N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
Osiris Capital Tour Finland (päivitetty)
06.07.2008
Sieravuori Beachfest 2008 (18-20.7.)
20.07.2008
VII Meripäiväskate
26.07.2008
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 3 kävijää,
joista 0 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Kaatis
Skeittaajat ym. lautailijat
06-04-2008 11:55

Yksinkertainen kysymys: miten teihin tutustutaan? Teillä kun tuntuu olevan yleinen tapa hengailla vain isoissa porukoissa ja liikkua niin vikkelästi ettei edes pärstää ehdi nähdä. Heittäkää nyt vinkkiä tytölle, pitäiskö kehua temppuja vai heittää kivellä että saisi huomion heräämään? Vai kelpaako teille vain joku katu-uskottava lautailijatsiksi vierelle?

Huom! Ottakaa huumorilla.

RE: Skeittaajat ym. lautailijat
2006-07-13 17:00:50

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=240213

ajiajisja
ijdaskljbhf

2006-07-13 18:01:52

joo heitä kivellä; päähän tai sitte renkaan eteen niin toimii hyvin = )

2006-07-13 19:17:22

Sillain ihan normaalisti rupeet juttelee..

2006-07-13 21:54:33

mä en yleensä tykkää ku randomit tulee juttelee jotain paskaa (siis jos ei ole kunnon asiaa)...

ellei se oo joku hyvä chiksi. tällast ei oo kuitenkaan vielä tapahtunut (wink, wink)

Lazo :
2006-07-13 21:55:32

Mee irkkii #skede ja ilmoita, että olet tp..

Mulla kyllä toimii, että tyttö tulee ihan vaan juttelee

2006-07-14 14:45:34

joo ei ole kyllä vielä vastaan tullu sellasta kauniimman sukupuolen edustajaa joka olis tullu vaan juttelee silloin kun oot rullaa :D haha yleensä ne vaan hihittelee tai revähtää nauruun kun pannutat oikeen kunnolla :P

2006-07-14 14:50:35

Kiitos paljon vastauksista :)

Toi juttelu on siinä mielessä niin vaikeeta, koska just toiset tykkää ja toiset haluu olla rauhassa. Mut joo. Mitä sit pitäis sanoo? moikukaoot

Alan kuulostaa ihan hieman epätoivoselta :D

"Mee irkkii #skede ja ilmoita, että olet tp.. "
Älkää teurastako, mut mikä on tp?

2006-07-14 15:04:27

irkki perseeseen. Paras tapa mun mielest on, että tyttö tulee vaikka juttelee, kun mä istahdan lepäilee siin skedeyksen välis. Muutenkin on parempi, että se on se tyttö, joka tulee juttelemaan, sillä mä ainakin ite osaan mokata aina noi lähestymisjutut..nojoo.. ja kun tulee juttelemaan, niin aluks kysyy jotain ihan perus juttuu niin kyllä se siitä lähtee etenemään. Ja musta ois tosi mukava juttu jos tytöt tulis vaan juttelemaan mulle. Alkaa ärsyttää sellai yleinen kyylääminen ja hihittäminen ja huuteleminen.

2006-07-14 16:14:20

Juttusille vaan. Tuossa muutama ilta takaperin ainakin kaksi ihan mukavanoloista tyttöä (huom. eri henkilöitä kuin tilittämässäni "oletko joutunut pieneten kriitikkojen uhriksi -topikissa") tulivat kysymään, että voinko opettaa niille jonkun tempun flätillä ja lopulta minissä. Yritin toki opettaa, mutta ei siitä oikein tullut hirveästi mitään, jos se oli alkuunkaan tarkoituskaan. Ihan mukavaa silti oli jutella ja itse en ainakaan ollut mitenkään vaivautunut kyseisestä seurasta.

Jos taas sattuu olemaan sellainen tilanne, että osaat skeitata, etkä sen turvin halua siis mennä juttusille niin kätevästi voit ehdottaa, että pelataanko skatea. Itse en ainakaan ole koskaan tuntemattoman tuohon ehdotukseen kieltäytynyt.

2006-07-14 18:02:31

tulee tästä topikista mieleen vuosien takanen nolla. söpöö.

2006-07-14 22:49:08

"Muutenkin on parempi, että se on se tyttö, joka tulee juttelemaan, sillä mä ainakin ite osaan mokata aina noi lähestymisjutut"

Mä taas itse ajattelen just toisinpäin. En varmaan ikinä saa kerättyä niin paljon rohkeutta että meen (ainakaan selvin päin) tekemään tuttavuutta jonkun kaa. Ku sit olisin kuitenkin sillei et "öh... tota moi.. aattelin vaan et... tai ei mitään..." ja sit nolona pois.

Et jos joku tulee umpijurrissa teille sönköttää et "ihaaana flippi, oon aina halunnu oman *hik* skeittarin" ni se oon sit mä. No joo.

Helppohan se olis tietysti noilla skeittijutuilla alottaa, mutta kun en ole ikinä skeitannu (vaikka joskus halusinkin) enkä osaa mitään sanastoa tms. Tuntuu vähän karulta mennä selittämään että "hieno toi ööh.. hyppy.. jutska".

"tulee tästä topikista mieleen vuosien takanen nolla. söpöö."
Ite oot.

2006-07-14 23:15:35

oisin ihastunu suhun ellen ois varattu.

"hieno toi ööh.. hyppy.. jutska"

tolleen ku tulis joku tyttö sanoo ni meikä olis kyllä ihan myyty.

2006-07-14 23:16:51

Yleensä Jos jotkut skeittarit vaan hengaa niin ehkä sillon kannattais tutustuu.
Mutta jos ne hinkkaa jotai temppua niin sit ei ehkä kanntta mennä juttelemaan.

Ei kannata kuitenkaan pelästyä koska ei ne skeittarit pure, ainakaan kovaa.
Graur

2006-07-14 23:49:51

Mikä skeittipojissa viehättää? Tuntuu että meijänki parkilla on tyttöjä jotkaa on siel vaa niitte skeittipoikien takii, ei se mua haittaa ollenkaa :D iha mukavaa et siel on heitä. Mut miksi juuri skeittipoikia et miksei vaikka esim. rokkipoika tjms?

2006-07-14 23:52:07

Et miksi ette pyöri vaikka jossai curling hallilla curling poikien perässä? :D

2006-07-14 23:59:46

JA sitte piti vielä lisämäni, Esim: Skeittari on söpiksii, mikei öö semmosii yhteisöi et: Tikanheittäjät on söpiksii tahi curlingin pelaajat on söpiksii. :D miksi? Mikä siinä lajissa tekee sen eron, mitä eroo sillä et oonko skeittaaja vai curlingin pelaaja?

2006-07-15 11:58:37

juakko: Voi kun kiva. Mutta onnea teille. Toivottavasti toi mahtava iskulause tehoaa johokin muuhunkin :)

jepajee: Eihän mua se pureminen tietenkään huoleta, vaan se etä saa pakit. Paitsi jos se eka puree ja sit antaa pakit. Tai toisinpäin. Syvällistä :D

sapeli: Curlaajat on ihan nössyköitä. Mikä urheilulaji sellanen muka on jossa koitetaan vierittää kiveä ympyrään?

Siis kyllähän joku rokkipoikakin kävisi, eihän sillä "genrellä" ole väliä (paitsicurlingaajatnoei), mutta jotenkin mua viehättää se elämäntyyli. Tai kun skeittaajat yleisestikin vaikuttaa niin rennoilta ja niillä on semmonen palava katse kun ne koittaa tehä jotain hienoja temppuja. Ja siis onhan ne toki söpiksii, en kiellä. Ja toisinaan jotkut teistä vaikuttaa vähän ujoilta, mikä on siis tosi mahtavaa koska olen itsekin niin ujo.

Huh mitkä selitykset. Saa ajatella wtf, niin teen itsekin :D

2006-07-15 13:44:40

Kehuminen ei välttämättä ole paras keino lähestyä. En tiedä voi olla syynä se, että olen vaan tylsä ihminen, mutta mä vaan vastaisin jotain kiitti ja jatkaisin skeittaamista.

2006-07-15 13:48:13

Ja kivillä heittely ei ainakaan toimi. Jotkut muijat koittivat sitäkin jollain hedelmillä yhdelle kolleegalleni. Tosin tarkoituksesta en ottanut varsinaisesti selkoa, mutta en kuitenkaan käsitä mitä muuta kyseinen toiminta olisi palvellut.

2006-07-15 15:10:38

"hieno toi ööh.. hyppy.. jutska"

Toi on kyl ehkä paras.

Tai sit voit hommata kameran ja opetella ees vähän kuvaamaan, sit vaan kävelet sopivasti ohi ja meet sanoon että saaks ottaa pari kuvaa(vastustaako kukaan ikinä). Sit kysyt vaikka jotain skype, msnger-osotetta tms. että voit lähettää kuvat(näin mahdollistat jatkohöystön). Välillä voit myös näyttää kuvia kamerasta (jos digi) ja saat näin hikisen skeittarin lähellesi. Voila.

2006-07-15 17:17:15

Tuu vaan juttelemaan, mut kannattaa tosiaan kattoo et se skedeejä ei tee temppuu sillon, muuten saattaa ärräpäät lennellä jos hinkka flippi krooksii hänkkään ja sitte joku syöksyy kesken hypyn eteen jtn et "alax olee" tai muuta sellasta...

2006-07-15 17:41:20

tuut vaan perse pystys jotai heiluu oke <32326

2006-07-15 17:53:02

kattelet sieltä sivusta soman näkösenä ja ku poika kattoo takasin ni räpyttelet silmiä nätisti. jos poika jatkaa kattelemista ni saalis on valmis napattavaksi.

2006-07-15 22:46:44

Niin et skeittaa.. Aattelin et skeittaisit, niin kyllä mää menisin aika saletisti juttelee samalla spotilla skeittaavalle tytölle, mut siis jos vaan on samaa ikäluokkaa tietenkin. Jos lumilautailet, niin skeittauksen perus juttujen oppimisen ei luulis ainakaan kovin vaikeeta olevan, siis vaan rullaamisen, ollien ja pystyssä pysymisen. Mut nyt meni taas ohi aiheen.. Eihän se skeittaamisen harrastaminen niin oleennaista oo, kuhan vaa meet juttelee. Mut hei tästähän tuliki mielee et esim proskate ja skate sm on aika hyviä paikka skedejäbän ettimiselle, tai onpahan ainakin valinnanvaraa. ja vieläpä kolme päivää aikaa :D Ja skate sm onkin tuossa ensi kuussa eli sinne vaa.

2006-07-17 12:10:05

"Älkää teurastako, mut mikä on tp?"

tp = teinipillu..

jos meet jutteleen jollekki skeittarille, ni ei välttämättä kannata jutella skeittauksesta.. mulla ainaki tulee siinä kiusaantunu olo.. ja sit tarttee selittää nii pirusti kaikkee, jos et vaik tie tätä sanastoa, ja sit tulee tämmönen lause et "joo, täs väännä tota flippi päkki faivoota toho makkaraledgeen ^_^" ni noiki tarvis kaikki selittää erikseen.. :D ja jos sua jännittää mennä puhumaan jollekki, ni sitä saattaa jännittää ihan yhtä paljon.. tai jopa enemmän..

2006-07-17 14:07:13

hauska topiikki, tropiikki

2006-07-17 19:16:55

Meikän neuvo on että jos näät jonku skeittarin nii meet vaa lörpöttelee sille jotai, omasta puolestani voin sanoa että en pistäis pahitteeks jos joku tyttö tuliski kesken rullauksen esim. kysyy miten ollie tehää... luuv is in the airr

2006-07-19 11:01:26

Ihanaa oikeesti kun jaksatte vielä vastailla :)

"Jotkut muijat koittivat sitäkin jollain hedelmillä yhdelle kolleegalleni."
Haha, voin kuvitella kun tyyppi koittaa skeitata ja yhtäkkiä lentää joku meloni otsaan :D Mutta taidampa sitten jättää nuo heittelyt vähemmälle.

Oon huono ottamaan kuvia vaikka digikamera löytyykin. Paska kuvaaha + paska kamera = suttuisia päätirti-kuvia :/

"saattaa ärräpäät lennellä jos hinkka flippi krooksii hänkkään ja sitte joku syöksyy kesken hypyn eteen jtn et "alax olee" tai muuta sellasta..."
Hahaha :D Voi hitsi, toi olis kato just ollu mun taktiikka.

Noi kaikki skedetapahtumat olis kyllä varmaan hyviä paikkoja (ihan siinäkin mielessä että tykkään yleensäkin katsella just niitä temppuja sun muita) mutta tuntuis kuitenkin hiukka epätoivoselta lähteä sinne yrittämään :D Lisäksi tyylini on sellainen ettei mun vaatteilla paljon lautailla, voishan siinä vähän uskottavuutta mennä.

Tosta sanastosta ei todellakaan ole mitään tietoa. Ihan hepreaa noi flippi päkki faivoot(?). Oliskohan missään suomi-skede-suomi kirjaa?

"en pistäis pahitteeks jos joku tyttö tuliski kesken rullauksen esim. kysyy miten ollie tehää"
Mun tapauksessa kysymys varmaan kuuluis että miten tässä laudan päällä voi seistä lentämättä turvalleen :D

2006-07-19 11:27:09

Meittiä häirihtee sellaiset jotka tullee hihittelee tai ajamaan autolla 15kertaa ees takas katua, jonka varressa ollaan rullittelemassa. Sitä ei oikein tiiä ,että nauraako ne "vieläkö se yrittää tuota samaa temppua" vai lämpeekö ne sit.
Itellä on kyllä kans se, että jos tytteleitä ilmestyy kattelee, niin ite siirtyy sit istumis hommiin siksi ajaksi. Esittämään kun alkaa, ni sen tietää minkälaista pannua sitä ottaa sit.

Suosittelen vuan menee juttelee suoraan ihan kuin menisit jollekin "ei skeittarille". Sen kummempia ihmisiä tässä olla kuin kukkaan muukaan. Jätä nuo poikien mainitsemat skedeslangit kotiin, niillä ei sua ku ittestään tehtyä hassun. Ehkä voit sit treffeille päästyäs yllättää pojan esim. lausahtamalla: "ootko nähnyt sen welshin uuden santacruzin mainoksen? näyttävä!"

Tuo menkalin mainitsema on kyllä peijakkaan viekas suunnitelma ja toimii varmasti

2006-07-19 15:02:29

Joo mä kannatan kanssa tuota menkalin suunnitelmaa.

mä tykkään susta<3
2006-07-19 18:35:21

alatko olee? mennää viaik leffaa?

2006-07-19 23:26:54

No jaa, taitaa sitten olla kameraanperehtymisen aika. Vaikeaksi asian tekee vaan se, että pihinä tilasin tän jostain Ranskasta (säästin ehk huikeat 22,7 euroo) joten käyttöohjeet on aika hepreaa.

jussitee: Mutta kun satun olemaan niin ujo myös ei-skeittarien parissa :/ Tai sinänsä hassua, aina vikisen olevani kauhean ujo (ja siis omasta mielestäni olenkin) mutta jotenkin siinä tilanteessa vaan rohkaistuu. Vähän offtopic, mut. Puhut muuten kivasti :] Ja toinen offtopic.

rosen: Joo, ihanaa. Mulle kävis vaik toi karvinen2 <3

2006-07-20 00:35:48

Iskettyäs silmäs johki tosi söps skeippapojtsuun ni meet sanoo sille vaan 'moi mun nimi on *****. Muute, onks sul tunnukset nollanettiin? Ku mä oon se tropical sielt ja just sua varte olin tehny sinne topikin et miten mä uskaltaisin tulla juttelee just sulle ku oot niin söps ihana skeittipoitsu hih.' Salee jokainen olis iha sulaa vahaa silloin.

En kyl tajua näitä tyttöjä ketkä kuolaa (meidän) skeippapoikien perään: Ainakin mä luulisin olevani maailman paskin poikaystävä ku aina oon painamassa jossain päin Suomea rullalautani perässä sillon kun tyttöni eniten minua kaipaa. Sitte kun tyttöni aina yrittää saada mua laittamaan hiukseni jotenkin tosi 'siististi' (=fruitisti), välttämään lippistä ja pukeutumaan kauluspaitoihin ja valmiiksikulutettuihin punttisukkafarkkuihin näiden perus farkkuijen, teepaidan ja hupparin sijasta, joissa viihdyn mitä mainioiten. Mistä muusta se voi kertoa kuin että tyttöni vihaa pukeutumistyyliäni? Sitten kun siihen vielä ynnää sen että aina saan kuulla kuinka aina jaksan jauhaa kuinka Pertti veti hullun poppari frontti nosegrindin kirjaston kurbiin tai kuinka näille rappusille vois joku päivä tulla kuvailee, missä nyt kävellään niin söpösti käsi kädessä kuutamonvalossa illan hämyyn.

Tropical, kysy itseltäsi haluatko todella tollasen poikakaverin.

2006-07-20 09:13:54

http://www.geocities.com/rullalankku/tietoa.html

tuol on sanastoo ja semmost.

2006-07-20 09:32:51

Harvassa ovat ne naiset jotka tajuavat, ettei aina voi olla niin kiire etteikö sen yhden kruuksin kerkeis vielä ländätä.
Alituinen "Yks viel..."

Kyllä siinä pitää naisella olla huumoria kököttäessään kurbilla, mistään mitään tajuamatta, kun samaan aikaan aikuiset äijät hikipäissään kiroilee "Miks ei vittu smitti kulje, perkele...."

Ulkopuolisen mielestä varmasti antoisa elämäntapa, kerrassaan.

2006-07-20 12:29:04

karvinen on muuten hjyvä mutta ... mialummin tuut meille niin voidaan katto lähekkäin sohvalta istuen läjä erinäisiä skeittileffoja, samalla voisin opettaa sulle vähän rullalautailuun liittyvää terminologiaa..<3 niin joo ja mä oon kans ihan vitun guru kaikkien valokuvausvälineiden suhteen..jos oot tosi söpö niin saat ehkä silittää mun leicaa.

2006-07-20 12:55:48

onx sul irkis kuviiiiiiiiiiiiiii hihiz

2006-07-20 13:10:48

pojat

2006-07-20 13:12:52

Ainii, ja jos meet skeittauksen sm-kisoja kattelemaan, nii saat ainaki silmänruokaa, ja ohan siellä niitä vaihtoehtoja.

2006-07-20 13:28:37

raikaleipa, mun oma tyttö ei ainaka jaksa kuunnella noita "oi juma mitkä rappuset" ja "meni tänää muute nali flippi aika smuutisti..".. :D mut ei se mitään mun pukeutumiseen oo puuttunu.. vielä.. -_-

2006-07-20 22:56:24

reikaleipa: Huonompi homma vaan jos sillä jäpikällä ei satu olemaan tunnuksia tänne, sit se on sillei "ookkei, taidanpa kuulla äidin huutavan syömään moikka". No joo.

Ja toi tyylihän kuuluu ehdottomasti asiaan, vihaan kauluspaitoja ja geelitukkia.

Ja kyllähän pojatkin saavat kestää tytöissä kaikkea, noi satunnaiset reissailut ja semipaskanen ulkonäkö ja skeittaamiseen liittyvät jutut on ihan kohtuullinen vaatimus. Sitä paitsi ei se mitä selittää, vaan miten. Kunhan oikea tyyppi puhuu, voin kuunnella tuntitolkulla vaikka fysiikan lakien syntyä.

"Tropical, kysy itseltäsi haluatko todella tollasen poikakaverin."
Ehdottomasti haluan :)

the pelle: Kiits :]

turisti: Ei hätää, olen itsekin vielä yks - ihminen. Aina pitää yrittää. Ja huumoria on ainakin tähän mennessä riittänyt. Mun mielestä on söpöä kun joku ei onnistu ja tyyppi kiroaa hikisenä. Se on inhimillistä, ja ihanaa. Söpöä. Ai sanoinkin sen jo.

rosen: Kuulostaa kivvalta <3 Pelkäänpä vaan että asut liian kaukana tai muuta kamalaa. Ja en tiedä oonko söpö, kerro sä <123

j.pappa: Pahoittelen, ei ole :[ onX sul??+

ivanov: mitä "pojat"? :D Ja näköjään sinne pitää sitten lähteä miehenhakureissulle.

2006-07-20 23:23:42

nyt kaikki nollan jätkät on pyytämäs tropicalii omaan parkkiinsa kattelee poikii:DD noei mut kannattaa kyl mennä juttelee jos näkee jonku skedeejän istumas tai jotain.. kyl jotku tytöt tuli kerran postil kavereille ja mulle vaa puhuu kaikkee miten siistilt skeittaus näyttää ja sen sellast, oli ihan mukavia tyttöjä.

2006-07-21 01:58:20

"Ja toi tyylihän kuuluu ehdottomasti asiaan, vihaan kauluspaitoja ja geelitukkia."

Käykö pikkuletit ja yli-isot housut/paidat?? = D

2006-07-21 12:33:55

en kerro hihi en kerro

2006-07-21 12:57:46

Tropical, ne reissailut ei todella oo ihan satunnaisia vaan lähinnä päivittäisiä. : D Siis iha tosi, tää saattaa kuulostaa liiotellulta mut ennen kun mul oli tyttöystävä, mun päivittäinen rutiini oli herätä, mennä skeittaamaan, käydä syömässä, skeitata, skeitata, syödä, skeitata, mennä nukkumaan. Nyt ku tää tyttö vajaa vuos sitten tuli kuvioihin ni on se vähän lieventynyt.

Ja jos pojalla nyt sattumalta ei olis tunnuksia nollaan ni kyllä satavarmasti se ainakin tietää nolla.netin, jolloin voit selittää ton saman jutun. Ja jos ihme kävis ja se ei tietäs nolla.nettii ni sittehän sä voit valistaa siitä sille. : D Kyllä sitä nyt aina jotain puheen aihetta keksii.

'"Tropical, kysy itseltäsi haluatko todella tollasen poikakaverin."
Ehdottomasti haluan :) ' Oon sun unelmiesi poikaystävä. ;D Sori ai duu häv görlfrend.

Lazo :
2006-07-21 13:31:08

Tääl on niin söpöö <3<3

2006-07-21 13:57:19

*kirvesmurhail*

2006-07-21 18:03:32

tsompi: Voi kun pyytäiski, olisin heti siellä :D Huono tsägä vaan sinänsä että kun oon lueskellu noita teijän tietoja (ovelaa, heh) niin kovinkaan moni ei ole täältä Helsingin suunnalta.

"Käykö pikkuletit ja yli-isot housut/paidat?? = D"
Joo toki :D

j.pappa: höh, kerro nyt :( Meen heti tän jälkeen irc.fi --> kanava: nolla.net ja etin sut sieltä. Be afraid. Be very afraid :D

reikaleipa: Heh, hyvä kun tyttö on vähän rauhottanu sua. Eihän tolla menolla olis pysyny kauaa hengissä :D

Lazo: <3

Poseurpete: Höh, älä agressioidu mulle.

Käytän liikaa :D - hymiötä.
Ja näin tänään Iso H:n bussissa! Se istu ihan mun takana. Kiitos kun sain jakaa :D (ja taas)

2006-07-21 18:25:09

Mitä eiks sen jätkän pitäis olla telkien takana?

2006-07-21 18:49:59

Kai sä tropical tajusit varoo sitä. Ei kato noista totaaleista vankilakundeista ikinä tiiä.

Kaik o iha kuraa.

2006-07-21 18:50:34

..nii ja tropical on hyvä ja laittaa omat tietonsakki näkyviin jos aikoo toisten tietoja vakoilla.

2006-07-21 18:58:35

Ivanov: Mun tietääkseni se on aikansa jo lusinu.

reikaleipa: Se kyl katto mua koko ajan sillei epäilyttävästi. Sit ku astuin dösästä ulos sil oli just sellanen "I'll be back" ilme. Huih ;<

"..nii ja tropical on hyvä ja laittaa omat tietonsakki näkyviin jos aikoo toisten tietoja vakoilla."

Voisin laittaa muuten mutku.. en voi. Oisko hei ehk noloo, jos joku niinku näkis mitä oon laittanu tänne :( daadaadaadadaada Ei ois pitäny möläyttää.

2006-07-21 19:42:04

Hä no mitä välii. Eikä skeittarit tykkää mistää hienostelevista 'hei oisko noloo'-tytöistä. Ethän sä halua sellanen olla? Hop hop.

2006-07-21 20:08:02

"I'm mysterious, are you, yes I am."

Kauhein mainos ikinä..

2006-07-21 21:40:11

Jostain syystä mulla on omat tiedot salattu eikä niitä pysty laittaa näkyvii.. Onkos muil sama juttu?

2006-07-21 21:48:49

on

2006-07-21 22:05:39

Mun on ihan sama. Koitin äsken laittaa näkyviin. No can do :[

2006-07-22 01:40:44

"Huono tsägä vaan sinänsä että kun oon lueskellu noita teijän tietoja (ovelaa, heh) niin kovinkaan moni ei ole täältä Helsingin suunnalta."

No toi nyt ei oo onkelma, nopeesti Helsinkii junalla pääsee..

2006-07-22 17:23:10

"No toi nyt ei oo onkelma, nopeesti Helsinkii junalla pääsee.."

Totta, kunhan ei vaan mistään Rovaniemeltä matkusta :)

Aaargh, en vieläkään saa tietoja näkyviin. Mur.

""I'm mysterious, are you, yes I am."

Kauhein mainos ikinä.."

Just hyvä :D

2006-07-22 21:10:39

hahah vähä tää on oikeesti hyvä topicc: D ja todellakin tropical rohkeesti vaan meet juttelee skedepoijille! ne on tosi mukavia (enemmistö) ja kun tykkäät myös kattoo ku ne skeittaa ni sinne ässämmeihin ehottomasti! :)

2006-07-22 23:35:07

Meinasin just sanoa sama, että aika hauska topiiki tässä.

Tropical: tossa on joku tekninen ongelma noiten salattujen/ei salattujen tietojen kanssa hetkellä, toivottavasti asia korjataan jossain vaiheessa.

Löysitkö muuten itselles jonkun kaverin?

2006-07-22 23:59:02

skedetyttö89: Kiva kun joku tyttökin välillä kommentoi :) Joo, ihan mukaviltahan nuo vaikuttaa, siksi tän keskustelun aloitinkin. Sulla varmaan toi juttelemaan meneminen on ihanan helppoa kun on jo yhteinen puheenaihekin valmiina. Tai voinhan mäki mennä sillei et "joo katos, ollaan tässä molemmat näköjään ihmisiä niin mitäs sanoisit jos..." :D Okei, huono. Mut en tiiä saanko sit ketään kaveria värvättyä mukaan tonne (ne on kaikki johonkin fruide/rantaleijoniin päin), mutta voinhan mä kusettaa et kyseessä on Mr. Finland esikarsinnat, tuskin ne sit enää viittii lähtee haneen ku lippu on maksettu. Muahhahaha. (:D)

chicas013: Niinpä, toivottavasti noi sais näkyviin niin olis vähän reilumpi olo.

"Löysitkö muuten itselles jonkun kaverin?"
Minä? Kaverin? Öööh, en. Olen epäsosiaalinen hylkiö :D

2006-07-23 17:45:44

pysykää vittu kaukana. skeittaus on just siksi hyvä ettei tarvi hukata aikaa johonki niin vaikeisiin ja kieroutuneisiin olentoihin ku naiset.

2006-07-23 18:39:20

motley: Sä varmaan näytätkin niin pelottavalta etten uskaltais ees vilkasta :{

2006-07-23 22:57:59

vastaisko tuohon nyt perussuomalaiseen äijämäiseen tyyliin eli: kyllä mie saan jos tahon. muttako en taho..

niija PERKELE!!

joo ei tarvi tulla säästä juttelemaan.

pannaan nyt hymiö ettei olla liian totisia :D

2006-07-23 23:20:33

Rovaniemela tuut vaan parkin reunalle hengaileen banaani kadessa niin sut ja se banaani otetaan vakisin.

2006-07-23 23:30:50

motley: Perussuomalainen äijämäinen tyyli on perseestä. Olet elänyt valheessa. Enkä ajatellutkaan säästä jutella, korkintaan että sää oot tyhymä. No joo. Toi hymiö ei peitä sun agressiivista suhtautumista henkisesti vahvempaan sukupuoleen :[

hallineekeri: Eh, ok. :D Hajosin, johtunee kellonajasta. Mut tykkään enemmän esim. jostain mangoista.

2006-07-24 00:30:35

Mutta tosiaan aika säälittävää että perustin tämän topiikin öööh... kai 13. päivä (en oo ihan varma noista päivämääristä) eli 11 päivää sitten. Tiesin että suurin osa vastauksista on tyyliin "mene puhumaan ihan normaalisti" (tai itse asiassa jostain kumman syystä kuvittelin että suurin osa vastauksista kuuluisi tyyliin "painu v...") Mutta silti. Mitä oikein kuvittelin, että asian toistaminen sais mut itse asiassa ryhtymään sanoista tekoihin?! Että itse asiassa käyttäytyisin täysin päinvastoin kuin tähän mennessä elämässäni (eri tavalla kuin olen käyttäytynyt 17 vuotta, kyllä, olen 17 eli säälittävyyspisteet taitaa kertoutua kahdella) ja menisin puhumaan jollekin kiinnostavan näköiselle tyypille. Että sanoisin moi ja jäpikkä viitsisi edes vastata. Uargh. Helvetin säälittävää.

Lol, myöhäisillan filosofiatuokio :D Öitä!

2006-07-24 08:22:05

........mykistyin..............
....
muuttu asenne tuttojen kannalta ihan tyystin....vou.......olis meilläki päin tollasii tyttöjä ku sä tropical....ooh aahh........

2006-07-24 09:57:13

Tempasee lepikkoon vaan ja antaa rakkauvven kielen puhua.

2006-07-24 12:57:52

Pisteitä tulee lisää, kun et käytä noin paljon poikien suuhun sopivia kirosanoja, heh. piiis.

susu :
2006-07-24 13:10:19

Oh, tää on aika kiva topiikki :)

2006-07-24 13:30:41

Haha, luulin ettei kukaan ton vuodatuksen jälkeen enää vaivaudu kommentoimaan.

Pro Bailer: Ah, ihanaa. Joku siis todella kaipaa valittavia ja itsesäälissä kieriskeleviä muijia. Toivo ei ole menetetty <3

Poseurpete: Eh, kyllä vaan <3

Ivanoa: Toi lause meni kyllä vähän ohi, mun aivokapasiteetti ei oo vielä aktivoitunut (heräsin just). Mutt siis säälittävyyspisteet? Kiitos kannustuksesta <3

susu: Oih, kiva jos tykkäät. Kai mun pitää sullekin syrän antaa <3 (:D)

2006-07-24 14:01:42

Ei mitään säälittävyyspisteitä(?). Vaan meinaan että tytöt on paljo viehättävämpiä ku nei ei päästele niin paljon ärräpäitä. Mun mielestä.

2006-07-24 14:11:57

Kyllä mun käsitys on ainakin se että jos tyttö tulee juttelemaan, niin sille ollaan kohteliaita, ainaki täällä meillä päin. Harvemminpa oon kuullu että kukaan suorilta rupee vittuja haistatteleen.. =)

Kannattaa mennä jutulle vaan. Ei siinä mitään voi kait hävitäkkään.

2006-07-24 14:45:00

Ivanov: Emmäkään oikein lämpene jätkille jotka kiroilee kuin merimiehet. Kyllä pitäisi olla sen verran suomenkielentaitoinen että asia menee perille ilman vittusaatanaakin.

hergo: No hyvä että edes jossain ollaan kohteliaita. Tuntuu vaan jotenkin siltä että täällä Helsingissä monet (varsinkin nämä Kiasman/ Kampin/ Postitalon tuntumassa skedeevät) skeittarit olis jotenkin kauheen ylimielisiä. Ja toinen asia onkin sitten näissä pilottilaseissa ja Lacosten kengissä lautailevat. Joo, tietysti tyhmä sanoa tällei, enkä siis mitenkään yleistä, mutta. Mutu - tuntumaa :D Okei, tarkemmin ajatellen tuo on tyhmä kommentti jolla koitan selitellä omaa nössöyttäni.

Ja mitä mä vielä roikun täällä nola.netissä?! Kaunis ilma ulkona ja miljoona asia tekemättä. Kamalaa :D

2006-07-24 15:50:43

"Tuntuu vaan jotenkin siltä että täällä Helsingissä monet (varsinkin nämä Kiasman/ Kampin/ Postitalon tuntumassa skedeevät) skeittarit olis jotenkin kauheen ylimielisiä."

Riihimäelle vaan ;) Reitti on helppo: menet johonkin junaan ja kun näet Suomen rumimman ratapihan niin tulet pois sieltä junasta.

2006-07-24 16:38:09

Joojoo, Hämeenlinnaa kohti vain=) Täällä me ollaan tavattu tulla hyvin toimeen lähes kaikkien kanssa, jopa riihimäkeläisten =)

2006-07-24 18:17:26

Joo noi riihimäkeläiset onkin ihan omaa laatuaan. Sinne ei kannata mennä.

Mut suosittelen kovasti niitä skeden sm-kisoja. Kirjota tussilla otsaas 'Olen tropical ja tahdon skeittipojun.'. Jos ei muuta ni multa saat kaks euroa jos törmätään. Lupaan sen.

Ps. En oo koskaan nähnyt 17-vuotiasta tyttöä kysymässä pokausvinkkejä.

2006-07-24 18:18:21

Mikä niissä fruideissakin naisia niin kiinnostaa..

"pilottilaseis
sa ja Lacosten kengissä lautailevat"

Mitähh!! Onneks en oo sellast nähny.

2006-07-24 21:14:15

"Joo noi riihimäkeläiset onkin ihan omaa laatuaan. Sinne ei kannata mennä."

Mitä erittäin törkeää Riihimäen ja riihimäkeläisten mustamaalaamista ilman kunnon argumenttejä huomaankaan! Jaa sm-kisoihin? Tylsää... eli eikun huomenna illalla riihimäen parkille vaan.

2006-07-24 21:41:36

kato nyt tuota sinun reaktiota.

heti alussa sanot että suhtautukaa huumorilla ja nyt käyt jo melkeen sotaa.
mietippä nyt tyttönen hetki.

sitäpaitsi ei mene kauaa ku juokset kaikkien muiden lorttojen kanssa kaiken maailman lätkäpäiden perässä. "ne valkoset lacosten paidat on niin IHQUJ!!!"

nii että säästä omaa ja muiden aikaa liittymällä jo nyt siihen kiimaseen lorttojoukkoon ennenku kaikki söpöimmät lätkäkundit on jo viety ja joudut tyytymään sellaseen joka ei ees laita lahkeita sukkiin.

2006-07-24 21:44:38

Riihimäelle? Hmmmm. Aika uskaliasta lähteä ihan yksin pelottavalle Riihimäelle (pelottavaan Riihimäkeen? votevör). Ja sehän maksaaki jotain... kymmenen euroa :D Budjetti repee. Ja Hämeenlinna taitaakin olla vielä kauempana. Tulkaa te tänne skeittaa mun kotioven eteen. Tai tääl lähel on kyllä yks paskaramppi, voitte mennä sinnekin (se on erinomaisen hyvä omenanvierittelypaikka). Olisin niiq tosi kiitollinen :}

"Mut suosittelen kovasti niitä skeden sm-kisoja. Kirjota tussilla otsaas 'Olen tropical ja tahdon skeittipojun.'. Jos ei muuta ni multa saat kaks euroa jos törmätään. Lupaan sen."
Haha, tästähän tuliskin kannattava bisnes; kaikki nolla.netin käyttäjät antaa mulle kaks euroa ku ne näkee mut. Voisin jopa saada sen verran et pääsisin Riihimäelle. Ja jos saisin tosi paljon, voisin tulla Hämeenlinnaan.

"Ps. En oo koskaan nähnyt 17-vuotiasta tyttöä kysymässä pokausvinkkejä."
Oikeesti?! Mä näin viimeks ku katoin peiliin! (Voi mahoton ku tänään lentää läppä ku leppäkeihäs).

Hughez: Fruidet on niin ihkui. No ei, itseasiassa monesti niiden H&M7,90€ pilottilasien takaa paljastuu ruma ihminen joka koittaa kompensoida epämiellyttävää pärstäänsä kalliilla vaatteilla krokokengillä. Ja kyllä noitakin lautailevia isänmaan toivoja näkyy, varsinkin täällä.

2006-07-24 21:51:39

motley: Oot ihana <3

En oo mitenkään sotanen, ilmeisesti mun paska läppä ei vaa mee perille. Olen pahoillani jos olen jotenkin järkyttänyt henkistä tasapainoasi.
Lorttojen? Öööh, no ei noi lätkäjätkät oikein kiinnosta, haluan miehen jolla on kaikki hampaat tallella.
Jos susta tuntuu että tämä keskustelu jotenkin tuhlaa sun aikaa, suosittelisin lämpimästi ihan vaan skippaaman sen ja hankkimaan parempaa luettavaa.
Lahkeet sukissa, pöh.

ÄLä pUhU ToLLei q Et eeS tUnnE Mua!!11 *viil viil*

2006-07-24 21:55:25

egen saat jos Sm-skates on semmonen teksti otsas :D

En tiiä niiden Helsingin Posti/kiasma possen ylimielisyydest, mut on se varmaa aik tylsää joka päivä samaa spottii skedee, mielummin kiertelee koko helsingin spotit läpi kesälomal.

2006-07-24 22:02:04

Älä ny säätänä mee sinne Riihimäelle. Luota muhun, se on kura paikka. Käyn siel koulua joten tiedän mistä puhun. (Ja se maksaa Helsingistä junalla sun ikäseltä something like.. 11e paitsi jos oot opiskelija ni kai 5,50€. Jotai tommosta.)

Oon ostanu pipon ja yhen hupparin H&M:stä. Olenko fruit? Ja wtf! Miten tiedät ulkoa että sellaset lasit maksaa 7,90 H&M:ssä? Vai veditkö hatusta? Hope so.

2006-07-24 22:03:33

ooppa sie motley vihanen ihminen. sitapaitsi muijat juoksee mun mielesta enemman semmosten pillipoksyhullupaiden perassa, joiden paidassa lukee "punk is not dead" tms. ja jalassa on niin kireat revityt farkut, etta pallit nakyy lapi. tukka on paskanen ja kadet on siimat. Kaks vuotta tasta eteenpain niin joka toinen nykyinen fruittari on ihan vitun aito misfits fani ja jalassa jotku vitun torkeet neonvihreat/punaset/keltaset vitun punkhenkiset skedekengat.

Tropikaalille sen verran, etta ei kannata kesken rullauksien menna kattomaan tai notkuun johonki spotille koska se on arsyttavaa, mutta ilman lautaa ku naat jonku skededuden jossaki niin sano vaikka, etta oot sopo tai jotain muuta vitun laimeaa. Autto varmaan hulluna.

2006-07-24 22:24:14

the pelle: Euron? Pihtari :(

En ees usko että puolet niistä tyypeistä ees skeittaa, ne on siel joko tussun toivos tai lesoomassa kalliilla vehkeillä.

reikaleipa: Ok, uskotaan. Sehän kuulostaakin niin epäilyttävältä. Riihimäki. Onks siel niinku jotain riihiä.. jossain niinku mäellä? Eh. (:D)

Et oo fruittari ton perusteella, et tietenkään. Heh, tiedän kaikki hinnat ulkoa, oen tunnettu siitä :D Ja oon sitä paitsi kokeillut niitä, tunnustan. Mut ne ei sopinu mulle. Ja tosta hatusta tuli mieleen et kokeilin siel myös sellast pimp - hattuu (6,90€). Se oli aika hieno, mut ei kuitenkaan.

hallineekeri: Haha :'D Toi sun kuvaus oli harvinaisen osuva.

"ilman lautaa ku naat jonku skededuden jossaki"
Mistä tiedän että se on skeittariduud jos sil ei oo lautaa :( Jos se onki joku sauvakävelijä, tai vielä pahempaa; curlingpelaaja.

2006-07-24 22:36:33

siis ku kato vaanit siela parkin takana jossain puskasa ja isket silmas johonki. Myohemmin voit todeta etta kappas tuossa on se ihku skeittipoju ilman lautaa ja heitat sille jotaki.

2006-07-25 00:05:24

Tropical: minkä takia tykkäät juuri rullalautailevista miespuolisistä henkilöistä? Eiks esim. ei-lautaileva, sun ikäinen, kilti ja huumoritajuinen jätkä, kenellä tyylikin ihan ok käy?

2006-07-25 00:13:17

"Ok, uskotaan. Sehän kuulostaakin niin epäilyttävältä. Riihimäki. Onks siel niinku jotain riihiä.. jossain niinku mäellä? Eh. (:D)"

Niin no ennyt sitte tiiä että onko hyvinkää sen pahempi/parempi ku riihimäkikään. Ja nyt on turha tulla vittuileen, "sä et ees asu hyvinkäällä".. Oon nimittäin asunut hyvinkäällä MONIA vuosia enne ku muutettiin Lopelle - saatana - LOPELLE = (. niih ja riihimäellä käyn mäkin koulussa... kauppis jee jee.

"Tulkaa te tänne skeittaa mun kotioven eteen. Tai tääl lähel on kyllä yks paskaramppi, voitte mennä sinnekin (se on erinomaisen hyvä omenanvierittelypaikka). Olisin niiq tosi kiitollinen :}"

Missäpäin helsinkiä toi paskaramppi tai kotiovi sijaitsee niin vois kesäloman aikana siellä vielä kävästäkki = )

2006-07-25 12:02:48

Meet kattoo ne skaten sm-kisat. Katot kuka vetää parhaimmalla tyylillä ja siisteimmät temput, oottelet ku se istuskelee jossain yksin syöden ruisleipää ja isket kiinni ku koira luuhun. Bon appetit. Nyt meikä on antanu kaikki maholliset neuvoni mitä päähän mahtuu, terveisin dr phil.

2006-07-25 12:32:44

Meet vaan kysyyn, että lähtiskö jäbä kahville tai jotain jokupäivä.. Siten saat lisäaikaa valmistautua tapaamiseen.

Tottakai on hyvä keino myös käydä suoraan asiaan. =)

2006-07-25 12:53:07

Mahtaa vituttaa asua Lopella. :B

2006-07-25 13:43:41

no pikkuse .. = S

2006-07-25 13:45:28

Lopella on luksus spotti.

2006-07-25 15:05:44

emmie vihanen ole.. vaan kärttynen.

2006-07-25 18:25:30

"Lopella on luksus spotti"

Missäpäin? Jos tarkotat niitä Torin nelosia niin ne on niin nähdyt = P

2006-07-25 21:57:12

hallineekeri: Haha, ovelaa. Sul on näköjään kaikki kunnon strategiat (ajatuskatkos, miten toi kirjotetaan :D) mietittynä.

"minkä takia tykkäät juuri rullalautailevista miespuolisistä henkilöistä? Eiks esim. ei-lautaileva, sun ikäinen, kilti ja huumoritajuinen jätkä, kenellä tyylikin ihan ok käy?"
No selitin jotain tähän liittyvää jo tuolla alussa (viesti 18?). Mutta siis tietysti muutkin käy, tää nyt on lähinnä vähän läppä :) Mutta tärkeintä kuitenkin että liikkuu jotenkin, urheilu on kuitenkin itselleni niin tärkeää että jonkun sohvaperunan kanssa vois tulla vähän erimielisyyksiä.

Kauhee Riihimäkidissaus tääl menos :( Mut oon itseasiassa käynyt Lopella, mun kaverin mummo asuu siellä. Oli aika menomesta :D Mut siitä nyt on aikaa.

"Missäpäin helsinkiä toi paskaramppi tai kotiovi sijaitsee niin vois kesäloman aikana siellä vielä kävästäkki = )"
Haha, ei tääl oikeesti oo mitään nähtävää :D Itsekin menee kaikki rahat siihen kun koitan päästä täältä pois. Mut tää on täällä Pohjois-Helsingissä. Ihan jees paikka jos tykkää olla rauhas. Vaik toi Malmi on kyl aika pahis :D

"Meet kattoo ne skaten sm-kisat. Katot kuka vetää parhaimmalla tyylillä ja siisteimmät temput, oottelet ku se istuskelee jossain yksin syöden ruisleipää ja isket kiinni ku koira luuhun. Bon appetit. Nyt meikä on antanu kaikki maholliset neuvoni mitä päähän mahtuu, terveisin dr phil."
Ruisleipää, ihana :D Tykkään enemmän vaaleesta. Mut varmaan sil joka on paras ni on jo kauhee fanklubi siinä ympärillä. Ehkä voisin säälist ottaa kaikist paskimman. Kiitos neuvoista mahtava profeetta.

"Meet vaan kysyyn, että lähtiskö jäbä kahville tai jotain jokupäivä.. Siten saat lisäaikaa valmistautua tapaamiseen.

Tottakai on hyvä keino myös käydä suoraan asiaan. =)"
Suoraan asiaan? Hmmm, mitähän tälläkin vihjataan. Ai että juoksis sillei huulet töröl päin :D Mut sit jos tyyppi väistää ni osunki salee johonkin vanhaan kääkkään.

"Missäpäin? Jos tarkotat niitä Torin nelosia niin ne on niin nähdyt = P"
Voi ei, nyt mul soi se Kapasiteettiyksikön biisi pääs koko ajan. "Sut on niin nähty, ja jos et itte sitä huomaa niin ovi olis sitten tuolla." Käääk :D

2006-07-26 00:35:35

Yh Kapasiteettiyksikkö... Yhhhhh...

2006-07-26 00:58:16

Meinasin kirjoittaa juuri samaa, mutten kuitenkaan jaksanut. Mutta tämän viestin jaksoin kuitenkin kirjoittaa. Huomenna varmaan jaksan myös herätä.

2006-07-26 10:39:33

Juujuu, just silleen huulet törröllään =D kyl se toimii.

Joo, torin neloset, ja siinähän on jotain skeitattavia penkkejäkin.

2006-07-26 10:45:40

Kapasiteettiyksikkö just jees :D No ne uudet biisit tosin on aika shaissea, mut ne jotkut vanhat kyl menee. Vaikka onhan sitä parempia suomalaisia ton genren kokoonpanoja.

"Juujuu, just silleen huulet törröllään =D kyl se toimii."
Ok, pitääkin sit joskus koittaa. Onks sulla kokemusta asiasta kun tiedät että se toimii? :D

2006-07-26 14:59:20

No tota.. eikä.

susu :
2006-07-26 17:27:50

yo!

2006-07-26 18:59:50

Mul meni kaks edellistä viestiä vähän ohi.

2006-07-27 09:27:39

Ilmoitusluontoista asiaa!

Teen katoamistempun, mutta näkemisiin.

[ ] kiinnostaa
[x] ei kiinnosta

susu :
2006-07-27 13:58:50

Kiinnostaa!

2006-07-27 16:29:56

Kiinnostaa!

2006-07-27 20:57:04

Kiinnostaa!

2006-07-28 00:20:14

kiinnostaa

2006-07-28 00:23:02

aikamoista läppää tännekkin kertynyt...

2006-07-30 21:21:01

eihhh.. -,-

2006-08-01 18:05:32

Kuka mahtaa olla onnellinen voittaja sm-kisoissa, siis tällä saralla..heh

2006-08-01 20:14:28

haha =) vaikee sanoo?

2006-08-03 21:27:22

Tulin takas! Selkä paskana mut ihana päästä pitkästä aikaa koneelle. Kiva et kiinnosti :D

2006-08-03 22:16:41

miksi selkä paskana? :D

2006-08-03 23:26:56

Koska oon kantanu sellasta helvetinmoista urheilukassia ja makuupussia ja olkalaukkua ja muovikassia viimeiset seitsemän päivää. Reissu vähän veny ni piti ostaa lisää vaatteita (tekosyitä :D) Mut hengis ollaan.

Löysin muuten hyvän biisin
Seminaarimäen mieslaulajat - Taina
Oikeesti :]

poo, :
2006-08-04 11:04:20

vitsi se seminaarimäen mieslaulajien, semmareitten, joku johtaja oli mun siskon ope =]

2006-08-04 11:56:58

No kerro sille terveisiä jos satut näkemään :D

2006-08-05 10:25:27

Mä oon ihan vähän surullinen koska kukaan ei ole puhunut mitään kahteenkymmeneennkolmeen tuntiin ja kolmeenkymmeneenkahteen minuuttiin.

2006-08-05 10:26:13

Kröh, ei noi luvut oo niin justiinsa.

2006-08-05 12:56:46

joo ei..

Noh, ooksä saanu jo jonkun skeittaripojan ittelles?? Mitä yllämainittuja konsteja kokeilit? Mikä toimi? Vai toimiko mikään? =)

2006-08-05 21:55:01

Dääämn, olin just kans tropical tien päällä kiertelemäs suamea, ei vaan törmätty, oisit tunnistanu mut rumasta rullaus tyylistä, ja rumasta vaatetus tyylistä. rumaa rumaa. Mut meikäl oli siitä huolimatta siisti reissu..

2006-08-05 23:40:06

Kauhee skeittaripoika villitys sullaki.
Tuu järkiis.
Mun muija ei tienny ees et skeittaan aluks.
Oliha se kiinnostunu siitä sitte ku se ties, mutta eipä kiinnostanu kauaa :)

2006-08-06 20:55:45

"Noh, ooksä saanu jo jonkun skeittaripojan ittelles?? Mitä yllämainittuja konsteja kokeilit? Mikä toimi? Vai toimiko mikään? =)"

No en ole itseasiassa ton reissun jälkeen edes nähnyt skeittareita. Paitsi Itiksen siinä metroaseman lähellä oli, mut se oli aika paksu. Noh, tavote oli kesäloman loppuun, eli viel ehtii :D

"Dääämn, olin just kans tropical tien päällä kiertelemäs suamea, ei vaan törmätty, oisit tunnistanu mut rumasta rullaus tyylistä, ja rumasta vaatetus tyylistä. rumaa rumaa. Mut meikäl oli siitä huolimatta siisti reissu.."

En ollut kiertämässä Suomea, vaan Viroa. Oli kivaa. Älä vähättele itseäsi, en usko että olet niin ruma :(

"Kauhee skeittaripoika villitys sullaki.
Tuu järkiis.
Mun muija ei tienny ees et skeittaan aluks.
Oliha se kiinnostunu siitä sitte ku se ties, mutta eipä kiinnostanu kauaa :)"

Älä ota liian tosissasi. Ja turha verrata omaan "muijaasi" (ah miten imarteleva nimitys), koska en kuitenkaan ole samanlainen.

2006-08-06 23:39:44

Olet oikeassa.
Mutta en ole sanonut verranneeksenikaan...
I luv my baby.

2006-08-06 23:49:12

voivoivoi, kävin täs hesas just viimeviikol ja kylhä skeittareit oli iha jokapaikas siel et ei luulis olevan vaikeuksii löytää =D

2006-08-07 23:44:14

jepajee: <3

-Mauri-: Kyllähän niitä on, mut. Niit on liikaa. Ja ne on aina sellasis hirmujengeis.

Sain tänään surullisia uutisia. Joudun viettämään ensi viikonlopun - huoh - Lopella. Luitte oikein. Kohta voin yhtyä darkmanin vitutukseen :D No ei edes naurata.

2006-08-08 00:00:06

Oho, darkmanin tilaisuus on koittanu.

2006-08-08 00:51:06

noniin, darkmanilla tilaisuus ;)

2006-08-08 12:28:43

Darkman saa.

2006-08-08 13:24:07

<3

2006-08-08 13:59:09

minne päin loppea oot tulossa?

2006-08-08 17:35:56

Darkman saa TAAS pesää.

2006-08-08 19:21:21

darkman: http://www.youtube.com/watch?v=30IX6Frud5M

2006-08-08 22:15:58

"Darkman saa TAAS pesää."
Taas?

Toi Disneylandin video ei näy mutta voin kyllä nimestä päätellä, kiitos vaan.

Paikka tais olla joku.. öööh... oisko joku Sa[joku]niemi? Tai jtn. Sähän sen tiiät.

2006-08-08 22:29:33

Sajaniemi? Noniih, tonne on sitte pidempi matka ku meiltä Hämeenlinnaan = P

2006-08-08 22:47:59

Paska homma. No en kyllä vielä tiedä et oonko ees menossa. Vois alkaa angstaa mutsille ni kohta se rukoilee et jään himaan. Ei oikein kiinnostais viettää vikaa lomaviikonloppua jossain.. jossain. Missä Lopella sä sitten asut?

2006-08-08 23:11:33

Launosissa, se on jopa suht lähellä sivistynyttä maailmaa, esim. Riihimäkeen on Launosista lyhyempi matka ku kirkonkylälle = )

2006-08-08 23:14:29

niih ja muutenkin lähen kyllä mieluummin helsinkiin ku johonki helvetin Sajaniemeen, siellä ei oo varmaan ees kauppaa. En itseasiassa tiiä et onko siellä ees asfalttia...

2006-08-08 23:26:15

hehahihoo

2006-08-08 23:27:43

"niih ja muutenkin lähen kyllä mieluummin helsinkiin ku johonki helvetin Sajaniemeen, siellä ei oo varmaan ees kauppaa. En itseasiassa tiiä et onko siellä ees asfalttia..."

Haha :D Joo kiitti tuesta. Taidan sitteki jäädä tänne stadiin.

(Voin kai nyt tunnustaa et muistin Lopen olevan semmonen tosi pieni mesta mis on yks kahen koon marketti ja kaikki tuntee toisensa)

2006-08-08 23:30:20

Ivanov, sinä vahingoniloinen paska. (noei<3)

2006-08-09 11:15:14

äääh, darkman ei sittenkään saa.

2006-08-09 13:20:20

darkman jää puille paljaille

2006-08-09 13:50:44

hahahaa, voi voi.

2006-08-09 18:48:59

"Voin kai nyt tunnustaa et muistin Lop