N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
Simpel Session 2009
18.01.2009
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 5 kävijää,
joista 0 loganneena
Tacky.fi linkit
06. tammi
Nick Dompierreltä melko kova MagMinute The Skateboard Magin sivuilla.

03. tammi
03. tammi
Potato 2 leffasta jälleen uus pätkä netissä! Jukka ja Poju!

26. joulu
Emerican euro "junnut" Teneriffalla. Katso Video.

25. joulu
Element Europelta on tulossa uutta leffaa syksyllä 2009. Travel Well Teaseri!!! Mukana mm. Madars Apse, Phil Zwijsen, Pirkka Pollari ja Michael Mackrodt.

23. joulu
Zered Bassett, Forrest Kirby ja Brandon Westgate vieraili Etelä-Afrikassa. Zoo York Media sivuilla matskua tourista.

21. joulu
Jose Rojo on siirtynyt Etniesille! Haastattelua ja videoo Etniesin sivuilla.

19. joulu
Israelilainen LUVideomag aloitti toimintansa. Ensimmäisessä jaksossa yhteispätkä Ilkka Järviseltä ja Jani Leivolta.

19. joulu
Silver remix nettivideo Barcelonasta on julkaistu.

18. joulu
Tackyworld järjestää juuri nyt Lakai -kilpailun, jossa voit voittaa DVD box -setin ja kengät.

Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Skatefoorumi
Happyhour sivuilta..
06-04-2008 23:13

joo kaikkien näiden vuosien jälkeen, and this is the way you repay me mfs :D
Voisko joku asiasta viisaampi selittää tän
artikkelin? tai ainakin miten mun faija liittyy tähän?
------------------------------------------
Saturday, February 16, 2008
Slip Knotit ja Ice Cube

Ainii tää skaba oli muinoin,jossa piti tunnistaaSlip Knotit.Yhtään oikeaa vastausta ei tullut, eihän Paukkusta kukaan tunnistanut.Vasemmalta oikealle siis: Jake,Dino ja Linssi.

Palkitaan pipolla nyt kuitenkin tämä vastaus:rad-mike, dro vanhalan isä, celes, järjestyksessä oikealta vasemmalle. Vastaus tuli anonyyminä,joten jos tunnistat oman vastauksesi ni laita mailia info@happyhourskateboards.com . Tattis! Kohta uutta keväthenkistä skabaa sivuille, palkintona tietenkin ''Minkätyyppistä'' dvd.

RE: Happyhour sivuilta..
2008-04-05 10:33:04

lisäks on tossa ehtiny lukea ainakin yhden vanhemman topicin näiltäkin sivuilta mikä oli aika loukkaava liittyen minuun, mun faijaan ja enis faziloviin. Saahan tässä toki omia mielipiteitään sanoa, mutta jossain menee faijojen suhteen raja. Minäkin alan repimään huumoria teiän isukeista ja äideistä niin on kaikilla hauskaa, eikö.
Tosin hyvääkin huumoria oli jossain hangup sivuilla jossa mun faijaa ehdotettiin suomen skeitti-maajoukkueen päävalmentajaks. Täytyykin ottaa asia puheeks.
Se on sit joka aamu puoli viideltä nousu, lenkkarit jalkaan ja metsäpolulle, kenttäaamiainen pitää itse kerätä matkanvarrelta.

jake :
2008-04-05 11:11:34

Moro Lone Skater.

Ei todellakaan mitään henkilökohtasta ainakaan meidän puolelta (HH). Toi kilpailu vastaus kun vain antoi niin hyviä muistoja vanhoista ajoista ja kisoista, joten valitsimme sen.
-Jake
Keep skating!

2008-04-05 17:44:56

juu ei mitään jake tuo häppärin juttu vaikutti ihan hauskalta sen mitä tajusin siitä.Olin kiinnostunu vaan mistä hommasta oli kyse, oisin päässy niihin muistoihin kiinni

En täällä ehdi hirveästi käydä mut on aina "mukava" huomata tälläsiä asioita vahingossa.
2006 vuoden topicceja: Enis ei tule proskateen, ei riittävästi sheikkejä:

perusteam member siihen ytimekkäästi tokaisi:

SAma Salainen IsA!

Se huomas et eniksel on skedeys ja Drollil latka hallus.

Eli Drolli ei saa enaa skedee nyt 100 punner-uuuuuussssssta uhuh perkele poika punnerra tai saat nyrkista.

Muista DRo!(on) Suomen NHL Tulevaisuus on susta kiinni
Perkele seuraava SELAnne hahahahahaahah.

Ja se pistaa eniksen partsilla nukkuu talvet jos ei tuu kesalla tarpeeks fuutagee.

On se Isa Hullu saatan.

Eipa ihme ku pojilla menee niin hyvin.

Tiukka koti kuri on kaikki KAiKEsSa!

Perkule

--------------------------
-----------------

perusteam member, mulla on kotikuri ainakin sen verran kunnossa, ettei tarvitse tulla nolla.net jakelemaan tyhmyyksiä. Ja minkähänlainen koirankoppi teillä mahtaa olla?

2008-04-05 23:13:33

Helvetti, tässäpä yksi syistä MIKSI ruotsalaiset puskee uusia hurjia skeittipaikkoja ympäri ämpäri ruotsinmaata. Meillä suomessa keskitytään tärkeämpiin juttuihin, haukkumaan omiamme!
Tulipa mieleen, että ehkäpä tarvittaisiin enempi skeittifaijoja skeittauksen pariin.

2008-04-06 02:08:07

skeittifaijoja ja mutseja on jokatapaukses liian vähän!
sanonpa vaa kaikkien tiedoks et faijaa vitutti mun skeittaukset. se kielsi multa skeittauksen 2kk ajaks ku meni lätkäpelit vituiks ja lähetti mut kesällä lätkäleirille. Eikä se koskaan ostanu mulle dekkiä, mutsi sen osti. samana kesänä voitin junnumestaruuden vuonna 1996.. sen jälkeen tuli sponsor promo meininkiä ja faija muuttu yhtäkkiä skedeys myönteiseks. Sen jälkeen alko toinen rumba.

Mitä lätkään ja skedeykseen tulee, kun mä skeittaan ajattelen ainoastaan itteeni ja sitä puulevyä jota pyöritän mun jalkojen alla enkä lätkämailaa jolla hakkaan kiekkoa ja ihmisiä. Mulle ne on täysin 2 eri asiaa. Skeittaus on täyttäny mun unelmat moninkertaisesti eikä mun koskaan tarvinnu olla pro.

Toivottavasti jotkut vaikka juniorit ottaa näistä jutuista vaarin ja alkaa tahkoo lautaansa vaan siihen betoniin.

Kurbit kuosiin 2008!

2008-04-06 16:30:21

Kerranki täällä puhutaan asiaa!

Tume :
2008-04-06 23:13:57

No huuuh huuuuuh. Meikän aivot nyrjähti.

eXtremevideo.fi

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google