N O L L A . N E T
Tapahtumat skate
Simpel Session 2009
18.01.2009
näytä kaikki
Tapahtumat snow
näytä kaikki
Ketä paikalla?
Paikalla 7 kävijää,
joista 0 loganneena
Tacky.fi linkit
06. tammi
Nick Dompierreltä melko kova MagMinute The Skateboard Magin sivuilla.

03. tammi
03. tammi
Potato 2 leffasta jälleen uus pätkä netissä! Jukka ja Poju!

26. joulu
Emerican euro "junnut" Teneriffalla. Katso Video.

25. joulu
Element Europelta on tulossa uutta leffaa syksyllä 2009. Travel Well Teaseri!!! Mukana mm. Madars Apse, Phil Zwijsen, Pirkka Pollari ja Michael Mackrodt.

23. joulu
Zered Bassett, Forrest Kirby ja Brandon Westgate vieraili Etelä-Afrikassa. Zoo York Media sivuilla matskua tourista.

21. joulu
Jose Rojo on siirtynyt Etniesille! Haastattelua ja videoo Etniesin sivuilla.

19. joulu
Israelilainen LUVideomag aloitti toimintansa. Ensimmäisessä jaksossa yhteispätkä Ilkka Järviseltä ja Jani Leivolta.

19. joulu
Silver remix nettivideo Barcelonasta on julkaistu.

18. joulu
Tackyworld järjestää juuri nyt Lakai -kilpailun, jossa voit voittaa DVD box -setin ja kengät.

Nolla.net help
Tunnushakemus
Salasana hukassa?
Tue meitä

Yhteystiedot:
Sisällölliset asiat

Hallinnolliset asiat / mainostaminen:

Muut:
myspace.com/nollanet youtube.com/n0llanet

Keskustelu Aloittelijat
Kengät. ! (niksejä?^)
26-07-2008 10:38

Olisiko kellään mitää kikkaa millä sais noi kengät pysymään edes 2 kuukautta sellasessa kunnossa ettei tarvis taas lähtee kauppaa..?

RE: Kengät. ! (niksejä?^)
2008-06-23 20:44:34

Potkaset flipit kengän reunoilla, tai hanki vanssilta kenkäs, kestää yllättävän hyvin. Kun sitten taas esim mun etniessit kulu 3-4 viikos käyttökelvottomiks. Jesarilla niitä voi korjailla, eipä tähän onkelmaan ole mtn kikka kakkosta. (toisaalta nollan käyttäjät saattaa keksiikkin) :)

2008-06-23 20:46:32

Kenkäliima?

2008-06-23 21:07:30

Rullaa ilma grippiä.

2008-06-24 08:13:56

mullaki ollu vaa noit etniessejä ja nehän on menny iha säpäleiks alle kuukaudessa.. mut tuleehan olliestaki reikä mulla ainaki toho sivulle..

2008-06-24 08:24:44

liima.

romu :
2008-06-24 09:49:48

oon nähny yksien kenkien kestävän jotain 4-5 vuotta rullausta... kengissä on vissii tällä hetkellä 5cm kuumaliimaa ja dekissä ei ole grippiä. et kyl ne kengät kestämään saa jos tosissaa haluu

2008-06-24 11:55:46

Tää romun fakta ei sitte oo urbaanilegenda ;D

Täyttä faktaa, voin todistaa.

2008-06-25 12:49:57

joo eihän se muuten kulu ku gripistä mutta sitä ilman ei oo hyvä skeitata... itellä oli etniessit ja pohjat hajos heti pienestä gripin hinkkauksesta n. kesässä vaikka en oo mikään himoskeittaaja vaan aina sillon tällön skeittaan ja välillä on skeittausputkia ja välillä ei

éssin accelit on kestäny hyvin vaikka onki ollu itellä vasta pari kk en vissiin ihan kunnolla luonnista tuota raapasutekniikkaa vaan raapasen sillä kengän ihan pohjaa ennen olevan reunan kohalla ja sen takia ei kulu kengät ku jotkuhan raapasee ihan kunnolla kengän kylellä ja tullee kunnon aukkoja :)

johan tuli tuota tekstiä

2008-06-25 15:27:32

Juu kyllä tuli näköjään älytön määrä tekstiä.

Helpoimmalla pääsee, kun suosii malleja, joissa on jonkinlainen kumisekoitekärki. Esimerkiks Emerica Heriticit ovat tälläisiä. Kestää varmasti kaks kertaa sen määrän käyttöä kuin jotkut éS Accelit tai muut vastaavaat kangasperustossut.

Ja toi on kyllä ihan täyttä roskaa, että muka Vanssit tai vaikka Etniesit ei kestäis. Aivan turhaa yleistystä; kestävyys on enemmän kiinni käytön laadusta ja kenkämallista kuin valmistajasta.

http://www.nativeskatestore.co.uk/acatalog/emf07-heritic3-blkgum-1.jpg

2008-06-25 18:38:32

kyllä ainaki mulla Adiot on kestany kaikista kauemmin......................
....

2008-06-25 18:44:23

ja mulla vanssit...

2008-06-27 13:51:34

yks kikka on spreijjaa kenkii (varsinki mokkaset ja kankaiset) ne kovettuu sillee jännästi ja kestävyys todella lisääntyy exponentiaalisesti. kantsii kokeilla.

2008-06-27 14:48:03

ostakaa niket

2008-06-27 15:27:07

Herticeitten pohja ei kestä ollenkaan.

2008-07-09 21:45:27

mulla on warpin jotkut valkoset ollu tässä jonku 2kk ja oon melko säännöllisesti skedenny eikä oo vielä paljoo muutakun vähän repsottaa siittä varpaitten yläpuolelta ja vähän kulunu siittä kohtaa jolla potkasen flipit..

2008-07-18 12:44:34

Itellä on nytte ollu jo.. hmm.. ehkä n.1,5kk C1RCAN Lopez valkoiset nahka kengät ja aika paljon ''säännöllisesti'' oon skeitannu , mutten mitään iha himona ja hyvin on kestäny paitsi että ei se toinen kenkä mikään kaunis enää ole, mutta ei siinä reikääkään ole.

C1RCA Lopez (valkoiset,nahka) ---Kannattaa

2008-07-20 09:23:35

ostakaa uudet kengät ja menkää suutarilta ostamaan ''kumiliimaa'' sitä kun laitatte pari kerrosta niin kyllä se on kestäny kauemmin kun normi kengät ois menny heti rikki.

2008-07-20 13:18:10

Niitä niksejä on niin paljon ku jaksaa keksiä. Mä mm. liotin kankaanpalan täyteen kenkäliimaa ja länttäsin kenkään kiinni, kengät lähti roskiin sitte ku pohjat oli puhki eikä muualle niitä reikiä tullukkaa. Kenkien pohjia ei kyllä saa oikein millään nikseillä kestämään.. Ja liima vie kengistä pidon.
Nuo heriticit on munki kokemuksen mukaan ihan kestävät kengät

2008-07-26 10:13:20

Miten mulla ei kulu juuri mistään muualta kuin nauhojen kohdalta ja nauhat katkee melkeen joka skede reissulla?

2008-07-26 10:38:59

Sikaflex. Se on avain onneen ja valoisaan tulevaisuuteen. Töhnä on mustaa, joten näppärä kaveri saa vielä ihan siistiä ja huomaamatonta jälkeä aikaan. Kuivunut liima ei kuitenkaan kovetu kivikovaksi, vaan jää pehmeäksi ja sitkeäksi läntiksi.
Ammoisina-aikoina noita virityksiä näkyi enemmänkin, nykyään aika harvassa..

Mutta, kyllä uusien kenkien hommaaminen voi olla parempi ajatus, jos haaveilee saavansa naisen kosketusta.

Lamina.fi
Lamina.fi: Harmony  29 euroa

Nolla.net TV
Katso Nolla.net TV
Copyright nolla.net 2007
Google