mulla on sellanen avaruusmalli. Sillä ei ole merkkiä koska en ole nimennyt sitä vielä... oon ite rakentanu sen foliosta ja kaikenlaisista muista kiiltävistä materiaaleista. siinä on 36 000 eriväristä valoefektiä ja kuulen sillä kaiken mitä tässä universumissa puhutaan... välillä kun unohdan sen päälle ja lähden ulos, olen todella vaikeuksissa... kuulen aivan liikaa niitä ääniä avaruudesta ja ruumiseeni laitettu vastaanottimeni antaa minulle jotain sähköshokkeja... eilenki piti lähteä juoksemaan kaupasta kesken kassalle jonottamisen kun se alkoi... juoksi ja juoksi... juoksin ja juoksin kunnes en enään pystynyt ja luhistuin maahan.... yritin vielä paikoillanikin liikuttaa ruumistani eteenpäin mutta kynnethän siinä vaan irtosi sormista... huusin minkä pystyin... itkin... mutta kyyneliä en vuodattanut koska olen polttanut kyynelkanavani umpeen koska oon kuullu että kovat jätkät ei itke!
No sitten kun pääsin kotiin rikoin rakentamani avaruus- puhelimeni ja kaivoin vastaanottimen sisältäni pois... harmi että se oli asennettu niin syvälle... menetin sitä ronkkiessani tajuntani useita kertoja ja verenhukka oli suuri. Tietenkään asiaa ei auttanut se että kaivoin mahaani kuoppaa haarukalla. Olen menettämässä järkeni... se lähetin asennetaan joka yö minuun uudestaan ja en tiedä monta kertaa voin kaivaa sen ulos ennenkuin menehdyn.... mahassani on jo yli kymmenen haarukalla kaivettua koloa... ne märkii ja on todella kipeitä... kaiken huipuksi minusta on alkanut tuntumaan siltä että tämä on vain jotain väkisin syötettyä tiedostoa meikän aivoihin... oon yrittänyt päästä myös niihin käsiksi, mutta en ole saanut lävistettyä kalloani vielä haarukalla... olen siis kusessa... auttakaa... näen tämän maailman tällä hetkellä niin värikkäänä etten voi katsoa sitä... se sokaisee minut...
kait te aattelette että oon ihan kunnossa ja normaali. hah
no ehkä oon menettäny uskottavuuteni jo joku aika sitten... so what a fuck.... antaa palaa!!!!!!!!