N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
Carhart Spektra ensi-ilta Turku
21.11.2008
LIL XMAS SK8BOARDING COMPETITION
29.11.2008
Unelma 7 kilparullalautailutapahtuma
29.11.2008
Simpel Session 2009
18.01.2009
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 55 kävijää,
joista 4 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Oheistoiminta
Hölmöily
15-11-2006 15:07

Ei ei Extremeduusonit juttuja, vaan kännissä hölmöily. Itse sitä tulee aina harrastettua ja siis nolattua itsensä saaden samalla palautetta tai naureskelua myöhemmin.Tai parhaimillaan päiviä kestävää vittumaista epätietoisuutta onko tullu loukattua jotaki pahastiki.
Eli miten käyttäydytte te alkoholin ja/tai huumeiden käytön alaisena, itteä just nyt vituttaa niin kamalasti ku tullu höpötettyä ja vejettyä jotai showta, eli olenko ainoa jolle kouluun meno pääpystyssä on hankalaa sitten maanantaina. Tai muuten kanssa pänppääjien (tai pahimillaa niitten selvien) tapaaminen..?

RE: Hölmöily
2005-08-28 20:17:20

no olin ihan vitun perseestä ässämeissä. niin perseestä kun vaan voi ja vituttaa nyt niin paljon. sori kaikille!
kyllähän sitä joskus muullonkin tainnu tehtyä viakka mikä pässiä mut toi sm tais kuiteskin olla pahin.

susu :
2005-08-28 20:23:08

Parempi juottaa koko porukka känniin niin ei kukaan muista mitä sitä eilen tuli tehtyä.

2005-08-28 20:36:32

On helppoa tosiaa olla jälkiviisas. "Ei ois tarvinu juua ku vissyä". Shambal kyl kans vissii paha jos yleisellä paikalla mokaillu, mulla menee vaa sillai,että showta riittää ja jutut ampuu yli nii että kukaa ei varmana usko. Taisin edellispäivänä valittaa vieroitus oireita ja vinkua pameja.

nimim. Äiti kuoli eilen malariaan jonka valtio siihe tartutti näkkileivän avulla.

2005-08-28 20:59:38

ei mitää tommosii katkeroituneita hard feelings juttuja.ei ole olemassa liian kännistä ihmistä on vaa liian selviä yksilöitä

2005-08-28 21:10:06

siis tuolla kiasmalle lähinnä olin...

2005-08-28 21:21:37

The Great One on maailman kovettama,kuin Kaurismäen lehvasta otettu ,oman tiensä tallaaja joka ei turhia mamoile..? Itse olen vielä niin vähän maailmaa nähnyt siloposki että pienikin töppäys voi pilata fiiwikset tuntemattoman pitkiksi ajoiksi. Htvää joulua.

Ps. Perustetaan addressi sitä Willy Wonkas Chocolate Factoryn paskaa Johnny "Syvä" Deppin tähdittämää uudelleen lämmittelyä vastaan?!?!

2005-08-28 21:51:47

Onhan se ikävää kun aamulla posliinikulhon juttusilla alkaa kertaamaan hämäriä muistikuviaan alastomista tontuista ja karvaisista naisista.

Ei, minulle ei käy usein näin. Olen hiljaista sorttia niin selvänä kuin anti-selvänäkin.

Noh, eihän tässä olla edes vielä lakipykälien määräämissä ikäluokissakaan, joten itsensä nolaamisaikaa on vaikka lampaiden syödä.

Syököön pois.

2005-08-30 22:20:02

Hui vittu, nyt taisi pandoran laatikko avautua, illassa näytti olevan laittomia aineita mukana. Dämmit. Ihmekkös ihmiset kattoo pitkin nenänvartta. Ja JJpää, kiitä onnees et oot hiljane, kiva kuulla mitä kaikkee selittäny esso+kräkki+etanoli-päissään. Huolettaa millaseks pelleilyks menee ens viikko ku porukat lähtee viikoks kotoa, kämppä tyhjänä ja isän 50v pippaloista varmasti jää viinaksia eikä niitä kalliita "shittejäkää" viitti vessasta huuhella...Hrrhhh..

2005-09-13 10:42:29

itse olen humalassa aina hyvinkin hillitty ja hallittu kokonaisuus. nautin humalatilastani selväjärkisenä

gmos :
2005-09-21 22:10:37

Samoilla linjoilla motleyn kanssa.

2005-09-25 18:48:42

minäki yhdyn motleyn kommenttiin..

mut joskus aamulla kyl toivois ettei muista joitain asioita mitä on tullu tehtyä. se vasta vituttaa.

2005-09-28 19:13:44

harvemmin hävettää mikään ku yleensä teen vaa kaikkea aika huvittavaa, en niinkään noloa. Muistan ku Luostolla havahduin siihen että oon yksin mökin katolla klo 3 yöllä lumisateessa ottamassa aurinkoa laskulasit päässä pelkkä kauluspaita päällä.

Toinen oli ku baarissa esittäydyin jollekkin nimellä Ashhadu Elaha Illa Allah Wa As Hadu Muhammadan Rasul Allah ja joku pissis viel nieli sen (lempinimeks ilmotin tuttavallisesti Ash). Olin kuulemma harjotellu sitä koko illan. myöhemmin sammuin vessaan joka oli niin pieni ettei mahu ees istumaan paskalla kunnolla.

2006-10-21 15:33:26

Mua kyl vituttaa mun oma meno kännis. Kännis alkaa tekee aina jotain ihme rikoksia :(

2006-10-22 22:10:03

kesän alussa sairaalaa, toissa kertana löin toisen kaverin huulen auki ja nyt toisen kaverin pään seinään sain itte sen jälkee mustan silmän ja kaverilla poski vähä auki ja mukavan kokonen patti. ei taira olla alkoholi mun juttu

susu :
2006-10-30 19:51:52

sXe go-go!

2006-11-02 12:22:27

en mie häpeä juuri koskaan, nytki kasvatan vitunmoisia homoviiksiä ihan vaan sen takia että kavereila nolottais kulkea mun seurasa.

2006-11-03 23:43:31

Alkoholi tilasta ei vaan voi nauttia, sillon tarttee tehdä jotain. Mielenkiintoisia vaihtoehtoja mm. dxm alkoholin tilalle niin huhhuh.

Itse olen streitti ku bilispöytä...

2006-11-15 15:07:42

Hehee löysin tälläsen youtubesta en kyllä tiiä sopiiko tän otsikon alle mutta onhan toi nyt jo hölmöilyä.

http://www.youtube.com/watch?v=BFK4tKkYe1Q

Lamina.fi
Lamina.fi: Air Zoom Cush  79 euroa

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google