N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
Grendel & Fill Yourself @ Semifinal - Rauha Trio club
18.10.2008
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 5 kävijää,
joista 0 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Lumilautailijat
Freestyle skimbaus
01-09-2008 17:03

Eli mitä mieltä ootte kyseisestä lajista? ite siirryin snoukkauksesta skimboihin ku alko näytttää snoukka temput tylsiltä ja käytetyiltä.. Nyt oon huomannu että freestyle (new school) skimbaus on aianki mun mielestä sikana hauskemaa ku snoukkaus.. Asiallisia kommentteja kts!

RE: Freestyle skimbaus
2004-02-14 22:44:25

Sä olet kummajainen :/

2004-02-14 23:47:32

mun pari kamuu kans new schoolaa ja on sekin mun mielest ihan siistii mut ite pysyn vie laudas

2004-02-15 02:12:10

niinno jos noukka näyttää tylsältä ni mitähän on hiihtäminen(alamäkkeen) ku voi tehä hekon kahteen suuntaan ja tvisterit..

2004-02-15 12:56:39

joo kyl mun mielestä kans lumilautailu näyttää paljon tylsemmältä kun hiihto, voihan hiihdossa vetää sentään joku kaks erilaista grabiä ja kaks reiliä.

2004-02-15 13:20:48

älä sihivo unoha kuukkareita ja aasinpotkuja

2004-02-15 19:19:38

en toki. vaan marko miten ois HAARAT?

2004-02-18 11:39:35

justniin... snoukkaajilta ku pyytää asiallisia kommentteja niintaas näkyy millasta porukkaa on... ja tiedoksi markolle ja muille, skimboilla voi tehä paljon enemmän gräbejä ku laudalla ja kukaan ei vedä enää mitään twistereitä eikä haaroja(old skoolia) vaan krossi mute kolmosia jne.

c{O_o}c
2004-02-18 16:16:58

EI!
VÄÄRIN!
TEIT!
EI!
(o_O)

2004-02-18 16:25:58

meissä snoukkaajissa on semmonen vika et me aina dissataan kaikkee mitä ei ite tehä. noista kommenteista huomaa että teillä ei oo tod. mitään hajuu koko lajista, sillä newschoolerien temput on paljon hienompia (=mun mielipide) ja tätä nykyä myös pahempia ku meidän snoukkaajien. mut ohan se niinki et ku jengi laskee jossain talmassa ni siel ei taia nähä mitää edustavaa newschoolia joten ohan se ihan ymmärrettävää että ootte tota mieltä, toisin kuin esim. täällä laajavuoressa. Mäki haluisin laskee twineil mut en jaksa tuhlata kahta kautta ihan perusjuttujen oppimiseen, siks pysyn laudassa...ottakaa asioista selvää ennenku alatte laukoo faktojanne.

2004-02-18 23:35:45

hö, ottaakaapa enenmän tosissanne..

mutta jos järkiä käytetään ni tenppuja taitaa olla tasan yhtä monta.. jos ei jalakojen/suksien ristiinmenoa lasketa.. tai sauvvojen muodostamia konpinaatiojoita..

mutta semmoset alamittaset reiliinhiihtäjät ei minua innosta..

2004-02-19 01:14:43

Lumilautailijoiden keskustelupaikka
PYSY AIHEESSA!
mitä urpoi suksipellei tääl pyörii???!
eihän niit muulinperseit jaksa ku ne on vaa edes kokoajan ja pilaa kaikki hyndät.!
sitä paitsi se on vielä niin helppooki se suksil pörräämine, ihan sama miten pyöräytät, tai tuut alas, ni aina pysyy pystys kuitenki!, ja ne niitte ihme revertit!!EI "¤%#¤%"#¤!!!!!!!

2004-02-19 12:04:49

se on ainaki todettu asia, että lumipulkalla saa nopeammin haikkarit hyndiin aikaseksi, ku suksilla, jos laudalla vetää vaan tasapohjalta jotain euro indejä, mutta harvoinpa noin on. ei todellakaan oo helppoa hommaa, mieti kaikki switsi jutut, ku pitää tulla selkä edellä, eli nyt se turpa kiinni.

2004-02-20 09:45:42

koffeli, just sun kaltaset tyypit saastuttaa tän lajin...

2004-02-20 11:17:16

ihan sama muuten mut ei kukaan voi kyl tosissaan sanoa että hiihtotemput olis jotenkin siistimpiä. Se on vaan tosiasia et jos jalat on eri lankuissa kiinni niin ei voi näyttää siistiltä. Ja vielä kun on jotkut sauvat kädessä.

2004-02-20 17:52:37

se on kyllä siisteintä, ko nämä sukseilijat vetelee ns "city-hänkkäreitä", ni on kaikki koreteksit, sauvat, kypärät ja gogglet kehissä! hyi hitsi! no kyllähän sitä joskus näkkee saman tapasia lautahörhöjäki, mutta ei mun mielestä oikein sovi katukuvaan tollaset. ok.

2004-02-20 19:08:51

unohin tosiaan anteeksi jalakojen levittämisen ja vääntelemisen..

2004-02-20 19:29:44

Hei mut toihan on "lähes" sama ku menis sukupuolenvaihto leikkaukseen.
Eikä todellakaan oo hienompia noi temput twineillä, varsinkaan reilit esim. joku nosepressi.

2004-02-22 15:11:44

Nykyään suksikaverit näyttää enemmän lautailijoilta ku lautailijat itse. Halvatun räppärit.

2004-02-22 15:30:55

mielummin noita freestyle suksijoita kun niitä bleidareita mää kattelen

2004-02-22 22:37:38

Mitä eroa on suxilla ku pyörii vasempaan ja oikeaan? Onko jompikumpi bäkside vai onko se ihan sama?

2004-02-23 22:20:02

Meitistä asiansaosaavat newschoolaajat on joskus jopa siistempiä ( tempuissa ) kuin snoukkarit. Ne on just siistejä sellaset fakie krossi juttuhömpät. Riispekt.
(oon ite snoukkali)

b2| :
2004-02-24 16:14:49

no ei kyl oo suksilla enempään temppui, tai vaikka oiskin niin ei niistä hienompia saa millään...

2004-02-26 22:17:06

pysyn ite snoukalla mut kyl noi temppuja tekevät skimbaajat on ihan jees mut ei ne ohittelevat paskat mitkä vann menee siitä boxist hyi!!!!!!!

rana :
2004-02-28 14:27:28

kyllä ne nykyään on aika hienoi suksitemput mut itte olen ajatellu siirtyy suksist lautaan

2004-02-28 17:58:42

suksil on ihan yhtä paljon temppuja ku laudalla, ja mitä väliä sil muutenkaan on?

2004-03-01 21:38:06

suksilla on kyllä erittäin paljon temppumahdollisuuksia ja jos pyörii normaalisti vaikka vasemmalle ni oikealle pyörimistä kutsutaan unnaturaliksi.. voi olla että teijän mielestä suksitemput ei näytä niin hienoilta kun ette ole niitä paljon nähnyt kun vielä on kohtalaisen vähän suksilla vetäjia ja kovinkaan moni ei ole edes erityisen hyvä... mut kokoajan tulee suomes lisää porukkaa ja hyvä niin. ja meikä ainaki edustaa talmas iha kybäl ;D reileissä suksilla on lähes kaikki samat kuin snoukalla ja niidel lisäksi vielä muita..

2004-03-01 22:03:04

joo jotkut ei tiiä kyllä tästä nytte vitun vertaa.."tulee miten tahansa alas ja aina pysyy pystyssä" tai jotn väitetään,ei todellakaan ole niin.meikän pari kolme kaveria on newschoolajia ja se on helevetin hienoa. Hasselhoff sen tiiän että vastapäivään on natural ja unnatural on myötäpäivään minun käsityksen mukaan ja fakie ja joskus myös sw:ksi sanotaan on niinku että takaperin kikkailee..jooeikaitsiinä

2004-03-02 23:18:31

se kumpi on natural ja unnatural riippuu iha henkilöstä :) joillekkin vastapäivään on natural ja joillekkin se taas on unnatural riippuu siitä kumpaan suuntaa on luonnollisempaa pyöriä. juuja fakie ja switch on sama asia suksilla eli takaperin mennää

2004-03-03 18:44:19

eiku se on suksilla natural(frontti) ja unnatural(bäkki)......
itekki
oon vaihtamassa suskiin.

2004-03-03 21:56:06

kyllä se on ihan henkilöstä kiinni kumpi on unnatural ja kumpi "natural"

2004-03-04 22:04:33

ei helevetti...... ei eieieieieeee

2004-03-04 22:40:09

ite snoukkaan ja oon pikkuhiljaa kyllästynyt kattelemaan snoukalla tehtyjä temppuja. Ne on aina niitä samoja. mielestäni...

suksilla temput on aika helvetin siistejä ku pistää jonku krossin ja asteita päälle. ja voltit kans..uuh..

Mutta suksiin en vaihda, koska snoukalla voi kikkailla mukavasti...manuaalit sun muut. Ja puuteri...uuuuuuh

2004-03-05 13:22:02

joo tuota..voihan olla että jos suksilla on on "siistimpi" vetää jotai ihme korkkareita ku laudalla,siinähän se just on että laudalla on 10 kertaa vaikeempaa laittaa kaikkee!ehkä siinä on siirtyminen joillaki suksipuoleen ku ei enää voi kehittyä siitä 360 laudalla eteen päin..
emmä tiiä tätä mun pointtia mut itte en oo niin tonne suksipuolelle innostunu..koulussa en osannu hiihtääkkään niin ehkä siitä kammo niihin vehkeisiin :D
mut vedetäänhän suksilla iha överi ilmoja mut onko se sit sen verran helpompaa vetää niilä isosti..niin näyttäs..
mut joo ku on 10v puskenu laudalla ni ei sitä vaihda enää sukseleihin.

2004-03-05 14:47:01

tää on lumilauta foorumi.

2004-03-05 19:40:19

itse en pidä noita newschoolhiihtäjiä juuri minään

2004-03-05 20:08:42

snoukalla kaikki spinit ja korkkarit on kul helpompaa ku suksil.. snoukal voit tullakorkkarin iha takakenos teilille ja suoristaa siitä vaa, mut jos suksil tuut teileille lennät perseeltee ja on perse hellänä :D sit snoukal jengi vetää jostain nänni boxeist seiskoi ja vastaavaa... meikällä seiskat pyörii jostai talman jätistä eikä juuri pienemmisä. sit jotku spinit reiliin.. snoukal eio välii vaik pyörisit 180 reilii ku suksil taas 180 reilii ni tulee kivat säkitykset. Isoi ilmoi suksil saattaa olla kyl helpompi hallita ku sukset on niin pitkät ja vakaat

juki :
2004-03-05 23:09:07

itsehän asetun ALPPI-HIIHTÄJIEN YLÄPUOLELLE,enkä suostu kommentoimaan muuta kuin et:
HIIHTÄJÄ ON AINA HIIHTÄJÄ!
(go palander go..)

ps.onko pitoteippi jo hankittu?

b2| :
2004-03-07 01:13:16

sambolo, no kehu ittees lisää niin voidaan tehä adressi että susta tewhään juttu hesariin...

mullaki on sellanen ongelma et en vedä ss bs 9 muistaku yli 20m flätin omaavista bokseista ja reileihin en vedä ellei ne oo hämmeriportaissa ja toisella puolella iso pudotus..

mut mitenköhän suksilla voi olla enemmän reilitemmpui ku laudal?? ei mitenkään..

2004-03-08 11:40:43

skimboilla on kyllä aika paljon vaikeempi pöyriä asteita, kattokaas ku on kiinni kovilla siteillä eikä voi oikein kunnolla ponnistaa...

2004-03-08 12:27:53

hanasta koko touhu.

2007-11-05 17:00:04

Kyl ski on yhtä nättii kuin snoukkas, siis huom newscool. Läjäytetään esim. vaikka tällänen kehiin, vaikkei mikkään paras pätkä ookkaan mut silti ihan ok
http://www.youtube.com/watch?v=eH5-sAE9UjE

2007-11-05 17:13:34

skimbaajat menee muille foorumeille,
eikä tuu lautailufoorumeille itkeen!
skimbaus on aika pippeli touhua
sukset poikittain persereikään
siinä haastetta!

voi se ehkä ollaki mukavaa harrastajille,
mutta.. ei mulle!

joskus bleideillä meni joku feikki kolomonen
eiköse oo se että mennään taakseppäin ja
360 ja ländi persevako eellä?
muokattu 5.11.2007 17:16

2007-12-22 18:43:56

IHan yhtä siistin näköistä mun mielestä MUTTA PALJON KALLIIMPAA...kattelin niitäkin ja olin että joo tää on ihan porvari laji...

Ihan siistii ja tosi hienoo ku ne menee grindejä onkohan se ny si x grind ku niinku grindaa sukset ristissä hehehe.

kivaa sekin on mut...vaa kallis...

2007-12-22 21:10:05

RE: joo kyl mun mielestä kans lumilautailu näyttää paljon tylsemmältä kun hiihto, voihan hiihdossa vetää sentään joku kaks erilaista grabiä ja kaks reiliä.

No voi lol Urmas, ootko ees testannu kumpaakaa?? Kannattaa kokeilla eka sit kommaa ..

2007-12-22 22:19:35

sambolo :

2004-03-05 20:08:42

snoukalla kaikki spinit ja korkkarit on kul helpompaa ku suksil.. snoukal voit tullakorkkarin iha takakenos teilille ja suoristaa siitä vaa, mut jos suksil tuut teileille lennät perseeltee ja on perse hellänä :D sit snoukal jengi vetää jostain nänni boxeist seiskoi ja vastaavaa... meikällä seiskat pyörii jostai talman jätistä eikä juuri pienemmisä. sit jotku spinit reiliin.. snoukal eio välii vaik pyörisit 180 reilii ku suksil taas 180 reilii ni tulee kivat säkitykset. Isoi ilmoi suksil saattaa olla kyl helpompi hallita ku sukset on niin pitkät ja vakaat

HAHAHAH! Vittu repesin mitä paskaa

2007-12-25 13:25:42

tosi on...ne tyylillä vedetyt suksitemput on siistejä..samaa ei voi sanoa niistä mitä ei oo vedetty tyylillä.. toki snoukkaan pätee samat tosiasiat

2008-03-31 16:48:04

Ite lautailin mutta,siirryin skimboihin.
Se on musta hauskempaa ja rennompaa ku lautailu.
Ne jotka pilkkaa skimbailijoita ni kattokaa itteenne.
Skimbaus on laji siinä missä snoukkauskin.

2008-05-02 12:22:14

ei jumalauta, tääl snoukka foorumillahanh keskutelujen taso on paljo parempaa ku skede foorumeil. pitää rupee seuraa tätä for real.

2008-09-01 17:03:36

Vitun nilkki! katkon sun sukset!!!

eXtremevideo.fi

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google