|
|
|
Keskustelu Oheistoiminta
|
|
Smacki
16-02-2007 15:28
|
|
Olen tässä jo tovin miettinyt että pitäisikö tollanen applen notebook poistaa alesta. En pelaa enkä muutenkaan dataile hirveästi niin ajattelin et mac olis mulle ihan toimiva käyttis - (pääasiassa editointia, fotosoppailua ja kouluhommia). Mutta on heränny pieniä kysymyksiä kuten löytyykö esim. mac-sopivaa imurointi ohjelmaa kuten eMule ym. tai jonkin sortin messengeriä joka toimis pc-ihmisten kanssa..
Eli heitä kehiin mac-tietouttas ja mac-kokemuksias. Kiitos
|
|
|
RE: Smacki
2007-02-06 18:56:05
|
|
ja tää tietenkin kuuluisi videohuonefoorumiin, mutta sepä ei ottanut tätä vastaan joten pistin tänne.
|
|
|
2007-02-09 16:55:45
|
|
Kyllähän noita softia löytyy. Itselle en mäkkiä hommaisi, meinaan joka kerta macia käyttäessä saa hermoromahduksen kun sitä hiiren kakkosnappia ei löydykkään. Muutenkin jotenkin sekavampi kuin windows
|
|
|
2007-02-11 23:48:20
|
|
"juustohöylä :
Kyllähän noita softia löytyy. Itselle en mäkkiä hommaisi, meinaan joka kerta macia käyttäessä saa hermoromahduksen kun sitä hiiren kakkosnappia ei löydykkään. Muutenkin jotenkin sekavampi kuin windows"
LoL Macithän on nimenomaan (totuttelun jälkeen) paljon selkeämpiä, kuin PC:t + helppokäyttöisempiä ja tietoturvallisempia jos hirvee n00bi.
Ja ttuun se eMule. Hommaat torrenttiohjelman ja ilmaista tietoturvasoftaa, ajat levyn eheytyksiä ja poistat tiedostoja+turhia bootissa käynnistyviä ohjelmia niin saat nykyisestä koneesta nopeemman kuin uutena (WAU!!1)
(ei mikään syy olla ostamatta uutta konetta :D)
|
|
|
2007-02-11 23:49:16
|
|
sori epäselvää tekstiä. jäi tarkistusluku väliin.
|
|
|
2007-02-12 09:55:36
|
|
näin alan opiskelijana suosittelen ehdottomasti maccia
|
|
|
2007-02-15 17:48:56
|
|
juustohöylä :
Kyllähän noita softia löytyy. Itselle en mäkkiä hommaisi, meinaan joka kerta macia käyttäessä saa hermoromahduksen kun sitä hiiren kakkosnappia ei löydykkään. Muutenkin jotenkin sekavampi kuin windows
----
Saatanan evo tunge se sun logitechisi siihen koneseen jos et osaa yhtä nappia käyttää :D
|
|
|
2007-02-16 15:28:05
|
|
lolololol
Mulla ei todellakaan oo mitään makkeja vastaa, itse vaan tykkään enempi käyttää Windowsia. Mitä ihan vitun vähän noit mäkkejä räplänny, niin säätövaraa on sadasosa wintoosaan verrattuna.
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|