N O L L A . N E T
Tapahtumat skate

03.08.2010

Tyttörullalautailijat ry:n (TRL) kesäsessarit Savela, Pihlajanmäen nuorisopuiston parkki
Savela, Pihlajanmäen nuorisopuiston parkki

07.08.2010

ESC BASEL

VOLCOM WILD IN THE PARKS
PONKE'S PARK - KAIVOPUISTO

Lakai tiimin nimikirjoituskeikka Union Five Kamppi Helsinki
Union Five, Kampin kauppakeskus, Helsinki

Lakai -tiimin demo Micropolis -parkki
Micropolis, Helsinki

08.08.2010

Lakai -tiimin demo sepänaukiolla Jyväskylässä
Sepänaukio, Jyväskylä

14.08.2010

MININ JAMIT
Hämeensaaren skeittipaikka , Hämpton

17.08.2010

Tyttörullalautailijat ry:n (TRL) grilli+uinti+kesäsessarit Tuoriniemen skeittiparkissa, Herttoniemi
Tuoriniemen skeittiparkki, Herttoniemi

21.08.2010

Tyttöjen minirampin I SM-kisat / Herttoniemi, Tuoriniemen skeittiparkki
Tuorinniemen skeittiparkki, Herttoniemi

26.08.2010

Miniramppinäytös/ Minin SM-kisat Lauttasaaren minillä?
Lahnalahdentie 5, Helsinki

27.08.2010

Proskate 2010
Helsingin vanha jäähalli

näytä kaikki tapahtumat

Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 11 kävijää,
joista 0 loganneena
Tacky.fi linkit
23. heinä
Elementin eurotiimin Get Busy Living -leffa on nyt katsottavissa netissä.

28. touko
Laminalla menossa Antiz -kisa. Keksi Antizin leffalle nimi (englanniksi) ja voit voittaa Antiz-laudan. Laudat neljälle parhaalle ehdotukselle. Tsekkaa lisää Laminan nettisivulta.

22. touko
Kaupunkilehti Vartissa juttua skeittauksesta. Asiaa muunmuassa pääkaupunkiseudun skedeparkkien tulevaisuudesta. Lue juttu Vartin nettilehdestä.

21. touko
Lauantaina 22.5 Elementin Make It Coun -skabat Micropoliksessa. Mee sinne!

10. touko
YLEn uutisissa kotimaisesta skedeleffatuotannosta. Katso YLE Areenasta.

22. huhti
ExSpo ottaa Jyväskylän Sepänpuiston haltuun skeittauksen ja muun katukultuurin merkeissä. http://www.exspo2010.com/info.html

16. huhti
Tänään skabataan Tahkolla 3 tähden TTR-kisan merkeissä, kun Finnish Open 2010:n karsinnat alkavat. Mukana mm. Roope Tonteri, Peetu Piiroinen ja muit suomalaisia TTR-kisojen sankareita. Lisää kuulumisia kisoista illemmalla.

12. huhti
Sami Luhtanen voitti Volcom Peanut Butter and Rail -jamit Laaxissa. Vaivanpalkaksi Samille riihikuivaa ja lentolippu Mammothille. Hyvä Sami!

07. huhti
Asteella uudet nettisivut. Käy: www.asteskateboards.com

06. huhti
Lamina arpoo Melodicaa! Lähetä nimesi ja osoitteesi otsikolla "Melodica" osoitteeseen nettikauppa@lamina.fi Näin osallistut t-paidan ja hupparin arvontaan. Skaba voimassa 12.4 asti.

Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Oheistoiminta
Rakkaus/rakastuminen.....?
13-05-2009 18:35

Ootteko kukaan ikinä rakastunut?
Se on ihan vitun siistiä niin kauan ku jotain sellasta tapahtuu mitä ei ois saanu tapahtua...muistakaa se että jos jonpikunpi pettää toista, niin jos pystytte ni lopettakaa koko suhde tai muuten alkaa ihan sairas suhde...mul on sellanen kokemus, en tarkota että kadun sitä mutta siinä vituttaa se että me oltii kimpassa vajaaa 2 vuotta. Kun jonku verran vajaa vuos oli kulunu ni meistä molemmat petti toisiamme ja siitäkös helvetti pääs vauhtiin...riideltii joka ikinen päivä samoista turhista asioista ja itkettiin turhaan ja nyt vuonna 2000 tammikuun lopussa naiseni jätti mut lopullisesti tai no itse asiassa se vaan lopahti.
Mä en pysty unohtamaan häntä ja tahtoisin hänet aivan vitusti takaisin, mutta en saa vaikka tekisin mitä...!
Niin auttakaa mua tässä kyssärissä jos ketään kiinnostaa: Niin mitä mun kandeis tehä en taho mitään muuta tässä maailmassa kuin ninan, mutta hän ei ymmärrä sitä.
se oli viime perjantaina yhen jätkänkaa Kasperilla bailuissa ne puhu musta jonku tunnin sitte sen jälkee ne teki vähän kaiken näköstä...en ees haluu ajatella mitä kaikkea...nii mitä luulette kandeeko mun vielä roikkua Ninassa? ja mitä luulette rakastaako se mua enää jos pystyy tekee tollasta??+ että mä soitin sille ku ne oli Kasperilla ja sanoin että tuun sinne mutta nina vaa huudahti etkä tuu ja jatko leikkejään!!
-MUN ELÄMÄ ON YKS ISO ONGELMA-

RE: Rakkaus/rakastuminen.....?
2000-04-16 14:29:15

ooN vitun kiitollinen jos autatte!

Kiitos jo valmiiksi niille ketkä jaksaa laittaa jotain!

haze :
2000-04-16 14:45:19

sk8lah: Aika parantaa. Saattaa tuntua (ja mitä varmimmin tuntuu) paskamaiselta nyt mutta anna ajan kulua, niin ehkä se ei tunnukkaan niin pahalta. Koita keksiä jotain tekemistä mikä saa ajatukset pois kaikesta tollasesta. Painu kavereitten kanssa rullaamaan ja pura kiukkuasi.

aaaah.

t: dr. haze

2000-04-16 16:19:16

Rullaus puhdistaa mielen. sen kanssa voi unohtaa kaikki tuommoiset paskat hetkeksi. ...ja ajalla tosiaan on parantava vaikutus.

2000-04-16 18:03:07

Kyllä rullaus auttaa aina tollaseen.

2000-04-16 20:21:20

Maailmassa on vain yksi rakkaus.
Ja sen kun löytää niin se on se aito.
Joo :)

2000-04-16 20:34:38

voih...

2000-04-16 21:00:44

yhyy, sydämeni särkyi *poks*, no vittu, ei se särkynytkään, sehän toimii ihan niinkuin ennenkin! tytöt on kivoja, varsinkin kivat tytöt..
-terveisin väsynyt beastie-

peke :
2000-04-16 21:42:56

Jeps, tytöt on mukavia. Minä tosin olen sen verran asenne vammainen ihminen että heti kun menen puhumaan jollekkin vastakkaisen sukupuolen henkilölle niin tekstin älykkyys on alle nollan. Eli jotain "hei, mukava keli" tyylistä juttua, joopajoo. Olen siis täysi nolla.
Kandee muuten ottaa yhteyttä Tumeen, se on aika love ekspertti ;) Toivottavasti se ei kosta tätä mulle kauheen pahasti ;)

2000-04-16 22:17:47

sk8lah: se on vaikee sanoo onko sulla mahiksii enää, mut jos aiot yrittää niin ei kannata tehä sitä ihan heti. sit ku on riidat jonkin aikaa ollu "unohduksissa"

2000-04-16 22:18:07

JiiPee: Toi on totta munkin mielestä ja musta tuntuu siltä että hän on se oikea, mutta on yks ongelma en tiiä onko asia molenpi puolista.

Olin rullaamassa ja kyllähän se tietenki auttaa jonku verran, mutta ku ei pysty skeittaa 24 tuntia päivässä+ se että se kenenkaa nina oli niin sitä näkee ku seki skeittaa ni menee fiilarit aika vitun alas!!

-Tiedoton Prkl.-

2000-04-16 22:20:23

Sarah: kirjotettiin ihan samaa aikaa ei ollu tos äsken ku luin...joo tota oon vähän aatellukin!

En kyl tiiä!

2000-04-17 11:32:34

Hyvä kaveri tartu pulloon ni se helpottaa!!!

TRI :
2000-04-17 11:56:50

näin on poika että pullo parantaa haavat!unoha naiset vähäksi aikaa ja ryyppää, riehu ja harrasta irtosuhteita!

2000-04-17 14:06:15

Oon tota pulloon tarttumista kokeillu (vaa kaks päivää putkee)toissapäivän ja sitä edellisenä.

TRI: Unoha naiset ryyppää riehu ja harrasta irtosuhteita! Tarkotatko että homoilisin (heh)

Ei nyt kyl innosta vitsailla.niin sori poijat pulloon voin tarttua ja niin tulee silloin tällöin tehtyä(norm), mut en harrasta irtosuhteita enkä oo aatellu alkaa harrastamaankaan. et zillee ja joo mä oon surullinen enkä jaksa tehä mitää muuta ku olla surullinen ja skeitata...kouluunka en jaksa mennä enkä kyl oo koskaa halunnutkaan

TRI :
2000-04-17 14:56:08

en tarkottanu,mutta jos ei muu auta ni ala sitte vaikka homoksi!

2000-04-17 15:07:44

Täytyy toivoo että joku asia auttaa...
vaikken ookkaan mikään homofobinen?!.

2000-04-17 16:20:29

Saanen kysyä et millasta pettämistä sä oot harrastanu ku sanoit ettet harrasta irtosuhteita? Jos kerta oot muijaas pettäny niin eikös se o aikamoinen irtosuhe systeemi se? no en tiiä sitte....sekasin tässä ollaan....

2000-04-17 18:19:18

Oijoi. Tajusin vasta tänää mitä heebo tarkotti sillä vitun homo puhelimeen vastauksella... Toi on tosi vittua. Mut rullataan ja dokataan niin se auttaa(ja mä voin kertoa mun omat tyttölööpikset).......

2000-04-17 22:47:41

Ensin ajattelin että onpa hyvä läppä mutta kyllä sä tadat olla ihan tosissas.

Sanoisin nimimerkillä "kokemusta on" että kuukauden tai viimeistään parin päästä sä et koko juttua hirveesti enää ajattele. Ja uusia kiinnostuksenkohteista (naisia toivottavasti, heh =) ) tulee kyllä kohtapuoliin eteen. MUTTA jos sulla vielä parin kuun päästä on samanlainen fiilis kuin nyt niin siinä tapauksessa sun kannattaisi kyllä miettiä uudestaan että voisko asialle tehdä jotain (kuten esim yrittää kertoa sille Ninalle sun näkökulma tähän asiaan). Anna sen nyt kummiski olla vähän aikaa rauhassa.

Ja sitten vielä (toivottavasti en kuulosta joltain isäpapalta): mene nyt jumalauta äijä sinne kouluun ja käy se kunnialla loppuun. Sä olet tod. näk. ysillä ja mä voin vakuuttaa että muutaman vuoden päästä sua vituttaa urakalla se, että koulu menee tämän asian takia päin jotain. Ei kai se nyt ketään kiinnosta mutta 6 viikkoa on pakko jaksaa.

Anna :
2000-04-18 09:32:55

->sk8lab: jos te riitelitte niin kauan ja kaikki alko mennä siinä lopussa sit paskalleen, ja lopulta se sun Ninas sit jättikin sut, niin haluaks sä viel jatkaa sitä riitelyä?
Eiks se riitely just kertonukkin että teillä ei enää oikein synkannu?
Ehkä sen muijankin mielestä ei ollu järkeä vaan jatkaa sitä suhdetta kun ei teil sit ollu muuta kun erimielisyyksiä(en kyl tiedä mitään teidän suhteesta, muuta kun et sä oot vielkin kiinni siin Ninassa...).

Mun mielestä sun pitäis käydä nää asiat läpi ja miettii jäätkö sä oottaa Ninasi takasin tuloa, vai käytkö käsiksi muihin muijiin, meitähän tässä maailmassa riittää...;)

Hanki jätkä itelles kesäheila, kesähän on sitä ns. romantiikan aikaa ja lemmethän roimuu sillon...
Mee rullaa ja kattele muijia missä ikinä ootkaan.

Syksyllä sit ajattelet asiat taas läpi ja katot onks sul viel Nina mielessä ja olisko sul taas mahiksia...tai ehkä sä oot jo sillon löytäny sen uuden muijan.

No, tossa oli nyt jotain miettimisen aihetta...
Mut nauti nyt kesästä!!!

2000-04-18 14:20:09

Rakkaus on koira helvetistä -Charles Bukowski

Tike :
2000-04-18 20:41:17

Samaa ihmettelinkin kun toi Anna, että jos ootte jo vuoden(!) riidelly itkusilmässä, niin tuskin se suhde tulevaisuudessakaan miksikään paremmaksi muuttuisi. Sitäpaitsi kokemuksen perusteella voin rauhoitella,että vaikka itse ois lopettanutkin jonkun pidenpiaikaisen suhteen, niin silti on niin kiintynyt siihen toiseen, että jonkun aikaa tuntuu ihan mahdottomalta olla siitä erossa.
Eli varmaan kannattaa vaan yrittää suunnata ajatukset joihinkin muihin aktiviteeteihin, ja ilman kahlitsevaa parisuhdetta on ihan hienoa elää.

2000-04-18 22:45:11

Kyllä se munki resepti on se rullaus + viina , ja toi viina sisältää henkevät keskustelut hyvien ja vähemmän hyvien frendien kans :)
Ja sit ei kannatta edes harkita pistonoseslidejen opettelua, kuka tajus ,kuka ei.....?!

2000-04-19 10:38:34

been there done that...many times

2000-04-19 15:29:27

No Anna saatat olla oikeessa, että kannattaako itkua enää jatkaa... en tiedä..

Paskaa mutta toisaaltaan hyvä lähen huomen möksälle (Ylläkselle) miettimään asioita joksku viikoks+juomaan paljon viinaa...!
...jos en saa porukoitten päätä käännettyä mun lähtemisen suhteen!!!!

Joo Kimmo dokataan ja skeitataan jos mun ei tartte lähtee sinne vitun mökille!??
Mistä kuulit sen vitun homo jutun vai tajusitko tästä...??

Pirkka: SE ON AIVAN SALETTI ETTEN OPETTELE PISTO NOSESLIDEE.../ENKÄ SANO 360 FLIPARII TUPLA VARIAL FLIPIKS...YM...HEH!!

Muggs:
Toi mun juttu tapahtu riparilla ja me oltii niinku riparil n.2-3 päivää (ei tehty mitään) mut silti sillee (tajuutteko)? ja sen jälkeenki oli jotain pientä, mut se loppu melkein heti ku näin KULTASEN-NINAN!!

jOO mut mun pitää vaa ajatella kaikki asiat viel "sata" kertaa läpi ja sit taas mietin ja sit ehkä juttelen Ninankaa..!

Jotenki vaa vituttaa SAATANA EI PYSTY EES SKEITTAA MENI TOI VITUN NILKKA IHAN PÄIN VITTUA...HYVÄ ET PYSTYY ASTUU!! PRKL!

2000-04-19 21:08:55

Hyvät naiset ja herrat, näyttää ikävästi siltä että suomen nuoriso katsoo liikaa saippuaoopperaa. Eläkää vielä kun ehditte älkääkä hukkuko näinkin näennäisiin ongelmiin.. Ei siitä mitään tule kuitenkaan.

-Rattus

2000-04-19 22:24:32

Anteeks!kun jotkut ajattelee et tää on elämää!!!...??
tai en mä oikeestaa muista tiiä..???

Anna :
2000-04-19 22:48:31

Rattus-> jos tarkoitit ettei kannata nuorena hukkua näihin 'näennäisiin ongelmiin' rakkaudessa, voit olla oikeassa ja oletkin.
Mutta en usko, enkä toivo että sanomasi on: rakkaus kuuluu vain saippuaoopperoihin???

Mut eiköhän se niin ole, että meistä kukin käsittää tämän sanan rakkaus omalla tavallaan. Joku hieman tiedottomalla ja 'hälläväliä' tavalla ja toiset pitää sitä hyvinkin tärkeänä, osana elämää niin kuin sk8lah pitää ja muutkin normaalit ihmiset.
Jos joku väittää ettei se ole osa (ja se suuri osa) tätä maailmaa, ei ymmärrä sitä sanaa, mutta pitäkööt sitä heprealaisena sanana: koira helvetistä.

???

2000-04-19 22:55:17

hmm...joo no anna toi heprea juttu oli aika outo:)

@!#$ :
2000-04-19 23:16:38

rullaa ja juo viinaa se helpottaa.ainaki seuraavaan aamuun,mutta sittenhän voi juoda aina lishää

haze :
2000-04-19 23:20:15

Mitä kaikki sitä viinaa joka paikkaan tuppaa??
Ei se mun mielestä mitään ongelmia ratkaise, parhaimassa tapauksessa pahentaa vaan!!
Kyllä tollasesta selvinpäinkin yli pääsee...

haze :
2000-04-19 23:20:18

Mitä kaikki sitä viinaa joka paikkaan tuppaa??
Ei se mun mielestä mitään ongelmia ratkaise, parhaimassa tapauksessa pahentaa vaan!!
Kyllä tollasesta selvinpäinkin yli pääsee...

Anna :
2000-04-19 23:32:00

sk8lah->eiks tääl kaikki puhu vähän hepreaa?:), :/

nojoo, noi hazen viina infot on kyl ihan asiaakin...ja ne jotka väittää että viina auttaa, niin kai se jonkun aikaa auttaakin...

2000-04-20 10:56:56

sk8lah--> -->
ni hei ku keksit mitä kandee tehä ni ilmota mullekki,ku mul on sama juttu menossa...menny jo koht 3kk:tta et sellasta.
eikä haluis antee millää periks,haluis taistella!!

2000-04-21 14:46:34

"Rakkaus on kuin moottorikelkka joka kiitää halki tundran, ja yhtäkkiä lentää ympäri litistäen sinut alleen. Yöllä tulevat sudet."
- Friedrich Nietzsche

haze :
2000-04-21 15:29:44

Joukossamme on älykkö. way to go perez!!!

2000-04-23 15:35:16

tussua!prkl

peke :
2000-04-24 20:42:15

Hehheh.

2000-04-24 22:38:39

Anna ja muut.. Pitäis olla varmaan joku sarkasmia tarkottava merkki tai jotain.. Ei mua kannata ottaa vakavasti. Se musta on aika hauskaa että näitä sielunasioita vatvotaan netissä julkisesti. Tai eikai siinä mitään pahaa ole mutta whatev...

Ei kenellekkään mitään henkilökohtaista mutta
aiemmin mainitut sanat: "rippikoulu" ja "rakkaus" samassa asiayhteydessä on musta jotain niin positiivisella tavalla hauskaa ja naivia että pakko oli jotain laittaa. Nyt mulle hatemailia niin perkeleesti tulemaan vaan!!

Ja se saippuaoopperajuttu oli ihan herjaa vaan, kylläkai sitä rakkautta jossain on...?

Hyvää kevättä!

-Rattus

2000-04-24 23:18:10

PÄIVÄÄ TAAS...saavuin takasin koneen luokse Ylläkseltä!

Mä olin möksällä miettimässä kaikkii asioita ja tulin siihen lopputulokseen että periks en anna Prkl! (heh)

No ei vaa en oikeen tiiä mitä tekis... varmaan annan ajan kulua ja katson mitä tapahtuu toivon että jotain kivaa ja mukavaa...??

Elina::: kyllähän minä voin ilmotella, mut ilmota säkin mulle ku ite tiiät mikä on oikein:))

@!#$ :
2000-04-24 23:35:46

sk8lah,sun kannattas tehä sama kun mun isoveli teki kun sen muija lähti.eli juo viinaa niin paljon kun mahdollista ja nussi kaikkea mikä liikkuu.se auttoi ainaki sille

Miki :
2000-04-25 08:50:17

Kyllä tällainen teinimeininki saa mielen iloiseksi aina synkkänäkin aamuna. Hih....kipeetä...
Ja Perez! Mikä vitun Nietzsche? Väitäkkös, että Niitsen aikana oli jo moottorikelkkoja..

2000-04-25 10:49:15

sk8lah:jeps..tehää niin

2000-04-25 19:38:42

Miki: Ihmettelin kovasti kun huomasin Niitsen sitaatissa sanan moottorikelkka. Ehkä Niitse oli aikaansa edellä, tai sitten kelkkoja tosiaan jo oli?

Ei liity asiaan, eikä kyllä kiinnostakaan.

2000-04-25 22:27:19

elina: ok!

Viina juon heti kun tulee viikonloppu kunnon vappu putki on jo tiedossa:) Prkl!

2000-04-26 09:46:41

sk8lah-->hehehe...same here

2000-04-26 11:38:17

vejä vahvat

2000-04-26 12:22:02

pers kännit?

kale :
2000-04-27 22:36:44

joo mä oon rakastunu kerran ja kunnolla. mä oon sit muuten muija, mut se on sit toinen juttu mistä toi nimi tulee.. nojoo. kaikki meni hyvin niin kauan kun sitä kesti ja viikko sitten mun äijä joi, meni bileisiin ja petti mua. oli vähän paska fiilis kun sain tietää siitä sen frendiltä, päivää myöhemmin. sitten vaan eikun juomaan. me vaihdettiin kamat eilen ja mä paruin, se sanoi rakastavansa mua ja ainut mitä se haluu on mut takas. mut mä en voi antaa anteeks, kun on vähän vaikee luottaa enää. ei siitä tulis mitään? no en haluu edes yrittää, ainakaan vielä. voisitko sä sitten antaa muijalles anteeks?

2000-04-28 09:59:10

huh huh... on asiat vissiin kaikilla vähän huonosti. no ainahan jollakin. onneksi ei mulla. ainakaan nyt....

mutta yhdyn monen muun mielipiteeseen, että anna itselles sk8lah aikaa ja sille naiselle. ja kun kaikki väittää, että älä ajattele asioita liikaa ja vatvo niitä mielessäs ne on oikeessa... mutta ei sille mitään voi, jos ajattelee. oikeastaan kannattaakin. nimittäin sitten kun on tarpeeksi kauan kelannut asioita ja saanut itsensä niiiiin masennuksiin, niin alkaa vaan vituttaa oma säälittävyys. ja sitten sitä alkaakin jo kelata asioita ihan eri näkökulmista. ja se siitä. tai sitte ei...

niin ja se viina kyllä aika turhaa. siis saahan sitä nyt ottaa jos haluu, ja niin paljon kuin kestää, mutta ei se mikään autuas helpotus ongelmiin oo. ehkä hetken. mutta mun negatiivinen suhtautuminen alkoholiin on mun oma juttu, vaikka siitä aina muille joskus paasaankin... itse teet niinkuin parhaaksi näet.

rattus:
sulla on sana hallussa. anna tulla lisää, minä pidän kaikesta vinoilusta. ;)

2000-04-28 17:18:56

mä kelasin et sitteki yritän ja pystyn jatkamaa elämääni...ehkä sit joskus mun ja sen pojan tiet kohtaa,mut jos ei kohtaa ni sille ei voi mitää.
en enää jaksaa satuttaa itteäni kelaamalla sitä tyyppiä...ehkäpä se ei ees oo sen arvonen,ehkäpä on..kuka sitä tietää.
but life goes on and on...

2000-04-28 21:45:27

Ns. Bullshittiä koko homma...

2000-04-29 19:47:51

Kale: En tiedä voinko antaa anteeks mut luulisin että varmaan ainaski melkein kokonaan:(.

Oli ihan vitun siisti eilinen ilta kaikki ajatukset oli hyviä,mukavia ym... ja kaljaa tuli juotua...tänään piti mennä dokaa mut enpä taida jaksaa huomena sitten oikein huolella!!:)

2000-04-29 23:19:57

te kaikki savuttomat tytöt. ottakaa yhteyttä savuttomaan poikaan 08-alueella. olen urheilullinen ja tykkään lemmikkieläimistä. tykkääthän sinäkin? odotan innolla yhteydenottojanne
-Esko Mörkö-

ps. whatta PHUCK?
mulla on vähän tuommonen olo, en ole ollut almost minkäänlaisessa toiminnassa tyttöjen kanssa kohta puoleen vuoteen. noh, eipä täällä käpykylässä olekaan yhtään järkevää tyttöä, ainakaan suunnilleen mun ikäluokkaa, joten lukekaapas tytöt tuo teksti yläpuolelta :)

2000-04-30 00:07:09

beastie: Et oo ammari soittanut. taalta kylla vapunhuumassa lahtisi yhta jos toistakin tyttoa... kympinvoteja.

2000-04-30 02:07:32

sk8lah, oisit paskakasa tullu tänne kimberlylle, tääl ois rakkautta, viinaa ja makkaraa riittäny !! LAnmesppned !!!O okenk ooo rento aavujätkå !!LIVEW

2000-04-30 09:52:55

uu-u

2000-04-30 15:18:11

olis kyllä toisaalta voinut tulla skorettaan sinne ouluun mutta ei.. rakkaus odottaa vielä löytäjäänsä mun kohdalla. ja rakkaus on eriasia mitä tuommonen kännihuuma "i want some pussy" hörhöily.. :)
kyllä kyseinen tyttö johon kohdistaa "vakavammat suunnitelmat" täytyy olla tuttu ja sillai että niinku vittu mitä mä selitän !??!?!? menee hermot miettiessä mitä kirjoittaa..

...olisi plussaa jos harrastat Magic the gathering korttien keräilyä ja tykkäisit akvaarioeläimistä.. olethan myöskin hyvä kokki? odottelen vieläkin innolla yhteydenottoasi. grr.
-Esko-

(vittu että mä oon luovalla päällä!)

peke :
2000-04-30 15:55:31

Biisti: Anna kännykän numeros niin minä soitan... eikun se olikin tytöille, perhana. No mutta joo, toivotaan että vappu tekee temput itse kullekkin.

2000-05-01 12:16:32

lÄNDÄRI: hmm..kukakohan tuo Kimberly on??

Beastie: öö..Miten nii kännihuuma????

2000-05-01 19:51:23

sk8lah: siis puhun omista kokemuksista :) tämmöisiä "ei tunteita" juttuja on ollut. ne on perseestä...

2000-05-01 21:27:07

juh juh....
joo vappu oli. miten meni?
ken sääti kännipäissään? minä ainakin, ja poikaystävää varmasti ottaa päähän.
mutta minkäs sille voi, kun on rakastunut.

2000-05-01 22:29:05

beastie:
Ei tunteita jutut on hevonvitusta.
Siistiä että joku poikakin on tuota mieltä.
[Luulin että kaikki ovat sisäisiä pussyhawkkeja...].

hmm...mi
nä olen savuton tyttö 08-alueelta ja harrastan ylipaljon urheilua ja minulla on yksi hevaridelfiini ja kissa,eli olen erittäin eläin ystävällinen.
*hihittelee yksiksee*...tota.
ihan ku ois vielläkin eilisestä ihan jurrissa,ja oikeesti en oo vissiin yhtään...

Oi tää meni muuten ohi aiheen tämän topikin.
En ainakaan usko että olen vielä rakastanut ketään sillai että järkilähtee.
Ois siistiä tietää millasta se on.
hmm..mun ensirakkaus oli minun äiti tai iskä.
en usko että äiti,ku se aina tukisti minua pienenä...
Mutta ei nuita kait lasketa nuita äiti/isi juttuja...=(

2000-05-02 19:31:28

Voisitte polttaa ittenne noiden deittailujen kanssa.
Vappu oli ja meni. Mukava iltahan tuo oli. Kaikkein hauskinta oli, kun Monni oli mennyt amisnaapurini pirskeisiin ryyppaamaan tuntematta edes koko esaa... jatkan ois beastieoki pitanyt tulla. Donerin kebapista tuli ostettua kebappia ja syotya lihan mukana ajatuksissaan myos kaarepaperit. Siskon kampilla tuli vahan pistettya paikkaa kuntoon ja kuunneltua epamaaraista ravemusiikkia. lopuksi tuli kaveltya jalat katki kotia.

2000-05-02 19:34:00

...Nakojaan sain harhautettua itseni kirjoittamaan vaaraan topikkiin. hyva.

2000-05-02 21:53:17

Joo mun vappu oli ja meni, niin tais olla muillakin ja myös mennä vai*??
Join jonku kypä kassin en ollu siis missään pahassa kunnossa oli muuten ihan ok mut oli kylmä ja melkein kaikki meni päin persettä!!'

Nais asiat minun elämässäni menee koko ajan enemmän huonommin ja huonommin:(

Ärsyttävää ku vasta kun meillä meni Ninankaa poikki ni mä oon alkanu yrittää tehä kaikesta mahtavaa ja tosi ihanaa mut enpä enää muka osaa tehä mistää ees mukavaa vaik kuinka yritän...ihanasta puhumattamaankaan!!:((

2000-05-04 17:35:31

Oon tässä mietiskellyt että elämä vaa menee menemistään ja mä vaa jumitan,skeittaan ja kuuntelen musaa...on outoa kun ei ole enää häntä ketä tarvitsen ja tahtoisin syliini:(:)

Viikonpäästä perjantaina helzinkii pro-skateen...vuokrattii parin frendinkaa hotelli perjantai-lauantai yöks:) silloin ryypätään,ehkä mennää skeittaamaanki jos ei ni ainaki katotaa skeittausta (selvinpäin,heh:))

peke :
2000-05-04 18:36:35

Meinaskon Anonymous-Pirkka lähteä siinä poppoossa kisoihin?

2000-05-04 23:45:11

En kun ei mua ollu informoitu tosta jutusta, mutta kyllä mä proskateen ilmestyn ja yövyn teillä jos voi :)

2000-05-06 01:08:31

Öö Pirkka me ei otettu sua mukaan ku sovittii jo aiemmin toi reissu noitten muitten alkoholistien kaa:)

Peke: ota pirkka teille yöks ja tulkaa meijän hotellii ryypiskelemääm:)???

Aah elämä jatkuu ja sillee...

peke :
2000-05-06 13:20:41

Aargh, nyt tää homma taas meni ihan katolleen. Mites kauan meinasit Pirkka Helsingissä aikaas viettää?

2000-05-06 21:50:51

peke, oon joko pe-la tai la-su , ihan miten sulle sopii ? Mailaile asiasta....

peke :
2000-05-06 22:29:08

Mailia pukkaa...

2000-05-07 00:32:32

tykkään myöskin piparkakuista ja pumpernikkeleistä.
-Esko-

voihelvettitaassealkoi... mulla sekoo pääää!!!!!

2000-05-07 13:56:32

Pirkka tuu pe-la!!!!!! tai....?

2000-05-08 09:30:32

No sitä pitää viellä miettii , mut mä haluisin nähä ainaski Proskeitin finaalin(La) ja Pasilan demon(Su),mutta on vaihtoehto että mä tulisin perjantain alkuillasta ja yöpysin pekellä 2 yötä ?

2000-05-08 13:27:30

Pumpernikkeleissä oli se huono puoli ennen että ku niitä oli kolme siinä paketissa,ja oli neljä jäsentä minun perheesä.
Broidi muutti pois ja nyt voi rauhasa ostaa pumppernikkeleitäki.

Mun pää on jo seonnut kauan aikaa sitten ja ei se enää selviä varmaan ikinä.

Mä en ymmärrä miten pystyn aina heittään itteni niin kauas nuista topikkejen aiheista.
taitolaji...=P

T
ietääkö kukaan,pystyykö ESINETTÄ,tms,rakastamaan IHAN OIKEESTI???
Niinku esimerkiksi voiko joku wempmaster oikeestikkin rakastaa tietokonettansa.
Tai voiko joku teistä rakastaa oikeestikkin vaikka skeittiisä?
Onko kokemusta?

..moromoro!kympin juttua lähtee...

2000-05-08 18:46:15

olen joutunut hyväksymään että skeittini on tämänhetkinen tyttöystäväni kun ei ole ihmisistä löytynyt vastaavaa vähään aikaan.. sen kanssahan mä eniten aikaani vietän koulun lisäksi. ja koulua en rakasta.

2000-05-08 20:44:29

Yhdyn Beastien sanaan (en beastiin;)

2000-05-08 22:08:55

fAk (|) : Vai että konetta rakastaisi webmaster? Mulle ei ole kone tai mikään ohjelma tärkeä, vaan se tieto jota tuotan.

Ei skeitti eikä tietokone ole mikään yksilö. Skeitti on ehkä fyysinen kapine, mutta siinä ei ole ole yhtään osaa josta niin erityisemmin pitää. Skeitti on vaan väline jonkin toteuttamiseen, joka skeittauksessa on itse skeittaus. Skeittausta ei ole ilman välinettä, joten se on vain "rakkauden välikappale".

Sama pätee tietokoneeseen. Tietokone on vain kone, jolla käyttäjä tekee jotain mitä haluaa ja josta pitää. Itseasiassa se rakkauden kohde on oma itse, koska toteuttaa jotain mistä itse pitää. Välikappale onneen voi ollakin moni väline, mutta onnen määrä tuntuu vaan skeittaajilla olevan isompi ja agressiivisempi kuin monen muun lajin harrastajalla.

Tärkeintähän
on luominen, ja toteuttaminen. Skeittaus on yksilölaji, jossa kamppaillaan itsensä kanssa ja yritetään hallita omaa fyysistä ja henkistä olemusta.

Rakasta sitä mitä teet, mitä se nyt onkaan. (olipas taas helvetin opettavaista paskaa)

2000-05-09 07:00:17

No sähän puhut kun jokin zykiatri (zykiatri, niinkuin Uuno Turhapuro sanoo.. :-)

2000-05-09 09:40:22

piu pau vimpelin pallo.

nelli jyrähtää jälleen: kohtalaisen yksilökohtaista.

2000-05-09 10:25:19

Niinhän kyllähän tuo rakkaus on mahtava asia, mutta sillon jos sitä rakastaan ei näe vähään aikaan seuraa tunne jota kutsumme ikäväksi ja kun tulee ikävä alkaa vituttamaan ja kun vituttaa tekee mieli dokata ja jos jättää dokaamatta ja menee skedeemään niin voi olla täysin / melko varma että se skeittauskin menee päivvittua.

Ja kun skeittaus menee päin tuota edellä mainutta asiaa niin sillon on yleensä sattunut johonkin ruumiinosaan tai vaihtoehtoisesti ei muuten vain ole onnistunut mikään temppu.
Tuossa tapauksessa skeittauksesta tulee jauhamista, saman paskatempun väkisin jauhamista jonka jälkeen menee hermot ja tekee mieli huutaa erinäisiä kirosanoja ja paiskoa lautaa, rikkoa se täysin paskaksi, ihan kun se olisi sen laudan vika vaikka vika todellisuudessa onkin sinussa itsessä, siinä että olet rakastunut ja ikävän vallitsemana. Ja kaiken tämän jälkeen olisi on kaikkea muuta kuin hyvä !

Elikä jos on rakastunut niin sitä rakastaaan pitäisi nähdä suht usein tai sitten olla rakastamatta ketään.

ettätätämieltäminäolentänä
änjahuomennajaläpäläpälää....

2000-05-09 10:26:05

Niinhän kyllähän tuo rakkaus on mahtava asia, mutta sillon jos sitä rakastaan ei näe vähään aikaan seuraa tunne jota kutsumme ikäväksi ja kun tulee ikävä alkaa vituttamaan ja kun vituttaa tekee mieli dokata ja jos jättää dokaamatta ja menee skedeemään niin voi olla täysin / melko varma että se skeittauskin menee päivvittua.

Ja kun skeittaus menee päin tuota edellä mainutta asiaa niin sillon on yleensä sattunut johonkin ruumiinosaan tai vaihtoehtoisesti ei muuten vain ole onnistunut mikään temppu.
Tuossa tapauksessa skeittauksesta tulee jauhamista, saman paskatempun väkisin jauhamista jonka jälkeen menee hermot ja tekee mieli huutaa erinäisiä kirosanoja ja paiskoa lautaa, rikkoa se täysin paskaksi, ihan kun se olisi sen laudan vika vaikka vika todellisuudessa onkin sinussa itsessä, siinä että olet rakastunut ja ikävän vallitsemana. Ja kaiken tämän jälkeen olisi on kaikkea muuta kuin hyvä !

Elikä jos on rakastunut niin sitä rakastaaan pitäisi nähdä suht usein tai sitten olla rakastamatta ketään.

ettätätämieltäminäolentänä
änjahuomennajaläpäläpälää....

2000-05-09 10:31:23

Helevetin kone saatana, tää on totaallisen sekasin.

Ja noita kirjotusvirheitäkin näyttää olevan, mulla taitaa olla pahemman luokan lukihäirä.

Taipaa olla parempi kun pidän vain leipäläpeni kiinni ja luen kateellisena muiden juttuja, sellasten jotka osaavat kirjottaa oikein.

2000-05-09 10:31:56

Ja noita kirjotusvirheitäkin näyttää olevan, mulla taitaa olla pahemman luokan lukihäirä.

Taipaa olla parempi kun pidän vain leipäläpeni kiinni ja luen kateellisena muiden juttuja, sellasten jotka osaavat kirjottaa oikein.

2000-05-09 10:32:38

2000-05-09 10:39:08

Voi vittu mä sanon !

Nyt alkaa mennä hermo näitten hevonvitun Cookie.... juttujen kanssa, kone tilettää aivan omiaan.

sk8importissa tätä ei tapahtunut, täällä kymmeniä kertoja päivässä, pitää kait lopettaa tämä hermojen menetyspaikan läpi koluaminen.

2000-05-09 11:02:57

DudeB ota se cookie pios tai päivitä selain tai keksi jotain. Ei hermoja kannata menettää...

2000-05-09 19:31:30

beastie:aijai että on sun skeittisi sun tytskis.mutta miten olet varma että se on edes tyttö?

DudeB:n kone toimii oikeesti ihan hyvin,se vaan tahalteen pistää nuo viestit sataan kertaan että kaikki varmasti näkis ne=P

Tietääkö muuten kukaan,että no otetaan nyt vaikka nainen joka pukeutuu mieheksi.
Niin haluaako se sitten esim. seurustella YLEENSÄKKINOTTAEN naisen vai miehen kanssa?
Ratkaisematon ongelma minulle pian 15vuoden ajan...(tää homma ei sitten liity DudeBeehen..juu nou...)!

2000-05-09 21:49:21

fAkpussy: No se vaan on tyttö. päätin että se on tyttö kun se ei muistuta poikaakaan. :)
mutta todellakin, tämä on vain väliaikaista..!

2000-05-10 06:54:27

fAk (|); Tuuppa ite tälle koneelle, katotaan kauanko hermosi kestää tätä.

Tällä koneellapa ei ihan joka jannu nolla.nettiin menekään, tää toimii vielä vähän aikaa ja sitte se taas alkaa, ei montaa replyä enää kestää...

2000-05-10 22:13:07

beastie:
No mutta miten se muistuttaa tyttöä?
Niin,se on niin lauta...ahhahahahaaaa...
Kumm
iskaan ei ole edes väliaikaista.Yrität vaan nolona selitellä jotakin,ku sua hävettää sun tyttöystäväsi;D

Sitäpaitti sähän olet ihan huora.Sun tyttöystäväs hajoo sä OSTAT uuden..hmm...
onko tosa nyt mitään järkiä?:)
Tarinan opetus...skeittaa rikkinäisellä/katkenneella tyttöystävällä.
häh...en tajua enää itekkää...

DudeB:enpä tuukkaan sille koneelle,koska mun oma kone toimii ihan hyvin.rispektiä sulle!!!:)

2000-05-11 09:47:32

Minäpäs sain uuden tyttöystävän, tämä ei valita eikä ole rasitukseksi. Muodotkin ovat mitä mainioimmat ja se on erittäin kaunis. Sen nimi on DNA ja ostin se prismasta. Jos se hermostuu saattaa tulla mustelmia sääreen.

Perez: Tuo sun moottorikelkka juttu on ainakin Matt Groenignin kirjoittama, en sitten tiedä onko se sitä itse keksinyt. Siis sehän on se Simpsonien luoja.

2000-05-11 16:00:45

hpman:entä heini...?:/

2000-05-11 21:47:41

hmm.. en oo huora vaan pukki ;)
no menee vähän yli.. mutta minkäs sille voin jos tyttöystäväni rapistuvat ja hajoavat käsiin! olenko liian kovakourainen?!

2000-05-12 01:53:52

Nyt satasen raja rikki.
prkl.
kaikki mukaan

2000-05-12 06:52:48

415 Doors : No tällä mun koneella ja tän tempuilla saa rikki vaikka tuhannen rajan.

2000-05-12 06:54:20

Sadas on tässä näin, juuri tämä. Onnitelkaa !

2000-05-12 09:41:59

fak (|): taitaapa olla tuo rullalauta meikän tyttöystävä!
Beastie: Tuttu tunne itsellä meni vanha ihan löysäksi ruoskaksi, nenä ja häntä oli melkein olemattomat ja muodot olivat kateissa. Ihan kelvoton mihinkään ;)

2000-05-13 20:41:08

oot naa beastie kuitenkin ihan huora. Huoraat etta saisit rahaa uuteen tyttoystavaan. ja myyt kaytettyja tyttoystaviasi mulle. hohoo.

2000-05-13 23:33:08

Ja Harzako menee ja ostaa ne käytetyt tyttöystävät?Voi teitä poikia.

beastie:Sulla on ihan huonoja tyttöystäviä jos ne hajoaa käsiin! Osta HYVÄ tyttöystävä joka kestää! KYLLÄ,ootpas liian kovakourainen tytskeillesi.Mutta mitä jos saat sitten kohta sellaisen 'oikean' tytskin ja se kysyy miks sulla meni sun entisen kans poikki...saat pistää siihen että eiku SE meni poikki...tai että myin sen mun kaverille.
Juu.Menee hassusti ihan yli..=P

2000-05-13 23:45:23

Elämä on aivan vitun rasittavaa ja turhaa kun miettii oikeen huolella:((

Pitäis varmaan yrittää tehä asialle jotain, mutta ku ei kiinnosta tehä oikeestaa mitää ilman Ninaa.....:);(

2000-05-13 23:57:07

fak pussy: sanon sille että ex-tytski vaan kräkkäs ja sitte rusahti kokonaan paskaks. tai sitten sanon että myin sen eteenpäin koska en tykännyt sen muodoista (esim. oli vähän liian loivat muodot..!) ;)
järkyttävää..

2000-05-14 13:06:08

sk8lah:Mikset tee asialle jotain.Märiset jossai hikisessä foorumissa että "Perkele ku tuo Ninaki meni",hyvä mies TEE asialle jotain!!!Soitat sille,ja sanot että morje,se on meikä täsä,että....no päätä ite loput.

beastie:Nyt tuli mieleen sellanen juttu että ko joudut pitään skedees tytskinä ja silleen,ni mikset hommaa "oikeata" tyttöystävää?Oisko ideaa?=D

2000-05-14 15:36:18

Ongelma on se että aina kun soitan ni Nina lyö luurin korvaa tai rupee heti huutamaan että mitä vitun asiaa sulla nyt on:(

Äääh!!!!

2000-05-14 16:03:18

Sillon tuo muija ei todellakaan ansaitse sua.
Jos sä et ole sille mitään pahaa tehnyt,ja se tollatavalla alkaa riehumaan ni ei tyttö varmasti tajua asiasta yhtään mitään.
Ansaitset paremman..?Go,sk8lah,go!!!

2000-05-14 20:08:01

Entisesltä murtu nenä niin hommasin uuden ;)

shit :
2000-05-14 22:00:42

sk8lah,unoha jo perkele se lumppu.maailma on naisia täynnä ja ainaki suurella osalla niistä on pillu eikä sitten niistä muuta tarvikkaan.tai sitten mie oon vaan häiriintynyt sovinisti ääliö.niin ja onhan sulla aina kaks kättä...

2000-05-14 22:33:44

shit:Nina ei oo lumppu, sä oot(heh)!

Yritän selventää asiaa vähän noniin: Nina on mun naapuri ja me nähään melkein vahingossa joka päivä eikä se jaksa mua ku soitan sille sen takia kun ollaan koko ajan niin "lähekkäin" :(

Mun pitäis varmaan tulla himaa jotain toista reittiä ettei nähtäis ees vahingossa ja sitte en soita ollenkaa johonki 2-4viikkoon niin nään että haluuko se ollenkaa olla munkaa kaveri tai tuleeko sillä ikävä tai jotain sellasta...Jos: niin luulis Ninan soittavan:)
Mitä ootte mieltä????????

2000-05-14 23:31:47

ehdottaisin, että kuljet tästälähtien kouluun ja sieltä takas viemäriverkostoa pitkin, siellä tuskin tapaat Ninaa. Kännykänkin voisit pitää pois päältä ettei Nina saa sua kiinni, kun tarvii tupakkia. (tupakka , ei 2pac)

Ainii ja perjantain lähetää dokaa huolella, mä oon rahoissani :) ,Ländäri messiin !!??

2000-05-15 06:58:55

sk8lah meeppä kokeilee toisenlaisia otteita, sano sille; "I wanna fuck you like an animal"

Ja sidot käsiraudoilla kiinni ja ruoskit sitä puolituntia huononkäytöksen vuoksi, eiköhän ala tyttelin mieli muuttumaan :-)

2000-05-15 14:22:48

Kasper: Koulua ei jaksa en jaksanu tänään enkä varmaan huomen enkä sitte... Kännykkään pistän varmaan soitoneston tai jotain:)
Tupakkaa ostan saatanasti ja poltan niitä suruuni!!

Perjantaina ryyppäämään kyllä kiitos ja myös lauantaina ja vaikka sunnuntaina ++++++ joka päivä käy mulle:)

DubeB:En taida kokeilla tota sun juttua sori vaa:)

2000-05-15 15:36:01

sk8lah:
Et voi olla nuin epätoivonen.
Tiiän tosiaankin kokemuksesta että tyttöä alkaa ahistamaan nii maan perkeleesti ku entinen poekaystävä roikkuu tällee vitunkauan.
Itellä monta vitun pitkää kuukautta,se oli ahistavaa.
Ajattele edes Ninan parasta...*hymyy*..=]

shit :
2000-05-15 16:21:36

dudeB,tuo oli tän topicin paras neuvo.fuck you like an animal.jesh

2000-05-15 18:31:11

Joo dudeB ihan kiva, mutta se ei välttämättä tehoo kaikkiin. Mutta niihin jotka todella sitä kaipaavat...Se ois tarpeen.

2000-05-15 20:05:52

fakpussy: yritetään yritetään.. mähän sanoin että se on väliaikainen tyttöystävä se mun lauta... ei oo tullu semmosta "sopivaa" naispuolista ihmistä vastaan vähään aikaan... tai siis ikinä ei oo tullut semmosta "täydellistä", tottakai. muutenhan olisin vieläkin varattu =)

2000-05-15 21:09:40

fak (I):
Niin mä oon aikonutkin tehdä siis antaa Ninalle rauha ja ite yritän pärjäillä skeittauksella ja varmastikkin viinan kanssa lotrailulla...jos Ninaa yhtään enää kiinnostaa minä ni kait se ottaa yhteyttä jos ei ni...?:(

2000-05-15 21:53:49

Mä en rehellisesti sanottuna oikein ymmärrä tollasta stressailua asiasta. Enpä muuta osaa sanoa, kuin unohda nyt helvetissä koko juttu! Skate like an animal.

2000-05-15 23:34:33

hmm. 1 kuukausi on mennyt

2000-05-16 10:24:20

elä jaksa ressata on sulla kyllä menny pahemman kerran pönttö sekasi siihe muijjaa!

2000-05-16 14:58:21

Nii skedeet pitkästä aikaa nii vituksee paljo et makaat raukeena kaks viikkoo sänkyn pohassa ja mietit miten pääsisit ylös. No joo sydänsurut on aika pahoja, mut aika parantelee haavat. Ja jos sä kysyisit Ninalta välittääks se susta enää ja jos se ei vastaa nii vaikeneminen on myöntymisen merkki...

2000-05-16 15:11:22

beastie:
Tiedäks.Minen tajunnu tuota sun viestiä. "...tai siis ikinä ei oo tullut semmosta "täydellistä", tottakai. muutenhan olisin vieläkin varattu =)" Mitvittuu tuo meinasi.Häh.Mitä jos ois tullut täydellinen vastaan ni miten oisiit varattu.
Et välttämättä ees ois!!!:)
Meikä ei tajua.
Sanot muuten tän topikin jokaviestissä että "Se on vaan väliaikainen tyttöystävä se mun lauta".hassu:)

Millanen olisi muuten teidän unelma mies/naine?Ulkonäkö ja luonne?

Mulla varmaa sellane ylihassu.Ei ulkonäkö olis sillain ylitärkiä,mutta oishan se hienoa jos sen kanssa jopa kehtais liikkua jossain.Ois kans upia jos se kuuntelis jotenkin samanlaista musiikkia kuin minä,mutta tuo ei ole mitenkään ratkaiseva asia.Ei mikään amis eikä mikää gangsta,tms,vaan sellanen muutenvaanrento:) Eikä mikään pilluhaukka.
Eikä sellanen teeskenteliä.
Semmonen joka säätäs semmosta juttua että sais nauraakkin joskus,ei tosikko,sillä mulla on aika outo huumori:) Semmonen asennetyyppi,omalla tavallaan hieman erikoinen vois olla.Sellainen joka hyväksyis minut semmosena ku olen,ja se voisi olla ihan vitun vaikiaa;o) [en ole ihan normaali.ulkonäöltä ehkä liiankin normaali,mutta muuten ihan vitu outo.bad homma.]..Onko tollasta poikaa olemassahäh?!:/
Ketäpä etes kiinnostaa.

2000-05-16 15:17:23

Ainiin,olisi kivaa jos kyseinen poika jopa harrastaisi jotakin samaa kuin minä.
Skeittaisi tai snoukkaisi tai breakdancea harrastaisi.OIS UPIA!!!!!!:)

dune :
2000-05-16 18:54:19

never fall in love.

paras ohje mitä on ikinä kuultu.
yksinkertaistahan se siis onkin.mitäs vittua miettiä tollasia asioita nimittäin niin helvetin monesti sitä on saanu ottaa oman silmän käteen ja kattoo vähän tarkemmin että omaa etuansahan kaikki ajaa.siispä: no love,no pain (:

dune :
2000-05-16 19:37:31

jaah.vieläpä tuohon fAK:n viestiin vastausta...siispä:mulla on kaikista parhaat oltavat yksin.saa tehdä mitä haluu kenestäkään riippumatta,ei tarvii kuunnella mitään helvetin tylsiä jaarituksia jostain vitun asiasta joka ei kiinnosta paskan vertaa,ei tarvii sietää jatkuvaa arvostelua ja vitunmoista valitusta,ja saa olla YKSIN.

i alone am best ((:

2000-05-16 19:39:13

dune:
Niin no sulle rakkaus näyttää olevan jonkinlainen "taakka"...?!

Ehkäpä olet liian nuori tollaiseen vielä...;oP

Ootko muuten se entinen ch0kie vai mikäolikaa...?

dune :
2000-05-16 19:39:48

itseasiassa mä taidan seota.mitäs vittua mä tollasia menin fAK:lle vastailemaan.sehän stna kysy jostain unelmatyypeistä.
nojaa.taitaa
taas jotenkin ajatukset harhailla.

2000-05-16 20:42:21

hmm! en sano mitään niin on parasta:)

2000-05-16 20:47:42

Sanonpahan sittenkin...ilman rakkautta on tyhmää,mutta sitten kun toinen vielä rakastaa ja toinen toisaaltaan ei, niin sitte se on paskaa!!riippuu tietenkin ihmisestä itsestään:)

2000-05-16 22:50:28

Okei. Sit ku ollaa ens kerran kunnolla lärväämässä(pian, toivon), ni mä kerron kaiken tollasesta toiminnasta. Mä oon vanha pro-jätkä tollasessa ja tiedän enemmän ku ikinä arvaatkaan. Mä näen sussa vähän liikaakin itteäni vuodelta -97 ja tosta ei seuraa mitään hyvää. Paitsi kolmen vuoden ryyppyputki(joka sinänsä on ihan kiva). Käyhän, armaani?

2000-05-16 23:15:59

fakpussy: tarkoitin että jos olisin kohdannut tähän mennessä elämääni niin täydellisen (siis että synkkais yhteen ya know) tytskin niin empä haluaisi siitä eroon vähään aikaan.. mutta mulla kun pisin "suhde" (nauraa...) on kestänyt varmaan pari kuukautta niin siitä voi jo päätellä kuinka vakavia ne ovat olleet..
väliaikaisella tyttöystävällä tarkoitan että laudastani tulee jälleen sukupuoleton (mitä nyt muutamat huora-ilmaisut laudalle josku huudan) kun löydän oikean tyttöystävän itselleni.. :)

mun unelmatytski ois varmaan semmonen ei-amis, sen pitäis olla oma itsensä eli ei yrittäis olla mikään trendbitch, sen pitäis olla jotenkin samalla aaltopituudella mun kans eli tykkäis samoista asioista ja muusta, ja sitten kiva plus olis jos se olis vielä hyvännäköinen.. kiitos jumala. toteuta toiveeni..

vielä pieni selvennys tuohon mun kirjoituksiin, täydellisellä tarkoitan sitä mun kuviteltua "täydellistä" tyttöystävää eli ei semmosta yli-upean näköistä tytskiä joka kävelee mua vastaan jossain ja mun sydän räjähtää ja epämääräistä kuolaa alkaa valumaan rinnuksille (suusta ;) ), voi vittu, nyt menee jo överiks.. voi helvete. mä meen koisiin...

Miki :
2000-05-17 11:13:30

"Semmone kiva ja niinku tykkäis samoista asioista ku mä ja olis iloinen ja mukava ja kiva ja hyvän näkönenkin sais olla ja semmone
kaikin puolin hyvä tyttö ois hyvä eikä paha.
Ja rakkaus on kiva kun on rakastunu ja se on mukavaa"
Te olette kyllä hilpeitä....

2000-05-17 16:28:06

menkaahan kaymaan kallonkutistajalla, kaikki! beastiekin hop hop kun alat tanne tommoisia lassyttamaan jo. Love will ruin your mind. helvetin tyhma biisi itseasiassa.

2000-05-17 16:41:48

beastie:ai niin tietenkin:)
Hei,mun pisin "suhde" kesti TASAN kaksi kuukautta,että siinä näkee onko sellasta hienoutta löytynyt:)
Tuo "kaksikuukauttapoika" tulee kaupungissaki nykyää vaikka vastaan ni eipä voi muuta kuin nauraa...[jou känkstä räp]...
Oon ajatellu etten varmaan ikinä "pääse" naimisiin,ei PYSTY tapahtumaan ihmettä että minä haluaisin viettää jonku kanssa loppuelämäni,ja SEKIN vielä MINUN kanssa.
Oon ihmetelly moooonesti että miten mailmassa voi olla niin paljon aviopareja,tai että mite esim. minu ippe ja äippä on tajunnut toisensa.
Respektii kaikiille aviopareille:P

Beastie hey kirjotit "sen pitäis olla oma itsensä eli ei yrittäis olla mikään trendbitch",mitä jos se ois oma itsensä tollasena trendibitchona?
Hyvä kysyä tuntemattomalta,eli joka ei tunne minua,että näytänkö minä trendbitchiltä?
(http://www.gurlpages.com/zines/superkillabee/images).Pari kuvaa on otettu sitten aika tokkurassa...päätelkää mitkä:)
Minä oon se patukka päine tyttö.

Nimim. "En ainakaan TAHTOISI näyttää trendbitchiltä" :)

2000-05-17 16:44:54

Harza:joo oo sinä vaanhiljaa!:D Tunteetonpaska!!!=)

dune :
2000-05-17 18:35:46

sinä pieni fAK (|).tämä on sinulle ((:

taakka.urp.
no kai sen voi noinkin ilmaista.
ja ehkä mä olen nuorikin (: [ja olethan sinä supa saman ikäinen myöshhkin.khi]mutta onhan siinä sitten naureskelemista kun kolmasluokkalaiset puhuu naama vakavana kuinka se naapurin pekka on niiiiin ihanan rakastettavan suloinen ja voi että jos se ens discossa pyytäis tanssimaan.
on se elämä ihmeellistä.kjähkjähkjäähh.
e
i se mitään.mulla on tänään taas oireita.jotain makua orastavasta hyväntuulisuudesta joka onkin sitten ihan helvetin omituista.

nojoo.ja jossei se vielä tässä missään ilmi tullut niin joo olin mä entisessä elämässäni chokieh.et kyllä muuten turhan usein ainakaan ole skateparkissa käyny häröilemässä.hyi tuhmia lapsia.

2000-05-17 19:20:47

harXa: elähän nyt. tytskit on välistä niin helvetin vittumaisia mutta eihän ilman niitä voi elää. en ainakaan mä.
fakpussy: yleensä trendbichit on weebeitä mutta kyllähän poikkeuksia löytyy paljonkin.. keksin vain ekana tuon trendbich-sanan tuohon. meissä kaikissa asuu pieni wonabii...

2000-05-18 10:14:33

Joo tytskit on tosi vittumaisia ja tarkotuksella. Kundit on semmosii ihan dildoja ja ei tarkotuksella...Kundit ja muijat puhuu varmaa omaa kieltää...Hmm. Paitsi yks mikä niitä yhdistää ja tuntuu hyvältä on rakkaus ja hmm...Kuksiminen. <br><br>
Unelma miehiä on monenlaisia semmosii jotka voi saavuttaa ja niitä joita ei voi saavuttaa esim. Reynard Cowper...Latvian Euroviisu jutskun laulaja...Että oli söpö ja noista toisista en puhu mittää.

2000-05-18 15:03:39

no tanaan koulussa tuli otettua hiukkasen esimerkkia latvian euroviisumiehesta, kun esiinnyimme 70 -luvun kamppeissa lavalle soittamaan 70 -luvun hitteja ja esiintyminen oli sanoisinko ylinayteltya(?). ja tytot tykkasi. hah hah I wish.
beastie: No eihan tietenkaan sita voi ilman naisia elaa mutta kyllahan se vain totta on, etta rakkaus turmelee mielen. Ja muistutan etta tama ei ole treffipalsta. elkaa polttako minua tuosta hyvasta...

2000-05-18 15:06:44

dune:Ei Hanna jaksa skeittparkkia.
Sehän siinä just olikin idéanä ku oon saman ikänen kuin sinä.!:)

beastie:Pystytpäs elään ilman tyttöjä koska sulla on tälläkin hetkellä tytön vastineena skede:)

2000-05-18 15:36:55

How can it be possible that I and Harripaljakka are two times same time here.

enkkukybä.

2000-05-18 18:21:49

fakpussy: pointti on että kun en pysty! siksi etsinkin oikeaa tyttöä.. alkaa olemaan vierotusoireita tytöistä.. liikaa yksinäisyyttä ;)

2000-05-18 20:57:13

piisti:Alkaa olemaan vieroitusoireita tytöistä,eli en taaskaan tajunnut tuota?
Sano näytänkö minä trendipelleltä?
Enhänenhänenhän..=/
Niinku ei SILLÄ,vaan haluan vain tietää!:D

2000-05-19 06:44:55

beastie, pokaa tuo "fucking pussy", eikös se asukin vähän samassa suunnassa.

2000-05-19 09:48:01

Harza: Jätkähän on nähnyt NoTomorrowin siinä tais olla tuo Love will ruin your mind-biisi.

2000-05-19 10:22:22

hpman: joo scott bournijouningin patkassahan se.
beastie: kuittia viela tulleepi joskus tasta foorumilassytyksesta hahaa.

2000-05-19 13:44:54

Harza:kuittia on perseessäs!

DudeB:jaa'a,ett
ä on meikä täällä tyrkyllä?=D

2000-05-19 17:24:40

Kimmo the man: Joo voithan sä kertoa, mut en tiiä koska nähää:/

2000-05-19 17:29:45

Hey jou! Fak: Kävin yytsimäs sut... Jos oot tulos tänne joskus parin vuoden päästä(ku oot kasvanu) ni soita mulle tai jotain;)

2000-05-19 17:33:15

Minullekko puhut?? vai??

Jos mulle niin tullaa kait ravikille sunnuntaina:)

2000-05-19 19:32:33

landspeed: kiitos tarjouksesta,mut kukavittu ny tulee HEINOLAAN??!!!;)

2000-05-19 22:47:32

Harza: Älähän nyt innostu. sulla oo mitään sanottavaa mistään ;) asiasta kukkapurkkiin, ylivieskassa vieläkin kiiri huhu "Oulun pojasta", joka talvella oli eräissä pippaloissa ainoana edustamassa Oulua.. kukahan se oli ja missä ?-)
hahaa to you!
DudeB: nettirakkaus, hah ;) no öö.

2000-05-19 23:04:37

mitä vittua??!!?!
olin kirjoittanut aikaisemmin pariinkin otteeseen että bich. wtf? siis vittu ei voi tulla tuommosta virhettä.. huhhuh.. BIAATCHHH!!!

2000-05-20 09:59:49

Minäkin irkjutin...oho...KIRJOTIN useesti bich mutta korjasin virheet,olenhan Hanna the gR8.
*jää miettimään miten sai kirjottamisesta irkjuttamisen*...

merry xmas...

2000-05-21 13:42:29

beastie: nohohoo, tuota meitsin edustavaa kuntoa ei lasketakkaan mukaan ;)... Ootko tulossa visiitille? vois killerit kolahtaa ottaan kahen viikon paasta.

2000-05-21 14:33:42

Saatana...pitää tehdä tälle paskalle elämälle jotain mikä piristää ja auttaa ongelmiin!!!

Landspeed: Kiitos perjantaista sait mut tosiaankin ajattelemaan jotain:)

2000-05-21 17:36:26

Harxaman: just aattelin että vois tulla ens wiik-endinä vääntään vähän 4,7 prossasta sinnepäin? ja totta munassa skeittaamaankin.. tai no soitellaan..

2000-05-21 19:01:40

uijui beastie on tulossa tänne iik iik...

2000-05-21 20:23:30

fakhanna: en kylla varmasti esittele okia sulle :)

2000-05-22 13:35:32

harxa:Mikset?Mutta ku mää HALUAN!!!:P
Mä rikon jätkän jynkkyvideon jos et esittele Okia mulle;)
[Se on tuolla meidän alakerrassa meidän mikron päällä....ei Oki vaan se video!]

2000-05-22 15:33:09

Siis b'n'b do america? mitahan se siella tekee? se on nakojaan kiertanyt hiukan. taitaa olla tyypit tykanneet beavisista ja buttheadista? kuulostaa silta etta sen jynkkyosuuden takia se on kiertanyt. taytyy nakojaan nauhoittaa paalle jotain kilttien skeittaajapoikien skeittielokuvia jottei himokkaat teinit enaa lainaile minulta sita tumputtamisen tarpeessa.

2000-05-22 20:22:04

harza: vai että se Controlli kiertää koko maailmaa?? on varmaan aika limassa jo koko kasetti.. :) jynk-jynk.
ja enhän mä uskalla nussipussia tavata.. ;)

2000-05-23 15:04:04

Harza: Kyllä niinhän siinä lukee. En oo ihan varma miten se meillä on. Mutta Haaraloilta se on peräisin. Keneltäpä muultakaan. Miten et muuten ole enää Jussin kaveri...?;o) hahahaa.Vähä se säätää juttua ihankaikista,aivan älytöntä paskaa...
[Sinusta puhutaan Haaraloilla nimellä "hikiharri"...*naurua*...khii.
..]
Tuota ei sitte kerrota Jussille!!!:P

beastie: hmm...nussipussia?! ihanko nää sitä päätät että tapaatko sä mua vai et,jos meikä määrää että tapaat ni SHUT THE FUCK UP!!!:)

2000-05-23 18:34:00

no vitun vittu (eli sinä).. ;)

2000-05-23 19:16:38

fak (|): no mikahan tama hikiharri jtutu nyt on? enhan mina ole haaralan kanssa ikina kauhean hyva kaveri ollutkaan. ja enpa ole oikeastaan kunnolla nahnytkaan jatkaa yli vuoteen. Mulle on ihan sama minkalaista juttua se saataa. jussi on tunnettu suuresta suustaan ja jutuista jotka eivat aina olekkaan kovin totta. Ja sina viitit viela sellaisen tyypin kanssa heilua. no muuta ei kylla suntapaiselta voisi oottaakkaan. sorry, hermo mennyt mutta enpa viitsi alkaa kovin pidattyvaiseksi tanaan kommenttieni suhteen.

2000-05-23 20:49:24

beastie:Miten nyt väänsit ton vitunvitun?
siistiä.Mun mielikuvituksella ei tollaista aikaan saatais.

haaarrzzaaaa:elä
pä nyt viittitse minä olen puolustanu sinua joka ikinen hikiharrihaukkuma kerta,ja en kylläkään edes "heilu" sellaisen tyypin kanssa:)
Viime viikolla olin niillä[aloin Hannaa]jätkä limppas meikän paijalle suklaalimpin.
Sitä edellisellä kerralla se kaato puolentoistalitran fantapullosta n. paridesiä mun paidalle.Ohan se rikkonu ihan simppana mun cd:itä,vaatteita ja tollasta.
Ja antanu niitä kaikkiille.
ETTÄ MINÄ EN OLE JUSSI tha jannesuutarifanin MIKÄÄNKAVERI ENKÄ MITÄÄN!
Ja mitä tämä meinasi:"no muuta ei kylla suntapaiselta voisi oottaakkaan.".
Voisin vaikka suuttua mutta enpäs niin teekkään.

2000-05-24 08:35:55

Se oli painava loppulausahdus, jonka tarkoitus on yleensa kiinnittaa jonkun huomio ja viha.

2000-05-24 11:46:12

viTunvittu: olen verbaalisesti lahjakas.
hikiharri: hehee, en varmaan halua tavata kyseistä hemmoa josta puhutte!! :)

2000-05-24 13:53:23

hmm...oon taas ihan vaiti:)

Sir benny miles:(

2000-05-24 14:23:38

beastie:nohh,mikset halua tavata noin hienoa ihmistä???!!!;) mä ainakin sinuna haluaisin.tiedä vaikka saisit suklaalimpistä ottaan.ois melko hienoa...

Harza vittuilee.Vitun äljäke...

2000-05-24 21:51:14

koska mä en ole sä, ja sä et ole mä, mä en halua tavata sitä!
-animaanisia tullut katsottua-

Piss :
2000-05-25 19:08:23

Mä oon tykänny 3 vuotta samasta tytöstä.

2000-05-25 20:10:20

hahaaa.
animaaniset on paska.
se alkaa vituttaan niin täysillä.
oikiasti.vitutus ohjelma.

2000-05-26 16:47:49

Piss: samoin:) ehkä vähän vajaa sanotaan n.2.9vuotta!

2000-05-26 18:15:53

animaaniset on hyvä ja sillä sipuli!

2000-05-26 19:33:20

Eipäs ole sipuli.
Ne on liian ilosia,varsinki ku on vitunmoinen kamis,hedari ja kaikki tommoset yhtäaikaa ni vittu että se ohjelma alkaa kyrsiin!
Miten Oki ei oo paskakaupunnissa.
Et uskaltanu tulla ku pelottelin että joudut näkeen munt:)

2000-05-26 23:16:46

mistäs tiedät että jos vaikka olisinkin siellä?!?
ja enkä ainakaan kerro että olenko siellä ;)
buahhahhahhahhaaa!!!!

2000-05-27 00:17:02

Sir Benny Miles muuta en sano oon aivan hysss!:)

2000-05-27 11:14:25

beastie: Jos olisit täällä niin en oikeen usko että kävisit kenenkään koneella välttämättä kirjottelemassa vartin yli yksitoista yöllä johonki nolla.nettiin:)
Hö.Mikset kerro?=´(...ehkä nää nut KUITENKIN kerrot...:D

2000-05-27 21:18:44

I know the truth. it´s out there

2000-05-28 15:47:34

Samperi...asiat alkaa jo vähän selvetä...ehkä paljonkin:))

2000-05-28 20:39:04

sk8lah:no?

2000-05-28 20:39:19

fak: oki tuli ja meni ja siina valilla ehti tehda monenlaisia asioita, kuten: ajoi rekkaa, hekotteli minulle taikahoyryissa, teki okiflippeja (shuvit underflip) ja otti itselleen kolmikarvaisen pillun kuvan kateen...

2000-05-28 20:42:01

oho.
taas vaihteeksi harri ja minä apaut yhtäaikaa.
oli varmaan hieno viikonloppu.
meikä pelas himassa shakkia...

2000-05-28 20:50:27

okiflip rules the world

2000-05-28 20:52:54

kaikki samaanaikaan.
jarkko ne mun kaverit luuli sua tänään kuuesluokkalaiseksi:)

2000-05-28 22:50:52

okiflip valloittaa.
fakpussy: ehkä olinkin oulussa!!! ehkä puhuin norjaa ja hekottelin.. joo.
ja se kolmikarvainen pillu Tuskan piirtämänä näytti epäilyttävästi Devil Manilta sillai kenaltaan katsottuna..

2000-05-29 07:08:15

fakky; pelasit shakkia ? Otetaanko skaba ?

2000-05-29 08:10:57

fak(|): Hehheh eivät olleet varmasti ainoita. Vanhukset varmaan aina ihmettelee, että onpa pirun riivaama pikkupoika, kun rullaa ympäriinsä.
Oki: Jos jaksat niin voitko lähettää meikälle sitä 5-0 klippiä jos se ei ole kovin iso niin voin laittaa sen manditos kotisivuille joka on kuvaton.
http://www.merikoski.edu.ouka.fi/~palokana/ oli osoite jos joku haluaa nähdä Manditoksien tietokeskuksen.
Niin joo jos et jaksa tai jos se on niin iso niin pistä vaikka still-kuva?
Mutta siis vain jos jaksat.
niin osoite on jarkko.palokangas@pp.inet.fi

2000-05-29 14:04:56

DudeB:No vaikka heti:) Mutta nää HÄVIÄT!!

hpman:Oisit nähny ilmeet ku sanoin,että ei se oo kuudennella,se on lukion ekalla!:D

Kuka on Tuska.En tunne oulusta ku yhen Tuskan,ja tämä Tuska ei taida edes asua enää edes oulussa,vaan jossain kauempana.
MössöTuska,aina paukuissa...

2000-05-29 14:44:46

fak: myos tuska oli viikonlopun seurassamme meilla ja monnilla... tietenkin aina paukuissa kuten kaikki muutkin (taikahoyryt) ja uusintaa on luvassa ihan justiinsa kohta mutta en maa tanne sita kerro en.

2000-05-29 16:29:51

Fak: Olen oikeasti pelkkää illuusiota

2000-05-29 18:54:55

hpman: todellakin, jos jaksan! ei ku ei ainakaan vähään aikaan kun en oo vielä pistänyt niitä johtoja joilla voi liittää kameran koneeseen..

2000-05-29 19:24:24

Harza:Etkai suinkaan huommannu ku juoksin sua karkuun kaupungilla ettei tarvis kasvokkain sua nähä?Olin sen verra pommina liikenteessä et HUHHUHH!!!

KErtokaa kuka vittuon tuskaaaaaa!!!!!!!

hpman:mä tiedän ettet oo illuusiota koska ilkka on...

2000-05-29 21:44:23

No tuska on salainen henkilollisyysheikki jota ei sulle kerrota. en huomannut kettaan keskustassa. aivan sama.
mina en kylla kirjoita tanne topikkiin enaa mitaan. alkaa muistuttaa jotain helvetin tsattia. no ehka jos jotain ihan pakollista tulee.

2000-05-29 21:47:02

Fak: Susta ei oo miestä tulemaan HEINOLAAN, mutta jos joskus päätät eksyä valitsemaltasi tieltä, tarjous ei ole enää voimassa. Inhoan ilkeitä ihmisiä!!!

2000-05-30 00:40:18

En jaksanu lukea näitten fakin ja kaverien tarinatuokioita, joten hyppäsin suunnilleen kuukaudella eteenopäin...Niin mikäs tänäpäivänä on fiilis.???(ihan vaan mielenkiinnosta. Aika koskettava tarina. Löyty jotain henkilökohtastakin siitä...)
=)

2000-05-30 06:47:33

Olin juuri sanomassa samaa että tämähän mennyt täysin Oululaisten keskenäiseksi jutusteluksi.

No miten se asia on, oletteko rakastuneita ?

Minä olen :-)

2000-05-30 10:43:58

Mä muuten teen saman päätöksen kuin Harri.

2000-05-30 19:44:02

DudeB: Korjataanpas nyt vähän, en ole Oulusta!!
fak, harza: Sittenhän mä saan kirjoitella HpManin kanssa kahdestaan täällä! jipii!

2000-05-30 20:15:47

Juu-u....Rakkaus......(huoh)

2000-05-31 08:52:08

Me ei aleta teitä. Lällää :P

2000-05-31 18:25:40

nii.

2000-06-06 11:52:54

DudeB:Nii! saihan exoduksen ja kumppaneidenkin insidelapat vittuilua osakseen. No ei vaineskaa..lappa lappa.

ps. toinen inside lappa DudeBlle: Kunhan paasen taalta Puolasta takaisin niin mennaan rullaamaan vaikka hyrylan minille(kurbille).
Ma en ikina ole vaan onnistunut olemaan kotona kun oot soittanu..

Inside inside...
2000-06-06 12:07:29

Julba, siis että mistä takasin ?

Minit saks, ehä mie niitä ossaa vettää...

2000-06-06 22:36:47

hpman: mistä juteltais? läpän on pakko jatkua tämän topicin alla!!

2000-06-07 06:47:14

Unohtakaa läpät ja rakas(tukaa/telkaa) !

2000-06-07 18:07:50

Älkää rakastuko vaan rakastelkaa:)
Rakkaus on paskaa...ei kiitos!

Mä oon päättäny, että mä jatkan omaa elämääni eteenpäin...jääkön Nina taakse:)

Ehkä joskus vielä rakkautta, mut nyt pitää pitää hauskaa!!
Tai no on rakkaus aina, mut se on erillaista rakkautta!

ps.en mä osaa selittää noi kaikki meni vähän oudouiks jutuiks...en tiä:(

2000-06-07 20:49:25

sk8lah: Mitä se sekoilee

2000-06-08 07:14:44

Mielestäni varsinaista "rakastelua" ei voi harrastaa ilman rakkautta, jos niin silloin sitä kutsutaan yleensä pelkästään "nussimiseksi" tai muuksi tunteettomaksi/mauttomaksi rynkyttämiseksi.

Rakkaus ei ikinä katoa, kohde vaan saattaa vaihtua.

2000-06-08 09:43:33

Beastie: Let the story go on

2000-06-08 15:34:05

Enpä mitää ihmeellistä, mut rupee rakkaus jutut riittäämään sillee jännästi... you know??...en ossaa selittää:)

Anna :
2000-06-08 15:52:14

DudeBhan sen sanoi. Ei sitä RAKASTELUA ilman rakkautta. Mutta sit ku ihminen on tarpeessa nii siitä vaa rynkyttää alakroppaa eli NUSSIMAAN eli -fuck me like an animal
...ilman sitä rakkautta.
Mut seksiä ku seksiä.

2000-06-14 22:02:23

FAK IS PÄK!!!

DudeB:Kävelit mua vastaan SAAARAN kanssa siel mikävittuolikaa...hyvinkään sokkarilla...
vai olikohan se S-märGet...no ihan sama.
Siinä jussarin vieres ne kaupat.
Olin Heidin kans siinä(:
Että moromoro...

2000-06-14 22:02:26

FAK IS PÄK!!!

DudeB:Kävelit mua vastaan SAAARAN kanssa siel mikävittuolikaa...hyvinkään sokkarilla...
vai olikohan se S-märGet...no ihan sama.
Siinä jussarin vieres ne kaupat.
Olin Heidin kans siinä(:
Että moromoro...

2000-06-15 07:25:00

Öö, jossain kyllä näin Heidin kun oltiin Saaran kanssa kaupassa käymässä ja joku muu muikkeli oli Heidin messissä mutta mä kun elän laput silmillä niin enhän mä tietenkään nähny mitään.

Olisit vähän läpsiny mua turpaan jos olisin vaikka havahtunut.

2000-06-15 22:32:57

No menitte melko vauhilla ohi.
Heidi vähän ihmetteli ko kysyin että oliko tuo se Jani...
Enpä muuten sua ois tunnistanu,jos et ois näyttäny sillon sitä kuvaa sinust.
Onnittele itseäsi(:

2000-06-16 06:49:29

No sulla on ainakin koko elämä tätä nykyä pilalla kun olet mut nähnyt.

2000-06-16 17:55:22

Älkää sotiko, nyt on kesä. Mene puistoon, rullaile, juo viinaa ja pokaa uusi nainen. Aika parantaa haavat. Muista ehkäisy, hyväilkää toisianne.

2000-06-16 18:38:32

Eiku olit kyllä kuvassa pahempi ko luonnossa!;D

2000-06-16 19:08:21

Beastie: Onko jätkä vielä kaupungissa?

2000-06-17 22:41:14

tähmitähäh?
e.
tuun ens viikolla pyörähtämään kai..
mitä tensoreille kuuluu? joko oot ostanut?

2000-06-18 10:39:27

Joo no varmaan nähää sillon. En oo vielä saanut rahoja, ehkä ens viikolla

2000-06-19 07:44:09

fAk (|): Kiitti, nyt olen tosi otettu. Paitsi että ehkä PuistoBluesin jälkeen ajan taas lettini ja palautan ns. "tappaja" -lookin ylleni, njäh njäh..

2000-06-22 19:46:39

DudeB: EI,ÄLÄ TEE SITÄ!!!;D
Ei ku se letti oli oikiasti yli siisti(:
(Siitähän mä sut oikiastaan siis tunnistinkin...).

2000-07-06 18:51:39

Rullaaminen ei oo varmaan helpottanut hevonvittuakaan. mä en tiennytkään että sulla oli noin surullinen rakkaustarina takanasi... sä olit niin avoin ja huoleton.
...mahtipontinen musiikki soi vieläkin sydämmessäni, en ehkä voi kestää jos murehdit jotain muuta. entiedämuistatkovieläminua.
a
inut asia mikä auttaa lemmenhuoliin on mamban kuuntelu.

2000-07-07 08:05:02

Kyllä se siitä.

Ite olen joskus joutunut rikkomaan talvella ikkunan omasta huoneestani yhden muijan takia, tai oikeestaan sen takia että tuli mieletön ikävä sitä, vaikka erostamme oli kulunut jo pari vuotta.

Pistät vain muutaman ikkunan säleiksi ja juot viinaa, niin kyllä se siitä helpottaa.

ed :
2000-07-07 08:26:01

Pullo auttaa kaikkiin ongelmiin.

2000-07-07 08:50:14

Huomasin just eilen miten paljon rakastan tyttökaveriani.se oli ollut poissa kolme neljä päivää jossain isosiskonsa kanssa,se ei ilmottanut että oli tulossa meille..olin just vessassa ja ketään ei ollut himassa..niin ajattelin että kuka vittu meille tulee ku ovi aukes ja joku koputti mun huoneen oveen..sit ku tulin pois vessassta riemu oli ylimmillään kun näin kuka makaili minun sängyllä..Minun oma Rakas..

2000-07-07 09:46:43

Aivan, pieni tauko välillä tekee tosi hyvää.

Osaa taas arvostaa sitä kun saa olla toisen kanssa kahden :-)

ed: Vitut auta, se vaan siirtää niitä seuraavalle päivälle. Mutta takuulla ne ongelmat ei mihinkään häviä !

2000-07-07 11:35:18

MIKSEI KUKAAN RAKASTA MINUA!?!?!
: )

2000-07-07 11:56:00

Ai miksei kukaan rakasta sinua ?
Aivan varmasti rakastaa, me kaikki (täällä nolla.netissä)

Kuule mä voin ihan koska tahansa naittaa sut jollekin mun kaverille, ne kun on kaikki vapaita ja mä olen koko helvetin bändin ainoa musta lammas, koska seurustelen.

Kerro vaan minkä ikänen, näkönen, kokonen jne jne, niin täältä lähetetään :-)

2000-07-07 13:01:26

duden deittipalvelu lahtee pyorimaan. kaikki mukaan!

2000-07-07 13:53:29

Seksiterapiaa, deittejä, irstaita tarinoita, Neuvoja ja paskan jauhantaaa.

Kysy, DudeB vastaa

ps. 149 mk / vastaus, tai vaihtoehtoisesti 2 pulloa koskenkorvaa, uusi complete ja 3400 mk rahaa.

2000-07-08 01:51:15

minä osallistun ainakin tähän duden deittipalvelutsydeemiin,tiedä vaikka tärppäis;D

2000-07-09 20:32:40

annatko dudeb tilinumeros että voin liittyä klubiin?

2000-07-10 08:23:45

Toki, Keski-uudenmaan osuuspankki 509209-259126

ps. Mulla on mainospaitakin jossa lukee

"SEKSI TERAPIAA
1. tunti ilmainen"

Harmi vain että tuo paita taitaa olla pieni nykyään (kiitos mahan), pitäisköhän teetätttää uusi ja iso jossa on kasvuvaraa isommallekin mahalle ?

pps. Voitte mailata mulle seuralaistoiveenne..

ed :
2000-07-10 10:37:19

Noin 140cm pitkä, vähintään 150kg, viikset pakolliset, kalju...

2000-07-10 11:42:33

Sori, puhuin paskaa !

Paidaassani lukeekin "Sex Neuvoja 1. tunti ilmainen"

ed: Ja onko tämä unelmiesi olento kumpaa sukupuolta, tuntomerkit viittaisivat mieheen, mutta toki fantasiasi täyttäviä naismutaatioitakin löytyy -joskin levinnäisyys ei ole kovinkaan suuri.
Mutta jos kaikesta huolimatta haet miestä niin se viestii siitä että sinulla on homoseksuaalisia taipumuksia ja olet ensimmäinen täällä kuka tunnustaa olevansa "homo" ?

Joten perustetaampas seuraava topic, kuka myöntää olevansa kiinnostunut omasta sukupuolesta ? hehheh: -)

ed :
2000-07-10 12:43:30

Eikun nainen se on. Se on mun ihanne, ei välttämättä kalju.

Tää menee jo ihan älyttömäksi..
2000-07-10 13:21:57

Perkele, voi olla että tästä tuleeki nyt vähän kalliimpi juttu :-)

Menee nimittäin pienehkö omaisuus kun syöttää jonkun akan noihin vaatimiisi mittoihin.

Onko halukkaita sponsoreita ?
Tehdään niin että porukalla kustannetaan riittävä määrä "lihottavia aineita" jollekin muijalle ja sitten kun hän painaa vaadittavat 150 kiloa (ja max pituus 140 cm) niin sitten kuvioihin astuu tämä Mr ed joka alkaa työstämään tätä muikkelia videokameran surratessa ja talteen otetaan jokainen liike jokaisesta kuvakulmasta, saataisin tehtyä ainakin maailman huonoiten myyvä eroottinen elokuva... Ennätystenkirjaan pääsy olis varma.

ed :
2000-07-10 13:38:47

Äläs nyt, mitä vikaa mun nais ihanteessa on? Kyllä mä tiedän etten mä semmosta varmaan koskaan saa mutta ainahan voi unelmoida lehtien sivuilta.

2000-07-10 13:56:24

ed; check this out

http://deitti.net/scripts/hae?kayt=216745

Valitettavasti hänellä ei ole painoa kun vaatimattomat 110 kg, mutta pääsisi jo sentään vähän isomman naisen makuun...

2000-07-11 12:11:31

ed; Entäpä 167cm/100kg ?

(http://deitti.net/scripts/hae?kayt=217744)

ed :
2000-07-11 13:24:51

En mä tiedä kyllä mä vähän "lihaisampaa" etsin. Jotakin mistä ottaa kiinni.

2000-07-11 13:47:49

No perkele, luulis että sadassa kilossa on sentään jotain josta ottaa kiinni.

Ihmiset ovat sitten kiittämättömiä saatana !

2000-07-12 14:27:47

Riku-pekka: Tottakai sinut muistan!;) Ei se kovin surullinen oo...tai ehkä on no joo en mä jaksa ajatella sitä!
SOITTELE!

2000-07-17 08:43:45

ed HUOM !

No nyt tärppäsi, löytyi 22v, 173cm/161 kg, riittääkö ?
http://deitti.net/scripts/hae?kayt=219150

ed :
2000-07-17 12:58:09

Oih!

2000-07-17 13:06:11

Nyt löytyi

ed :
2000-07-17 13:19:58

Oiskohan mua kerrankin onnistanut? Taidan olla pihkassa.

2000-07-17 13:51:48

onko jämäkkä erektio ?

2000-07-18 15:23:02

Osuu muutes hyvin tohon topicin alle... Rakkautta ensi lukemalla.

ed: Toivottavasti löydätte paikan toistenne sydämistä ja rakastutte ensi silmäyksellä:) ps. älä unohda kameraa...

peke :
2000-07-25 22:11:11

Olen rakastunut. Tämä on iteasiassa aika hienoo. Mutta siitä ei vielä puhuta.

2000-07-26 02:22:09

peke: puhutaan vaa?
saitko jo?
onko hyvä perse,tissit,naama ja kaikki?

heheh!

peke :
2000-07-26 09:19:08

Lättyys tänään...

2000-07-27 11:11:01

ei vittu mitää vakituis akkoja ei ei...semmonen on ihan perseest ...elkää ny helvetti sortuko joskus se vaa alkaa vituttaa varmasti...ei akkojen kans voi kauemmin hengata uuttahan löytyy ku pijätte silmät auki vittu meitsi on "magneetti... :)

2000-07-28 15:31:14

Peke: puhutaan vaan. Koitetaan saada maaginen 300:n replyn raja rikki! Se kenelle osuu 300, voittaa...

2000-08-03 23:45:06

vittu perun puheeni perkele..... :) kaikkeen sitä sortuu ...nokyllä mää varmaan viikon parin kolmen no tai joskus voin laittaa ton edellä mainitun tekstin vielä esille .. ämmät on ih meellisiä ei niitä ymmärrä...kai ne aivopesi mut .....no ei auta.....pitää suunitella jatko toimen piteitä...

Anna :
2000-08-04 21:02:21

nii, kyl me eevat ollaan niih ihmeellisiä;)o´boy...

2000-08-05 18:20:16

häh½?

2000-08-11 13:48:18

kyllä mää laitan nyt sen tekstin voimaan se on varma ja nyt saa pysyä......it`s över..

2000-08-13 12:24:40

Ois ehkä kiva rakastua, tai siis sillai, että jonkun tytön kanssa olis vaan kaikki niin täydellistä. Onneks se ei oo mahdollista(aineskaa mun kohalla), nyt on aineski yks tekosyy lisää dokata.

Ja tytöt on ihan hirveitä. SITÄ LOGIIKKAA!!!

hega :
2000-08-16 17:17:36

joskus ajattelee: naiset on paskoja ja naiset pettää mutta miehetkin on yhtä paskoja.

2000-08-20 11:06:16

..mut kummiskin naisia mielummin rutistaa ja puristelee!

kimmo. ei dokua prkl!

2000-08-20 13:38:26

setti muijaa!! ja silleen.

nina :
2000-08-20 19:37:31

johan on tämä aihe saanut ihmiset kirjoittelemaan. en tietänytkään että miehet on noin tunteellisia:)
Miehet eivät kelpaa kuin yhteen (?) asiaan, ja sitäkään ne ei osaa kunnolla.

<p> ehkäpä DudeB: deittipalvelu auttaa?

2000-08-20 21:47:21

landspeed: vähän on samat fiilarit.siis nuo sun kolme ensimmäistä riviä.mutta mäpä teenki sua paremmat,en vittu tuu ikinä pääsee varmasti ees naimisii!

2000-08-21 06:56:15

nina; Meinaatko, että mun pitäisi turvautua deitti -palveluihin, vai antaa teille sitä samaista palvelua ?

2000-08-21 19:32:42

i'm in love. jesjes!

2000-08-21 23:01:07

fak vie voiton itsesäälin sm- kisoissa :)

2000-08-22 15:44:40

en minä mitään itsesääliä.
minä puhun ihan TOTTA!:D
eikait sitä sille mahda mitään...vai?!?!

nina :
2000-08-22 16:24:56

DudeB; en tiedä tarvitsetko itse deittipalveluasi mutta täällä (nolla.net) näyttää olevan monta henkilöä jotka tarvitsisi vähän auttavaa kättä(?) näissä nais/mies asioissa.
Tee koko hommasta maksullinen, saat samalla reilusti rahaa.

2000-08-22 16:36:57

Mä alan kohta tarvita jotain mielisairaala paikkaa itelleni, loppu lähestyy (pelkään ainakin niin)!

Hevon vittu, vituttaa aivan kusipäänä.

Jos puoltoistavuotinen maailman parhaiten menestynyt suhde Saaran kanssa loppuu tähän samaan paskaan, niin johan.. ei jumalauta, en enää edes tiedä mitä sanoisin !

Viimisestä päiviksestäni löytyy lisää, nyyh.

Itkettää !!!!!!!!! :-(

Miksen ole enää pieni jotta voisin mennä äitin olkapäätä vasten nojaamaan ja itkemään?

Kärsin ja pidän sisälläni, viimiseen asti. Se tulee sitte ulos kun on tullakseen, toivottavasti olen silloin yksin jossain kaukana muista.

Kuka mulle sanoo, että olenko mä oikeesti niin vitun paha mitä ne musta luulee ?

Anna :
2000-08-22 18:15:00

DudeB: Hmm, toi pisti vähän miettimään ...
Mä en sua tunne mut kuiteski laitto miettimään, olen sanaton.

Jotain kommettia piti laittaa..

2000-08-22 20:16:44

DudeB: Mä tulen ja koulutan niitä Saaran vanhempia mitälienee. Muakin vituttaa sunkin puolesta. Argh... TAISTELE!!! Mutta kyllä meikä ainaki uskoo että ei teille mitään "eroa" tule,luulen että saara tykkää susta senverran paljon että ei tule.Niin kerta.

2000-08-23 07:06:59

Nou hätä !

Kuten jo päiväkirjaani äsken kirjoitin, Sepultura soi, sen avulla mennään vittumaisimmankin päivän läpi !

Anna: Nyt sä herätit mun mielenkiinnon. Vastauksesi oli niin "mitään sanomaton", että voisit pikkusen tarkentaa tuota.

Kiinnostaa ihan vaan itseänikin tietää, jotta mitä muut ihmiset ajattelee, musta pelkän lukeman perusteella. Saako kaikki paskan kuvan vai mitä ?

Selitä ole hyvä, vaikka maililla jos et muuten uskalla.

p l e a s e

2000-08-23 08:45:48

DudeB: Se oiski kiva, ku vois mennä vielä häntä koipien välissä äitin helmoihin nyyhkii, ku elämä potkii päähän. Äidit osaa aina lohduttaa. Äidit on niin kultasia ihmisiä.

Ainiin, miks ette muuta Saaran kans jonneki kauas pois? Tai siis, eihän tää juttu kyllä kuulu mulle yhtään....

2000-08-23 10:18:19

Voisin muuttaaa vaikka heti, mutta ongelmana on Saaran vähäinen ikä... :-(

2000-08-23 10:36:53

Moni on lähteny peruskoulun jälkeen pois kotoa. Ei kai Saara mitään neljäätoista kuitenkaan oo...? Sehän voi ettiä opiskelupaikan vaikka jostain ihan muualta...

Hmh... Sori, taas mä puutun toisten asioihin.

2000-08-23 11:17:12

On kuulemma ajatellut asua himassaan ainakin lukion loppuun saakka, perkeles !

Vituttaa se muakin (ainakin yhtä paljon kun sua, heh :-))

2000-08-23 13:41:18

mc puhuu te kuunteletta !! ämmät on ämmiä ja ämminä pysyy eikä ne muuksi muutu..elekää hyvät ihimiset vaivatko nuppia niillä asioilla se menee vielä sekasi...

shit :
2000-08-23 14:13:02

jes jes joo.mc mäntyossi on talossa ja puhuu asiaa..

2000-08-23 20:39:32

Fak pussy: Mä tein sulle jo kerran ihan megajätti suuren deitti-ehotuksen, mut ei kelvannu, häh.

DudeB: Saitsä mu nyyhkis txtviestin? Ingen svar:(

No nii hälsa påt meni siinä ja mu pointti oli se, että topikin laittaja sk8lah on väitetysti löytäny uuden tyttöystävän. Rakkautta, who knows?

Omat rakkausbusinekset o aikalailla menny kurkusta alas. Sore Api. Mä oikeesti ajattelin yrittää...

2000-08-23 21:49:11

landspeed: pöh...mä heitin ihan läpällä siihen silloin että ei kukaan missään heinolassa käy ikuna...(: tai en minä ainakaan...se on kaukana...niin kerta. jos tuun joskus käymään niin mmkay,deittiehdoituksesi on huomioon otettavissa,jea?(:

Mistä te muuten tiedätte että rakastatte jotakin ihmistä?Mistä sen tietää?
Meikä ei ainakaa mistään.Meikä vaa on,eikä tommosia aattele.

2000-08-24 07:12:13

fakky, eihän me tiedetäkkään, me vaan luullaan.

landspeed, sain kiitos. i miss you, jiihaa, koskas tulet Jäkehen keittimään (ja ravintoloihin tietty myös?)

2000-08-25 09:18:42

Ei ole rakkautta enää, enkä myöskään halua rakastua. Pelkään, vihaan, inhoan naisia, mennyt luotto ja vetäydyn omiin oloihini.

nim. säälittävä hyväksikäytetty paska

Anna :
2000-08-27 14:52:56

Hemmo: eiköhän me kaikki hieman tunnettu harmillisuutta ton sun ja Saara jutun kaa.
Sitä mä kai yritin sanoa sulle siinä "mitään sanomattomassa" viestissä. Luin päiviksesi ja tuli mullekki aika paska olo sun puolesta(siihen kaiketi liitty myös mun omia henk.koht juttuja).

Mut life goes on, jotenkin. toivottovasti myös sulki.

2000-08-28 06:56:57

Huh, hengissä ollaan -vielä.

Oloni myös kertoo sen, että maksani on juotunut sulattamaan jonkusen tipan viinaa vkl:nä.

2000-08-28 14:39:53

No voi damn. Deittipalvelu on vissiin jo menneen kesän heiniä. En saa partneria kun en oo pitkään aikaan lukenu näitä. Mutta mihinpä niitä miehiä tarvii..? Paitsi lisääntymiseen ja sen harjoittelemiseen.

2000-08-28 14:59:12

Ei se mitään menneen kesän heiniä ole, kyllä mä ryhdistäydyn vielä ja alotan sen pyörittämisen uudelleen, kunhan saan ensin vaan oman pääni selväksi ja alkoholin pois verestä...

2000-08-28 17:44:20

joo kimmo yritä ihmeessä... runkkaa myös hiukan vähemmän:)

ps.saankohan jonkun näkösen palkinnon ku menee yli 300:n replyn?

2000-08-28 22:22:17

Sk8lah. Elämässäni aukesi uusi luku. Olen viettänyt kokonaisen päivän niin ettei minun ole tehnyt mieli alkoholia. Ja silti mulla on ihan hyvät oltavat(en ole käyttänyt huumeitakaan äiti). Käsi kädessä kävely kaupunkilla auttaa jaksamaan ja uuden hyvän kurbi penkin löytyminen myös.

Landspeed = :)

2000-08-29 06:33:15

Minkäänlaisen kurbin löytäminen ei kyllä mua auta paskaakaan, mutta käsi kädessä kävely auttaisi kylläkin, mutta kenes kanssa kävelisin ? -en kenenkään.

Täytynee tyytyä pelkään naisten katseluun, olen vähään tyytyväinen.

2000-08-30 21:56:53

kaikki kurkkuun kumotut määrät
eivät tuo kai sinua takaisin
ne puuduttaa tunteeni hetkeksi
ja saavat kai jaksamaan eteenpäin

joo, sä tiedät kyllä ketä mä huijaan,
jos sanoisin että: "Kaikki on okei"
se kaikki on vain hetken huumaa,
joka korvaa hetkeksi menetyksen

kuka korvaa poistetun sydämen?
mikä korvaa, jos sä poistat mun sydämen?

älä sano mulle, että se on korviketta
mä tiedän sen taas kun aamu valkenee
ja paljastaa kalpeat kasvonsa
ja päässä, pääsee helvetti valloilleen

kuka korvaa poistetun sydämen?
mikä korvaa, jos sä poistat mun sydämen

-Varjo-

2000-08-31 06:55:19

Olen liikuttunut, nyyh...

OK, alan tosissani skarpata, jos dokaan, dokaan siksi, että mulla on oikeesti kivaa -en vitutukseen / masennukseen.
Ja jos vaan jostain ikipäivänä löydän uuden tyttöystävän niin otan sen oitis, olettaen tietenkin, että hän kiinnostaa minua ja minä kiinnostan häntä.

2000-09-01 13:56:41

Joo, eihän toi mun omaa tuotantoa ollu, mutta jos ottaa kovisjätkä imagon pois päältä, ni tommosta voi olla.

Api: Tuu nyt kirjottamaan se kolmassadas(300.)reply tänne?

wage :
2000-09-01 14:29:03

300!!!!!!!!!!!!!!!
No jos menee poikki niin ainakin minä suosittelen olemaan sinkku, tulee ainakin kunnon vaihtelua pitkän seurustelun jälkeen!!!!

2000-09-01 16:55:24

Nyt meni yli kolmensadan prkl! 300!
palkintoja Harri!

ps.en oo maukka perusjätkä!

nina :
2000-09-04 14:54:02

Vihdoinkin olen löytänyt itselleni jonkun joka välittää ja jonka kädestä pitää. Mutta olenko silti onnellinen?

Välillä tuntuu hyvältä, välillä ei jaksa, mutta en vaihtaisi näitä hetkiä mihinkään. Ja ainakaan minä en aio tätä suhdettani pilata 'mäkättämällä' tai muilla yhtä turhilla asioilla.

Toivottavasti te muutkin vielä...löydätte sen jonkun joka on teille hyväksi.

ed :
2000-09-07 18:55:05

Kyllä se 'mäkätys' naisilta aina joskus pääsee.

2000-09-07 21:06:40

jätkät on iha sekasi antakaa niitte ämmäasiotte olla mitä niitä märisee uutta lihaa on markkinoilla:))

2000-09-09 21:42:24

meitsi olisi tyytyväinen jos olisi edes joku kenen perään vollottaa, mutta ei.

2000-09-12 23:18:31

soittele nii eiköhä se järjesty.

2000-09-13 07:17:41

Hannah; Mäkin voisin ilmottautua vapaaehtoiseksi.

Käy kotisivuillani tutustumassa mun kummalliseen elämään ja kirjoita jani.kaariainen@valmet.com (mikäli olet kiinnostunut vollottamaan perääni).

2000-09-13 20:34:54

Höh. Jätkät ehtii aina ensin. Onneks mulla on muutama jo varastossa(oikeesti se ei oo yhtään kivaa)vollottamassa perääni. Ja visa verse.

2000-09-13 21:38:17

Mullekkin tollanen niinku Hannahille...

2000-09-14 06:53:46

fAk (|); ; Mäkin voisin ilmottautua vapaaehtoiseksi.

Käy kotisivuillani tutustumassa mun kummalliseen elämään ja kirjoita jani.kaariainen@valmet.com (mikäli olet kiinnostunut vollottamaan perääni).

Happy now ?

2000-09-14 20:06:37

JOO:D

2000-09-16 12:03:48

Paljon olette saaneet juttua aikaseksi tähän topikkiin.. Seuraavan kerran kun äiskä haluaa lukea jotain romanttistakivaanyyh -tyyppistä materiaalia niin opastan suoraan tänne...

Anna :
2000-09-24 20:42:43

Takaisin aiheeseen. Nyt ei olis kyllä pahiteeks mulle joku Rakkauspaketti, sais sellanen kävellä vastaan, ku tekee aika hemmetisti mieli fiilistellä...
sick of being sick,
tired of being tired,
bored of being bored.

2000-09-25 07:34:39

Anna; No mähän olen jo omat ahdotukseni heittäny -etkö ole lukenu niitä ?

Sano vain, koska ja minne tulen kävelemään -mihin suuntaan.

2000-09-25 07:34:53

Anna; No mähän olen jo omat ahdotukseni heittäny -etkö ole lukenu niitä ?

Sano vain, koska ja minne tulen kävelemään -mihin suuntaan.

omar :
2000-09-27 14:55:13

saanks mä palkinnon, kun mä luin noi kaikki?

2000-09-27 20:10:34

Anna: Oliko toi lainaus Manic Street Preachersien biisistä My Little Empire?

Go DudeB Go!!!

Fakky... I´m still waitin´ to hear your train comin´...

2000-09-28 07:18:52

landspeed; Voi voi, sä et arvaakkaan.. Mä voin kertoa sulle sitte kun soitellaan seuraavan kerran :-)

2000-09-28 22:59:20

love! IN MY ASSSSSSS!!!!

Anna :
2000-09-28 23:15:42

landspeed: omistan kyseisen albumin kyllä, mutta tässä asiassa puhuen muistin erään paidan (jossa luki vastaavat lauseet), jonka näin erään miehen päällä yks päivä:)

2000-09-29 20:48:39

Huomen on totuudenhetki koittanut ja nään ekaa kertaa elämässäni fakyn!=)

ps.pölöttää se mitä se voi tehä mulle... se sano et keskel hesan keskustaa voi tapahtua mitä vaa...
Hih!.

2000-09-30 01:37:58

i think i'm in love.....

2000-10-01 12:53:44

Kehenkäs melankolli on r:akastunut!.?

ps. Fakky on tosi jees tyyppi I like him very mutch!.

peke :
2000-10-01 13:16:47

Api, mutch = much.

2000-10-01 19:53:24

sk8lah: him on pojista puhuttaessa, her on tytöistä.. ;) pilkkua nuss..

2000-10-01 21:23:38

Okei tunnustan enkku vitonen en osaa sori valheeni paljastui!.

2000-10-01 23:44:03

niin.eli se oli kokonaan valhetta.
MUISTA.

2000-10-02 09:02:30

Mäkin tapailin tyttöjä vkl:nä baarissa ja sen ulkopuolella vaikka kuinka paljon, mutten siltikään rakastunut. Missä vika ?

2000-10-02 13:05:22

Api, jopa minä oisin osannu kirjottaa ton lauseen , vaikka mul on englannista 6,4 ja K :)

2000-10-02 16:27:26

prkl!.

2000-10-02 16:39:54

DudeB: Jos ne tytöt oli niin rumia?

2000-10-02 17:14:41

Rakkaus on vaan luonnon tapa saada ihmiset lisääntymään.
Entä sitten?

2000-10-02 21:11:19

hä?

2000-10-03 10:54:53

Fakky: Ehkei ollu

2000-10-03 11:02:37

sk8lah:miun omaan kultaan..

2000-10-04 19:24:13

sk8lah: Mä tajuun, miltä tuntuu. Oikeesti. Vuosi sitten oli sama tilanne. Sattui niin paljon. Se oli tuskaa. Mutta mä voin vannoa, että aika parantaa. Vaikka se kuulostaa kliseeltä, mutta se on totta. Asioilla on tapana järjestyä ja aika parantaa haavat. Älä roiku siin Ninassa enää. Anna sen olla. Ehkei hän ole sun arvoinen, tai jotakin. Elämässä on paljon naisia, tämä Nina ehkä tuntui oikeelta, mutta teidän suhde.. kun se oli sellanen, niin mun mielestä kannattaa unohtaa. Tai no joo, eihän koskaan pysty unohtamaan, mutta aina voi siirtyä eteenpäin. Sulkea yhden oven ja avata toisen. Nyt sun kannataa sulkee se yksi ratkaisun ovi ja siirtyä toiselle ovelle.
Tiedän, ettei se tule olemaan helppoa, mutta sinä onnsitut kyllä. Vielä joskus pystyt ajattelemaan tätä Ninaa ja hymyilemään, jopa nauramaan. Ehkä te joskus nauratte yhdessä ja halaatte, -kavereina.
Rakkaus on ruma sana. Runojen raiskaaja. (as Ismo Alanko sanoo)Nii-in.. sellanen se on. Voisin puhua kuin kauan vain, mutta täytyy mennä. =(

Sk8lah... Everythings gonna be allright. =) Kaikki kääntyy viel hyväksi. Puhun kokemuksella.............

2000-10-04 22:23:07

ÄLKÄÄ KIINTYKÖ ÄMMIIN LIIKAA NII EI TARVI UIKUTTAA PERÄÄ.....SE ON TOSI JOS ETTÄ OO KOSKAA MUUTA OPPINU NII OPPIKAA SE NY..... KYLLÄ PM TIETÄÄ MISTÄ PUHUU..

2000-10-05 21:45:29

Sahara: kaikki hyvin nyt mulla on jo uus lempparisöpistytski:)

ja ninankaa on iha jees välit,heh!.,

2000-10-06 15:48:41

No hyvä. Ookko onnellinen?

2000-10-07 23:16:23

oon!

2000-10-08 14:41:09

niin,ja se ja sen tyttö on vielä TÄYDELLINENPARI!(:

2000-10-08 15:26:53

Niinhän me ollaan:))

2000-10-09 07:27:50

Haistakaa ite, mä alan homoksi !

2000-10-09 21:19:14

Homot on jees...meissä kaikissa elää pieni homoseksuaalisuus!.heh!.

2000-10-10 12:38:03

Fakkeli: Otin sitte sen jälkimmäisen vaihtoehdon ja lähdin Sysmään

Siellä on sitte niin kivaa, ettei oo rajaa(ja sitä ensimmäistäkin saattaa joutua jarjoittamaan;))... Eli hähää vaan kaikille yksinäisille. Mä aineskin irtisanoin itseni yksinäisyydestä:)

2000-10-10 15:59:42

Juu.Niin teit.
PARRUA PERSEESEEN!!!!!!:D

2000-10-12 15:45:30

Rakkaus on maailman paras keksintö siihen asti kunnes jompikumpi on täysi kusipää ja pettää! Sitten ei auta muu kuin viikkon 400 promillen humallassa ja sitten laskemaan tai skedeen, riippuu onko kesä vai talvi!

2000-10-15 12:17:36

sk8lah: Olen onnellinen puolestasi. =)

2000-10-15 12:36:32

Anteeks... Mut nyt taitaa olla taas uuden merkkipaalun metsästyksen aika, vai kuis? 400? Lisää teksitä orjat!!!

Ihan vaan tiedoks, että mulla on joku jota rakastaa(?).

("Rakastaa" on aika rankka ilmaisu, on vaan niin hullu olo, ettei tässä muutakaan keksi)

2000-10-16 13:44:42

I´m in love!!!!!

2000-10-16 20:38:06

baileys: In your ass!!!!!!!

peke :
2000-10-16 22:56:37

Mutta Oki, im in love for real.

2000-10-17 16:56:47

Oki; ehkä paras kommentti koko nolla.netin historiassa. Nauroin itteni kipiäksi...
Ja Baileys, huomenna nuppi turvoksiin.

2000-10-17 21:56:58

peke: jees juu aar,ihan varmasti...;)

haze :
2000-10-17 22:25:13

tähän mennessä varmaan nollan suosituin topicci...

*kantaa kortensa kekoon*

peke :
2000-10-18 00:24:11

Fakky: Okei, pientä sarkasmia oli joukossa.-->En ole rakastunut, ihastunut vain.

2000-10-18 17:23:07

Hyvä Pekka,tulihan se sieltä(:

2000-10-19 08:35:46

Haluisko joku laskea monta kertaa Pekka on mainittu tässä topikissa;)

Tulin juuri mun kullan luota ja oli kivaa, vaikka sattukin tosi koomisia juttuja. Ja ne jääkin sitte mun ja kultsin välisiks, hähää!

Still headin´ for the 400replys?!?

2000-10-19 08:57:46

länkkäri väitätkö sä, että sulla on joku kulta ? Miksi mulla ei ole ?

2000-10-19 12:01:55

Oki:Älä lainaile mun kommentteja!!!PRKL!

peke :
2000-10-19 12:44:27

Landspeed: Ei haluaisi.

2000-10-19 18:35:11

peke: elä oo niin varma,kaikilta ei oo vielä kysytty.mutta mä en ala laskemaan(:

mikä on kenen kommentti,hä.

2000-10-19 19:04:26

Landspeed, ja ainahan on olemassa myös Pirkka-Pekka Petelius a.k.a Pike.

2000-10-20 13:15:26

no höh. kaikilla on joku jota rakastaa. minulla ei ole. peikkopoiijjaat. nyyh. :(

2000-10-20 16:51:42

Minullakin on kulta,heh!.

Joka ei asu lähelläni, mutta on kummiskin lähelläni,hih:))

ps.Ei kukaan voi tuota tajuta. Arto huumoria:)

2000-10-20 16:52:35

DudeB: Kyllä maar. Mulla on ihan oma kulta tuolla Sysmän metässä(<--ei todellakaan vitsi). Semmonen vaalee tukkanen kaunotar. Ei lande(vaikka merkit viittaakin). Ihan vaan kaikin puolin ihana:)

Kyllä sullekin jotain speciaalia keksitään/tulee vastaan.

Sishara se vaan yhä metsästää peikkopoikiaan, vai kuin?

2000-10-20 18:38:40

Sishara: Saathan sä vaikka kaikkia rakastaa,hähää(:

sk8lah: Mitä jos tajuaakin?=P

2000-10-20 22:48:55

Fakky: tajusitko sinä???

2000-10-20 23:31:49

Apiiiii: Toivottavasti...???

2000-10-20 23:32:48

Viddu taas mä olin kolmessadasKUUDESKYMMENESYHEKS
ÄS.

nimim."fAkPuzi#69"

2000-10-21 13:14:12

*nauraa* joo, fAkki.. Minä rakastan kaikkia. Ihan kaikkia. Tai ehkä en. On paha rakastaa tuntematta. Kun.. eivät pikkukylälläni tykkää jos alan huutamaan rakkautta kaikille. vievät pois. joo.

Dudebeeliini. Kyllä. JA yritys on armotonta. Tosissaan METSÄSTÄÄ. kun ei niitä muuten kiinni verkkoon saa. Illuusia etsii Pessiä. hehee. peikkopoikaansa. Pitäisköhän laittaa jokin kiva ilmoitus lehteen. Vaikka keltaiseen pörssiin. "Hei sinä peikkopoika.. ja silleen.." Hmm... pitääpäs ehkä yrittää.
vai kuin? :)

2000-10-21 15:58:34

69tyttö: niinpä toivottavasti:))

2000-10-22 19:13:09

Api No kaimmää sitte tajusin.Ihme ja kumma.

Sishara: No eikö se ois just hyvä jos ne veisivät pois,pääsisit mailmalle katselemaan peikkopoikia,jos vaikka löytys...hä?!

2000-10-22 20:09:46

Kyl mustakin tuntuu et sä tajusit mut ei muut:))

2000-10-22 23:30:13

Petelius tajus !!

2000-10-23 08:50:05

Sishara: Mä leikkasin lettiäni niin, että se muistuttaa vielä vähän enemmän peikon pehkoa.. Mitäs siihen sanot ?

2000-10-23 11:58:39

Kasper on sitten rules.

peke :
2000-10-23 16:54:31

Hoida taustatyösi tyttö.

2000-10-23 19:16:26

Kenelle Pekka puhuu...x-files...?

The truth is out there.

peke :
2000-10-24 01:02:06

Fakky: diu diu diu diu diu diu. diu diu diu diu di diu <--x-files theme

Mulla on nyt sellanen fiilis että rakastu naina vääriin tyttöihin eikä kukaan rakasta minua. Tekee mieleni vain sanoa: HAISTAKAA JOKA IKINEN VITTU!

Ei mitään henkilökohtaisuuksia. No bad feelings.

2000-10-24 15:16:23

Dudeb.. Sanon että vau. tule tänne korpikuusen kannon alle ja sano jotakin viisasta. Sitten meistä tulee pessi ja illuusia ja me juostaan auringonlaskuun. Olisipas hienoa. *huokaa*
fAk. Niin. Minusta kyllä tuntuu, että ne veisivät minut parantumaan. Siis sellaiseen psykiatriseen hoitolaitokseen. Katsos tämä on harvinaisen rasistinen kylä erilaisuudelle.. Minä en usko, että siellä olisi peikkopoikia. *nauraa* Vaikka.. eihän sitä koskaan tiedä.

2000-10-24 15:43:56

Siis... sano vaan, että eiköhän pelasteta maailma, kun ei tässä ole muutakaan tekemistä. Olen heti mukana. Yksin se on niin tylsää.

2000-10-24 16:17:37

hmm, kukakohan se sk8lahin kaukainen lähellä oleva kulta on... Siis miten se voi olla kaukana, mutta myös lähellä, outoa......... nolla.net. 69.

Tajusinko? Pitää olla vähän mysteerisyyttä.

2000-10-24 20:05:47

Sishara: Jos teilläpäin ei oo peikkopoikia,kai ne on kaikki raahattu sinne ihme hoitolaitokseen..?(:
Joten,rynni sinne vaa...

TeemuT: Niin...x-files again...

2000-10-25 07:34:41

Kauas on liian pitkä matka..

2000-10-25 13:45:06

Mitää kirjotettavaa sinänsä ole, mut joo...

Kauas on pitkä matka, mutta toivoisin ettei liian. Jos munkin kulta tajuis sen:(

2000-10-25 15:27:13

Paskat sulla mitään kultaa kumminkaan ole, sä vaan yrität rikkoa sen 400 replyn rajapyykin :-)

2000-10-25 16:17:06

arto lähtee kultansa luokke hoomenna:))))
paljon on hymyä:))))
mo.

peke :
2000-10-26 00:21:07

Tyttö särki tänään sydämmeni tekemällä tyrä-ebänksit. Nyt taas elän selibaatissa seuraavat puoli vuotta kun en osaa rakentaa ihmissuhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa. Mitä vittua, enhän mä ole koskaan osannutkaan, pelkkää paskaa jauhan. Really...Fuck you.

2000-10-26 09:27:28

Voi Pekkaa.
Siksi se viesti eilen?
Oli niin myöhä ei meikä enään päässy.
Noohh,tsykiatripusiii
i(|) will say to girl:
MITÄMITÄ?*loppusensuroitu* jos tapahtuu numeron anto;D emminä YLLEESÄ mittäään tommosia muttaku oha kysseesä Pekka nii...(:

2000-10-26 12:47:38

DudeB: Kyllä mulla on oma kulta, joka asuu metässä. Sempä takia sydän vuotaa kovasti, kun näkee niin harvoin.

2000-10-26 15:24:58

ps. mä olen paras.

2000-10-26 21:19:24

mua vituttaa jostain syystä.
saatanan ämmät.
sori kaikille, mulla vaan on tämmönen vaihe reilu 4 kuukauden seurustelun jälkeen.
voi vittu.
tosi ärsyttävä meininki päässä hyrrää. en edes tiedä varsinaista syytä sille.

2000-10-27 09:19:59

sk8lah:siistiä..sä pääsit yli ninasta..mä aattelin tossa ku sä sanoit et sä et varmasti luovuta...aattelin et ookko sen arvonen ja rakastatko sitä ihan tosissaa?
mut nyt ku sul on uus ja niin edelleen ni mahtavaa että joku ees voi olla onnellinen!!
mäki oon pienesti ihastunu, mutta...?!?

Pitäkää rakkaudestanne kiinni jos ootte sellasen joskus kohannu!!!se kannattaa!!

emppu:)

2000-10-27 15:37:59

Vituttaa.

En osaa.

2000-10-27 15:52:31

pah. ihmissuhteet, rakkaussuhteet, kaikki suhteet imee.

2000-10-29 17:55:21

nyt ei enää vituta. on vaan jotenkin tyhjä olo. helvetti.

2000-10-29 18:22:35

DudeB: Vittu sun syy. (<--pieni häivähdys ironiaa ja muita hienoja en ymmärrä-sanoja, silti hauskaa, heh)

Kauas on liian pitkä matka. Aineskin jos tosissaan yrittäis seukata. Toisin sanoen ei taita olla enää omaa kultaa. Aino se vaan päätti, ettei ikinä pysty tulemaan meille. Ja mä en sinne mettään mee!!!

2000-10-29 20:37:45

Juna-asema on ihana paikka;)

2000-10-29 20:38:26

2000-10-29 21:48:09

Juna-asema ei ole ollenkaan ihana paikka ;(

RE: Rakkaus/rakastuminen=käärmeteoria?
2000-10-30 10:21:39

Raiteille...nyt...heti.

Love
is for suckers lauloi twisted sister aikoinaan eli 89 muistaakseni.

Ja mullahan on se levy vieläkin himassa.

-miksi?

Koska vinyyli ei kuole koskaan!

2000-10-30 16:18:32

pIRKKA: onpas:)

2000-10-30 16:45:21

Roulikki: arvaas onko mulla toi sama levy ja arvaas pystynkö soittamaan sitä kun ei ole sitä vitun hellvetin soitinta prkl !

Ps. Oli pakko käyä tarkistaa, että saan osottaa sun olevan väärässä.
Olisin näet väittänyt, että ne teki sen biisin aiemmin kun vuonna -89 ja oikeessahan olisin ollutkin, koska se levy on tullut vuonna 1987 !

Inhottaa olla aina oikeessa, lälälää..

2000-11-02 23:02:11

*haussa halikavereita*

2000-11-02 23:21:12

mina!!

2000-11-03 14:40:28

no niinpä tietenki:P

2000-11-03 14:50:36

yy-y.

2000-11-05 13:17:23

helvetin hauskaa.

puuliiteri on kiva paikka, myöskin halkovaja.

2000-11-05 14:29:11

yogee, eikai SE tapahtunut puuliiterissä/halkovajassa, vai tapahtuko SE ees ?! Raporttia huorra !!

2000-11-07 10:28:26

Oon koulussa ja on ikävä omaa kultaani...;)

ps.en tarkota sua kasper.

2000-11-07 15:27:19

kasper: arvasin että joku kysyy tuota.. valitettavasti ei, se ei tapahtunut kummassakaan paikassa. :)

2000-11-07 19:52:55

hmm,ketähän se tarkoittaa...
enpäs tiedä...

yogee: miks puuliiteri ja halkovaja on kivoja paikkoja?

2000-11-07 21:25:33

2000-11-08 00:14:43

Oki, jäit kiinni...SE siis tapahtui ???!!!

2000-11-08 14:26:35

...JA LISÄÄ SEURAAVASSA REPLYSSÄ...

2000-11-08 17:55:12

se EI tapahtunut halkovajassa eikä puuliiterissä.

sk8lah/fakyvaky: SE tapahtui juna-asemalla? no ei nyt sentään.. kai?

2000-11-08 19:47:24

Aattelin heittää vaan tässä huonon vitsin... sk8lah alotteliafoorumiin tällaset :?)

2000-11-08 23:20:52

Yogee, ne on nykyään faklah&sk8pussy !

2000-11-09 14:46:55

Joo varmaan.

:)

2000-11-09 14:49:19

Kasper: Onko?

2000-11-12 01:02:58

ikävä:(

2000-11-12 12:29:01

faksk8pussylah: vaihtakaa nimenne, tai käyttäkää yhteistä tunnaria tai jotain?!

ainiin, myöskin jäähallin munalle haiseva pukuhuone ja soramonttu on helvetin hauskoja paikkoja.

2000-11-12 14:54:35

yogee: Miks?

2000-11-12 19:10:25

faklah: six!

2000-11-12 23:01:53

Me ollaan kyl yogeen kans nyt samoil linjoilla, ehdottomasti yhteinen tunnari hannapille !!

2000-11-13 10:34:11

sk8fAk?
PussyLah?

2000-11-13 18:37:57

vai kenties faklah?

2000-11-13 19:31:36

sk8(|)

2000-11-13 22:12:46

siinäpä vasta pulma.
fak ei ole lahdesta joten ei faklah.

2000-11-14 20:34:48

no sk8pussy! eli sk8(|) !!!

topicciin liittyen;
tytskin kanssa menee taas paremmin,
yks hoitsu -83 tyttö vilkuilee mua joka päivä koulussa (ah, ihanaa :)),
ja tapasin yhden kauniin tytön viime viikonloppuna..

mutta enköhän pysy vielä hennan kanssa jonkun aikaa yhdessä, ei hoppu hyväksi =)

2000-11-14 22:48:16

okibeastieyogee, Etkös sä jo saannu siltä sen mitä halusitkin :) ?

2000-11-15 18:56:47

Kasper: no, no.. mutta on se kiva vieläkin! :)

2000-11-17 19:39:03

joo mejke hyökkää tännekki(: nii että pirrrkule kyllä muaki joku rakastaa vaikkej kukaa sitä uskois.siis kuten varmaa jossaan oon maininnukkin ni tietokone/netti[huom.skitsofreniaa on liikkellä]on minu aviopuolisoni rakkahin jah sitten toisinaan sitä kaipaa vaihtelua elikkäs tulinen rakastajani tv tulee sitten hätiin(:
ja myöskin öö varamiäs pitää olla ja sehän on sitten jääkaappiarmahani.ja varsinaisen kiva neliödraama tästä onkin muodostunu(: kjähh.

peke :
2000-11-18 01:48:53

Taas tänä iltana "rakastuin/ihastuin" yhteen tyttöön, tosin parin viimeisen tyttösen johdosta mulla on niin paska itsetunto että en mä mitään uskaltanu ees mennä sanoo. Kenkää varmaan siinäkin olis tullu, en ottanu kuitenkaan selvää. I suck.

Hölöpölö.

2000-11-18 20:13:02

peke: säälin sinua.

voi sääli! :)

2000-11-19 17:42:56

vittu että jollain on ikävä jotain...
päätelkää kenellä ja ketä...
perkele...

2000-11-19 19:04:05

Fak, niin mullakin sua..

2000-11-19 20:10:12

Hehe!

2000-11-20 20:47:05

heHEhe!!!(:

2000-11-21 22:28:51

3----hehe!:)

2000-11-22 10:17:09

4---hehe!:)

.tylsää.

2000-11-22 11:31:33

Mä olen rakastunut ja seurustelenkin perkele !

En vaan vielä tiedä kehen olen auki ja kenen kanssa seurustelen, ehkäpä se selviää vielä..

2000-11-22 13:09:02

Ehkäpä omaan ittees ja oman ittesi kanssa?

2000-11-22 13:32:50

herrajumala miten pitkä tää ketju whatever on.

mäki oon rakastunu.

2000-11-22 16:11:13

Saara, hehheh, tosi vitun hauskaa.

Hyvät naiset ja herrat Saarakin on täällä nolla.netissä, aplodeja !

2000-11-22 16:15:05

Eikä ilkee ees tietojaan näyttää ! :)

2000-11-22 20:05:14

heti vittuilemassa.
huh.

2000-11-24 11:32:41

älä rakastu siitä ei hyvää seuraa

2000-11-27 11:24:40

450

2000-11-27 12:40:20

No eihä mun tarvii tietojani näyttää..mähä oon jo kuuluisa tääl...meette vaa lukee DudeB:n päivistä ni saatte tietää musta vaikka mitä...mikä on totta ja mikä ei, sitä te ette vaa voi tietää...

2000-11-29 22:26:13

Miesten ja naisten välinen ero on se,ettei sitä ole.(Joo okei katoin viime sexTV:N!!!myönnän...).
Siis alkakaamme kaikki bi seksuaaleiksi.
OKKAAAAHHHHHH.
.....

2000-11-30 06:52:54

piiseksuaalisuus..

Aletaanko
me käännyttää ihmisiä tästä hetkestä lähtien ?

Kuten harrikin sanoi, on siinä tuplasti enemmän riistaa, heh

2000-11-30 15:14:17

aletaan vain!
mun mielestä ois kivaa kun ei tarvis valikoida onko tyttövaipoika.
ois paljon helpompaa.

2000-11-30 16:22:47

DudeB: sähän voit perustaa oman lahkon ja saada hyvät massit siitä ;)

2000-11-30 18:48:26

mun elämäntehtävä on käännyttää tyttöjä biseksuaaleiksi.

miksi?

mä en liity teidän kerhoon. mutta fakky; ootko tajunnut että tytöt on aika kauniita?!

2000-11-30 22:13:41

yogee: ihmiset on kauniita,mukavia,eikä sukupuolen perusteella kyllä sais valita.stna:D joten miksi pitäs valita poika,jos kiva(kivempi) tyttökin löytyis?(:
Ei kylläkään oo tarvetta tollaseen etsiskelyyn tällähetkellä.
Mutta siisettäjuunou!!!

2000-11-30 23:31:28

juu.

2000-12-01 07:35:19

Matami: hyvät massit ? Paljonkohan siitä sais ?

2000-12-01 12:20:22

460

yo.my prothas...
.vu täng.

2000-12-01 13:09:01

yo, mai nikka !!
-doubleVDäng-

2000-12-01 19:34:04

yo man dingdong!

2000-12-02 15:46:47

method mään, yoyoyocherryyoyoyo.

.niggaz
.

Liittyy aiheeseen:)

2000-12-03 05:01:16

DudeB: noin 13, 5 miljoonaa... ;)

2000-12-03 15:20:41

tällä topikilla on yksvuotis synttärit tänään!

3.12.1999-3.12.2000

rakkauvella:tintti ja hanna yhesä täälä tännnäään!!

2000-12-03 15:30:53

wah wah???

Ali :
2000-12-03 16:37:00

467! 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 666 numba of da bst

2000-12-03 16:41:30

oho,tuo onkin viseen 12.3.2000...

no ainaki pidettii tintin kans juhlat ihan turhasta syystä.ei se oo nii justiisa...(:

2000-12-04 03:43:09

Huh huh...
;)

2000-12-04 10:41:11

kool.

470+????

.vu.

2000-12-04 11:43:48

fakki:nooh. mitäpä pienistä.sinä sen "huomasit".me ollaan tyhmiä ja tullaan kai aina olemaankin.juhlat tosiaan oli jo edellisenä iltana.. Katri Helenan tahdissa.=)

sitten muuten eräs huomautus. kaikki miehet/pojat ovat sikoja.ihan tosi ne on sovinisteja ja ääliöitä jotka ei ajattele muuta kuin seksiä.=)ja miehet ovat sikoja koska pettävät.naiset ei koskaan petä!=)tai ei ainakan enään..no joo.eikä maailmassa ole ihan tosi ketään hyviä poikia/miehiä tiedän sen.

2000-12-04 12:36:07

hyvä tytöt.

Nolla ei ollut edes olemassa sillon :)

2000-12-04 14:14:10

no eipä niin kai.mutta mitä sen nyt väliä??olemme myöntäneet karvaan erehdyksemme ja itsemme häväistyinä emme enään ikinä näytä naamojamme täällä.=)

2000-12-04 19:03:01

yoyofroyokillamanfucksyouall4ev
er!!
piismän!

2000-12-04 20:54:22

on aRto ihan hiljaa.

.täng.

2000-12-04 20:56:10

näytetäänpäs:D

no pitää sitä repiä ilo irti vaikka joka asiasta.mä alan tästälähtien viettään synttäreitäkin 11.27....hohohohooo...

2000-12-04 22:43:42

supparallaaa!!lallaallalaa!ja 500 replyä täyteen vaikka väkisin...

2000-12-04 23:55:14

Yo! tuplaVDäng !!

2000-12-05 13:12:28

Viidensadan viiva näkyy jo!
piis,luv podners...(hehee).

2000-12-05 15:07:00

DoubleUdäng!yo....to be continued..hei alotetaan sellanen jatkojuttu, kukin saa sanoo korkeintaan viis sanaa kerrallaan.ok? mä alotan;

Matti-Marjatta Pikkuinen oli isomummunsa kanssa....

2000-12-05 18:59:01

...harrastamassa yhdyntää jonka aloitettuaan he...

2000-12-05 19:10:32

...tulivat, koska kiihotus oli suuri...

2000-12-05 19:18:14

...sillä he olivat tottuneet...

2000-12-05 19:44:55

TOSSA OLI NELJÄ SANAA!!!!!!!

2000-12-05 19:52:36

fakky: huom KORKEINTAAN viisi sanaa.aina ei voi voittaa ;-)

2000-12-05 21:03:06

...jou jou nigga stailiin...

2000-12-06 01:12:44

...vu tängiä kuunnellen...

2000-12-06 01:21:57

...harrastamaan sitä muidenkin kanssa...

2000-12-06 01:29:01

..vaikka isomummolla onkin...

2000-12-06 16:20:24

...,oksennutauti, hän rakastaa silti Apia...

2000-12-06 17:18:19

..mutta api ei tiedä..

2000-12-06 17:36:07

...että minä olen paras...

2000-12-06 19:31:48

...vaikka housuun pienänä laskitkin...

2000-12-06 19:40:40

..mutta ei sillä silloin...

2000-12-06 21:15:33

...ollutkaan housuja koska...

2000-12-06 21:30:58

...mä olen paras...

2000-12-06 21:42:06

..ottamaan suihin...

2000-12-06 22:45:13

...naapurin hevosilta...

2000-12-06 22:58:52

..kerran koskin myös..

2000-12-07 08:29:10

onhan se rakkaus hieno asia...

2000-12-07 08:32:00

joo sorry nyt vaan kun en lukenut ylöspäin tätä topikkia ja sotkin teidän hienon tarinan...halusin vaan nopeesti olla 500. aargh!!!

2000-12-07 10:06:01

....pirkan palliin...

hienoa yli viissattaa. :)

2000-12-07 12:24:31

..vaikka se näyttikin epäilyttävältä..

(seuraava tavot kuussataa!helposti menee.)

2000-12-07 14:17:38

...mutta kuitenkin niin suurelta...

2000-12-07 14:25:33

...mutta sitten otin suurennus-silmälasit päästäni...

2000-12-07 14:39:22

...ja lähdin ostamaan kaljaa...

spud :
2000-12-07 15:05:24

kaikki näytti niin värikkäältä..'

Migu :
2000-12-07 15:33:18

HAHAA! Tostahan sai kunnon naurut! Olikos Kasper dokaamassa Harrin ja Jarnon kanssa viikonloppuna?

2000-12-07 15:53:58

..päästyäni kaupalle, huomasin sen olevan..

Ali :
2000-12-07 17:12:30

...pikachu, joka haisteli...

2000-12-07 17:49:53

...pirkan hikisiä palleja...

2000-12-07 19:13:50

...ja api odotti vuoroaan taustalla...

kale :
2000-12-07 21:21:55

joo..tiedän mitä tarkotat. mä olin 6kk yhen jätkän kanssa ja kaikki meni hyvin.tuli probleemaa mm.sen baareis käynnistä yms.meni poikki,mut se ei menny ihan niinku piti.naitiin sen päätteeks puol vahingossa...woops.sitten se halus nähä mut seuraavana su:na ja koitettii olla niinku frendit,katottii telkkuu yms mut sit teki ihan helvetisti mieli antaa edes pusu ja niinpä siinä sitten kävi... nähtii sen jälkee vielä,mut nyt haluun elää eteenpäin ja se myös.yritän olla ajattelematta sitä,mut helvetti tästä tuu mitää!!..oon sanonu kahdelle jätkälle ei, koska ei ois reiluu et funtsin ex koko ajan.toisaalta ois hyvä saada muuta ajateltavaa.en tiedä mitä pitäs tehä.kai kaikki menee painollaan..vai?harvemmin sitä vaan löytää sellasta jätkää,jonka kanssa on niin vitun hauskaa ja kaikki toimii.mutta..no one's perfect,right?
neuvoja?

2000-12-07 22:29:18

...runkaten sukillensa...

migu, juu olinhan mä..harril kävi vähän tukkaan ja lähti käytävälle riehuu:)

2000-12-07 22:51:18

...varoen ettei kuitenkaan vielä...

2000-12-07 23:15:43

...häiritsisi pirkan ja pikachun kiihkeää..

2000-12-07 23:24:23

...tapaamista vessanpöntön kuninkaan luona, sillä..

2000-12-08 11:50:42

...pönttö ei ollut vielä vedetty ja se oli täynnä aRton sukkia...

pirkka, miten niin Harri kilahti...? :)

2000-12-08 13:33:31

...joita oli käytetty enemmänkin...

2000-12-08 14:21:56

jokainen aamu on kuin eka kerta.avaan silmäni kirkkaiden unien jälkeen ja pieni jännityksen kipinä kulkee lävitseni,mitähän päivä tuo tullessaan..karoliinan kans aamutanssit palauttaa energiat kehoon ja antin rakkaudella keittämä aamupuuro saa minut hymyilemään!katselen ulos ikkunasta ja voin aistia ilman raikkauden ja viileyden,jo puen sukkia vääriin jalkoihin ja paitaa nurinpäin,tahdon ulos hengittämään ja kuuntelemaan tuulen virtausta,nauttimaan kaikista niistä pienistä mutta merkityksellisistä asioista....hektisestä hetkelliseen..sitten tapasimme mikon ja arton ja elämä muuttui bileiksi ja jatkoiksi...monesko eli kaheksas päivä lähtee ja kekkerit senkun paranee.lähti mopo käsistä.lopetin työt ja aloin ryyppäämään!i´m just going to keep on the good work!antakaa aurinkonne paistaa,rakkaudella mari

2000-12-08 16:32:13

As above, then so below.
For as they love,
then so We loathe.
And as We loathe,
then so We love.
To raise below
to up above...

2000-12-08 23:27:20

...kuin väyrysen paavon 5kertaa käytettyä Durex kondomia...

2000-12-09 00:42:06

...mutta pikachu ei suostunut ottamaan pirkalta poskeen joten...

2000-12-09 15:14:44

...pirkka tappoi sen...

2000-12-09 15:22:37

..ja tästäkös iltapäivälehdistö vasta innostuikin ja..

2000-12-09 17:17:22

...pirkka sai lehtijutuista miljardi markkaa...

2000-12-09 17:39:34

...sitten tuli Ash ja veti pirkkaa turpaan josta...

2000-12-09 20:10:45

...pirkka suuttui ja pissaili tyynenrauhallisena Ashin päälle...

2000-12-09 22:28:45

...ja Ash kuoli pissa myrkytykseen...

2000-12-10 16:05:18

(--otan osaa iloonne--)

ja pirkkapoika vain hymyili iloisesti, mutta..

2000-12-10 18:32:45

...paskalakkipollarit tuli ja vei pirkan...

haze :
2000-12-10 18:44:24

...ladon taakse, jossa paha poliisi pisti ison...

2000-12-10 18:47:21

..herneen nenään. loppu.

:)

2000-12-10 20:27:24

..ttu stna vastahan tää alko!

2000-12-11 11:20:21

...ja hieroi kulliaan pirkan selkään niin että...

2000-12-11 13:37:54

..sieltä ruiskahti puoli desiä kusista spermaa..

2000-12-11 14:57:46

..pirkan hartioille. Pirkka vittuuntui ja...

2000-12-11 15:00:33

..söi poliisin pään, jonka jälkeen..

2000-12-11 16:22:51

...hän huomasi apin nylkyttävän poroa takaapäin...

2000-12-11 19:30:48

...Samalla kun poro otti David Hasselhoffilta poskeen...

2000-12-11 19:39:25

...ja davidin vatsalihakset paisuivat kun...

2000-12-11 21:07:33

...oki asteli kehiin,ja...

2000-12-11 22:50:35

...alkoi vänkkäämään ankarasti...

Ali :
2000-12-12 00:30:03

...Pikachun, Bulbasaurin, Squirtlen ja Psyduckin ihmetellessä tilannetta, sillä välin, kun...

peke :
2000-12-12 00:54:39

...Oki edelleenkin vänkkäsi...

2000-12-12 07:24:26

...ja nuoli (iso)varpaiden väliään...

2000-12-12 10:52:18

...kiimaisesti ja ajatellen...

2000-12-12 12:26:11

clishéen jimiä pallokorvaa...

peke :
2000-12-12 13:54:34

...Joka sattumoisin juuri kaiveli korvaa nurkan takana koskenkorva pullolla, ajatellen...

2000-12-12 14:49:23

...fakpussyhannaa, mutta...

2000-12-12 19:59:02

..hannahan oli kuollut koska dudeB, peke, Bangsta, Kasper, Sk8lah, Ali, Cherry, pikku-T ja viimeisenä muttei vähäisimpänä ye grande mightye yogee-e potkivat ja...

peke :
2000-12-12 21:52:38

...imivät amppari limujäitä, paitsi pirkka joka...

2000-12-12 21:58:45

...itki koska oli tappanut pikachun...

2000-12-12 22:59:59

...ja raiskannut apin, jonka seurauksesta...

2000-12-13 09:11:07

...tuli hirveä moraalinen krapula, mutta se oli vasta pientä, koska...

2000-12-13 12:03:05

...pirkan housut olivat kateissa ja...

2000-12-13 15:34:54

...paitakin oli ihan kokonaan...

2000-12-13 16:01:46

...apin peppuverissä, nyt pirkka vasta tajusikin että...

2000-12-13 19:17:28

...oli mennyt raiskaan Apin,joten...

2000-12-13 22:34:09

...Pirkka meni silittelemään tämän veristä peppua, mutta Api...

2000-12-14 10:01:17

...alkoi huutamaan ja kävi rasistiSEKSI koska...

2000-12-14 10:05:56

...naapurin kissalla oli juoksuaika pahimmillaan...

2000-12-14 10:56:45

...ja api on hellinä kissoihin...

2000-12-14 13:18:46

..ja api raiskattuna ja verisenä tarttui kissan..

2000-12-14 14:41:02

...häntään ja heitti kissalla okia päähän, josta...

2000-12-14 20:33:23

...oki alkoi aivastelemaan koska oli kissoille allerkinen...

2000-12-14 20:53:06

...mutta pahin allergiareaktio ilmeni valtavana paisumisena...

2000-12-14 21:31:08

...peniksen kärjessä ja Oki alkoi äkkiä...

2000-12-14 21:57:47

...runkkaamaan kuin peter north, ja sai...

2000-12-14 22:03:54

...myös muut ryhtymään leikkiin mukaan...

2000-12-14 22:07:16

...jossa mälli lentää ja...

peke :
2000-12-15 00:32:18

...ja matti esko hytönen laulaa kansallislaulua...

2000-12-15 10:50:50

...yhdessä matti näsän kanssa ja yhtäkkiä...

Tike :
2000-12-15 11:25:34

...Jimi Pääkallo seisoi siinä kietoutuneena siniristilippuun...

2000-12-15 11:45:48

... ja uhmaa siten Juicen biisiä "Siniristi lippumme...

2000-12-15 11:52:55

...on kullankeltainen...

peke :
2000-12-15 11:54:29

..." koska Jimi tietää että sini ei ristinyt lippuamme ja että hän on homo, siitäpä innostuneena...

2000-12-15 12:24:33

...pirkka juoksi jääpallon syliin ja yrittti kiimaisesti päästä...

2000-12-15 12:40:10

...raiskaamaan hänetkin,mutta Jimi...

2000-12-15 13:44:10

..tökkäisi leuassaan olevan piikin...

2000-12-15 14:56:10

kovasti ja tunteella suoraan pirkan..

2000-12-15 17:20:20

...takapuoleen, ja pirkka lensi suoraan apin syliin ja...

2000-12-15 17:23:41

...taas oli pojat valmiina toimintaan...

2000-12-16 11:28:32

...mutta apin perseessä oli jotain häikkää sillä...

2000-12-16 12:09:29

...jimi oli näköjään kerennyt aPia vetässä takaapäin ilman...

2000-12-16 15:12:51

...sorkkaruataa, ja niimpä..

2000-12-16 19:30:49

...hanna alkoi huuta, koska...

2000-12-16 19:48:54

...olisi itse halunut ottaa...

2000-12-16 19:57:31

...kaikilta suihin ja kuvata tapahtuman...

2000-12-16 21:11:01

...ja pistää videon myyntiin,mutta pojat...

2000-12-16 21:12:27

...eivät olleet enää pelikunnossa...

2000-12-16 21:14:11

...joten hanna ryhtyi tuumasta toimeen...

2000-12-16 21:14:47

...eivät halunneet r-kioskin halpis_porno_video_hyllylle pölyttymään...

2000-12-16 21:17:57

jooooo(: mulla ej ollu päivittyny toj systeemi....tsorgen kajkki(:

bito :
2000-12-16 21:21:18

...eivät suostuneet heterotoimintaan fakin kanssa vaan...

sori faija yli 5 sanaa ;)

bito :
2000-12-16 21:23:03

no voi vittu pitikö täällä olla enemmänki hemmoja ? ;)

2000-12-16 21:23:25

...menivät sekaisin äskeisestä runoilusta ja...

2000-12-16 21:23:43

...ja väänsi selkänsä ja nuoli itseään...

bito :
2000-12-16 21:27:07

¨haha 600 viesti vai 599 ?? PRKL!

2000-12-16 21:27:38

...juuri oikeasta paikasta ja näytti...

2000-12-16 21:28:54

...lemmennestettä pulppuavan...

bito :
2000-12-16 21:29:12

no nyt on 600 viesti ??? ;)

2000-12-16 21:30:02

bito: Ronja sai 600. sori

bito :
2000-12-16 21:30:56

te ootte liian innokkaita kirjottaa tänne ;) hehe

2000-12-16 21:32:35

...laavalamppunsa joka hohti sinistä ja punaista..

2000-12-16 21:34:08

...mutta api oli villinä laavalamppuihin,joten...

2000-12-16 21:41:43

...hänen heppinsä pää alkoi kuplimaan laavalampun lailla...

2000-12-16 22:09:16

...kovalla sykkeellä kuumaa ja kosteaa...

2000-12-17 14:08:31

...pirtua, apin tuskat olivat...

2000-12-17 15:02:34

...ennennäkemättömät,mutta api olikin masokisti...

2000-12-17 21:19:04

...kuten sisarensa...

peke :
2000-12-17 23:08:59

...entinen poikakaveri, joka tunki suklaarasioita...

2000-12-17 23:10:41

...poikittain anaaliinsa, toisin kuin pekka joka...

2000-12-18 11:02:47

...joka ei ole suklaamies vaikka niin onkin jotkut...

peke :
2000-12-18 14:38:03

...väittäneet. Tällävälin oki oli jo...

2000-12-18 14:48:04

...saanut mieleensä että suklaata voisi myös...

2000-12-18 14:53:37

...tunkea hennan arimpiikin paikkoihin, ja niimp oki...

2000-12-18 15:20:02

...suuntasi kohti oulaisia,heti JUNA-ASEMALLA...;)

2000-12-18 16:44:09

hän huomasi, että

2000-12-18 16:47:28

...Hennan arimmat paikat olivatkin jo täynnä suklaata...

peke :
2000-12-18 18:53:27

...ja tunnetusti ihmisen arimpiin paikkoihin kuuluu silmät, mitä ihmettä...

2000-12-18 22:01:53

mut mc iski ja keräs potin kotia ku meike on nii nopia vittu lopettakaa jo muute iskee päälle fopia mite te jaksatte tommost paskaa hokia oli teil telia tai nokia meitsi antaa oppia lyökää jo vittu toho stoppia..........

2000-12-18 22:08:50

hei its my turn niinku vuoro mä oon enemmän ku iso poikakuoro, räppään ku apina olen yks iso Kapina, jos me halutaa kertoo satui ni sun on paras vaan dallaa katui, jou !

Ali :
2000-12-18 22:34:24

... sanoi Oki ja pieraisi puhelimeen, samalla kuin ...

2000-12-19 09:34:44

...pirkka kusi ympäri huushollia, mutta ei tullut huomanneeksi...

2000-12-19 14:24:38

että kuollut fAkkyvakky oli ystävystynyt hieromasauvan (semmonen millä hierotaan selkää, siis "selkää") kanssa..

2000-12-19 17:05:29

..niin hyvin että..

2000-12-20 11:56:39

...api päätti lähteä Ylläkselle Oulun kautta torstai aamuna, mutta...

2000-12-20 15:15:09

...Oulua ei enää ollutkaan,se oli räjäytetty tuhannen palasiksi,jotenka...

2000-12-20 16:57:13

...api tuli paskapirkalle dokailemaan koko seuraavaksi vuodeksi...

tane :
2000-12-20 19:02:21

Sori jätkät ja muijat mut en millään jaksa lukee yli 600 viestiä aiheesta. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että ajan kanssa menee paha olo ohi. Suhteesta riippuen se kestää joskus kauemmin, joskus menee nopeestikin. Mut pointti on se, että aina jää paska maku suuhun kun suhde loppuu. Näin se vaan menee..=( Yllätyin kyllä aika perkeleesti että täältä nollanetisä löytyy jotain tämmöstä syvällistä legendaa. Sit viel joo yks juttu. Vaikka kuinka vituttais niin kannattaa ottaa järki käteen, se helpottaa asioita huomattavasti. Ei saa jäädä himaan hakkaamaan hanskaan vaan pitää lähteä frendien kanssa mihin ikinä meneekin ja koittaa pitää hauskaa. Hyvää jatkoo, näitä en jaksa kyllä uudestaan ladata. Laittakaa joku uus viesti samasta aiheesta, mulla on hidas modeemi! Peace man!

2000-12-20 23:26:30

...joka merkitsi myös sitä,että pojat aikoivat harrastaa yhdessä...

peke :
2000-12-22 11:49:48

...dokailua...

2000-12-27 13:19:02

...mutta paskapirkalta loppuivat heti viina ja rahat...

2000-12-27 16:12:40

vitut loppunu, mä oon porvari!

2000-12-30 14:13:03

rakastan itseäni.

2000-12-30 21:11:58

...du hast...

2000-12-31 02:30:20

...ilman kumia perkele raa'asti...

2000-12-31 10:44:44

vittu mägin oon kokoomus!!
...rauha...

2000-12-31 14:28:44

ja Spede Pasanen katseli kun...

2000-12-31 15:08:15

..pojat takoivat toisiaan (kanan)munalla silmäkulmaan ja suuhun...

2001-01-04 10:04:55

...hampaan kopisten sänkyn kulmaan jossa itse iiro seppänen makasi ja...

2001-01-04 12:01:48

Mä en ole vieläkään rakastunut uudelleen, pöh !!

2001-01-04 16:17:59

...pelasi sählyä samalla kun...

2001-01-04 18:46:43

fakky on kuollut jo aikoja sitten mutta vieläkin yrittää kirjoitella. hö. ei se oo mahdollista.

2001-01-04 20:55:04

Oki: kissoilla on yheksän elämää!HOHOHOHOHOOHOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOO.......;)

peke :
2001-01-04 21:24:41

Hanna: ei paha...

2001-01-04 22:05:31

minne se YSI jäi.piti lukea että kissoilla on yhdeksän elämää...vitun huora kone:(

2001-01-05 10:19:43

...kakka valui huulelta...

2001-01-05 12:21:06

..samanlailla kuin kakka valui tänään trion vessassa aRton suolesta alas...

2001-01-05 21:33:07

...mutta sitten TV:stä alkoi tulla Curling-lähetyksiä ja pojat...

2001-01-05 21:36:25

...alkoivat absolutisti seksistä kieltäytyjiksi...

2001-01-05 22:56:58

...ja pelata SÄHLYÄ...
tosi freshii!

2001-01-06 13:30:48