N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
TURENGIN SKEITTIKISAT
30.08.2008
Jokioisten miniramppikisat (2.yritys)
06.09.2008
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 62 kävijää,
joista 3 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Skatefoorumi
vanhempien viisaat skeittikommentit
25-05-2008 19:18

Elikkä onkos äippä tai isukki heittänyt mitään "fiksuja" kommentteja skeittauksetanne.
Äiti sano kun ostettiin ekaa kompliittia n. vuonna 96:"älä sitte hypi sillä" ja "katos, sehän on kanadan vaahteraa, siitähän tehdään siirappia."
Isä tokaisi kerran mennessäni skedeen:"eks skeittaus lopeteta yleensä 11-vuotiaana?" olin silloin 21.

RE: vanhempien viisaat skeittikommentit
2008-05-04 03:26:40

Meiän mutsi on pari kertaa yrittäny sanoo että lopeta ny, loukkaat pian. Mutta kait se on luovuttanu.

Faija on aina ollu messissä, ei mitää pahaa sanottavaa ikinä.

2008-05-04 08:14:47

joskus ku oon sanonu et meen skedeemään niin iskä sano et mee vessaan. ei paljoo muuta
muokattu 4.5.2008 08:15 kirjotusvirhe

yeti :
2008-05-04 12:03:48

Porukat ei oo mitää kuittaillu mut joskus kouluaikoina liikunnanopettaja joka oli sellanen perus vanha jyyrä totes että harrastaisitte jotai oikeeta liikuntaa ettekä aina vaan pyörittelis niitä lautojanne. Sitten kun kysyttiin että mikä sitten olis sitä "oikeeta liikuntaa" niin vastaus oli että lentopallo koska siinä joutuu kokoajan hyppimään verkolle ja se on niin raskasta.

No joo, eihän skeittaus ehkä mitään "oikeeta liikuntaa" ookkaan mut toi perustelu vähän hymyilytti.

2008-05-04 16:15:18

välil ku meen skedee ne kysyy "meenkö spedee?"

2008-05-04 17:51:42

tee sitte niitä samoja trikkejä mitä nuorempanakin. vähä niinku backside noseblunt 360 revert.

2008-05-04 20:10:32

Ala-asteikäinen kun olin,isä piilotti laudan ullakolle kun en noudattanut kotiintuloaikoja.Muuten olleet aina messissä,kuskanneetkin helvetinmoisia matkoja ja heittäneet rahaa tarvikkeisiin ku itellä ei ollu.

Tuosta koulujen liikuntatunneista vielä...
Itse sain skedetä lukion liikuntatunnit aina kun halusin.Parkki sijaitsi näet urheilukentän sekä tenniskentän välissä.Opettaja oli kyllä kans tuollanen "vanha jyrä" mut se oli tosi ymmärtäväinen mun suhteen ja ties et oon suurinpiirtein ainoa paikkakunnan skedeejä.

2008-05-05 09:12:08

Mun mutsi on aina ollu tosi messis ja ostanu skeittikamoja ihan ilman valituksia ja ihan tukenu harrastusta, mut faabio tuppaa olee vähän semmonen "captain-suomi". "Harrastaisit sinäkin jotain miesten lajia kuten vaikka mäkihyppyä tai lätkää" Pisti vähän hymyilyttää kyllä :D sit joskus vähän harjottelin flippiä pihatiellä niin faija tulee kalja kädes löylyttää siihen vieree et "aina sä pyörittelet tota mutta ethän sä tota ikinä päälle pääse" Nyt se viime viikolla ihan pyys että näytäisin vähän meijän skeittileffaa ni kyl se oli vähän suu auki ja tajus vähän enemmän meininkiä. Siistiä ku se on vähän lopettanu sen suomi fiilistelyn ja tajuu et maailmassa on muutakin ku lätkä, mäkihyppy ja raskaat duunit! :D

2008-05-05 09:43:01

äiskä on ollu ihan ok aina, joskus makso jotain kamoja ja nytki antaa aina välillä massia mut isäpuoli oli aika monta vuotta suhteellisen paskana tosta lajivalinnasta, varsinki ku lopetin jalkapallon skedeyksen takia, vaikka usein meneeki just toisin päin. siitä ei hirveesti tullu kommenttia mut paljon tullu jotain "helvetin kalliita noi varusteet, tommosen pystyy vaikka itte tekemään" ku jotain dekkiä ostanu ym. kenkinäkin kävisi kuulemma yhtä hyvin vaikka tarjoustalon lenkkarit.

Perus "taas on jalat verillä" kommenttia tulee vieläkin, kitinät noista kamoista loppu siinä vaiheessa kun tokasin että mitä sä valitat, ethäns sä ees maksa mitään.

2008-05-05 09:53:21

mitä?

onko olemassa muutaki ku lätkä mäkihyppy ja raskaat työt?

eläs nyt hippi hypi sieltä silmille.

2008-05-05 15:11:51

Äiskä on aina koittanut löytää hyvät puolet vaikka ei välttämättä niin innoissaan ole ollut.
Iskä on just tollanen perus kapteeni suomi ja ei niin tykännyt kai kun lopetin oikeen urheilun (lätkän) skedeyksen takia, löytiin joskus vetoakin että lopetan 2 vuoden sisään mutta hävisihän se :D

Ei sentään, onhan noi sponssannu kamoja vienyt pitkiä matkoja hallille ja muualle, pisteet siitä jos luette tän :D <3

NNL :
2008-05-05 15:17:35

Mutsi aina sanoo et pitää laudal lautailla vähintään 3 vuotta mut mul meni se RIKKI eli nyt on hyvä syy ostaa uus lauta mut isä PORAA *ne on nii kalliita* joten joudun hankkii lautarahat ihan ite.

2008-05-09 23:42:19

itse tekisin töitä???

2008-05-20 20:57:04

Mulla meni dekki rikki, joten pyysin ukilta rahaa ni ukki sano et tuo tänne se niin korjaan sen!

2008-05-20 23:56:07

ei ollu vanhempani, mutta vanhempi oli kuitenkin,:
veljeni vaimo tokaisi kerran skeittaamaan lähtiessäni, että älä rullaa hiekasta, ettei mee laakerit.

tuli tuo melko yllärinä.

2008-05-24 21:26:22

hajosin viwwen replylle hahaha

Hockey Dad Rules!!?

2008-05-24 22:11:24

Eipä ole mulle tulleet koskaan mitään negatiivistä sanomaan, mutta serkun vanhemmat kustansi serkulle marketti laudan, ja siitä meni trukit ihan palasiksi, niin ne osti sille toisen ja sano: " Tämä jos mennee rikki nii et saa toista ennään ikinä!" Serkku lopetti skeittauksen ja alko juomaan ja polttaan tupakkaa vaan vittuillakseen vanhemmilleen.

gmos :
2008-05-25 19:18:16

aina kun on dekki mukana porukoilla käydessä: etkö sä nyt vois kasvaa jo aikuiseksi/eikö toi nyt oo jo vähän lapsellista yms. peruslätinät.

kivakiva, no toisaalta kai ne vähän saakin skitsoo kun on tullu laitettua lumilaudalla käsi jo kerran aika hyvin paskaksi ja olkapää tuppaa lähtemään aina välillä sijoiltaan.. :P

eXtremevideo.fi

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google