|
|
|
Login
|
|
|
|
|
Tapahtumat skate
|
|
Tällä hetkellä ei tapahtumia.
näytä kaikki tapahtumat
|
|
Tapahtumat snow
|
|
näytä kaikki
|
|
Ketä paikalla?
|
Paikalla 18 kävijää, joista 1 loganneena
|
|
Tacky.fi linkit
|
23. heinä 28. touko
Laminalla menossa Antiz -kisa. Keksi Antizin leffalle nimi (englanniksi) ja voit voittaa Antiz-laudan. Laudat neljälle parhaalle ehdotukselle. Tsekkaa lisää Laminan nettisivulta.
22. touko 21. touko
Lauantaina 22.5 Elementin Make It Coun -skabat Micropoliksessa. Mee sinne!
10. touko 22. huhti 16. huhti
Tänään skabataan Tahkolla 3 tähden TTR-kisan merkeissä, kun Finnish Open 2010:n karsinnat alkavat. Mukana mm. Roope Tonteri, Peetu Piiroinen ja muit suomalaisia TTR-kisojen sankareita. Lisää kuulumisia kisoista illemmalla.
12. huhti 07. huhti 06. huhti
Lamina arpoo Melodicaa! Lähetä nimesi ja osoitteesi otsikolla "Melodica" osoitteeseen nettikauppa@lamina.fi Näin osallistut t-paidan ja hupparin arvontaan. Skaba voimassa 12.4 asti.
|
|
|
Nolla.net help
|
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä
Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat
Hallinnolliset asiat / mainostaminen:
Muut:
myspace.com/nollanet
youtube.com/n0llanet
|
|
|
|
Keskustelu Kaatis
|
|
Sormiskeittarit
10-08-2010 19:41
|
|
Olen aloittamassa uutta harrastusta...sormiskeittausta!Onko kellään kokemusta ?
Olen todennut Tech Deck-merkkiset laudat hyvälaatuisiksi. Mistähän niitä on mahdollisuus saada? Asun Oulussa enkä ole ikinä tuollaisia kaupoissa nähnyt. Onko niitä nettikaupoissa?
Olen kuullut että on sormiskeitti-ramppeja ja parkkeja. Onko niitä missään saatavilla?
Oon YouTubessa nähnyt tästä harrastuksesta. Voiko ramppeja ja skeittejä tehdä itse ja mistä niihin tarvittavat kamat?
|
|
|
RE: Sormiskeittarit
2009-09-28 16:42:32
|
|
Ramppeja voi tehdä itse, vaikka vanhoista pahvilaatikoista ja kartonkipaketeista mitä on kertynyt. Puusta tietenkin saisi parhaat rampit, mutta ihan kotoa löytyvillä ns. roskillakin pärjää aluksi. Lautoja on ilmeisesti vähän hankalampi tehdä. Oon ite tehnyt puisen ledgen, yhden kaaren, loivan ditsin ja vähän jyrkemmän ditsin, johon tuunasin vielä Chidren Of Bodomin logon ja laitoin kontaktimuovia päälle :D
Mulla on ollut muutama huonompilaatuinen sormiskeitti jo monta vuotta, mutta tässä jokin aika sitten sain jostain Tech Deckin. Kattelin vähän Googlella ja ainakin Ponkesissa näyttäis Tech Deckejä olevan: http://www.ponkes.com/product_details.php?p=153 Sen lisäksi niitä on ainakin Stadiumeissa.
Sormiskeittau
s on ihan mukava harrastus skeittauksen ohella, mutta en ymmärrä, miksi joidenkin pitää valittaa siitä. Ei sitä tarvi ottaa niin tosissaan.
|
|
|
2009-09-29 17:17:25
|
|
mulla oli joskus joku close up merkkinen sormiskeitti niissä on puinen dekki ja kaikkee :D
|
|
|
2009-12-12 20:16:48
|
|
On se ihan kivaa jos vaikka sataa ulkona ja tekis mieli skeitata.
|
|
|
2009-12-15 19:21:53
|
|
joo toys 'r' ous liikkeissä on ylensä erittäin iso valikoima sormiskedejä ja ramppeja ostin nyt itse alien workshopin sormskeitin
|
|
|
2010-01-12 10:19:31
|
|
siis täähä on kehittävä harrastus, näin ehkä hiukan vanhemman miehenalun suusta.
saan nykyään pikku autoillaki ollien.
ja sit huippu vinkki teipatkaa pahvista quartti seinän ja lattian väliin
|
|
|
2010-01-14 18:49:57
|
|
tee joustavasta vanerista ramppeja. Ja stadiumista saa tech dekkejä ja ponkesista mut ponkesissa ne on iha liia kalliita, vaik ite tilasin sieltä ekan tech dekkini. ja ps.oikee skeittaus on paljon hauskempaa ;)
|
|
|
2010-01-25 12:46:03
|
|
Jep ite oon harrastanu tätä jo vähä aikaa ja lähtee kaikkee hienoo ja saan kynälläki ollien.
Noita Tech Deckejä saa lelukaupoist Stadiumsta yms. jos käy Ameriikasa nii kannattaa ostaa sieltä ku joissain skede kaupois maksaa vaa 3 dollarii. Itellä on puinen Close-Up joita saa ponkesista jos haluu puisen sormiskeden halvalla kannattaa ostaa global Ebaysta. Oon tehny railin ovenkahvasta jonka ostin Clas Ohlsonilta ja sit portaat vanerista ja hyppyrin hyvin on toiminu ja hauskaa on!
|
|
|
2010-02-17 20:55:43
|
|
Kylläh, ite olen harrastanut lajia jo kauemman aikaa, eikä mun mielestä siinä oo mitään väliä minkä merkkinen dekki on, kunhan on vähä conkeivejä ja tarpeeks kickiä nosessa ja tailissa nii kyllä lähtee. Ite olen tehnyt pari paippia, grindin ja fun boxin puusta, ja niissä on ihan kiva vetää. Se on myös mukavaa vetää ihan vaan flättinä jossain normissa ympäristöss, vaikka keittiössä tai jossain. Suosittelen lajia kaikille, myös skeittausta harrastaville! Hyvää ajanvietettä, jos on tylsää. :)
muokattu 28.2.2010 19:29
|
|
|
2010-02-23 17:07:20
|
|
tylsii oikee skeidaus on kivempaa
|
|
|
2010-06-13 20:37:09
|
|
Iha jees. Ite ostin vähä aikaa sitte Stadiumist Plan B tech dekin.
|
|
|
2010-06-14 10:19:02
|
|
Kannattaa eka ostaa vähän halvempi vehje. Ja voi ite rakentaa vaikka pahvi parkin. Puiset obstaakkelit maksaa jostaa ponkesistakii ihan älyyttömästii.
|
|
|
2010-07-22 17:15:23
|
|
mää kavin just eilen ostamassa vapaavalinnasta tech dech sormiskeitin.oon tehnyt itse pahvista ramppeja hauska laji täytyis vaan opetella viä hyppyjä kuten ollie.
muokattu 22.7.2010 17:18 en muistanu kirjottaa kaikkee
|
|
|
2010-08-04 15:15:38
|
|
on paskaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
kokemusta.
|
|
|
2010-08-10 19:41:22
|
|
Kaveril on tollanen ponkesin puinen sormidekki, no kokeilin sitä ja totesin ihan hyvälaatuseks. Kysyin frendilt sen hintaa, ja se sano, et 39e. WTF???!!! Ja se on viel pelkkä pieni dekki!!!Mieluummin törsäisin rahat uuteen micmacin dekkiin ku tommoseen...
|
|
|

Tacky.fi on aukaistu!
 Katso Nolla.net TV
|