Hei!
Minä olen Mikko 12-wee!
Olen kiinostunut... Mistä olinkaan... Unohin?
Pervohan olen aina ollut ja tulen olemaan
Skeittifoorumeilla on siisti kysellä toisten
henkilökohtaisuuksist
a...
Käytän sanaa: IHQfantsu ja olen kuin virtahepo olohuoneessa ja minulla on neekerin kyrpä(s-marketista pöllitty luomubanaani).
Hyvä Disneyland, on täysin mahdollista, että isäsi siittiöitä on päätynyt saunan lauderakenteiden kautta emättimeesi. Nyt sinun kannattaisi käydä mitä pikimmiten paikallisessa terveyskeskuksessa, joka kuntauudistusten jäljiltä tosin taitaa olla noin 100 kilometrin päässä "eri paikkakunnalla", johon kuntanne on liittynyt. Terveyskeskuksessa voit kysyä hoitajalta, oletko raskaana. Riippuen hoitajan vastauksesta voit joko odottaa noin kaksi tuntia tai lähteä ostamaan raskaustestiä. Muista kuitenkin, että luotettavan tuloksen saamiseksi se kannattaa ostaa apteekista, ei mistä tahansa kaupasta. Apteekissa voit käydä kotipaikkakunnallasi. Muista samalla ostaa linimenttiä peräpukamiin, jotta huhut lähtevät sopivasti liikkeelle joka suuntaan. Ja muista, apteekkari hymyilee, koska hänestä on ilo palvella, ei sen takia mitä ostat.
Hyvä Disneyland, oletko jo tutustunut uuteen online-palveluumme? Saat luotettavan vastauksen nopeasti kun lähetät kuvan vaginastasi osoitteeseen freepussygallery@freeonlinepor
n.com
Panin kerran. Uskottako?
En valehtele, panin oikiasti!!!
Aatelkaa nyt voitte sanoa kavereille että tiiätte yhen tyypin joka on pannu oikiasti!
Oli se perkele huvittavaa hommaa, työnnellä kapulaa ajan kuluksi semmosee pienee reikää..
En kyllä toista kertaa vaivaudu tökkimään niin kauaa, lähen mielummin rullaan.
Voi Harri! Miksi et laittaisi lukkoon näitä
paskoja topiikkeja, joita joku kersa tyhjänpäiväisen elämänsä ratoksi kumminkin
ymmärtämättä asiasta hevon vittukaan(
sitä varsinkaan) tekee.
rullalautailija A.K.A mikko: Oon pannu kärpästä hevosen kyrvällä sun unessas!
muokattu 22.4.2008 15:07