N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
TURENGIN SKEITTIKISAT
30.08.2008
Jokioisten miniramppikisat (2.yritys)
06.09.2008
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 38 kävijää,
joista 3 loganneena
Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Lumilautailijat
lumitykki.net
04-10-2006 17:30

Mikäs lumitykillä on vialla? Tilalla aukeaa jotain ihan muuta. Artoakaan en saanut kiinni, tietääkö joku mitä on tapahtunut?

RE: lumitykki.net
2006-09-01 16:27:20

joo itsekin äsken kävin katsomassa ja ihmettelin että mikäs nyt on. olisikohan serveri myyty jonnekin tai muuta vastaavaa?

dhat :
2006-09-01 16:37:17

Joo näyttäs siltä että artolla unohtunu jatkaa domainia ja se meni osote siinä sitten jonneki jobbarihommiin. Saa nähä alkoko dhatilla tästä moderaattorin eläke. :)

2006-09-01 18:52:12

En mä sua näin helposti eläkkeelle päästä!

Omasta mielestäni tuo uusi ulkoasu ja sisältö on erittäin kuumaa kamaa.

- Vuokra-asuntoja
- Deittailua
- Lentolippuja
- Autoja
- jne

Tosiasia on se, että myin koko roskan pois isolla rahasummalla ja muutin Bahamalle.

Eikun...

Tosi
asia on siis se, että palveluntarjoaja ei ollut saanut verkkotunnuksen "erääntymisestä" mitään tietoa koska verkkotunnus oli alunperin rekisteröity toisen firman kautta. Tänään on sitten pitänyt säätää hommia kuntoon. Nykyinen palveluntarjoaja (Nebula) ei voi tehdä asialle mitään ennenkuin aikaisempi palveluntarjoaja Sigmatic antaa oikeudet tuon verkkotunnuksen siirtoon.

En vain voi käsittää, että mikä tuossa voi kestää noin kauan. Sigmatic OY lähetti aamulla laskun tuosta uudelleenrekisteröinnistä ja maksoin sen samantien (ilmoitin asiasta heille). Sen jälkeen he eivät ole vaivautuneet vastaamaan sähköposteihini. Tällä hetkellä siis tuntuu, että homma ei toimi Sigmatic OY:stä johtuvista syistä. Kait Sigmaticin tyypit on lähteneet viikonlopun viettoon - ei varmaan kiinnosta entisen asiakkaan asiat kovin paljon :)

dhat :
2006-09-01 23:06:42

Aaaah tuollainen skenaario! Mä olin jo perustamassa www.uusilumitykki.nettiä jossa olisi vain foorumi ja minä yksin siellä egoni kanssa, ja 5e vuosimaksu rekisteröinnissä, ja älykkyystesti pitäis kans läpäistä.

Eiköhän tuo ala ens viikkoon mennessä toimia taas. Irkissä porukka enemmän tai vähemmän paineissaan kyselly jo.

2006-09-02 15:28:01

Ehkäpä sitä muutama käyttäjä suhtautuu tämän jälkeen vähän erilailla saittien ylläpitämiseen. Yleensähän oletetaan, että saitit ovat vaan ja toimivat ilman mitään hoitamista tai työtä.

Toivotaan nyt, että homma saataisiin toimimaan nopeasti lumitykki.netin kanssa.

2006-10-04 17:30:51

kyllä se nyt ainaki toimii kokeilkaa vaikka mä kokeilin just ja kyllä toimii

eXtremevideo.fi

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google