|
|
|
Keskustelu Oheistoiminta
|
|
"entiset" skeittarit
30-09-2008 11:36
|
|
siis, tiedättekö sellaiset tyypit jotka olivat parhaimpia skeittausystävienne? aina kesäisin he olivat messissä mukavilla spoteilla yötä myöten. Oli hauskaa ja kaikki oli loistavaaa. Elämä ja skeittaus oli mukavaa. Sitten yhtäkkiä, ei kaveria/kavereita enää vaan löytynyt, taikka saanut mitenkään skedeen. Ja tekosyyt oli värikkäät(nyt puhun omasta kokemuksesta): "mä meen pelaan frisbee-golffia", "mä meen noitten kaa siiderille", "mä meen pelaan pokeria". mutta aina heille soitetun puhelun loppupuolella kuulet nämä ihanat sanat:"mutta tota, joku toinen päivä? mä soittelen sitten" kuuliko näistä tyypeistä enää ikinä ellet itse soita taas jälkeen päin...et. jos ketään enää oikeasti kiinnostaa tämä laji niin silloin sitä toisaan jätetään ties mitkä kuviokellunnat ja paskat sikseen ja lähetään sessoioille.... sylettää että jotkut vieläpä kutsuvat itseään skeittareiksi, vaikka miehiä ei olla nähty laudan päällä vuoteen.
Kertokaapa omia kokemuksianne?
|
|
|
RE: "entiset" skeittarit
2006-11-08 20:08:33
|
|
Joo mulla on ainaki yks samanlainen tapaus... kaveri ennen skeittaili aika kivasti ja aina meni meidän ghettoparkilla monet monet tunnit kesäpäivinä aamusta iltaan. nyt siitä tuli mopokortin myötä nii megauber-mies että ei sitä enää skeittaus kiinnosta. :D se vaan juopi kaikenmaailman fruittareiden kanssa ja on h4rdc0r3-d00d.
onhan noita "entisiä" skeittaajia.
|
|
|
2006-11-08 20:46:25
|
|
Mulla oli montakin kaverii 2 kaveria oli aika useesti mun kaa parkilla.Ja siellä oli kiva sitten ne molemmat vaihto niin älyttömään lajiin ku pleidaukseen(kova p :D:D)Toisen näin viime vuonna toista en oo nähny varmaan 4 vuoteen.Ne vaan hävis.Sitten oli yks joka teki ihan hervottoman korkeita heelflippejä.Sit sitä ei vaan näkyny skedeemässä.
|
|
|
2006-11-08 21:07:36
|
|
mulla oli ylä-asteen kasiluokalla vitusti kavereita jotka skedes. ysille silloin aikoinani päästessäni oli yli puolet frendeistä kadonnu, niitä ei ees näkyny koskaan. Syytän tästä lukioo, 5 seittemästä lopetti ku meni lukioon eikä ollu aikaa enää rulliin. todennäkösesti toi oli kyllä tekosyy mut silti oon lukiolle vihanen...
Seuraavana vuonna ku ite siirryin kauppikseen niin yks luokkakaveri lopetti ku ei enään kiinnostanu ja pari muuta lopetti mennessään lukioon!
Nyt vanhoista samalta kylältä/kunnalta olevista frendeistä enään yks rullaa säännöllisesti ja pari joskus. aikasemmin meit oli yli kymmene. surullista.
Mutta kauppiksessa on kyllä sitte muutama kaveri joka rullailee joten ei hätä nyt kovin valtava ole.
|
|
|
2006-11-09 01:57:05
|
|
kamulla katkes kingpin ja ei jaksanu vaihtaa uutta, enne sitä rullattiin aamusta iltaan
|
|
|
2006-11-09 18:10:37
|
|
ei sitä väkisin piä.
|
|
|
2006-11-09 19:41:15
|
|
Kuulostaa surullisen tutulta.
Yläasteen alussa oli vielä sellanen kunnon porukka, mutta siitä eteenpäin on porukka vaan pienentyny ja pienentyny. Tällä hetkellä se porukka olen minä ja pari harvemmin skeittaavaa kaveria.
Syitä monelle lopettamiseen on ollu just tyypilliset mopon tunaaminen ja ryyppääminen. Onpa eräs kaveri lopettanu huhujen mukaan jopa pilven polttamisen takia, mutta tiiä sitten. Sitten on myös nää perus tyttöystävä, vaativa opiskelupaikka ja työ, jotka nyt on melkeimpä ymmärrettäviä.
Darkman:
"
mulla oli ylä-asteen kasiluokalla vitusti kavereita jotka skedes. ysille silloin aikoinani päästessäni oli yli puolet frendeistä kadonnu, niitä ei ees näkyny koskaan. Syytän tästä lukioo, 5 seittemästä lopetti ku meni lukioon eikä ollu aikaa enää rulliin. todennäkösesti toi oli kyllä tekosyy mut silti oon lukiolle vihanen..."
Siitä porukasta joka meillä täälä oli, niin minä olin ainoa, joka meni lukioon ja olen siellä edelleen ja olen ainoa siitä porukasta, kuka skeittaa edelleen. Eli en menisi syyttämään lukiota, sillä ei se nyt niin vaativa paikka ole, että skeittaus tulisi lopettaa. Ite kerkeen skedee joka päivä jos vaan huvittaa.
|
|
|
2006-11-09 21:10:36
|
|
niin, kuten kirjotinki tossa niin toi lukio oli todennäkösesti vaan tekosyy siihe et ei jaksa rullii mut vitutti silti sillon aika paljo = P
|
|
|
2006-11-11 19:22:23
|
|
Just nää mopon tuunaukset. Sitte tuli rullaamaan
kerran ku lähti kortti pois, mut heti taas virittämään ku kortin sai, eikä oo parkilla näkyny. Ja osa lopettaa ku ei huvita
|
|
|
2006-11-12 16:00:57
|
|
Hughez, mulla itseasiassa kävi samoin, eli yks kaveri tosiaankin LOPETTI SKEDEEMISEN VITTU PILVEN POLTON TAKIA!!!!!!!! tässä vaiheessa alkoi pännimään silleen aikuisten oikeesti.. ja ykskin jannu jotenkin juuttui naiseensa kiinni, se pääsi skedeen jokskin 30minuutiks JOS sen nainen JAKSOI lähtee messiin... huhuh, millaista toimintaa..
|
|
|
2006-11-12 17:56:12
|
|
2 lopettanu pajarin takia, 1 bisneksien takia, 4 sen takia et olivat liian paskoja... ohan noita mut mikäs siinä jos keksii kivempaa tekemistä. itellään tulee siinä parin päivän jälkeen ainakin ihan pakko päästä laudan päälle kruisaa ja ollaa flätillä ees
|
|
|
2006-11-13 02:27:50
|
|
miiska kirjoitti:
------------------
-------------
siis, tiedättekö sellaiset tyypit jotka olivat parhaimpia skeittausystävienne? aina kesäisin he olivat messissä mukavilla spoteilla yötä myöten. Oli hauskaa ja kaikki oli loistavaaa. Elämä ja skeittaus oli mukavaa. Sitten yhtäkkiä, ei kaveria/kavereita enää vaan löytynyt, taikka saanut mitenkään skedeen. Ja tekosyyt oli värikkäät(nyt puhun omasta kokemuksesta): "mä meen pelaan frisbee-golffia", "mä meen noitten kaa siiderille", "mä meen pelaan pokeria". mutta aina heille soitetun puhelun loppupuolella kuulet nämä ihanat sanat:"mutta tota, joku toinen päivä? mä soittelen sitten" kuuliko näistä tyypeistä enää ikinä ellet itse soita taas jälkeen päin...et. jos ketään enää oikeasti kiinnostaa tämä laji niin silloin sitä toisaan jätetään ties mitkä kuviokellunnat ja paskat sikseen ja lähetään sessoioille.... sylettää että jotkut vieläpä kutsuvat itseään skeittareiksi, vaikka miehiä ei olla nähty laudan päällä vuoteen.
öö tota. mä en oo edes seisonut laudan päällä pariin-kolmeen vuoteen. mä kuitenkin en menis vetämään mitään kovin hätäisiä johtopäätöksiä tosta. johtunee ehkä siitä, että meikä on skedenny enemmän tai vähemmän 12-vuotiaasta asti. mä oon ite nähny sen, ku ei ollu mitään halleja puhumattakaan mistään mineistä tahi edes hyppyrampeista saati että oltais edes olliesta kuultu. toinen syy johtuu yksinkertaisesti siitä, että elämässä on niin hiton monta muutakin asiaa kuin pelkkä skedeys. siinä vaiheessa ku ite oot vetäny päälle parisenkymmentä vuotta, mestat alkaa olla paskoina ja olo on päivä päivältä jäykempi; sieltä sängystä on ihan oikeasti välillä vaikea nousta, sä rupeat hidastamaan tahtias.
kolmas ja yks suurimmista syistä on se, että suuri osa teistä nuoremmista ei oo käyny läpi sitä paskaa mitä me vanhemmat ollaan käyty läpi. te ootte saanut kaiken tarjottimella mikä on ihan ok, ei siinä mitään. te ette välillä vaan osaa mennä tilanteen mukaan, antaa sitä aikaa ja kunnioitusta, mitä ite on vastaavissa tilanteissa antanut taas vanhemmilleen. ei mua ainakaan huvita lähteä enää mihinkään minisessareihin sneikkaamaan sikana saati että mua huvittaa odotella siinä hyllyllä että pääsis johonkin rakoon vetämään ne omat feivörit ja muut temput mihin vielä taipuu. sekään ei huvita, mitä on tullut tehtyä paljon, että dropataan pokkana ja jos joku kääpiö tulee päin, niin voi voi. ton jälkeen tosin tilaa ja aikaa on tullut yleensä aika iisisti. muutenkaan ei huvita kuunnella jonkun rääpäleen vittuilua kun ei niitä voi enää lyömäänkään ruveta. tolla vikalla rupeaa olemaan suurta merkitystä siinä vaiheessa kun sun omat kamut hiljalleen jää pois kuvioista ja yht'äkkiä sä huomaat olevas joku seniori teinien seassa.
te spekuloitte siitä, että jengi on lopettanu sen ja sen takia. mä oon toisaalta vuosien varrella nähnyt oikeasti kovia pitkän linjan skedeejiä lopettavan ties minkä tahansa syyn takia. voitte olla varmoja siitä että ne haaveilee useammin kuin tajuattekaan siitä, että pääsis dekin päälle sumuttamaan.
takas alkuun: vaikka mä en nyt sattuneesta syystä ole edes seisonut laudan päällä vähään aikaan, mä tiedän että joku päivä mä taas lähden jynssäämään mestoja ja varmasti ihan fiiliksissä. mä oon kuitenkin päättänyt että mä skedeen vielä silloin kun olen 40. kakskybäsenä mä päätin että mä skedeen edelleen ku mä oon kolkyt jne. mä katon sitte nelikybäsenä että vieläkö viiskybäsenä jaksais. edelleenkin, mä kehtaan kutsua itseäni skedeejäksi ja ainakin mun mielestä mulla on tarpeeks kilsoja, mustelmia ja muita venttejä takana jotta mä voin tehdä niin.
nelikybäsenä mä voisin vihdoinkin opetella sen flipin.
|
|
|
2006-11-13 10:31:19
|
|
Et sä nilkki opi sitä flippiä, kun sulla on thunderit alla! ;)
|
|
|
2006-11-13 11:24:55
|
|
alter ego: "te spekuloitte siitä, että jengi on lopettanu sen ja sen takia. mä oon toisaalta vuosien varrella nähnyt oikeasti kovia pitkän linjan skedeejiä lopettavan ties minkä tahansa syyn takia. voitte olla varmoja siitä että ne haaveilee useammin kuin tajuattekaan siitä, että pääsis dekin päälle sumuttamaan."
onko nää tyypit lopettanu jonku vamman/työn/muun elämälle tarpeellisen asian takia? tottakai tajuan että mitä vanhempi, sitä vähemmän pääsee skedeen työn, perheen, vammojen ja ties minkä takia..
mulla oli tässä topikissa vaan pointtina sellaiset henkilöt jotka tulee joko känni/paja-päissään kertomaan miten siistiä oli joskus skedetä tai 23. heille soitetun puhelun jälkeen sanoo "mutta mennään joskus, mä soittelen sulle" mutta eivät ikinä soitakkaan...
kyse on siis aikaansaamattomista ja paskaa jauhavista kusi-aivoista.
|
|
|
2006-11-14 15:24:55
|
|
etniset skeittaajat on yleensä paljon rennompia.
|
|
|
2006-11-15 23:29:47
|
|
"etniset skeittaajat" =D hehhee
Onhan noita jätkiä kylä pullollaan jotka ei vaan tosiaanka saa aikaseks lähtee skeittaan syystä tai toisesta. Sitte muutaman oluen jälkeen baarissa ne rupee kertoon kuinka olis siistiä lähtee puskeen taas, ja sitte eivät kuitenkaan koskaan lähe.
Ehkä sitten joskus... ehkä.
|
|
|
2006-11-16 08:58:15
|
|
ja oli viel yks aika hyvä skeitari mut sit silt meni trukki paskaks aikä jaksan uuutta ostaa sitten vaihto bmx:äilyyn
|
|
|
2006-11-17 14:08:29
|
|
no vitsit... Tällä paikkakunnalla missä asun oli jotain neljä vuotta sitten ihan sairaan paljon hyviä skedeejiä ja moni alotteli lajia ja itekin olin vasta siinä alotteluvaiheessa... Oli aina jotain kymmenen jätkää jossain vaneritehtaan pihassa rullaamassa ja yömyöhään skedettiin ja hauskaa oli... Jokkut oli siis ihan oikeesti ihan törkeen hyviä skedeen, veti jotain bs smithejä hänkkiin joita ite viriteltiin... Kunta ei suostunut rakentaan skedeparkkia vaikka siihen aikaan ois ollut kysyntää enemmän kun tarpeeks... Joten rakennettiin ite omat parkit ja kurbit ja reilit ja skedettiin niitä kesät ja talvet... Tlavella skedettiin semmosessa metri x metri katoksessa ja joka päivä kun siä oli vähänkin kuivaa niin kaikki sinne vetään jotain skatee flätillä... mm. täällä nickillä punkkiviidakko oleva skedeejä oli tässä mukana, mutta sitten se muutti perkele tampereelle eikä päässyt niin usein tänne skedeen... No, tähän mennessä melko moni oli jo ruvennut hiisaamaan skeeintoaan ja yleisimpänä syynä oli vain se että oli ostanut jonkun perkeleen mopon ja ajo sillä päivät pitkät eikä ikinä tullut skedeen... Sit n. vuoden päästä oli enää minä ja yks pete jotka skedes tässä kunnassa, mutta petenkin skedeys kaatu siihen kun sillä hajos kengät eikä se jaksanu mennä ostaan uusia... Yritin tarjota sille omia kenkiäni, mutta ei sitä enää kiinnostanu, ihmettelin sitä kyllä erittäin suuresti, ite kummiskin jatkoin skedeystä ja aina kun pääsin niin menin tampereelle kaverien luo skedeen... Ei siinä mitään, ei tampereelle ole kallista mennä, junalla pääsee, mutta onhan se nyt helvetti inhottavaa mennä aina jonnekkin 30kilsan päähän jotta sais kavereita sessareille... Omalla paikkakunnalla ei oo enää ketään joka skedee... Tietäisin kyllä jos olisi joku, koska kunta on niin pieni että kaikki tuntee toisensa... Tästä johtuen käyn usein yksin rullailemassa paikallisilla spoteilla, mutta kamoja ei sinne enää oikein voi jättää niinkuin ennen koska ne entiset skedeejät jotka on innostunut vaan jostain mopoista tulee ja paskoo ne aivan omista syistään... Pari kertaa ne on tullut sessareillekkin säätään ja kerran pasko ihan ok:n reilin josta sitten käymässä ollut serkkupoika innostu vittuileen niille aiheesta ja näin... Eikä syytä ole olemassakaan miksi ne niitä paskoo, kunhan huviksensa pistää paskaks ne ja sitten haukkuu jossian yleisillä paikoilla skeittarihomoks... No, on nekin kuullu aika useesti kyllä kunniansa´, ei siinä mitään... Vähän ärsyttää vaan tommoset.. Eka ollaan ihan liekeissä rullauksesta ja sit vähän ajan päästä haistatetaan ´pitkät koko hommalle.. sekoo pää
|
|
|
2006-11-17 16:32:40
|
|
Se on kyllä surullista, kun oikeesti hyvät skeittaajat lopettaa kesken kaiken. Pari tällästä kaveria tunnen. Toinen veti haardit kaikista stäänsseistä ja flippi bäkki teilin mihin tahansa curbiin ja ledgeenkin, ja tyyli oli lähes täydellinen. Kuitenkin tosi hyvä tyyppi edelleen, eikä se minkään erityisen syyn takia lopettanut, vaan sen skeittaus hiipu silleen vähitellen. Viime kesänä spottasin kerran sen rullimassakin, ja enkä yhtään ihmettelis jos se kaveri vielä innostuis kunnolla skeittaa ja uskon että näin vielä käykin.
Toinen kaveri oli myös lahjakas skedeemään. Omaperäisiä ja teknisiä temppuja ja tyylillä. SM-skedessäkin pärjäs yhtenä vuonna hyvin kuten myös tuo yllä mainittu kaveri. Tää kaveri alko sitten ryyppäämään ja riutumaan ehkä vähän liikaa ja siinä sitten hiipui skedeys ja tatsikin hieman. Kuitenkin käy skedeemässä silloin tällöin, mutta ei siinä enään oo sitä samaa fiilistä.
Sitten oli viel yks kaveri johon en pahemmin enään yhteydessä ole ollut. Ikäluokassaan se kaveri oli pari kolme vuotta taakse päin ihan omalla tasollaan. Uusia trikkejä se saatto oppii ekalla yrityksellä. Lopetti, koska polvessa jotain vikaa eikä se kestäny skedeystä. Oli joskus satuttanut sen polven skedetessä ja polvituen kanssa aina joutu skeittaamaa.
|
|
|
2006-11-22 19:05:42
|
|
vittuku jaksais kiristää pultit..... muuten kyllä menisin rullaa
|
|
|
2006-11-23 11:52:19
|
|
Joo no täytyy myöntää että olin ite joku reilu 4 vuotta lähes täysin skeittaamatta. En ois pari vuotta sitte uskonu että alan ees rullaan enää. Keväällä alotin uudestaan ja oon siitä lähtien melkeen joka päivä rullannu, enkä aio lopettaa enää. Varmaan piti hakea sitä omaa juttua vähän aikaa ja nyt into on palannu ja rullaus tuntuu paremmalta ku koskaan. Tuntuu ihan vitun pahalta hukkaan heitetyt vuodet.
|
|
|
2006-11-25 19:53:41
|
|
Tunnen yhen kaverin joka skedes ku oltiin vielä samalla luokalla ala-asteella.Sit ku mentiin ylä-asteelle jouduttiin eri kouluihin.Kahteen vuoteen en ollu yhteydessä siihen kaveriin ja ku viimein juteltiin,kysyin et mitenkäs skeittaus?No ei se kuulemma enää skeittaa koska kyllästy ku ei osaa temppuja.Se alko harrastamaan juoksua,ei siinä mitään se on hyvä siinä.
Ite oon viis vuotta skeitannu enkä osaa paljoo ollieta enemmän,eikä kyllästytä yhtään.
|
|
|
2006-11-25 20:04:44
|
|
Ei se jatkaminen oo siitä kiinni, että osaako temppuja. Oon mäki niin monen hyvän skeittaajan nähny lopettavan.
Oli kyl hauska kerran ku kysyin kaverilta, että vieläkö jatkat skeittaamista, ni vastas tosissaan: Kyllä mä varmaan ens kesän, mut sit varmaan lopetan.
|
|
|
2006-11-25 21:08:20
|
|
hei samiT, ku on alla thunderit, nii ei tarvi opetella flippiä ku se lähtee iha itestään.
jos ei onnaa, voi vetää aina jallua. sillä saa flipattua ainakin oman pään.
|
|
|
2006-11-26 15:42:51
|
|
...syvä syyllisyyden tunne...
|
|
|
2006-11-29 16:42:06
|
|
väki vähenee ja selitykset kasvaa.
|
|
|
2006-11-29 20:13:49
|
|
jengi skeittaa taas
|
|
|
2006-11-30 11:20:18
|
|
Vittu köyhiä syitä lopettaa.. tai miten vaan tykkää, vitut meikää liikuta jos joku lopettaa jonkun muijan, viinan tai siis mitä vittuu: pilven takia. Naurattaa kyl, mun muija sais haistaa paskat jos muka vähenis skedeys, sillon ku dokaa ni voi skeitatakkin ja paja vaan parantaa suoritusta. Huh mitä porukkaa!
|
|
|
2006-12-01 16:04:28
|
|
voi niitä aikoja ku oli vielä paljon porukkaa rullaamassa... aamusta iltaan. illalla vaa sovittiin monelta aamulla lähetään rullaa..
inflaatio on vaan tapahtunu jo aikoja sitten..
vois itekki lähtä armeijaan, lopettaa pilven polton ja alkaa golffaamaa kesäsin..
No turha sitä on valittaa, se on vaan työ raahata itsensä rullaamaan ku saa yksikseen säätää.. joskus oli asiat toisin ku jokapäivä joku kyseli rullaamaa
|
|
|
2006-12-01 19:17:30
|
|
Nyt oon viime päivinä törmäilly vanhoihin kavereihin/tuttuihin joiden kanssa joskus oon skeitannu. Kommentit on melko huvittavia ollu esim kun on kaupassa tullut kaveri vastaan ja dekki on ollut repussa kiinni: "Mitä?! Skeittaaks sä muka vieläki?!"
|
|
|
2006-12-06 10:43:30
|
|
Taukoja välillä. Ei vaan yksinkertasesti huvita lähtee rullaa.Aina se into sieltä sit taas tulee.
|
|
|
2006-12-19 08:08:42
|
|
hallineekerille kyllä pitää heittää propsit ku jätkä alotti vielä noinki pitkän tauon jälkeen.kyllä monesti kelattiin että vitsi jätkä pitäs saaha skeittaamaan taas joskus vuosia takaperin mutta kai maailmassa on vielä toivoa ku jätkäki alko taas puskeen :)
itelläki meni 05-vuosi vähän lööböillen,ei oikeen tullu jostaki syystä skeitattua niin paljon ku ois pitäny.talvi ja vuodenvaihde oli aika masentavaa ku piti jossain parkkihallissa puskea mutta sitten ku muutti tänne etelään niin on taas skeittaus alkanu maistuun ja nuoruusvuosien menetetty tatsiki jopa alkanu palautuun mutta huomaa ettei oo paikat enää entisensä ku molemmat nilkat taittunu tänä kesänä mutta silti pitä päässä puskemaan vaikka oliki skeittauksellisesti rajottunu väliaikasesti.
kyllä se jaken heittämä kommentti että miksi se skeittaa vielä pitää aika hyvin paikkansa,skeittaus on syöpä meikänki veressä eikä lähe niin vaan pois!
ettei mee ihan offtopiciksi niin itelläki on kokemusta feidanneista kavereista.niskalan antti(jos luet tään niin takas skeittaan hop,hop!)jätkä jolla ois ollu niin paljon potentiaalia skeittauksessa ku ois vaan jaksanu mutta sitten motocrossi vei miehen,videohuoneelta voi bush-timeline topicista ladata meidän leffan ja tarkastaa antin pätkän ja miettiä vaan mitä se nyt vetäis jos ois jaksanu skeitata ku nuoki matskut on nyt jotain 2vuotta vanhoja ainaki...keep on pushing til´ infinity!
Tulipa pitkä postaus,typoki varmasti kohillaan.
|
|
|
2006-12-19 11:24:03
|
|
jamo.
|
|
|
2006-12-19 20:28:22
|
|
Kuulostaa hullulta jos alkoholin tai pilven takia lopettanu skeittaamisen, mutta tuskin sentään noiden käytön takia.
Ihmiset lopettaa skeittauksen, koska jossain vaiheessa ei enää kehity jos skeittaa kerran viikossa. Juomisessa on paljon helpompi "kehittyä" kuin skeittauksessa.
|
|
|
2006-12-20 21:08:33
|
|
"Kuulostaa hullulta jos alkoholin tai pilven takia lopettanu skeittaamisen, mutta tuskin sentään noiden käytön takia."
Pari kaveriani on lopettanu juuri pilven takia, mutta sen lisäksi syynä oli ilmeisesti elämäänsä vittuuntuminen ja laiskuus.
|
|
|
2006-12-21 09:34:10
|
|
vielä kummallisempaa on jos lopettaa hevimusiikin ja animehihhuleitten takia skeittauksen....
|
|
|
2006-12-21 16:46:54
|
|
en voi skedee, kun tulee mustissa vaatteissa niin kuuma ja heviletti tulee eteen :)
|
|
|
2006-12-22 09:29:11
|
|
ei voi skedee ku pitää vahaa nolla.nettii ja pistää tänne kerta kerralta turhempia viestejä :I
|
|
|
2006-12-23 00:36:30
|
|
Skeittaus on pidemmä päälle vailla arvostusta,likaista ja epäkiitollista hommaa. Jos skeittausmotiiveihin lukeutuu se että skeittamalla saisi jotain (Esim arvostusta,kunnioitusta) tai olisi jotain niin ennemmin tai myöhemmin ihminen helposti alkaa punnitsemaan vaihtoehtoja ja lopettaa harrastuksen.
Skeittaukseen
on olemassa vähemmän itsekkäät syyt. Lisäksi skeitata voi ihan vaan skeittaamisen takia. Siihen ei monessa urheilulaijissa löydy aineksia!
|
|
|
2006-12-24 12:53:30
|
|
Todellaki tulee ikävä niit aikoja ku lähettiin päivällä rullaa ja oltiin iltamyöhään asti.. <3
|
|
|
2007-03-25 13:09:26
|
|
tuntuu ku joskus ala/yläasteella kaikki skeittas, oli muutama aika hyväkin. aika monet lopetti pilven polttoon, jotkut sitten menestyivät lukiossa niin hyvin, etteivät "kehdanneet" skedee. no heikot sortuu elon tiellä.
|
|
|
2007-03-26 18:08:43
|
|
No on sitä tullut skeitattua milloin kenenkin kanssa, muttajoo. Saman tyypin kanssa skedeen edelleen, jonka kanssa aloitinkin.
taino pikkuveljen kanssa "aloitettiin" joskus kun se täytti 6 tai 7 tms. ja sai random laudan synttärilahjaksi. Kyllähän sillä rullaamaan opittiin. Sittemmin sekin lopettanut prkl.
|
|
|
2007-03-27 21:29:23
|
|
Itselläni meni homma sellaiseksi, että rupesin ns. "sivistymään" samanaikaisesti kun skeittaus ei innostanut. Eli panostin kaiken ajan opiskeluun. Sitten sitä ei tullut skeitattua ja nyt harmittaa kun, ikään kuin, heitti pari vuotta hukkaan. Mutta ei sitä väkisinkään kannata skeitata. Nyt on hauska skeitata vaikka ei samalla lailla riitä energia koko päivän pitusiin sessareihin.
(nyt kyllä kuulostaa vähän liikaa joltain vanhalta partavaarilta...)
|
|
|
2007-04-05 10:50:52
|
|
duzz : RE: "entiset" skeittarit
2006-12-24 12:53:30
Todellaki tulee ikävä niit aikoja ku lähettiin päivällä rullaa ja oltiin iltamyöhään asti.. <3
Älä viitti. Tosiaan tulee.
Itellä oli kanssa tässä 3v tauko mutta nyt tänä keväänä innostus iski taas kovempana kuin koskaan ja alotin taas rullaamisen. Onneks se perus kaveriporukka jonka kanssa rullasin jo vuosia sitten, tietysti helvetin moni muista vanhoista skeittiporukoista on lopettanu.
|
|
|
2007-04-07 14:14:06
|
|
no duuni on sellanen vittumainen juttu mutta yritän silti rullaa mahollisimman paljon!! mutta ei sitä aina kerkee!!
|
|
|
2007-04-07 17:28:56
|
|
Kyllähän noita tuttuja ja puolituttuja on vaikka kuinka paljon, jotka rullasivat vielä 90-luvun alkupuolella, mutta pieni osa niistä enään jatkaa.
Se on tosiaankin kummallista, miten joillakin se kipinä vain sammuu sitten. Noita todella hyviäkin rullaajia tulee muutama mieleen, jotka lopettivat kuin seinään lukion alussa. Itelläkin ollut jopa vuosien taukoja, mutta sitten aina lähtenyt kevään tuoksuun uudelleen potkimaan. Ainoastaan toi tatsin katoaminen on se, joka vähän vituttaa, jos on ollut pitkä tauko, mutta silti sitä vaan lähtee uudelleen.
Toisaalta mulla on yksi hyvä kaveri, joka on lähemmäs kolmekymppinen ja skedennyt kohta kaksikymmentä vuotta ja kyllä sitä aina vaan kiinnostaa lähteä rullaamaan, jos nyt töiltä ja parisuhteeltaan ja sukulaisvierailuiltaan kerkee:) Ei se ole edes mikään hyvä skedee, ollien ja joitain shovetteja ja manuaaleja pistelee, mutta ei se näytä liikuttavan. Kyllä se välillä saa joltain junnuilta kuulla taidoistaan, mutta yleensä se vastaa, että ei mulla mitään tavoitteita ole. Päästelen tässä vähän höyryjä pois. Loistava asenne.
|
|
|
2007-04-07 17:31:01
|
|
Ja vielä, kuten vauhti tossa totesi, duuni on sellanen huonoasia siinä mielessä, että se kuluttaa aika huolella voimat. Vertailuksi voisi sanoa esimerkiksi pitkä vapaat kesällä, jolloin jaksaa skeittaa kokopäivän, mutta duuniaikana tunti kaksi ja on ihan kuitti.
|
|
|
2007-04-08 13:42:47
|
|
Kaikennäkösii tekösyitä on lopettamiseen kavereilla ollu.
Toisilla on "muita juttuja", toisilla menee rahat matkoihin tai ei muka ole aikaa ja rahaa. Jos rahaa menee esim. niihin matkoihin monta kertaa kesässä/talvessa, niin onko se uus dekki tai trukit niin kova investointi?!
Sit tulee nää autot, mopot, lumilautailu, tietokonepelit ja muut paskat. Itse teen skedeyksen lisäks paljon muutakin, mutta huomattavan paljon siihen rullaukseen vapaa-aikaa menee.
Sit noi selittelyt, et "Meen pelaa kaverin kaa fudista. Ehkä joku toinen kerta." Millon se kerta sit tulee, kun ne "entiset" kaverit lähtee rullaamaan? Kai ne tuntee ittensä niin ulkopuolisiks, kun ei rullailu tauon jälkeen enää sujukaan. Sitten se kiinnostus lopahtaa...
"Entiset" skedekaverit voi kuitenki olla vielä kavereita, et en mä niitä vieroksu, vaikka ne oiski lopettanu. En vaan haluu mitään selittelyjä, vaan ihan suoran vastauksen.
|
|
|
2007-04-08 13:45:56
|
|
Joo ja enkä kyllä likan tai jonku koulun takia lopettas. Tuntuu aika naurettavilta noi jutut. Pilven polton takia lopetti skedeyksen? :) huh huh.
|
|
|
2007-04-10 00:46:53
|
|
Kyllä se niin on, että kerran skeittari, aina skeittari. Skeittaus on, kun syöpä mun sisällä, en mä siitä eroon pääse vaikka haluaisin ja useasti oon löytänyt itteni skeittaamasta, vaikka nilkka on ollut tuhannen rikki, niin on pitänyt mennä enemmän itteesä rikkoo. Skate fast, die young, never forget !!! :D
|
|
|
2007-04-10 14:31:06
|
|
Olipahan naurettavimpia syitä lopettamiseen :D Ryyppääminen, tyttöystävä, pössyttelyt ja muut... Ton takiahan just pitää skedetä! Viinaa naisia ja huumeita. Vittu rokkielämää! Skedeys pelasti mut raittiudelta ;)
|
|
|
2007-04-10 15:33:29
|
|
skedeys pelasti mut itseasias viinalta
|
|
|
2007-04-10 18:00:26
|
|
"vittu rokkielämää" -saa kaikessa naiviudessaa hymyn huulille :)
Mielestäni kaikkein paras syy lopettamiselle on ettei enää kiinnosta. Jos siitä tulee pakkopullaa niin mikä ettei, lopeta ihmeessä. Itse aion ainakin heti lopettaa kun kiinnostus vaihtuu. Kyllä sitä vähän harmittaa kun ei ketää oikeen enään saa rullimaan kun käydään salilla vähän pumppailemas :)
|
|
|
2007-04-11 14:24:52
|
|
ei voi syyllistää piliveä tai alkoholia jos lopettaa skeittauksen... ei voi syyttää... jos yleensäkään siitä ketään tarviia... ku ihan itseään, koska ite sie sitä poltat ja ite sie sitä juot... ite sie päätät mitä teet... ite sie tiiät kiinnostaako skeitata vai ei... kuhan sie ite tiiät mitä teet ja mistä tykkäät... ite tykkään skeittauksesta...
fuck all you who don't!
|
|
|
2007-04-12 16:24:12
|
|
Lopetin, koska valmentajani ahdisteli minua seksuaalisesti.
|
|
|
2007-04-12 16:44:19
|
|
Taidan olla entinen skeittari kohta itekkin. Ei enää jaksa rullailla yhtään, tai no joskus harvoin. EI SILLÄ NAISIA SAA!?!!
|
|
|
2007-04-23 15:01:47
|
|
Tossa aikasemmin, kun alko mestat olee skedettävässä kunnossa taas, niin monet mun entiset skedekaverit innostu myös parina kertana rullaamaan. Aika hauskaa kuinka fiiliksiä tulee silti keväällä, kun lumet sulaa vaikka ei pariin vuoteen kaverit skedenneet olleetkaan.
|
|
|
2007-05-01 12:45:51
|
|
Tää on niin yleist et jätkät lopettaa jonku wowin takii. Mut plussaa et pari vanhaa ala-aste kaverii alko taas skedee.
|
|
|
2007-05-10 11:50:51
|
|
Etniset skeittarit grindaa koupparit solmuun!
|
|
|
2007-05-11 17:45:55
|
|
Onhan noita monia, jotka lopetti ja sitten aina naljailivat, kun meitsi vaan jatko. Itseasias kaikki vanhat kaverit on lopettanu. Eipä tuon niin väliä, kun oon kotipaikkakunnalta jo pois muuttanu. Mutta oishan se hienoo, kun menis siellä käymään ja vois mennä rullaileen vanhojen tuttujen kanssa.
|
|
|
2007-05-16 14:17:23
|
|
Pete-88 sano sen hyvin, en mäkään usein haluais kun sen selkeen "en mä jaksa/halua/viitti lähteee skedeen" ihan sama mitä tohon laittaa, mutta on paskaa kun ihmiset silleen tekohymyilee, että kyllä tästä mukamas vielä lähden joskus skedeen, vaikkei oikeesti kiinnostusta ole pätkääkään.
Tollanen on niin feikkiä kun olla ja voi.
|
|
|
2007-05-17 23:27:48
|
|
Ketä se haittaa onko feikkiä? Parempi se on herättää hiukan toivoa ku lyödä samantien maahan.
|
|
|
2007-05-22 19:15:47
|
|
Joo.. omiahan kokokemuksia on kertynyt enemmän kuin tarpeeksi.
Aluks oli semmonen 5 porukan sakki siinä vedettiin aamusta iltaan ilman mitään valituksia tyyliin "emmä jaksa". yks kaveri ensin lähti siitä jengistä syyttäen lautansa tuolloista huonoa väriä. No tästä mitenkään pelästymättä jatkoimme. vuodet vierivät ja se into alkoi kuitenkin hiipua jo kavereista. osa tyypeistä alko pelaaa futista, golfia, pyöräilee ties mitä...
tollanen harmittaa niinkun just niin sikana että parhaat kaverit lopettaa rullalauksen jonkun ihan naurettavan syyn takia. Kai ne tuntee ittensä niin ulkopuolisiks, kun ei rullailu tauon jälkeen enää sujukaan. Sitten se kiinnostus lopahtaa...
tämmönen tekstiviesti keskustelu on just niin yleinen
-Moi tuu skedee!
-joo.. mut on harkat sillon illalla
-tuu aamulla
-en mä tiedä.. soitellaan
kun huomaa että kaikki skedetutut tästä läheltä on kaikonnut niin tulee semmonen fiilis että miksi?. miksi? tämmönen vuosia harrastettu laji ei enää sytytä näitä kavereita rullamaan...
|
|
|
2007-05-23 09:47:26
|
|
itellä sellanen fiilis että pari hyvää kaveria ois voinu "pelastaa" ittensä vaan sillä että ei ois antanu sen intohimon hyytyä rullausta kohtaan..nyt ei tyypit rullaa kun kerran kuussa tjs. ja se mihin aika käytetään nykyään on kaikkee muuta kun koulu, työ tai mikään ymmärrettävä syy..tulipa vuodatettua
|
|
|
2007-05-24 18:19:19
|
|
Jozku, mua ainakin haittaa. Miksi pitää mielistellä ihmisiä, vaikka ei oikeasti kiinnosta vittuakaan.
|
|
|
2007-06-14 13:18:17
|
|
nykyään skeittaan yleensä yksin kun muut skeittaa vaan kerran kuussa.
|
|
|
2007-07-12 18:03:32
|
|
liityn joukkoon. mulla nyt ei ikinä mitään "possea" ole ollutkaan kun aina oon paukuttanut yksin. mutta kaikki pikkuveljen kaverit ajaa siinä mielessä saman asian, että kun käy skeittaamassa kotipaikkakunnalla ja jos niitä ei siellä enää olekaan - ainoastaan jotain tuntemattomia sällejä - niin tulee semmonen fiilis että mitä ttua. samaten tuntu hassulta kun veli rupes aikanaan skeittaamaan (osittain ainakin sen innostamana, että näytin sille miten ollie tehdään) hirveellä volyymilla, niin kyllähän sitä itekin tipahti jostain korkealta kun se ei enää "jakanut" näitä "hei mä opin sen ja sen trikin" selostuksia..
vaikka sitä on itekin välillä skeittaamatta kokonaisen talvenkin, niin kyllä se fiilis viimestään aina keväällä tulee! viime talvena kun menin ekan kerran halliin skeittaamaan kesän jälkeen, oli paikat kyllä niin paskana ekan puolituntisen jälkeen (+ 3 päivää sen päälle). päätin silloin, että ei tuu enää niin pitkää taukoa ainakaan ihan olemattomasta syystä.. vaikkakin jotain sinnepäin taukoa tuli, kun olkapää meni sijoiltaan.
paska laji, kun aina jotain sattuu. mutta ei mahda mitään, ei ole kerta kaikkiaan voittanutta! ja toivon, että saisin houkuteltua broidin joskus vielä mukaan skeittaamaan ;)
|
|
|
2007-09-13 14:03:08
|
|
Teidän pitää myös ymmärtää niit joilta on kiinnostus loppunut. Esim minulla väheni lautailu sellaiseen satunnaiseen kaliseteluun aika äkäisesti joskus ja mulle valitettiin päivittäin siitä. Eikö porukka voi tajuta, että jos ei enää innosta käydä joka ikinen päivä lautailemassa, niin ei pidä soitellakkaan. Kyllä minä aina ilmotin porukalle kun itseä innosti ja jos mua soitettiin, sanoin miten on. Vitutti sekin kun jäätiin jankkaamaan että kuinka "sä et oo skeitannu varmaa viikkoo" tai "sä oot lopettanut skeittaukse".
Nykyää tekis taas mieli alkaak äymää vähä useammi rullaamas ku arkisin on vähän tylsää.
|
|
|
2007-09-13 14:17:44
|
|
Luin tarkemmin noita postauksia vielä, niin vaikuttaapa pitemmän päälle vaan katkerien yksinskeittaajien vuodatukselta eikä oikeasti osata miettiä miten hienoa jos ne tyypit on löytänyt jonkun asian josta ne oikeasti pitää. Tai päässeet eroon vittumaisesta "pakkopullaskedeyksestä" joka vaan syö miestä.
|
|
|
2007-09-28 12:20:27
|
|
Koko jutun pointti on se että skedeys elää nyt lama-aikaansa, ainaki kun vertaa ysikytluvun loppuun ja kakstuhatta luvun alkuun. Tää ei oo tällä hetkellä se kaikkein trendikkäin laji ja muutenkin ihmiset on ruvennu lopettaa kaikkii muitaki harrastuksiinsa. Harrastusbuumi liitty mun mielestä laman jälkeiseen nousukauteen, ja nyt ollaan taas menossa uutta lamaa kohti. Sanokaa mun sanoneen :p
|
|
|
2007-09-28 12:39:25
|
|
walker : RE: "entiset" skeittarit
2007-05-23 09:47:26
itellä sellanen fiilis että pari hyvää kaveria ois voinu "pelastaa" ittensä vaan sillä että ei ois antanu sen intohimon hyytyä rullausta kohtaan..nyt ei tyypit rullaa kun kerran kuussa tjs. ja se mihin aika käytetään nykyään on kaikkee muuta kun koulu, työ tai mikään ymmärrettävä syy..tulipa vuodatettua
----------------------------
-------------
Niin, tosta walkerin kommentista tuli mieleen se että paljon porukkaa on vuosien varrella tullut ja mennyt lajissa...Mielenkiintoiseksi homman tekee sen että "mihin" ne on mennyt ja "mistä" ne on tullut. Tuntuu että jotkut käy läpi sen skeittausvaiheen ja sinkoilee siitä tosi randomilla johonkin suuntaan elämässä joista toiset "parempaa" ja toiset huonompaa...
|
|
|
2007-09-28 13:30:08
|
|
Mä veikkaan, että aika monet ns. "entiset skeittarit" tekisivät comebackin lajin pariin, jos siihen olisi rahkeita, eli tatsi lautaan vielä tallella ja aikaa skeittaa. On tietenkin niitäkin, joilla henkilökohtainen skeittibuumi menee ohi ja sitä ei jäädä sen kummemmin kaipaamaan, ehkä muistellaan hyviä hetkiä tuoppi kädessä kerran vuodessa. Mutta varmasti on niitäkin, jotka aloittaisi uudelleen, jos se lauta kulkisi samanlailla kuin silloin joskus... Skeittaustaito ei ole pysyvää, eli se laskee kuin lehmän häntä, jos useamman vuoden tauon pitää. Ja pelkästään taidon ylläpitäminen vaatii ympärivuotista rullausta tai ainakin, jos haluaa vähänkin kehittyä. Just tapasin yhtä vanhaa skedekaveria, joka rullasi hyvin joskus 90- luvun puolessa välissä, lopetti silloin ja oli käynyt omasta innostuksesta kokeilemassa viime kesänä uudestaan ja kuulemma polvet siinä tutisi ja homma oli kuin ekaa kertaa laudan päällä. Ja en tarkoita, että tarvitsisi osata sen kummempaa tai olla "suorittaja", mutta jos miettii, että on osannut aikoinaan jotain ja nyt vuosien päästä menee toteamaan, että mikään ei ole hanskassa... kyllä se kipinä rullaukseen sammuu aika välittömästi, vaikka kuinka mäkiä alas kurvailisi. Sitten on tietenkin niitäkin friikkejä, joilla tuntuma pysyy, vaikka ei skeittaa ja siltikään ei kipinää tule uudelleen... Tämä ajatus tuli vaan siinä, että ei skeittaus harrastuksena (sen jatkaminen/uudelleen aloitus) ole ihan sama asia kuin vaikkapa pyöräily, kun sen kerran on oppinut. Eli ihan pelkästään mielestä ei ole homma kiinni:)
|
|
|
2007-09-28 15:09:13
|
|
Joo kyllä se näin on, että jos aloittaa uudelleen, on myös kaikki opeteltava uudelleen. Onhan se tietysti helpompaa näin toisella kerralla (vrt. aivan alusta aloittaminen), mutta jos tommonen 10v on välissä niin kyllä siinä voi jo sanoa unohtaneensa melkein kaiken. Toi kipinän sammuminen on kyllä ihan ymmärrettävää, ainakin jos on sellaista periksiantavaa luonnetta. Mutta toisaalta itellä noi pienetkin onnistumiset on pistäny vaan hinkumaan lisää ja lisää skeittausta, vaikken mikään tony hawk ikinä oo ollukkaa (enkä tosiaan tuu oleenkaan). Skeittaus on vaan hemmetin kivaa eikä oo paineita yrittää mitään erikoismeininkejä....
|
|
|
2008-01-13 18:38:45
|
|
miiska kirjoitti:
------------------
-------------
Niitä on vaikka kuinka paljon oisko ha niitä 40 tai vähä vähemmän enää 1 skeittaa mun lisäksi ja se asuu 500km päässä täältä ja se on ihan paska parhaat skeittaamaan mun kamuista lopetti tyttöystävän takia
|
|
|
2008-01-16 15:33:42
|
|
pitäs saaha uuusii kamui skeittijagge voiks tulla kesällä skeittaa
|
|
|
2008-01-31 15:02:47
|
|
jokioisilla oli kesällä ehk 20 uutta nappulaa jotka alko skeittaan... enään niist on jatkanu ehk 2-5 pidempään skeitanneita ei oo enään ku mä ja Lauri
|
|
|
2008-04-07 20:54:45
|
|
No mutta missä on ex-mestari MIIKA SEKKI ?!!?
muokattu 7.4.2008 21:19
|
|
|
2008-04-07 21:20:26
|
|
No mulla on tässä aika hiljaset pari vuotta ollu, ensin vajaan vuoden (keväästä loppusyksyyn, eli skedekauden) suht raskaassa duunissa ettei ollut oikein toivoakaan muutaku viikonloppusin rullata, siitä sitten inttiin ja intistä päästyä nilkka kräks kunnolla tähän päivään asti parantumatta normaaliks. No siltikin, minä olen ollut yleensä se joka pyytää (sitä vähäistä) porukkaa skedee silloin harvoin kun ehtiijaksaa.
Nyt tässä keväällä vois ottaa taas lajin haltuun ja rullata sydämen kyllyydestä. Ja tosiaan, elämässä on muutakin kuin skedeys, todellakin, jos ei olisi niin aika tyhjän päällähän sitä olisi esim. paikkojen hajotessa. Ja se on ihan normaalia, että ihmiset muuttuu ja vanhenee, eihän siitä haittaa ole jos vähän potkii persuuksille mutta ei sitä ketään pakottaa voi laudan päälle. Onhan se ikävää, kun ei oikein saa porukkaa rullaamaan mutta voevoe.
|
|
|
2008-04-07 22:41:35
|
|
Kevät on "hei meikä alkaa rullaan uudestaan" kavereiden aikaa. Niitä tulee baareissa ovista ja ikkunoista.
Mutta hei, kuinka moni näistäki kavereista oikeesti ottaa sen dekin alle..?
|
|
|
2008-04-08 08:16:27
|
|
sekistä ei mitään hajuja. oon päätyny siihen tulokseen et parempi olla työtön skeittari ku duunissa käyvä vkl skeippailija
|
|
|
2008-04-08 20:04:58
|
|
Hoho, moni tuol puhunu et pari frendiä lopetti hiisamisen takia rullailun, whaat? why so? No joo, mut tosiaan kylhän tuota tosiaan tapahtuu et porukkaa lopettaa typeristä syistä mut minkäs sille voi. Jokanen mielensä mukaan jne...
Mut sitä en tajua et tullaan internetissä itkemään ku ei oo kavereita. Silti se parkki on kesäsin täynnä potkulautailijoita? Itteä niskasta kiinni ja sekaan juttelemaan, kyl sit taas kavereita riittää.
|
|
|
2008-04-08 21:14:17
|
|
Ei 11-12 vuotiaalla voi olla tyttöystävää.
muokattu 10.4.2008 18:50
|
|
|
2008-04-10 16:53:35
|
|
mun eka "skedekaveri" lopetti amistelun takia ¨/
|
|
|
2008-04-18 14:25:51
|
|
En ole ehkä pariin vuoteen käynyt laudan päällä, mutta en ole vielä lopettanut - enkä lopeta. Tauko saattaa vaan venyä välillä useamman vuoden mittaiseksi.
Kepukka odottaa nurkassa lämpimänä inspiraation materialisoitumista.
|
|
|
2008-04-26 10:27:45
|
|
muokattu 26.4.2008 10:31
muokattu 26.4.2008 10:36
|
|
|
2008-04-27 20:25:08
|
|
Jos on vuoden poissa dekin päältä, niin mistä jää paitsi?
muokattu 29.4.2008 07:41
|
|
|
2008-05-06 17:10:51
|
|
it ain´t over til it´s over...
|
|
|
2008-05-07 14:36:12
|
|
nonni, nyt ompi nuo kaksospojat jo vuoden vanhoja heiän takiahan mie oon lauan päältä lähinnä pois pysyny viimesen vuoden. Ihan vaan siksi kun haluaa olla poikien kanssa mahollisimman paljon tässä vaiheessa koulutusta. Silti ajatuksissa skeittaus on päivittäin, kun esim ajaa autolla uusissa paikoissa ni kyllä tuota arkkitehtuuria katsoo skeittarin silmällä, eli onko spotit vedettävissä vai mitenkä. Tietysti asiaan vaikuttaa myös se että skeittauksesta ei pääse millään eroon työnkään takia ;)
Talvella tuli käytyä kaks kertaa hallilla rullimassa ja toteamassa, että kaikki perushommat menee ekalla päälle, eli sen verran lihasmuistiin menny nua. Että juu, kyl täältä tullaan takasin rullailemaan muutenki ku yhistyksen hommissa kunhan tuota aikaa maailman parhaalle harrastukselle tulee enempi :)
|
|
|
2008-05-13 09:50:04
|
|
muija kilahtelee meikälle ihan kunnol jos meen skedee ja en nuole sen pimpsaa :D
|
|
|
2008-05-30 00:11:59
|
|
En ole lopettanu vaikka oon ihana paska. siis oikeasti.
Kaveri viskas laudan 5 kerroksest asfaltille ja totes "nyt loppu skedeys". Ei oo sen jälkeen näkyny kaverii laudan kans.
|
|
|
2008-05-30 01:18:02
|
|
eka skeittaus, sitten bemari © zeazer
|
|
|
2008-05-30 07:58:57
|
|
hahhahahha
|
|
|
2008-08-05 17:23:09
|
|
Ite lopetin vuodeks, pariks ku ei oppinu millään mut nyt en o pi vielkää mut ei se haitta ku on aikaa treenata.
|
|
|
2008-08-13 14:39:13
|
|
ohan nuita kavereita lopettanu aika paljon¨
tänä kesänä oon skeitannu melkee aina yksin
parikertaa sain houkutelltua kaverin rampille
mutta sitten sillä kräkkäs dekki eikä vissiin oo enää rahaa ostaa dekkiä
katotaan ja toivotaan että kamu jaksaa ostaa uuen dekin
|
|
|
2008-08-13 15:47:07
|
|
...ja ykskin jannu jotenkin juuttui naiseensa kiinni, se pääsi skedeen jokskin 30minuutiks JOS sen nainen JAKSOI lähtee messiin... huhuh, millaista toimintaa..
Heh, itse sanoin tyttöystävälle että jos ei kelpaa että meen skeittaan ku tuntuu siltä niin heippa vaan. Kyllä sille sitten sen jälkeen kelpas hyvin se että skeittaan :D
|
|
|
2008-08-29 23:44:47
|
|
Hah, muistin että ii2.orgis oli joskus joku Citystars niminen äijä joka laitto aika tyylillä. Sillä oli sekkareita kaikista fs flip hyndeistä ym. Ei varmaan kukaan tiedä siitä tyypistä mitään? Eli periaatteessa jos tiedätte jonkun n.20v suomessa asuvan tummaihosen skillin skedeejän ni miettikää voisko olla sama tyyppi? Tais digata g-unoista.
Mietin vaan et mimmostahan settiä se nykyään laittaisi.
ja en oo rasisti enkä käytä enää ii2
|
|
|
2008-08-30 02:03:40
|
|
ITEPPÄHÄN LUUPÄÄT OOTTE "SKEDE"KAVERINNE VALINNEET. O O
^
'''
|
|
|
2008-08-30 09:35:44
|
|
Mostah88, oiskohan ollut victor niminen heppu kyseessä?
|
|
|
2008-09-02 02:50:40
|
|
+kuinka moni blaadaa
|
|
|
2008-09-05 17:09:41
|
|
Aika hirviää todeta nyt, että taitaa olla jo itekki entinen skeittari.
|
|
|
2008-09-05 20:46:59
|
|
häh oot etninen skeittari? whoaah
|
|
|
2008-09-17 00:19:51
|
|
Mää taidan ite olla sellane "entinen skeittari". Tosiaan ensin skeittasin 5 vuotta aina kun oli mahdollista(eli aika usein). Sitten pari vuotta sellasta pari kertaa viikossa meininkiä. Sitten loppu koko homma ku seinään. Rullaamassa ei käyty kolmeen vuoteen. Nyt kuitenkin kävin hommaan laudan ja pari kuukautta skeittanu kunnolla. Mukavaahan se on palata laudan päälle.
Ei vitsit, n.10 vuotta sitten skeittasin ekan kerran. Se on kuitenkin jo n. puolet elämästä. Ja vieläkin muistan ekan kerran laudan päällä :)
|
|
|
2008-09-18 02:17:56
|
|
tän topikin tekijä on entinen skeittari
vittu homo
|
|
|
2008-09-26 20:38:38
|
|
Aina ennen olin frendujen messissä skeittipaikoilla ja hauskaa oli. Jotakin kuitenkin tapahtui ja rupesin huomioimaan skeittiparkin ympärillä kävelevät näyttävät leidiahterit. Kaverit tuntuivat olevan kiinnostuneita vain laudanpätkistään ja ignorasivat nuo täysin kokonaan. Rupesin miettimään asioita ja tajusin, että skeittaamalla en moista tule koskaan saamaan. Heitin laudan kaapin pohjalle ja suuntasin lähimpään Hennesiin ja Mauritziin ja ostin läjäpäin uusia vaatteita, muotivaatteita. Rupesin käymään kuntosalilla ja kehitin itselleni huomattavan V-kropan johon on tyylikäs iskeä raitapaita roikkumaan. Hommasin puuhelmet ja kaikkea, olin valmis sotaan. Ja mikä olikaan tulos?
Naista ei tullut vieläkään, ilmeisesti ei riittänyt, että näyttää hyvältä. Olin kuitenkin nähnyt jo niin paljon vaivaa asian eteen, että energiat oli totaalisesti loppu. Skeittaus ei kuitenkaan enää kiinnostanut joten tyydyin keskittämään energiani "skeittaristatukseni" kehittämiseen. Näin ollen voin jatkaa normaalia elämääni neitsytskeittarina ja ei tarvitse enää edes hikoilla betonihelvetin kulmilla. Kavereillekin voi aina sanoa menevänsä pelaamaan frisbee-golfia.
|
|
|
2008-09-30 11:36:41
|
|
V-kroppalaiset saa hyvin gräbei ku käsitelakat on niin leveellä. en kyllä tiedä auttaako se naisongelmaasi..tuskin
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|