Fillarin nousukahva kaverin verkkareitten taskusta läpi --> jalkakäytävän aitaa päin.
|
|
|
2007-10-11 09:16:45
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=Y9ZnjoRQNlY
:G
|
|
|
2007-10-13 13:22:46
|
|
mäkeä helvetinkyytiä pyörällä alas, samaan aikaan joku soittaa ja tyhmänä vastaan oikeella kädellä puhelimeen. Mäen jälkeen täyty kääntyä tiukka 90astetta oikealle ja tietenkin kun oli vaan etujarru käytössä niin siinä mutkassa sarvien yli ojanpohjalle ruusupuskaan pää edellä... sen jälkeen etittiin puhelinta puskasta. oli kaverille selittämistä että mitä rohinaa sieltä puhelimen päästä kuulu.
sitten skedellä jotain flippiä muljuilin ja lauta ampas nose edellä silmien väliin -> nenän varteen silmien korkeudelle poikitainen vekki.
|
|
|
2007-10-13 14:15:11
|
|
Näit on muutama mitä muistan
Koitin fiftarii pienee kurbii (40cm korkee.
En osunu siihe kulmarautaa, vaa hyppäsin siihen kurbin päälle la lauta lähti luisumaa alta. Siitä sitte suoraa selällee alas ja sattu niin kivasti...
Sit joku frona flippi hyppyrist meni vituiks ja meni nivelsiteet nilkast :( piti r llata pari kuukautta svitsinä
Koitin flippiä sellasen kummallisen siltahässäkän yli, mutta ilmalento jäi vajaaks ja lauta tökkäs. Otin yhen juoksuaskeleen ja lensin suoraa naamallee asvaltille naamaa parit vekit
|
|
|
2007-10-13 15:43:21
|
|
pahin oli varmaa se ku olin pommittaa sellast isoo mäkee ja vauhti oli niin hurja et tuli sairaat speed wobblet. sii sitte hyppäsin pois laudalta, mut vauhti oli nii kova et ei pystyny juoksee sitä nopeutta vaa kompastuin jalkoihini ja kuolin.
|
|
|
2007-10-13 17:48:07
|
|
RIP suikero
|
|
|
2007-10-21 20:24:43
|
|
varmaan suksilla 4 metristä jäiseen flättiin selälleen..
siitä 2 viikkooo sairaalaan 12v ikäsenä
|
|
|
2007-10-28 20:44:51
|
|
juoksin täysiä silmät kii jalkapallotolppaa päin, yks hammas kokonaan sisään ja toinen puoliks
|
|
|
2007-11-05 18:53:19
|
|
Aika hupaisa oli se kun lensin Micropoliksessa sen reunassa olevan kaarevan kurbin toiselle puolelle sinne nurmikolle.
|
|
|
2007-11-06 22:17:18
|
|
Rest in peace suikkis.
Mä onnistuin lentämään kaaressa kickturnista selälleni, korkeutta lennolla kaksi metriä. Repikää siitä!
|
|
|
2007-11-16 23:04:59
|
|
Vedin just tänää kolun edes semmoses täysin jäässä olevas käännökses etujarrun pohjaan, kun koitin että toimiikohan tämä, ja ennen kun ees tajusin niin makasin selälläni maassa. sen vaan muistan et tanko meni ihan sairaan kovaa alta. siin koko yläaste kattoo ja ala-astekkin siin vieres. luulisin et n.200-300 ihmist näki sen. :(
|
|
|
2007-11-16 23:11:17
|
|
kaatuon pyörällä äskön mutta envoinu tehä mitään
oli luikas ja pimmmeöämutta se ku mlensin
niin kävi kipää oon nyt kavrilla
pullollo mein rikkiautielle mutaei sille vo mitään autovoi ajaa päälle menee kumitrikki
hehheee
|
|
|
2007-11-16 23:12:44
|
|
oon juonnu kirjottus voi vähn epäsellevvä
|
|
|
2007-11-17 02:28:31
|
|
Meikällä parhaat pannut on kun oltiin kavereitten kanssa sellasella 8rapun vaneri hänkällä niin mulla tökkäs vaneri metriä ennen portaita ja vikaan rappuun kyleteen ja pää saatanan lujaa maahan. että TÖKS
|
|
|
2007-11-17 08:42:16
|
|
Harjottelin parkilla fs tailslideä sellasee manuboksikurbii.. pari kertaa se onnistu mut ei luistanu paljoo, sit hankasin siihe lisää kynttilää ja otin enemmän vauhtii sit heitin perseellee siihe kulmaraudan päälle nii et häntäluu kolahti siihe samalla.. en voinu varmaa viikkoo skeitata kunnol ku oli häntäluu vähä hellänä :D
|
|
|
2007-11-17 09:58:57
|
|
Ei oo kauaa ku onnistuin heittää ehkäpä parhampani. Ministä hain wallridee seinää siitä kyljellee koupparii hahaha. XD
|
|
|
2007-11-17 17:06:50
|
|
oho tuo mun eilinen viesti :DDD
|
|
|
eXtremevideo.fi