|
|
|
Keskustelu Oheistoiminta
|
|
???
12-11-2006 18:47
|
|
Kävelen kaupungilla kotiini päin, *naps* ja huomaan olevani kotona tekemässä jotain muuta kuten avaavani jääkaappia ja kummastelen mites nyt tässä näin kävi. Enkä todellakaan muista tämän kävelyn ja kotiini saapumisen aijasta mitään :/???
|
|
|
RE: ???
2006-03-31 22:29:57
|
|
Olit hajamielinen, tai sitten sulla on dementia. Saatoit myös olla yksinkertaisesti niin kännissä ettet vaan muista. Tai ehkä joku oli siirtänyt sun jääkaapin sinne kadulle?
Veikkaan että olit vaan ajatuksissasi. Joskus itekin havahtuu kun tursottaa hammasharjalle shampoota.
Kerran muuten kävi omituinen juttu, olin kotona ja äiti käski käydä siirtämässä pyörän pihalta pois kun joku auto oli tulossa pihaan, siinä sitte vetäsin kengät jalkaan ja menin ulos. Kun laitoin kengät jalkaan, tunsin että siellä kengän kärjessä on jotain pehmeää, ajattelin että sukka tai huonosti jäänyt pohjallinen. Sisälle tullessa ja kenkiä riisuessa huomasin, että varpaani oli kokonaan paskassa, samoin kenkä. Meillä on kyllä kaks koiraa, mutta miten koira osaa paskantaa koon 11 kenkään niin, että paska menee aivan kengän kärkeen niin ettei sitä huomaa, eikä ympäristössä ole mitään merkkejä luvattomasta ulostamisesta.
Maailma on kumma paikka.
|
|
|
2006-04-01 12:02:37
|
|
Saattaa olla, mutta uskoni hajamielisyyteen tai dementiaan on kadonnut kun näitä on sattunut viikoittain...
|
|
|
2006-04-01 12:44:13
|
|
Dementiahan on sairaus, ja näin ollen siis ei mikään yhden illan juttu vaan ihan jatkuva. Enemmän vanhoilla, mutta myös nuorillakin esiintyy.
|
|
|
2006-04-01 14:20:18
|
|
No totta on, että unohtelen tavaroita paikkoihin ja etsin niitä sitten löydettyäni juuri sieltä minne olen ne laskenut, vaikka aloitin etsimisen juuri tästä paikasta :-/. Aika sairasta jos ei tiedä missä on kävellyt ja avannut ovet sun muuta...
|
|
|
2006-04-01 15:39:03
|
|
skizofrenia iskeny
|
|
|
2006-04-01 17:09:53
|
|
Joskus tulee kyllä tehtyy kaikkee outoo ajatuksissaan. Itelleni käy sillontällön kaikkii pikkujuttuja. Kerran olin alkamassa ihan tavallisesti syömää ja olin laittamas ketsuppii ruokaan ja yhtäkkiä huomasinkin että tursutinki sitä ketsuppii mun lasii :D. Sit toinen juttu on sellai et joskus on keittäny kahvit ja sitte kaataa ne loput kahvit menee ja alkaa huuhtelee sitä pannuu niin vähän ajan päästä huomaakin keittäneensä kahvit uuestaa :D. Noi kyllä johtuu siitä että joskus vaan aattelee jotai ihan muuta.
|
|
|
2006-04-01 17:11:12
|
|
Mut hei mikmäk89! Mitäs sut on siepannu avaruusoliot!! :0
|
|
|
2006-04-01 18:37:01
|
|
toi avaruusolio juttu on kaikista todennäköisin.
|
|
|
2006-04-01 18:43:03
|
|
Itelläkin tulee aina tuommosia juttuja, ettei joltain pätkältä muista mitään tai muista edes olleensa jossain ollenkaan.. Siis ihan selvinpäin voi käydä niin. Yleensä nuo jutut koskee jotain arkisia juttuja, jotka tekee niin automatisoidusti, ettei kiinnitä niihin enää lainkaan huomiota.
bloof: Koirat käyttävät kengän kärkeen paskantamiseen sellasta pitkävartista suppilo-pursotin yhdistelmää. Ensin ne tietenkin paskoo siihen suppilo-osaan ja sillä pursotin osalla ne tikistää paskan eteenpäin haluamaansa paikkaan. Toinen vaihtoehto on, että sulla on kostonhimoisia sisaruksia.
|
|
|
2006-04-01 18:51:20
|
|
Vähän kaikkea epäilee... ties vaikka olisi ollut jossain tilassa sillä hetkellä (pelastanut maailman) ja samaan aikaan tietämättään... öö jonkinlaista kaksoiselämää..
|
|
|
2006-04-01 18:53:08
|
|
pudottakaa tää topicci, ettei mun mielen tuotokset tule julki... tai jo ne ovat, mutta PUDOTTAKAA!!!
|
|
|
2006-04-01 18:56:32
|
|
enkä kehdannut tehdä tätä www.tiede.fi foorumeille (jostain syyystä..........))
|
|
|
2006-04-01 18:58:02
|
|
SIINÄPÄ EHDOTUS. Nollaan kaikille kotifyysikoille sun muille oma foorumi, onhan skeittauskin fysiikkaa ja siellä voisi pohtia myös näitä kummallisia "mielen juttuja"...?
|
|
|
2006-04-02 15:16:03
|
|
Calico, sinäpä sen sanoit. Paska kenkäni kärjessä ei ollutkaan koiran vaan 18-vuotiaan isosiskoni. Tai sitten koirat käytti suppiloa, pesivät sen ja veivät takas kaappiin. Mistäs tässä enää tietää ku kaikki on niin kehittynyttä että tulee hiki.
|
|
|
2006-04-02 16:28:08
|
|
Mie oon meinannu kaataa maitoo keittoon.
|
|
|
2006-04-03 20:53:38
|
|
Se on kans vitu jännää ku meet nukkumaan ja yö menee niin nopeeta että tuntus että laitat vaan silmät kii ja sit heti kello soi
|
|
|
2006-04-04 12:52:30
|
|
Jos ottais nyt vitun pitkät unet ja heräis kesällä.
Eilen oli kyllä ovela ku tavalliseen tapaan nukuin huoneessani, näin unta et olin jossain vieraassa paikassa ja sit heräsin ku veljen kännykkä soi, olin ihan wtf, missäs vitussa mä oon? Siinä aikani mietittyä tajusin et aah, kotonahan minä.
|
|
|
2006-04-05 18:47:27
|
|
jovain. mahtavia tommoset muistikatkokset. pärähtäny olo kyllä välillä..
entäs déja vu:t?
|
|
|
2006-04-05 21:38:18
|
|
Kaverille kävi kerran aika paha. Se oli ihan normisti ajamas kotii pyörällä kun sitten meni ja ryssi alamäessä ja NAPS!! Nousee ylös tien vierestä ja huomaa että puolisen tuntii kadonnu elämästä. :DD
|
|
|
2006-04-09 09:50:43
|
|
Haha! Mulla on käynyt ihan sama juttu! Kävelen täällä olevalta "skeittiparkilta" (oma skeittipaikkamme Pankakoskella) kotiin päin ja olen ihan ajatuksissani. Sit kun olen jonkun aikaa kävellyt huomaan et olen jo omalla pihallani. Selitys on yksinkertainen: Ajattelet jotain muuta kun kävelemistä. Se on kun jos juna olis elollinen olento niin sehän menis raiteilla eteenpäin ja se vois vaikka nukkua matkalla. Sä olet kai kulkenut saman reitin niin monesti että kulit sitä kun raiteilla, ja et ajatellut kävelemistä yhtään.
|
|
|
2006-04-09 16:47:41
|
|
^^ toi on ihan hyvin selitetty, mutta vähän mietityttää se, et ei muista mitään :/
|
|
|
2006-04-09 17:30:19
|
|
tulin pois kaupankassalta ja rupesin kelaamaan mis mun lompakko on vaikka se oli mun kädessä
|
|
|
2006-04-09 21:08:37
|
|
toi on muuten paha! Mulle on aika usein käyny sillee, et ettii jotai vaik se on jossai kädes tai taskus. Yks kerta etin puhelinta ja oli muutama kaveri siin ja aloin niille huutaa et mis vitus mun puhelin on. Sit ne katto mua vähän aikaa ja sano hei dude se on sun kädes!
|
|
|
2006-04-10 16:00:09
|
|
Maailman vanhin: Ettii kynäänsä vaikka se on korvan takana. :D
|
|
|
2006-04-10 17:10:30
|
|
mäki oon ettiny kenkiä yli 10 min ja kironnu muita siitä et on vieny kengät vaikka ne on ollu kokoajan mun jalassa
|
|
|
2006-04-10 23:21:00
|
|
Hmm, minäkin joskus "hävitin" uimalasini uimahalliin ja pyysin kaveria ettimään niitä mun kanssa. Sepä tietenkin kysyi että millaset lasit ja minä sitten selitin. Sen jälkeen se kaveri kysy että "Ai tuommoset samanlaiset kun sulla on päässä?". Jooh.. Olin nostanu otsalle ne lasit.
Jospa mikmäk89 ajattelitkin niin tavallisia, ettet muista edes sitä?
|
|
|
2006-04-11 17:54:06
|
|
Ei nämä toimet nyt niin rutiineita ole... se siinä ihmetyttää et miten on selvinnyt kaikista ovista sun muista jos on ollut lukossa... vähän kuin teleportilla vaihtais paikkaa :/
|
|
|
2006-04-11 17:55:05
|
|
..ja itseasiassa en puhu nyt itsestäni vaan eräästä kaveristani :)...
|
|
|
2006-04-22 20:01:28
|
|
Ite aina nukkumaanmennessä koitan painaa mieleeni sen hetken ja ajatukset,kun nukahdan.ikinä en oo onnistunu.
|
|
|
2006-04-27 14:45:01
|
|
Itelläkin on pari "kuningasmokausta":
- vahingossa laitoin kännykän pakastimeen, ja unohdin sen sinne 4 tunniksi
- kerran etsin lasini vaikka ne olikin päällä (siis silmillä)
- istuin bussissa, ja katselin vaan vierestä kun mentiin kotini edestä.. mietin "tossa mä asun", mutta ei tietenkään tullut mieleen painaa sitä nappia :)
- aamutohveleissa mennyt kadulle
- mennyt pyörällä töihin, ja päivän loputtua ja avattua vaatekaapin ihmetellyt että "mistä mun pyöräkypärä on tullut?"
Paras kaikista: mennyt skeittiroadtripille mutta unohtanut laudan kotiin, ja huomannut sen vasta 400 kilometrin jälkeen :D
|
|
|
2006-05-02 13:53:57
|
|
Turha sitä on kaikkee tonne nuppiin rekisteröidä. Mitä sitä kaikkia kuoppia ja ojia muistiin laittaa..
|
|
|
2006-05-02 13:54:51
|
|
Tai edes kodin sijaintia. Paremmin pyyhkii, ku ei muista mitään.
|
|
|
2006-05-02 23:28:14
|
|
mulla on käyny monta kertaa kuten mikmäk89:lläki. varsinki ku on väsyny, kävelee bussipysäkiltä kotiinpäin ja kuuntelee mp3:sta ja sitte miettii vaikka et joo huomenna meen sitte skedee et tänään en jaksa.
Noh sitte sitä säpsähtää ku yht'äkkiä "ilmestyy" jo kotipihalle, tuntuu ku ois joku teleportti ollu. Eka ei ees muista matkalta mitään, mutta sitten ku rupee oikeen miettimään niin pikkuhiljaa muistaa kaikkia pikkujuttuja ja sen jälkeen jo koko matkan.
En siis usko et tossa mitään dementiaa on koska mulla ainaki on hyvä muisti. Toi on vaan sitä ku joku homma on niin rutinoitunut (kävelymatka koluun/kotiin) ettei sitä tartte ees aatella niin sitten harhautuu ajattelemaan muita asioita, milloin tuntuu siltä, että ympäristö sumenee ja ilmestyy määränpäähänsä.
|
|
|
2006-05-07 17:57:41
|
|
Mulla taas on semmonen juttu, kun kävelen koulusta kotia semmosta kahensadan metrin matkaa, ni sillon tuntuu että se matka on sitte kestäny semmoset puol tuntii.
siinä ajattelee kaikennäkösiä asioita ja sit huomaa et on kotona ja sit tuntuu et ois niinku kävelly jotai kaks kilomeetriä :S
|
|
|
2006-05-08 09:42:42
|
|
Viime kesänä olin heränny n.12.35 ja ajattelin syödä ja katsoa jonkun leffan ennen rullaamaan lähtemistä. Seuraava muistikuva on se, kun seison rappukäytävässä dekki kainalossa ilman kenkiä, sukkia ja paitaa. No avaimet oli sentään onneksi jääny jalassa olevien farkkujen taskuun.
Sit on ollut tollasta perus kake-jääkaappiin ja voipaketti kädessä huoneeseen juttua.
|
|
|
2006-05-08 19:37:53
|
|
meiltä löyty joskus viitisen sanomalehtee jääkaapista
|
|
|
2006-05-12 19:51:44
|
|
posterestante 76 :
2006-05-02 13:53:57
Turha sitä on kaikkee tonne nuppiin rekisteröidä. Mitä sitä kaikkia kuoppia ja ojia muistiin laittaa.. Tai edes kodin sijaintia. Paremmin pyyhkii, ku ei muista mitään.
-------------------
-----------------------
Tähä
nhän sopisi yksi hyvä aforismi: Jos et välitä pätkääkään siitä, missä olet - et voi eksyä!
|
|
|
2006-05-28 12:40:55
|
|
Ja TAAS maailma hämmensi minut. Olin viime torstaina (helatorstai) aamu 10:ltä skeittaamassa ja huomasin, että yks muija kenet olen jossain nähnyt ennenkin, huomasi minut siellä sitten ja hiljensi kävelyvauhtiaan, pysähtyi! Nooh, minä siinä sitten, että mitä vittua ja jatkoin skeittausta, käännyin yhdessä ditsissä ja aikaa meni noin 10 sekuntia kun päätin katsoa että vieläkö siellä seisoo. EI!! Siitä se keskeltä aukeaa paikkaa oli vaan kadonnut kymmenessä sekunnissa! Ei se olisi ehtinyt edes juosten siitä näkyvistä siinä ajassa!!
No moni ajattelee että ei tossaa mitään, joku auto varmaan poimi sen siitä just.
Rupesin sitten oikein urakalla katselemaan ympärille ja kyllä! 30 sekuntia oli kulunut ja se muija käveli kaukana eräällä kerrostaloalueella, minne sillä olisi mennyt aikaa väh 2 min!! MINNE HÄVISI MUN AIKA! TELEPORTTASKO SE ITTENSÄ!!!
SCREEEEEEEEEEPY!
!
|
|
|
2006-06-02 17:12:34
|
|
Tuli tosta edellisestä mielee, kerra kävelin yhen pellon vieressä jonnekki, katoin et tuol keskellä peltoa on joku kissa sit käänsin pään takas tielle ja se kissa oli siinä. Nous kylmä hiki ja mieleen että mitä vittua.
Jossai akkarissa oli et miten joulupukki saa jaettua kaikki lahjat yhes yös, ni se oli siin lainannu ihmisiltä aikaa ja palauttaa ne joskus takas, esim ku oot töissä tai koulussa ja aika tuntuu matelevan.
|
|
|
2006-06-03 21:17:28
|
|
Joo, olen huomannut, en kyllä enää hirveästi välitä noista.. kai ihan normia :/
|
|
|
2006-07-19 15:23:03
|
|
mulla käy tällasta tosi usein aamusin..pistän herätyksen illalla vaikka 10 pintaan sit herään kolmelta ja mietin et miks vitus en o heränny sit katon kännykkää nii herätys vaihtunu johonki 00:34 enkä muista todellakaa että oisin koskenu koko puhelimeen..myös sellasta käyny et kaveri soittanu ja sit herään ja en muista siitä mitään :D
|
|
|
2006-07-19 15:57:19
|
|
mä oon joskus ettiny joku 10 minuuttia mun toista sukkaa joka on kokoajan ollu mun kädessä
|
|
|
2006-09-06 16:12:24
|
|
no ei se mitään mie voitelin juuston ja aloin syömään sitä puolessa välissä huomasin ett :¨mitä vittua? miks mun leipä on vielä koko naisena tossa lautasella¨ ja en muistamitään koko juuston syömis hetkestä!
|
|
|
2006-09-08 23:53:12
|
|
mää joskus kun oon kusel nii en muista vedinkö vessan vai en? siin miettii hetken.
sit kans noi mis mun jotai on? jutut on kans aika hauskoi, kerran ettisin kaukosäädintä ja sehän oli minun kädessäni.
|
|
|
2006-11-12 18:47:35
|
|
Mul on kans semmonen fiilis ko lähen kotoo, et sammutiksmä kaikki valot? Otiksmä silitys raudan pois päältä ja ei sitä tietenkää jaksa lähtee tsekkaa.
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|