|
|
|
Keskustelu Lumilautailijat
|
|
Slammerin taso laskenut
13-03-2007 08:22
|
|
Onko muut huomanneet että slammerin taso on lähtenyt laskuun sen sulauduttua lumilautalehti droppiin. Jutut ovat nykyseltään niin huonoja että en edes irtonumeroa jaksa ostaa, saati lukea läpi kaverin lehteä.
Onneksi on sentään snowextreme jonka taso on nykyseltään korkea ja kaiken lisäksi lehti on ilmainen.
|
|
|
RE: Slammerin taso laskenut
2006-06-18 13:45:36
|
|
tottah tottah
|
|
|
2006-07-11 21:12:50
|
|
Enpä ole noita uusia lukenut mutta selailin -98 vuoden slammereita (tjsp) ja olipa hauska fiilis niissä, jotenkin snoukkaus oli niin hehkutettu juttu... Ja mukana arto saaren haastis :D
|
|
|
2006-07-29 20:22:13
|
|
slammerista tiedä mutta lueskelin juurikin mökiltä paluuta tehdessä snowextremeä ja se on kyllä ihan asiallinen lehti!
|
|
|
2006-08-09 16:19:52
|
|
Meikästä Slammerin taso ei ole laskenut ollenkaan. Kotiin kannettuna tulee, snowextremen käyn hakemassa kaupasta. Kummatkin ovat hyviä lehtiä, enkä huonoja puolia juuri löydä. Slammerin taso on ainakin noussut mielestäni, kun vertaa joidenkin vuosien lehtiä. Paras lehti se on (:
|
|
|
2006-09-20 17:02:56
|
|
Ajatellen lehden suht.pitkää historiaa skaala on ihan mukavanlainen.Löytyy aivan älyttömän hyviä numeroita ja aivan kaamean huonoja läpysköitä mutta hienoa on se että lehti on ja jatkuu.
Ostin ekasta numerosta 1/97 tuohon 3/97 ja sitten rupesin tilaajaksi.Lopetin kestotilauksen 2002.Sen jälkeen hyvät numerot ovat lähteneet lehtipisteistä ja huonommat selattu kaupassa.
Koetappa vetää "hyvää" linjaa melekeen 10v!Se oliskin kumman hyvä saavutus jos jokainen numero saisi suunpielet hymyyn.
Jotenkin tunnostaa että voisikohan lehdessä haastaa lajin harrastajia tuolta rinteistä,ns.Matti Meikäläisiä ja kysellä aivan samanmoisia juttuja kuin kaikilta muiltakin.Kuitenkin se on aivan mukavaa vaihtelua lukea mitä lumilautailu on 2006,sunnuntaisnoukkaajan silmissä ja korvien välissä.Ehkä(?)En osaa vielä sanoa kun en ole moista lukenut.
Entäs nostalgianurkkaus,omia hyviä kuvia vuosien varrelta ja hieman selvitystä tapahtumista kuvatekstein? hmm...
En tiedä mutta henk.koht.tuollainen "skeneily" alkaa tulla paskana ulos.Mun pää ei ainakaan enää sulata suomijätkien kolmansia haastatteluja tai sadatta teinikännireissua lappiin.
|
|
|
2006-09-27 16:40:56
|
|
mikkopop: mä oon kyllä vähän erimieltä tosta sunnuntai laskijoiden haastatteluista. periaatteessa ihan hieno idea, mut ainakaan mua ei kiinnosta lukea jonkun tyypin kolmekuuskyt harjoituksista.
|
|
|
2006-10-03 19:22:23
|
|
se on laskenu aika paljonkin mä tilasin sen tos pari viikkooo sitte mut ei ookuulunu mitää
slammer on ihan ok lehti mul on kaks kappaletta
|
|
|
2006-11-06 20:32:13
|
|
mäki tykkään slammereist vaik mul on vaa jotai 2003 - 2005 lehtii. pitäs varmaa alkaa tilata jos vaa jaksais
|
|
|
2006-12-22 10:36:35
|
|
tyttönumero oli jees :)
|
|
|
2006-12-30 22:44:20
|
|
ai se jos oli se sinine tausta bikini likka?
se oli kyl iha huhhuh :)
|
|
|
2007-01-05 13:34:07
|
|
Kuin pitkin väliajoin uus Snowextreme tulee jakoon?
|
|
|
2007-03-13 08:22:28
|
|
yhdessä slammerin numeros oli joskus nätteit yttöi
|
|
|
 Katso Nolla.net TV