N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 26 kävijää,
joista 4 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Oheistoiminta
Calirootsista tilaaminen
28-03-2008 20:06

tsiikailin tossa noita sivuja huomaten, että hyvin oli kamaa. ongelma on, että ei ole minkään sortin kokemusta tuosta paikasta. onko siis sieltä tilaaminen järkevää, vai kannattaako jättää väliin?

RE: Calirootsista tilaaminen
2008-03-25 16:59:34

joo ite tilasin kaverin kanssa kengät mieheen sieltä, hyvä kauppahan son. maksettii muistaakseni visalla ja toimituksessa meni pari viikkoo, mutta johtu heidän mukaan siitä että oli joku alesesonkisysteemi :D

raab :
2008-03-25 18:17:01

Ite oon tilaillu sieltä kamaa aina kun on sopivia tarjouksia/sesonkeja ja ei voi olla ku tyytyväinen. Alle viikos on kyllä kamat tullut yleensä ja mitään ongelmia ei oo ollut. Ite oon aina maksanu Sammon Visa-electronilla.

2008-03-25 19:06:39

Onhan tuolta tullu jollain tonnilla tilattua kamaa ja aina tullu oikeet kamat, toimitukseen menny yleensä 5päivää. Ei voi muuta kun suositella++ ainut miinus aikas korkeat postikulut, mutta kun tilaa kavereitten kanssa kimpassa niin nekin on suht siedettävät :) ja niin säästöpankin visa electronilla oon aina maksanu.

2008-03-26 11:36:54

Tilausta vaan. Paketti tulee kotiovelle.

adu :
2008-03-26 22:07:58

Joo tulee, mutta mulle tuli väärä koko... Ja sitte sain säätää ihan hullusti että sain rahat takas ja jouduin maksaa postitukset takas ruotsiin reilut 20 e että näin. Oma on valintas.

2008-03-27 00:13:08

Suosittelen. Toimitus on nopea (enintään viikko aina menny), valikoimaa riittää ja just niistä sesonki aleista saa aina halvalla.

Mutta silti pistää aina kaduttamaan kun pistää rahojansa ruotsiin. Mikäli vaan mahdollista ja haluamaa tuotetta löytyy suomalaisesta kaupasta, niin sieltä se tulisi tilata, vaikka maksaisi kympintai pari enemmän. Jos sitä aina vaan ulkomailta tilaillaan, niin se kyllä sitten näkyy myös suomalaisten kauppojen valikoimien köyhtymisenä ja toisin päin.

2008-03-28 20:06:31

Ulkomailta tilaaminen on nyt kuitenkin verrattuna kotimaan nettiostoksiin niin vähäistä, että ei se kyllä kauppojen tuotevalikoimiin vaikuta.

Pidemmän päällehän tässä on kyse markkinataloudesta ja varsinkin taloudellisesta liberalismista: kun kauppojen välillä on kilpailua ja toisesta paikasta saa tuotteen halvemmalla kuin toisesta, se johtaa aina vain edullisempaan tuotteeseen. Tai no ei nyt tietenkään aina, mutta jotkut kartellit ynnä muut on varmaan aika ääritapauksia...

Se on sitten taas eri asia, että johtaako halvempi hinta esimerkiksi heikompaan laatuun tai huonompiin työoloihin.

Ite oon ainakin sitä mieltä, että sieltä ostetaan, mistä halvimmalla saadaan. Jos maksaa jostain enemmän kuin mitä on pakko, eikö siitä jää vähän ryöstämisen maku suuhun?

eXtremevideo.fi
Yeahh Love
Yeahh Love
25 €

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google