N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
Simpel Session 2009
18.01.2009
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 26 kävijää,
joista 0 loganneena
Tacky.fi linkit
07. tammi
Simpel Session 2009 Tallinnassa 14-16 tammikuuta.

07. tammi
Kannattaa lukaista Lewis Marnelin haastattelu!

06. tammi
Nick Dompierreltä melko kova MagMinute The Skateboard Magin sivuilla.

03. tammi
03. tammi
Potato 2 leffasta jälleen uus pätkä netissä! Jukka ja Poju!

26. joulu
Emerican euro "junnut" Teneriffalla. Katso Video.

25. joulu
Element Europelta on tulossa uutta leffaa syksyllä 2009. Travel Well Teaseri!!! Mukana mm. Madars Apse, Phil Zwijsen, Pirkka Pollari ja Michael Mackrodt.

23. joulu
Zered Bassett, Forrest Kirby ja Brandon Westgate vieraili Etelä-Afrikassa. Zoo York Media sivuilla matskua tourista.

21. joulu
Jose Rojo on siirtynyt Etniesille! Haastattelua ja videoo Etniesin sivuilla.

19. joulu
Israelilainen LUVideomag aloitti toimintansa. Ensimmäisessä jaksossa yhteispätkä Ilkka Järviseltä ja Jani Leivolta.

Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Oheistoiminta
Unet ja skeittaus
06-01-2008 17:03

Tossa toissa talvena muistan nähneeni unta että osasin tehdä fakie bigflipin. Sitten seuraavalla kerralla hallissa tuli tämä mieleen ja aattelin testata, ja jeesuksen nimeen meni vittu trikki ekalla! Koskaan ennen ajatellu koko temppua tai sen yrittämistä ja siinä sitä sitten mentiin.

Samankaltainen juttu tapahtui samana talvena kun unessa näin vetäväni fs disasterin sellaiseen extencionkaareen.. Menipä pentele sekin päälle.

Ei kellään muulla oo ollu samankaltaisia kokemuksia? Oli meinaan VÄHÄN wtf-olo kun huomas että unissa nähdyt trikit sitten vaan yhtäkkiä kolahti kuppiin.

Pari päivää sitten näin unta osaavani bs Bonelessin kopariin, heti kun kuume laskeen oon testailemassa.

Ps. toivottavasti tää topicci sais pelkkää asiallista replyä eikä mitään pissakakkaa sun muuta.

RE: Unet ja skeittaus
2007-02-20 20:25:59

oon nähny ehkä 2 kertaa koko elämäni aikana skedeyksestä unta. toisen kerran muistan selvästi;

siinä oli yks mun vanha koulu kaveri, joka ei todellakaan oo koskaan skedenny, mutta mun unessa se veteli nollie flippejä, sit mä kokeilin nollie flippiä niin ei todellakaan menny päälle, sitte tein jotain mitä en muista, kunnes menin takasin skedeemään ja toi jätkä veti reiliin fifti-fifti nollie flip ulos. kattelin vähän aikaa ja se ajeli vielä reiliin switch 50-50 fakie bigflip ulos, nauroin unissani jotain et "aika paha" ja tämän jälkeen menin vessaan naimaan perseeseen heti ekaa näkemääni muijaa.

kerroin unen siten kuin muistan enkä kuseta tossa yhtään vaan toi naiminen ja nollie flipit olivat erittäin keskeisessä osassa.

2007-02-20 21:18:18

Muistan vetäneeni backflipin minissä jossain unessa. Hirveesti en oo niitä nähnyt.

2007-02-20 22:46:07

mää oon nähyn varmaan 10 kertaa sellasta unta että vedän manuaalia muka monta kilometriä jotain tietä pitkin:D eioo kyllä onnistunu hereillä ollessa. Joskus nään unta että oon skedeemässä jollain täydellisellä spotilla mutta temput ei vaan jostain syystä lähte... en saa muka edes vauhtia potkittua:D

2007-02-21 10:36:20

Näin unta jossa skeittasin polvet helvetin mustelmille, nyt ne on siinä kunnossa. Enneuni o/ :D

2007-02-21 12:08:15

Joskus vähän sen jälkeen kun turun vanha halli suljettiin näin sinne sijoittuvan unen.
Olin siellä ja huomasin ihmetyksekseni että siellä hallissa voi lumilautailla. Luulin että se on totta koko ajan ja tuntu ihmeelliseltä että se lumilauta meni vaneria ja betonia pitkin tosi pehmeesti. Tajusin että jos tulee tarpeeksi lujaa niin pystyy lentämään koska lauta on iso ja siinä on siteet.Mitä? Muutaman päivän päästä oli pakko murtautua hallille, kun oli jääny se uni mietityttää niin paljon.Hallista oli sillon jo tehty jonku jääkiekkoseuran varasto. Vitutti kun ei vanhoja tuttuja kaaria ja ditsejä näkyny missää ja halli oli täynnä jotain kajakkeja ja tuton tuulipukuja.
Se oli siis enneuni ja Lumilautailu kuvaa sitä urheiluhenkeä joka on täyttäny hallin.
ei jääny vakavia traumoja.

2007-02-21 12:29:12

Näen usein unta, että paahdan jossai jenkki poolis tai vertis fs smithei full-speedil ja jätti stalefishei samalla ku jotkut kuvaajat ottaa sekkareit...

2007-02-22 22:46:28

mä näin joskus viime vuonna sellasen unen et oon parkilla ja vedän minissä flippi rokkarin ygösellä kaverit hurraa ja jatkan ja opin nose stall revertin sit seuraavana päivänä meen parkille kavereiden kaa ja flippi rokkari meni ygösel kaverit hurras ja opin nosestall revertin :O enneuni

2007-03-17 14:28:37

mä oon oppinu unen kautta varial heelin. katoin kaikkii mahollisii skedeleffoja mitä kotoo löytyy ja sit siis vast menin nukkumaa ja siin niinku oli joku "opetus uni" no seuraavana päivänä heti autotalliin koittamaa ja hups 10 yrityksen sisällä seki tuli ländättyä:O

2007-03-17 23:56:21

olisipa kiva jos mun skede unet toteutus. ku tulee niis unissa aina tehtyy jotain varsinki älyttömii neppeij, joita en normisti ees mitenkään harjottele tai muuta. muistan ainaki nähneeni flippi fs krx ja sama svitsistä ja aina kaikki jutut menee täysistä vauheista ja egal.

2007-03-19 07:04:14

joo, näin unta että olin kapungilla kruisimassa yksin. sit sitä käveli muuta tyttö ohi. sit just niiden kohal tuli joku kivi ja tökkäs. lensin varmaan 3 metrii mahalleen. ne tytöt hihitteli siinä ja rupesin kiroomaan että 'ei vittu noit kiviä'
sit ne oli silleen et 'joo varmaan'

2007-03-21 12:52:44

Voi juna, tossa about viikko sitten näin unta että vedin hallissa bs fiftarin aluks kinkkireilin flättiosuuteen, käyn kaaressa kääntymässä ja vedän koko kinkin bs fiftyllä, ekalla.. Noh, sitä sit hinkkasin viikko sit bs fiftyä aluks siihe flätti osuuteen ja pian tuo menikin, sit kävin kaaressa kääntyy ja BOYAKKA! siinä tuli vedettyä kinkkireili bs fiftarilla, ja vielä ekalla kuten unessakin.

Siitä menin sitten kaaren hyllylle istuun ja täriseen ku jännitti elämä vähän moisen tapahtuman jälkee. :)

2007-03-25 12:41:44

vähän aikaa sitten katoin trasherin shotgunin. näin seuraavana yönä unta, et skedesin puulia sillai hidastuksella. ehkä autuaallisin uni ikinä..

joskus pienenä hoksasin 360flipin unessa, ei se sitten ekalla menny mut periaate oli oikea.

2007-04-18 21:18:29

mie opin haaditekniikan unesta, tosin vaa yheks päiväks :D ykkösel meni ku testasin ekaa kertaa unen jälkee.

2007-04-19 19:02:14

Sillon ku on jtn. paskana, eikä pääse skeittaamaan vaikka haluaisi, niin näkee aina skedeyksestä unta...

2007-04-22 21:35:16

mulla on nytte toistunu sellai uni jossa mä voitan ega idolssi sit lähen pommittaa mäkii perkuleen isolla dekillä sit se dekki muuttuu kävelykepiks jonka päässä on haukka. meen leikkipuistoon kävelykepin kanssa ja kaikki pelkää mua.sit keppi muuttuu dekiks ja mun gearit muuttuu joksi wu-tang kamoiks sit vaa vetelen unen loppuu asti jotai nollie hipari cannonballei ja frona kruuksi tailgräbei...sama uni toistunu jo ainakin kahesti! sitä idols juttuu mä en kyl tajua...

2007-06-02 13:13:35

Parikin kertaa on käyny niin että oon just nukahtanu ja nään unta, että skeittaan. Siinä sitten flippailen ja herään aina siihen kun potkasen seinään irl. Kerran tuli varvaskin mustaksi.

2007-06-07 21:27:45

Joskus oon nähny jotain unia et osaisin jonku tempun, ja sitte ku meen kokeilemaan ni ne ei yleensä kuitenkaan mene päälle, mut on lähempänä mennä ku ennen...

2007-06-17 01:00:10

meikälle kävi vaan niin et näin just semmosta manuaalia kilometrin unta,mut sen ansiosta tasapaino pysyy manuissa paremmin kuin ennen...
jännä juttu toi alitajunta :)

2007-06-17 14:54:29

muistan ko mörkö ajatti mua

gmos :
2007-07-12 18:12:16

joskus aikanaan kun en oppinut ollieta millään, näin usein unta että tein hitonmoisia loikkia laudalla :P myöhemmin opin ollien, mutta en mitenkään überkorkealle :)

2007-07-17 17:59:39

näin kerran unta että skeittaisin bam margeran ja tony hawkin kans toivottavasti enneuni
muokattu 17.7.2007 18:00 kirjotus virheen korjaus

gmos :
2007-08-28 12:51:55

viikonloppuna näin unta että lainasin dekkiä jollekin ja sit se meni ja kräkkäs sen :/ toivottavasti ei ollut enne!

2007-08-29 09:33:09

Vuosikausia näin aina unia et osaan skeitata. Kruisin kaduilla ja vedin hienoja ollieita korokkeisiin. Unessa skeittaus tuntui niin siistiltä että pakkohan se oli reaalielämässäkin aloittaa. Ja siistiihän tää on. Olisi pitänyt vaan uskoa unia aiemmin ja aloittaa jo silloin 10v sitten.

2008-01-06 17:03:10

100000000000000000000 miljardia kertaa

esim kerran otin vauhtia ja hyppäsin flätiltä
niin tein shove-it 540 sitten tiellä aamulla kokeilin
niin ei lähellekää menny päälle meni vaa 350 noin
sitten näin uuestaa skede unta ja aamulla kokeilin niin
meni nollie to hardflip 180
että semmosta
muokattu 14.1.2008 14:52 lisäsin uuden unen

Lamina.fi
Lamina.fi: Spray heart  59 euroa