|
|
|
Keskustelu Kaatis
|
|
Tarinoita Työkavereista
13-10-2007 13:08
|
|
Syysterveiset !
Dodiin elikkäs jokainen vois kertoo hyvii sekä ikäviä juttuja/kertomuksia työkavereistaan tai samalla työpaikalla olevista henkilöistä.. Kertomus voi sinäänsä olla kömmähdys tai ihan vaan henkilöön liittyvä hauska/ikävä olemus :f
Sain idean tästä jutusta viimeviikolla kun töissä työskentelin muurarin kanssa joka innoistui jälleen kerran kertomaan uskon asioista minulle.Noh en ota noita kertomuksia negatiivisinä mutta jotenki vaan huvittaa kuunella kun toinen tosissaan selittää että " ei jumala huvikseen kutsu..se voi kutsua useesti mutta ei loputtomiin joten on vastattava kutsuun kun on mahdollisuus " tjs..mitähän noihinkin vastata muuta kun "nii..joo nii" ku ei paljoa ole asiasta selvillä tai ei muutenkaan kiinnosta.
noniiih elikkäs tarinoita kehiin !
ps..hyvät syssyt !
|
|
|
RE: Tarinoita Työkavereista
2007-10-10 21:22:39
|
|
noh, tuossa kun olin kesällä töissä, enää en ku koulussa taas, mutta siis kokonaisuudessaan koko työyhteisö siinä mestassa, jossa mä olin nii oli kyl tosi korni. siel oli tietysti sellanen lihava vitsiniekka, rääväsuinen laihuliini ja sit jotain perus tahvoja ja naisia jotka kauhistelivat konttrorirottien juttuja, mutta asiaan.
hupaisin henkilpö oli tällainen kevyehkösti ylipainoinen nuori naishenkilö, jolla oli aina ihan ihme kuteet, suoraan hippikommuunin pieneksi jääneiden vaatteiden kaapista. no nämä sen vaatteet tietysti korostivat hyvin hänen muotojaan, ja ylijäämä lihat pursusivat hyvin vaatteista ulos. hänen syömisensäkin oli hyvin tuhtia ja aina kun oli perjantaisin pullaa sun muuta herkkua nii hän aina salakavalasti otti monta viipaletta, hieman silleen salailevasti tai sillee että ei näyttäis nii paljolta satsilta. tää oli musta vaan jotenki huvittava henkilö.
ainii, olipa vielä uskomattomanpi tyyppi talossa. no tää oli tälanen n. 50 v mahakas mies, joka näytti uskomattoman paljon mursulta, ihme kiehkura viikset raffi iho ja kaikkee ja kaiken huipuksi tää herra söi joka hiton päivä jotain silakka ja lohi leipää reilulla rasvalla, tää oli todella huvittavaa. siinä se vaan mussutti niitä leipiään aina aamusin. tästä muut hieman vitsailivat, mutta ukolla tais olla sen verran huono kuulokin ettei kuullu ollenkaan kaan mitä muut naureskeli.
että, tällasta, on tässä maailamssa monenlaista porukaa joo.
ps. syksyt myös teille
|
|
|
2007-10-10 23:04:01
|
|
Iha normia töykaveria löytyy.. Anto asiakkaalle nii hyvää asiakaspalvelua niin asiakas lähetti sille konjakki pullon.. Kyl siin ittee vähä alko ottaa päästä ku se oli vielä niin helppo homma mistä se sai sen pullon :D:D:D:D ... No joo ehkä sitä itekki pullon saa :P ...
Syksyjä kaikille(ellei jopa talvia.. ylivieskassa oli kuulemma tullu jo hiukan lunta?)
|
|
|
2007-10-10 23:31:58
|
|
Joo oli ykas lunta aamul mut suli sit poies.. liitypä taas tämäki aiheesee..
muokattu 10.10.2007 23:34
|
|
|
2007-10-11 12:27:02
|
|
Viime syksynä olin raksalla duunissa, ja mun työparina oli siel sellanen Teukka.
Teukka oli vuosia aimmin ottanu varmaan keittoo aika huolella, oli jutut sitä luokkaa ja aika hitaalla kävi herra muutenkin. Se munaili ja ryssi siel joka päivä ihan vitusti kaikkee, mut kaikkein paras oli seuraava tilanne:
Piikkasin välikatolla jotain reikää, Teukka katteli vierestä. Mestari sano Teukalle: "Käyppäs hakemassa tuolta alhaalta tollanen, 3metrinen harjateräs." Niitä oli alhaalla iso nippu jo valmiiks 3metrisiä, eli ei olis tarvinu kun siitä ottaa ja tuua sinne ylös.
Noh, kestää joku 20min, oon piikannu reiän ja jotain tuunaan sitä, ja mesu alkaa siinä ihmetteleen ääneen että mihinköhän se Teukka nyt jäi.. Katoin partsilta alas ni Teukka just livahti sisälle alaovesta kantaen jotain. Kestää viel joku 10min ja partaikosta alkaa kuuhuun puhinaa ja kirosanoja. Teukka ilmestyy kerrokseen mukanaan 2 ämpärillistä n.10cm mittasia harjateräksen palasia ja lyö ne siihen mesun eteen ja sanoo: "Siinä, eiköhän tossa joku 3metriä yhteensä ole!"
Meitä on joka lähtöön=)
|
|
|
2007-10-12 10:30:09
|
|
Eka työpäivä,ekat sanat mitkä tulee varastomiehen suusta.
Kiree on kiva,mutta ei ole väljän voittanutta.
|
|
|
2007-10-12 13:02:22
|
|
jjjjjep! meil on tääl esimiehinä yks skappari, vanha ukko joka vittuilee kaikille ja noi toimistotyypit on kaikki ihan helvetin outoja! yks jolli joka kävelee niskakyyryssä hivellen sormiaan ja höpötellen omiaan! :D toi skappari on kyl ihan rento paitti huvittavaa ku se osottaa sormella aina ja huutaa "sinä, ota tämä kartonki ja juokse ovelle 9, TOIMIKAA!" haha! toi vittuileva ukko on kyl ihan siisti tyyppi kans, jotain faijan kavereit ni se aina huutelee mulle "vitun pikku vesuri aina kun mokaat ni se on kymmenen senttii tukkaa pois" aluks se vittuili enempi mut sittenku vähän vittuili takasin ni se on vähentäny sitä mut siistii katella vieres ku muille manailee :D + pari bonus tyypit jotka näyttää ihan kakolasta revityiltä entisilt moottoripyöräjengiläisiltä! ja takas töihin -->
|
|
|
2007-10-12 14:47:10
|
|
Jaahas...tää meikän tapaus on kyllä mielenkiintoisin tapaus työkavereista mun elämässä.
Olin kirjotusten jälkeen kolmisen kuukautta töissä yhdellä sahalla ennen inttiin menoa.Tulin työpaikkaan vuokratyövälityslafkan kautta.Ekana päivänä menin kuudeksi duuniin kuten muutkin,heitin huomenet muille työkavereille.Työntekijöitä lafkassa oli noin 40.
Muutama kaveri kyseli,että mihin paikkaan menisin töihin tarkalleen ottaen,vastasin että vannesahalle.Tällöin toinen saattoi pudistella hieman päätään,toisella taas tuli pieni virne naamalle ja vaikeni heti sen jälkeen.Yksi sanoi,että "pitihän se arvata".Ihmettelin,mistä oli kysymys.
Noh,tämä minun työkaveri, (n.40-vuotias rotevahko mieshenkilö,hieman käveli Quasimodo-tyylillä) tuli sit hakeen mut sieltä keittiöltä sinne sahalle sovittuun aikaan.Äijä oli saatanan hiljainen,ja yleensä hänellä oli vihainen katse kasvoillaan.Ajattelin,että tätä kaveria kannattaa ehkä varoa.
Sitten alkoi tapahtua kummia.(tupakki)Taukojen aikana aloin kuitenkin jutella hänen kanssaan,onhan se saatanan kiusallista olla vaan hiljaa joka päivät.Kaverin jutut eivät olleet mitään kovin terveitä,puhui jostain ihmisten tappamisesta ja tollasta.
Olisiko ollut toisella työviikolla,aistin hänessä suurta agressiota työn kuluessa.Yleensä työt meni niin,että hän syötti lankut sahaan ja minä otin ne vastaan ja pinosin pieneen kärryyn siinä samalla.Joskus hänellä oli todella verenhimoisen oloinen ilme kasvoillaan ja hän syötti lankkuja sahaan helvetinmoisella voimalla,jolloin edellä menevä lankku tuli suoraan syliini ja pari kertaa lankut kolahti rintakehääni vasten.
Joskus näin hänen huutavan seinille,ja näyttävän kieltä sahalaitteelle samalla pitäen käsiään pään päällä ja sormet muistuttivat sarvia.
Yhdellä ruokatunnilla kysyin sit hieman vanhemmalta työntekijältä,joka tuntui olevan kaikkien työntekijöiden kunnioitettu isä,tästä kaverista.Tämä kaveri Pekka(nimi muutettu) näki kuulemma pieniä vihreitä miehiä sun muita pikku paholaisia jatkuvasti,ja koittaa karkoittaa niitä näillä oudoilla liikkeillään.Pekka myös oli syönyt jo monta vuotta psyykelääkkeitä.Vanhempi työntekijä sanoi et siellä on ollu parin vuoden sisään parisenkymmentä työparia sillä vannesahalla...Ja et kannattaa olla todella varovainen.
Kertoi hän myös sellasen esimerkkitapauksen,että hän oli kävellyt pihalla ja tää pekka oli nähnyt jonkun olennon toisella puolen pihaa.pekka oli napannut n.puolen metrin lankunpätkän jostain läjästä ja heittänyt sitä sellaisella voimalla,ettää lankku oli uponnut hallin lasikuituiseen nosto-oveen.
Noh...ei kait siinä.Olin kuitenkin töissä sovittuun määräaikaan saakka.Ei ainakaan sattunu enempää haavereita,mikä oon ihan miellyttävää..Välillä laudat lenteli siellä vannesahalla kyllä siihen malliin et piti lähtä pitämään ylimääräinen kahvitauko ja Pekka jäi polttamaan tupakkaa ja lepyttelemään hermojaan...
|
|
|
2007-10-13 13:08:32
|
|
Joo tossa viime kesänä olin aika isolla raksalla töissä ja alettiin siinä sitten valmistumisen loppumetreillä luetteleen että minkä lajien mestareita oli sillä raksalla töissä. No ensimmäisenä oli yks sekatyömies joka oli voittanu 80-90 luvuilla kymmeniä suomenmestaruuksia, euroopanmestaruuden ja maailmanmestaruus pronssia painonnostossa. Sitten oli koripallon suomenmestari/suomen pisin mies. yks sähkömies oli kickboxingin suomenmestari. toinen aputyömies oli thainyrkkeilyn suomenmestari, ja oli juuri voittanu thaimaassa oman sarjansa maailmanmestaruuden. Yks rakennusmestari pelasi 90 luvulla lätkää Hifkissä SM-liigassa (omistan kyseisestä miehestä tehdyn jääkiekkokortin). Yks austraaliasta kotosin oleva timpuri oli ollut aikanaan kova telinevoimistelija, ja oli nyt valmentajana, toinen sen valmennettavista voitti suomenmestaruuden nuorten telinevoimistelussa. Sitten oli yks NAIS siivooja joka oli MIESTEN motocrossin sm hopeamitallisti.
Tää painonnostaja oli hauska kaveri ja kertokin aina hyviä pillujuttuja. muunmuassa siitä kun olivat olleet entisessä neuvostoliitossa kisoissa ja lähteneet sen jälkeen kisajoukkueen kanssa huoriin.
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|