|
|
|
Keskustelu Aloittelijat
|
|
Trukki ongelma
26-07-2008 12:49
|
|
Elikkä.
Ostin 2-3 viikkoa sitten speed demonsin completen jonka trukeissa on ilmennyt nyt sellainen ongelma ettei lauta enää mene suoraan. Olen yrittänyt kiristää ja löystyttää trukkeja mutta siitä ei ole tuntunut olevan hyötyä. Eli onko vaan halvat trukit menneet huonoksi vai löytyykö ongelmaan ratkaisu? Joskus parivuotta sitten skeittauksen aloittaminen meni pieleen juuri sen takia että silloisen markettilaudan trukit tekivät samaa. Meneekö kyseinen vika esim laudan takuun piikkiin vai pitääkö vaan ostaa uudet trukit?
|
|
|
RE: Trukki ongelma
2008-06-01 18:57:21
|
|
pistä löysälle trukit
|
|
|
2008-06-09 09:54:36
|
|
tarkista onko lauta aivan käyrä, jos on, nii vinosti varmaan rullaa. katso myös onko trukit vinosti, jos on eikä niitä saa suoraan mene kauppaan ja valita
|
|
|
2008-06-09 10:30:54
|
|
Trukkien ostamisessa kannattaa olla muuten tarkka, on muutamat vinot trukit itsellenikin osunut huomaamatta alle. Taisivat olla yhdet ainakin Thunderit, joissa hangeri oli toiseen suuntaan vino useamman milliä. Ilmeisesti kyseessä oli joku valuvika yms. Haittasi aika paljon skeittausta.
|
|
|
2008-07-04 10:29:38
|
|
Complete
Dekki: Melodica 7,75"
Renkaat: Spitfire 52mm
Laakerit: Ei tietoa
Trukit: Independent 129mm tai 139mm ja taitaa olla low
Eli peruslauta - mikä silti on, kun poppaus tuntuu maailman vaikeimmalta? Eikä nouse edes kovin korkealle vaikka kuinka pyrkii tasapainoittamaan tekniikkaa että ponnistusvoimaa. Voiks trukit olla huonosti, vai onks mulla väärä lankku jalkojen alla kun se tuntuu enemmän vääntyvän taakse- kuin eteenpäin. Tuntuu ainakin että poppaus olis helpompaa jos lauta olis enemmän eteenpäin ja itse tukee taaksepäin. Nyt lauta menee taaksepäin ja itsekin hypätessä tukee taaksepäin. Saaks trukkeja säädettyä jotenkin että asetelma kääntyisi toisinpäin? Kickflipille oivallinen mahdollisuus, mutta jos nyt ensin oppis täydellisen ollien..
..tai sitten en vain yksinkertaisesti osaa.
|
|
|
2008-07-26 12:20:19
|
|
mulla kävi iha samal taval vaihoin siihe vaa mun vanhat trukit nii kyl ne nytte rullaa hyvi.
|
|
|
2008-07-26 12:49:51
|
|
"..tai sitten en vain yksinkertaisesti osaa."
Oliskohan noin. ? Voin ainakin vakuuttaa että laudasta ei ole homma nyt kiinni.
|
|
|
 Katso Nolla.net TV
|