|
|
|
Keskustelu Kaatis
|
|
eBay
05-10-2007 14:12
|
|
Oon pitkänaikaa katellu tota eBay-meininkiä, himmeetä kamaa löytyy ihan ihmismäisillä hinnoilla..
Ostaako porukka tavaraa tuolta? Tai siis ostaa, mutta miten homma käytännössä pelittää? PayPal, mutta en oikeen ymmärrä sen toimintaa..
Ja ettei homma mee liian yksinkertaseks, mulla ei tietenkään oo visaa, vaan osuuspankin kämänen electroni, jonka pitäs PERIAATTEESSA toimia PayPalin kans. Oon kuullu juttua että nimenomaan tuo OP:n electron ei halua toimia sen kans.. Onko ihmisillä kokemusta?
Kertokaa muutenki tarinaa ja kokemusta koko meiningistä.. Kiitos
|
|
|
RE: eBay
2007-10-05 12:41:02
|
|
"himmeetä kamaa löytyy ihan ihmismäisillä hinnoilla.."
Ja saakin olla tarkkana, sillä feikkiä tavaraa siellä on ja paljon. Lähes kaikki kamat, joiden hinta on "liian hyvää ollakseen totta" on 100% feikkiä. Muutenkin sitä paskaa siellä liikkuu aivan liikaa.
Kannattaa myös varautua siihen, että ne paketit ei sulle ihan heti tuu. Kaveri osti yhet Niken tossut keväällä ja saapumises meni reilusti yli kuukaus..
"mulla ei tietenkään oo visaa, vaan osuuspankin kämänen electroni, jonka pitäs PERIAATTEESSA toimia PayPalin kans. Oon kuullu juttua että nimenomaan tuo OP:n electron ei halua toimia sen kans.."
Mun käsittääkseni Sammon Electroni on ainoa Visan lisäksi, jolla voi tilata lähestulkoon kaikista ulkomaalaisista nettikaupoista. Epäilen siis tuon OP:n kelpaavuutta.
|
|
|
2007-10-05 13:15:30
|
|
Nordean electron toimii myös
|
|
|
2007-10-05 13:26:33
|
|
Onko ainut vaihtoehto siis vaihtaa pankkia? Koska periaatteessahan Op lupaa että niitten electronin pitäs toimia visana mm PayPalissa..
Eikö kukaan oo kokeillu?
|
|
|
2007-10-05 14:12:22
|
|
ei toimi op:n electron, en tiedä miks vaikka ne väittääkin, että pitäis toimia.
|
|
|
eXtremevideo.fi
0 €
 Katso Nolla.net TV
|